حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

راهنمای ۲۰۲۱ هزینه تبلیغات اینستاگرام

درآمدی ایجاد نمی کرد. شش سال پس از خرید، بلومبرگ اینستاگرام را ۱۰۰ برابر تخمین زد.

Instagram User Sees Interesting Ad On Feed

امروزه، این پلتفرم بیش از ۱ میلیارد کاربر فعال در سرتاسر جهان با انواع مختلف دارد. جمعیت شناسی، رفتارها، علایق و عادات – آن را به منطقه اصلی برای تبلیغات هدفمند.

→ Download Now: How To Advertise On Instagram [Free Guide]

تبلیغات اینستاگرام یک فرآیند جذاب است که شامل رقابت، محاسبه، سرمایه و استراتژی است. بیایید در مورد چگونگی تأثیر این عوامل بر هزینه‌ها بحث کنیم، بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید چگونه تبلیغات اینستاگرام را در بودجه کلی خود در سال جاری اعمال کنیم.

Instagram Ads Cost

تبلیغات در اینستاگرام می‌تواند راهی دقیق و مؤثر برای دستیابی به مشتریان بالقوه در مراحل مختلف در سفرهای خریدار. اگر به درستی انجام شود، کسب و کار شما می تواند از پلتفرم برای ایجاد علاقه به محصولات یا خدمات شما استفاده کند و کاربران را به مشتری تبدیل کند.

Instagram Ad Example On Timeline

اما، چگونه باید به قرار دادن تبلیغات در پلتفرم نزدیک شوید؟ بودجه شما چگونه باید باشد ؟ و چه کسی را باید هدف قرار دهید؟

قبل از راه اندازی کمپین خود باید به این سؤالات پاسخ دهید. اما قبل از اینکه به هر یک از آنها نزدیک شوید، باید بدانید که پلتفرم چگونه هزینه های تبلیغات را محاسبه می کند.

هزینه های تبلیغات اینستاگرام چگونه تعیین می شود؟

تبلیغات اینستاگرام در یک سیستم مناقصه مزایده خریداری می شوند که در نهایت قیمت آنها را دیکته می کند. یک تبلیغ‌کننده با تعیین بودجه کمپین خود و ارائه یک پیشنهاد شروع می‌کند.

بودجه‌ها دقیقاً همان چیزی است که به نظر می‌رسد – کل مبلغی که یک شرکت مایل است برای کل کمپین اختصاص دهد. بودجه یا به صورت روزانه یا بر اساس هزینه کل چرخه عمر کمپین ساختاربندی می شود.

مناقصه ها حداکثر مقدار پولی است که یک شرکت مایل است برای هر کاربری که هدف تبلیغ را تکمیل می کند خرج کند. این هدف می‌تواند شامل هر چیزی باشد، از مشاهده یک ویدیو گرفته تا کلیک بر روی پیوند وب‌سایت تا دانلود یک برنامه تلفن همراه.

Instagram Ad Example In Ig Stories در نهایت، اهداف همیشه حول محور بهبود آگاهی از برند، توجه به انگیزه، یا تبدیل سرنخ‌های بالقوه است.

در یک حراجی، اینستاگرام تعیین می‌کند که کدام تبلیغات بیشترین ارزش را برای کاربرانش ایجاد می‌کند و بر اساس آن برنده را انتخاب می‌کند. این مقدار توسط سه عامل اصلی ایجاد می شود:

  • مبلغ پیشنهاد تبلیغ‌کننده
  • چقدر احتمال دارد کاربر اقدام خاصی را انجام دهد که تبلیغ برای آن بهینه شده است، که در غیر این صورت به عنوان نرخ عمل تخمینی
  • شناخته می‌شود.

  • چقدر احتمال دارد که کاربر به خود آگهی علاقه مند باشد، که در غیر این صورت به عنوان کیفیت و ارتباط آگهی
  • شناخته می شود

به عنوان برنده، می‌توانید تبلیغ خود را در فضایی قرار دهید که رقبای شما برای آن رقابت می‌کردند. بر اساس هزینه به ازای هر کلیک (CPC) هزینه دریافت می‌کنید، و تبلیغات شما تا زمانی که بودجه شما تمام شود فعال می مانند. در طول کمپین خود، می‌توانید عملکرد کمپین خود را با استفاده از یک ابزار تحلیلی، مانند تبلیغات HubSpot پیگیری کنید. ابزار نرم افزار.

میزان پولی که برای برنده شدن در حراج لازم است به جمعیت مورد نظر شما، محدودیت‌های زمانی و مکان استراتژیک در برنامه بستگی دارد. بیشتر در مورد آن در بخش زیر.

چه چیزی می تواند هزینه های تبلیغات اینستاگرام را متفاوت کند؟

محدوده سنی

این بر کسی پوشیده نیست که نسل Z’s، هزاره‌ها و رونق‌ها احتمالاً به روش‌های کاملاً متفاوتی با تبلیغات شما درگیر خواهند شد. یک برند لباس که لباس‌های خاکی چین دار و پیراهن‌های گلف می‌فروشد، احتمالاً با افراد بالغی که ویدیوهای تور PGA را تماشا می‌کنند، عملکرد بهتری نسبت به افراد ۱۳ ساله دارد که در میم‌های باب اسفنجی می‌چرخند.

Instagram Ad Example On Ig Stories

بازه زمانی

قیمت تبلیغات اینستاگرام بر اساس زمان روز، روز هفته و زمان سال در نوسان است.

هنگام ارسال پست در جدول زمانی یا در داستان‌ها، برندها روزها و زمان‌ها را در نظر می‌گیرند، زیرا بر نحوه عملکرد محتوا تأثیر می‌گذارد. جای تعجب نیست که قیمت‌های تبلیغاتی فعالیت کاربر را نیز در نظر می‌گیرند و بر این اساس قیمت‌ها را تغییر می‌دهند.

هزینه به ازای هر کلیک نیز می‌تواند با پیشرفت سال تغییر کند.

با هر فصل، عادات خرج کردن متفاوتی همراه با افزایش و کاهش محبوبیت برندهای خاص وجود دارد. برای مثال، شرکت‌های تهویه مطبوع احتمالاً در ماه‌های تابستان علاقه بیشتری نسبت به فصل زمستان دارند.

در همان نشانه، ممکن است هزینه تبلیغات در هفته‌های منتهی به کریسمس و جمعه سیاه در مقایسه با سایر هفته‌های سال بیشتر باشد.

علائق و عادت‌های مصرف‌کننده با فصول تغییر می‌کند – و هزینه‌های تبلیغات اینستاگرام معمولاً از این روش پیروی می‌کنند.

جنسیت

از سال ۲۰۲۱، ۵۰.۸٪ از کاربران اینستاگرام خود را زن معرفی می کنند، در حالی که ۴۹.۲٪ آنها را مرد می دانند. اگرچه ممکن است این تفاوت غیرقابل توجه به نظر برسد، اما می تواند پیامدهای معنی داری بر میزان هزینه تبلیغات اینستاگرام داشته باشد. به یاد داشته باشید – بیش از یک میلیارد نفر از این برنامه استفاده می کنند، بنابراین اختلاف ۱.۶٪ بی اهمیت نیست.

Instagram Ad Example On Ig Stories این تفاوت – در میان عوامل دیگر – می تواند باعث اختلاف هزینه های جزئی بین تبلیغات اینستاگرامی که زنان را هدف قرار می دهند و تبلیغاتی که مردان را هدف قرار می دهند، باشد. اگرچه شکاف در هزینه هر کلیک برای مردان و زنان ممکن است به اندازه چند سنت باشد، اما می تواند به سرعت به دلار اضافه شود.

جایگاه تبلیغات

جادهی و نوع تبلیغات در پلتفرم بر هزینه هر کلیک تبلیغ شما تأثیر می گذارد. تبلیغات در استوری‌های اینستاگرام نسبت به مکان‌های فید ارزان‌تر است.

با این حال، برخی از کارشناسان – از جمله مدیر ارشد بازاریابی HubSpot جیلیان هوپ — پیشنهاد طراحی تبلیغات منحصر به فرد برای قرار دادن فید و برای دریافت موثرترین نتایج برای بودجه خود.

در نهایت، پرداخت قیمت‌های منصفانه برای دستیابی به کاربران هدف‌تان نیاز به ظرافت دارد. هیچ پاسخ قطعی برای هزینه تبلیغات اینستاگرام وجود ندارد، زیرا چندین عنصر نقش دارند.

بنابراین، در حالی که هرگز نمی‌دانید دقیقاً هزینه تبلیغات اینستاگرام شما چقدر خواهد بود، باید عواملی را که می‌توانند نحوه تبلیغات شما را شکل دهند و استراتژی تبلیغاتی خود را حول آنها بسازید، درک کنید.

New Call-To-Action

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)