هشت میلیارد بازدید متوسط روزانه، و YouTube نوجوانان جوان را قادر می سازد تا به سوپراستارهای ملی تبدیل شوند (جاستین بیبر، هر کسی؟). همچنین، یک گزارش سیسکو تخمین میزند که تا سال ۲۰۲۲، تماشای ویدیو ۸۲ درصد از ترافیک اینترنت را تشکیل میدهد.
![راهنمای نهایی Igtv 1 Igtv-Ultimate-Guide-3](https://53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs/igtv-ultimate-guide-3.jpg?width=595&height=400&name=igtv-ultimate-guide-3.jpg)
کانالهای مختلفی برای بازاریابان وجود دارد که هنگام اشتراکگذاری ویدیوها، مانند YouTube و TikTok یا Snapchat فوقالذکر، باید در نظر بگیرند. تلویزیون اینستاگرام (IGTV) نیز وجود دارد که، در سال ۲۰۱۸ راهاندازی شد، با متفاوت است. /p>
IGTV چیست؟
IGTV ویژگی ویدیویی اینستاگرام است که به سازندگان اجازه میدهد محتوای ویدیویی طولانی مدت را با مخاطبان خود بسازند و به اشتراک بگذارند.
علاوه بر این، IGTV در درجه اول برای گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است، زیرا ویدیوها عمودی هستند و کاربران برای تماشا نیازی به چرخاندن دستگاه خود ندارند. اگر علاقه مند به آزمایش برنامه برای کسب و کار خود هستید یا به سادگی می خواهید بدانید که کدام برندها را در برنامه دنبال کنید، خوش شانس هستید – در اینجا، ما تمام نکات و اطلاعاتی را که برای شروع به کار نیاز دارید گردآوری کرده ایم. IGTV.
چگونه IGTV را دانلود می کنید؟
شما می توانید مستقیماً در برنامه اصلی اینستاگرام به IGTV دسترسی داشته باشید. به سادگی نمایه خود را راه اندازی کنید، به تب Explore بروید و IGTV را از منوی چرخ فلک انتخاب کنید.
یک برنامه مستقل IGTV نیز وجود دارد که می توانید آن را از فروشگاه برنامه دانلود کنید. برای دریافت آن، کافی است به فروشگاه برنامه بروید یا Google Play، IGTV را جستجو کنید و روی دریافت یا نصب کلیک کنید.
طول ویدیوی IGTV
هر کسی که یک حساب اینستاگرام دارد میتواند یک ویدیوی IGTV آپلود کند.
برخلاف محدودیت ویدیویی ۱۵ ثانیهای استوری اینستاگرام، ویدیوهای IGTV میتواند افزایش یابد زمانی که از یک دستگاه تلفن همراه آپلود می شود به ۱۵ دقیقه و در هنگام آپلود از وب ۶۰ دقیقه.
چگونه یک کانال IGTV ایجاد می کنید؟
برای ایجاد یک کانال IGTV، باید برنامه IGTV را دانلود کرده و با اطلاعات ورود به حساب اینستاگرام خود وارد شوید. سپس، نماد چرخ دنده تنظیمات (در کنار عکس نمایه حساب خود) را انتخاب کنید و روی ایجاد کانال کلیک کنید.
چگونه ویدیوهای IGTV بسازیم
برای آپلود و ویرایش عنوان و توضیحات ویدیوی IGTV خود، این مراحل را دنبال کنید:
۱.برنامه IGTV را باز کنید و روی نماد نمایه خود کلیک کنید. سپس، روی آپلود ویدیو کلیک کنید. اگر هنوز اجازه ندادهاید، از شما خواسته میشود اجازه دسترسی IGTV به کتابخانه ویدیوی خود را بدهید.
۲. ویدیویی را که می خواهید آپلود کنید انتخاب کنید.
۳. روی بعدی در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.
۴. عنوان و توضیحات ویدیوی دلخواه خود را اضافه کنید و تصویر جلد را ویرایش کنید، که کاربران قبل از شروع پخش ویدیو می بینند.
۵. برای انتشار ویدیوی خود، روی پست کلیک کنید.
![راهنمای نهایی Igtv 7 Post A Video To Make Yout Igtv Content Go Live](https://53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs/The%20Ultimate%20Guide%20to%20IGTV.jpeg?width=384&name=The%20Ultimate%20Guide%20to%20IGTV.jpeg)
همچنین می توانید یک ویدیو را از برنامه اصلی اینستاگرام در IGTV آپلود کنید. این مراحل است:
۱. به نمایه خود بروید و نماد علامت مثبت را در سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید.
۲. وقتی منوی ایجاد ظاهر شد، ویدیوی IGTV را انتخاب کنید.
۳. ویدیویی را که میخواهید آپلود کنید انتخاب کنید، جلد دلخواه خود را انتخاب کنید و یک عنوان و توضیحات اضافه کنید.
۴. روی پست به IGTV کلیک کنید.
IGTV Analytics
IGTV بینش های تحلیلی درون برنامه ای زیر را برای ویدیوهای شما ارائه می دهد: بازدیدها، پسندیدن ها، نظرات، میانگین درصد تماشا، دسترسی، ذخیره ها و تعاملات.
برای دریافت این اطلاعات آماری، برنامه IGTV خود را باز کنید و روی یکی از ویدیوهای منتشر شده خود کلیک کنید. سپس، این مراحل را دنبال کنید:
۱. ویدیوی خود را باز کنید و سپس روی نماد «…» در پایین کلیک کنید.
![راهنمای نهایی Igtv 9 Select ... To Navigate To The Igtv Analytics Screen Menu](https://53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs/The%20Ultimate%20Guide%20to%20IGTV-5.jpeg?width=360&name=The%20Ultimate%20Guide%20to%20IGTV-5.jpeg)
۲. View Insights را انتخاب کنید.
![راهنمای نهایی Igtv 10 View Insights Tab On Igtv Video For Viewing Analytics](https://53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs/The%20Ultimate%20Guide%20to%20IGTV-4.jpeg?width=334&name=The%20Ultimate%20Guide%20to%20IGTV-4.jpeg)
۳. منوی IGTV Video Insights باید ظاهر شود و حاوی اطلاعات تجزیه و تحلیل مخاطبان شما باشد. از آنجایی که این ویدیو فقط یک آزمایش است، هیچ داده تحلیلی برای ویدیو وجود ندارد.
![راهنمای نهایی Igtv 11 Example Of Igtv Video Insights Analytics Screen](https://www.hubspot.com/hs-fs/hubfs/insights%20menu.png?width=483&name=insights%20menu.png)
نحوه یافتن ویدیوها و کانال ها در IGTV
- وقتی برنامه IGTV را باز میکنید، میتوانید از نوار جستجو برای یافتن ویدیوها و کانالها استفاده کنید.
- اگر مطمئن نیستید به دنبال چه هستید، میتوانید در میان ویدیوهای پیشنهادی بر اساس حسابهایی که دنبال میکنید، ویدیوهای پرطرفدار یا ویدیوهایی که براساس فعالیت حسابتان به شما توصیه میشوند، پیمایش کنید.
- در برنامه اینستاگرام، میتوانید IGTV شخصی را با رفتن به صفحه پروفایل او پیدا کنید. در بالای گالری تصاویر آنها، باید نماد IGTV را ببینید. اگر روی آن کلیک کنید، شما را به کانال IGTV آن شخص یا برند میرساند.
تصویر زیر پیشنمایش کانال IGTV را از نمایش اینترنتی محبوب The Daily Show نشان میدهد.
تماشای ویدیوها در IGTV
به محض باز کردن برنامه IGTV، یک ویدیو بلافاصله شروع به پخش میکند — احتمالاً با این امید که کاربران در محتوا غرق شوند.
![راهنمای نهایی Igtv 13 Igtv Explore Page Video Carousel](https://53.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hub/53/hubfs/The%20Ultimate%20Guide%20to%20IGTV-1.png?width=343&name=The%20Ultimate%20Guide%20to%20IGTV-1.png)
برای تماشای یک ویدیو، به سادگی روی آن کلیک کنید. اگر دیگر علاقه ای به تماشای آن ندارید، می توانید برای دیدن گزینه های دیگر به بالا بروید.
چهار دسته ویدیو وجود دارد: برای شما، دنبال کردن، محبوب، و ادامه تماشا. می توانید برای مشاهده گزینه های خود به چپ و راست پیمایش کنید و موردی را که می خواهید تماشا کنید انتخاب کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، میتوانید از نوار جستجو برای جستجوی کانالهایی که قبلاً با آنها آشنا هستید یا برای دیدن اینکه آیا کسی که به آن علاقه دارید کانالی دارد یا خیر، استفاده کنید.
برای تماشای یک ویدیوی IGTV در برنامه اینستاگرام، به نمایه کاربر بروید، نماد IGTV را انتخاب کنید و ویدیویی را که میخواهید تماشا کنید انتخاب کنید.
بهترین کانال ها و مارک های IGTV برای دنبال کردن
صدها برند و کانال وجود دارند که محتوای IGTV چشمگیر و منحصر به فردی ایجاد می کنند. اگر کسبوکار شما از صفر شروع میکند و به دنبال الهام گرفتن است، در اینجا چند کانال و برند وجود دارد که میخواهید بررسی کنید:
- Netflix
- NAACP
- نمایش روزانه
- نشنال جئوگرافیک
- شبکه غذایی
اینفلوئنسرهای برتر در IGTV
در حالی که IGTV به اندازه اینستاگرام یا یوتیوب به مخاطبان دسترسی ندارد، همچنان یک پلتفرم ارزشمند برای دستیابی به مخاطبان شماست، به خصوص اگر آنها از سایر برنامه های اشتراک گذاری ویدیو مانند TikTok استفاده نمی کنند. اسنپ چت یا یوتیوب
در زیر فهرستی از سازندگان محتوای IGTV وجود دارد که از این پلتفرم برای ایجاد محتوایی استفاده میکنند که برای جایگاه خاص آنها جذاب باشد.
- LaBeautyologist
- جوراب ساق بلند هانا
- AskDrJess
- هدی کتان
- دیوید چانگ
چگونه یک ویدیوی IGTV را به اشتراک بگذاریم
- یک ویدیو را انتخاب کنید و روی تصویر پیشنمایش ویدیو به پایین بکشید تا منوی مرور ناپدید شود.
- اگر میخواهید در اینستاگرام اشتراکگذاری کنید، روی نماد هواپیمای کاغذی در پایین ویدیو کلیک کنید. یک نام (یا ایجاد یک گروه) را در کادر جستجو تایپ کنید، روی نام کاربری کلیک کنید و ارسال را فشار دهید. همچنین می توانید قبل از ارسال ویدیو پیام خود را اضافه کنید.
- اگر می خواهید ویدیوی IGTV را خارج از اینستاگرام به اشتراک بگذارید، نماد سه نقطه در پایین ویدیو را فشار دهید. سپس، Copy Link را انتخاب کنید. اکنون می توانید پیوند را در یک متن یا ایمیل بچسبانید تا برای دوستان ارسال کنید.
در نهایت، این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا IGTV مزایای ارزشمندی برای کسب و کار شما ارائه می دهد یا خیر. مهم است که ترجیحات مخاطبان خود را هنگام تصمیم گیری در نظر بگیرید — آیا آنها ترجیح می دهند برند شما را در IGTV تماشا کنند یا در جای دیگری محتوا مصرف می کنند؟
اگر احساس میکنید که برند شما در قلمروی نسبتاً نامشخص عملکرد خوبی دارد، شاید بخواهید IGTV را امتحان کنید. دوربین خود را بیرون بیاورید، چند نگاه ویرایش نشده از پشت صحنه شرکت خود را ضبط کنید و Post را فشار دهید. بینش مخاطبان شما به زودی به شما خواهد گفت که آیا این مسیر ارزش دنبال کردن را دارد یا خیر.