حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

فراری برقی با صدای اصیل عرضه خواهد شد

[ad_1]

با گذشت کمی بیش از سه سال از اعلام غیرمنتظره‌ی فراری برای عرضه یک خودروی برقی، اولین اسب سرکش بدون آلایندگی، همچنان برای رونمایی در اواخر سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده است. این خودرو علی‌رغم حذف کامل موتور احتراقی، سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد، هم به معنای واقعی و هم به صورت استعاری.

به گزارش مجله ماشین، در حالی که برخی خودروهای برقی مانند هیوندای Ioniq 5 N، صدای تقلبی موتور احتراقی و حتی تعویض دنده‌ی شبیه‌سازی شده دارند، فراری به طور مبهمی به چیزی متفاوت اشاره می‌کند.

امانوئله کاراندو، مدیر بازاریابی فراری، در مصاحبه با مجله‌ی استرالیایی Drive گفت:  صدای خودرود همیشه در یک فراری اصیل است. او اضافه کرد که این خودرو یک فراری واقعی خواهد بود، اگرچه مشخص نیست چه نوع صدایی تولید خواهد کرد.

تنها راه برای داشتن صدای “اصیل” این است که فراری به صدای زوزه‌ی موتور الکتریکی اشاره کند.

مهندسان می‌توانند آن را از طریق بلندگوها تقویت کنند، اما آیا دیگر کاملاً “اصیل” نخواهد بود؟

هر صدایی که این خودرو تولید کند، اولین تلاش مارانلو در بخش خودروهای برقی، قرار است “احساسات متفاوتی” را نسبت به مدل‌های فعلی ارائه دهد.

عرضه‌ی یک خودروی برقی، اتفاق بزرگی است، بنابراین قابل درک است که فراری در حال حاضر حرفی نمی‌زند.

حتی شکل ظاهریِ آن هم هنوز مشخص نشده است، اما می‌دانیم که در یک سایت تولیدی جدید ساخته خواهد شد که در حال حاضر در مارانلو تکمیل می‌شود.

این مدل که هنوز نامی ندارد، پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۶، اولین سال کامل فروش خودروهای برقی، پنج درصد از فروش شرکت را به خود اختصاص دهد.

با وجود معرفی خودروی برقی، سرنوشت موتور V12 رقم نخواهد خورد، زیرا فراری قصد دارد این موتور ۱۲ سیلندر را تا زمانی که غیرقانونی شود، حفظ کند.

کاراندو به علاقه‌مندان اطمینان می‌دهد که خریداران ثروتمند می‌توانند تصمیم بگیرند که آیا یک موتور صرفاً بنزینی، یک هیبریدی قابل شارژ، یا یک خودروی برقی می‌خواهند.

فراری در زمینه‌ی معرفی خودروی برقی، از رقیب اصلی خود، لامبورگینی، پیشی خواهد گرفت، چرا که لامبورگینی تا سال ۲۰۲۸ مدل لانزادر، یک گرندتورر ۲+۲، را عرضه نخواهد کرد.

فراری برآورد می‌کند تا پایان دهه، ۴۰ درصد از فروش سالانه‌ی آن را خودروهایی بدون موتور احتراقی تشکیل دهند.

[ad_2]

لینک منبع
#فراری #برقی #با #صدای #اصیل #عرضه #خواهد #شد

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)