حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

ریپل برای هدف قرار دادن نوآوری XRP در ژاپن و کره صندوق راه اندازی می کند

ریپل صندوق XRPL ژاپن و کره را راه اندازی کرده است، با هدف ایجاد نوآوری در XRP Ledger در بازارهای پر رونق ژاپن و کره. 

این صندوق چند میلیون دلاری بخشی از طرح بزرگ ریپل برای سرمایه‌گذاری یک میلیارد XRP برای پشتیبانی از توسعه‌دهندگانی است که روی XRP Ledger کار می‌کنند. بخشی از این صندوق برای برخی فرصت‌های هیجان‌انگیز در ژاپن و کره استفاده خواهد شد.

طبق اعلان، این صندوق برای تسهیل یک طیف وسیعی از ابتکارات، مانند مشارکت با شرکت‌های بزرگ، تأمین مالی برای پروژه‌های امیدوارکننده، سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها، و رشد جوامع محلی در اطراف XRP Ledger از طریق رویدادها و آموزش‌ها.

«راه‌اندازی این صندوق گواهی بر اعتقاد قوی ریپل به پتانسیل ژاپن و کره به‌عنوان قطب‌های منطقه‌ای محوری برای نوآوری بلاک چین است. همچنین بر تعهد تزلزل ناپذیر ما برای تقویت نوآوری در جوامع محلی XRP Ledger تاکید می کند، و ما مشتاقانه منتظر دیدن تأثیر تحول آفرین این صندوق در این بازارهای پر جنب و جوش هستیم.»

می‌گوید Emi Yoshikawa، معاون ابتکارات استراتژیک ریپل

ژاپن و کره در حال حاضر برخی از فعال‌ترین جوامع جهانی XRP Ledger را دارند که توسط مقررات حمایتی و استارت‌آپ‌های نوآورانه بلاک چین تقویت شده‌اند. نمونه‌های اخیری که توسط کمک‌های مالی XRPL Ripple پشتیبانی می‌شوند عبارتند از VWBL از ژاپن و Moai Finance از کره.  

ریپل قبلاً در این بازارها پیشرفت کرده است و با شرکت هایی مانند SBI Ripple Asia و HashKey DX همکاری کرده است. XRP Ledger حتی به کلکسیون‌های دیجیتال رسمی در نمایشگاه جهانی ۲۰۲۵ در اوزاکا قدرت می‌دهد.

علاوه بر این، رهبران Key Ripple در رویدادهای بزرگ آینده مانند WebX Asia و هفته بلاک چین شرکت خواهند کرد تا تعهد خود را تقویت کنند. این شرکت همچنین میزبان اجتماعات اجتماعی در سئول و توکیو در هفته اول سپتامبر خواهد بود.

همچنین بخوانید: Crypto Times را در Google News دنبال کنید تا به‌روز بمانید!    Google News


مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)