حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

راهنمای نهایی IGTV

هشت میلیارد بازدید متوسط ​​روزانه، و YouTube نوجوانان جوان را قادر می سازد تا به سوپراستارهای ملی تبدیل شوند (جاستین بیبر، هر کسی؟). همچنین، یک گزارش سیسکو تخمین می‌زند که تا سال ۲۰۲۲، تماشای ویدیو ۸۲ درصد از ترافیک اینترنت را تشکیل می‌دهد. 

Igtv-Ultimate-Guide-3

کانال‌های مختلفی برای بازاریابان وجود دارد که هنگام اشتراک‌گذاری ویدیوها، مانند YouTube و TikTok یا Snapchat فوق‌الذکر، باید در نظر بگیرند. تلویزیون اینستاگرام (IGTV) نیز وجود دارد که، در سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شد، با متفاوت است. /p>

New Data: Instagram Engagement Report [Free Download]

علاوه بر این، IGTV در درجه اول برای گوشی های هوشمند در نظر گرفته شده است، زیرا ویدیوها عمودی هستند و کاربران برای تماشا نیازی به چرخاندن دستگاه خود ندارند. اگر علاقه مند به آزمایش برنامه برای کسب و کار خود هستید یا به سادگی می خواهید بدانید که کدام برندها را در برنامه دنبال کنید، خوش شانس هستید – در اینجا، ما تمام نکات و اطلاعاتی را که برای شروع به کار نیاز دارید گردآوری کرده ایم. IGTV.

یک برنامه مستقل IGTV نیز وجود دارد که می توانید آن را از فروشگاه برنامه دانلود کنید. برای دریافت آن، کافی است به فروشگاه برنامه بروید یا Google Play، IGTV را جستجو کنید و روی دریافت یا نصب کلیک کنید. 

طول ویدیوی IGTV

هر کسی که یک حساب اینستاگرام دارد می‌تواند یک ویدیوی IGTV آپلود کند. 

برخلاف محدودیت ویدیویی ۱۵ ثانیه‌ای استوری اینستاگرام، ویدیوهای IGTV می‌تواند افزایش یابد زمانی که از یک دستگاه تلفن همراه آپلود می شود به ۱۵ دقیقه و در هنگام آپلود از وب ۶۰ دقیقه. 

چگونه ویدیوهای IGTV بسازیم

برای آپلود و ویرایش عنوان و توضیحات ویدیوی IGTV خود، این مراحل را دنبال کنید:

۱.برنامه IGTV را باز کنید و روی نماد نمایه خود کلیک کنید. سپس، روی آپلود ویدیو کلیک کنید. اگر هنوز اجازه نداده‌اید، از شما خواسته می‌شود اجازه دسترسی IGTV به کتابخانه ویدیوی خود را بدهید.

Igtv Video Upload Screen

۲. ویدیویی را که می خواهید آپلود کنید انتخاب کنید.

Select Video From Your Photo Library To Upload To Igtv

۳. روی بعدی در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

راهنمای نهایی Igtv - خبرخوان تی شین

۴. عنوان و توضیحات ویدیوی دلخواه خود را اضافه کنید و تصویر جلد را ویرایش کنید، که کاربران قبل از شروع پخش ویدیو می بینند.

Igtv Video Screen To Add A Title And Description

۵. برای انتشار ویدیوی خود، روی پست کلیک کنید. 

Post A Video To Make Yout Igtv Content Go Live

همچنین می توانید یک ویدیو را از برنامه اصلی اینستاگرام در IGTV آپلود کنید. این مراحل است:

۱. به نمایه خود بروید و نماد علامت مثبت را در سمت راست بالای صفحه انتخاب کنید. 

۲. وقتی منوی ایجاد ظاهر شد، ویدیوی IGTV را انتخاب کنید. 

Create Menu Screen From Instagram Profile To Upload An Igtv Video۳. ویدیویی را که می‌خواهید آپلود کنید انتخاب کنید، جلد دلخواه خود را انتخاب کنید و یک عنوان و توضیحات اضافه کنید.

۴. روی پست به IGTV کلیک کنید. 

IGTV Analytics

IGTV بینش های تحلیلی درون برنامه ای زیر را برای ویدیوهای شما ارائه می دهد: بازدیدها، پسندیدن ها، نظرات، میانگین درصد تماشا، دسترسی، ذخیره ها و تعاملات. 

برای دریافت این اطلاعات آماری، برنامه IGTV خود را باز کنید و روی یکی از ویدیوهای منتشر شده خود کلیک کنید. سپس، این مراحل را دنبال کنید:

۱. ویدیوی خود را باز کنید و سپس روی نماد «…» در پایین کلیک کنید.

Select ... To Navigate To The Igtv Analytics Screen Menu

۲. View Insights را انتخاب کنید.

View Insights Tab On Igtv Video For Viewing Analytics

۳. منوی IGTV Video Insights باید ظاهر شود و حاوی اطلاعات تجزیه و تحلیل مخاطبان شما باشد. از آنجایی که این ویدیو فقط یک آزمایش است، هیچ داده تحلیلی برای ویدیو وجود ندارد.

Example Of Igtv Video Insights Analytics Screen

تصویر زیر پیش‌نمایش کانال IGTV را از نمایش اینترنتی محبوب The Daily Show نشان می‌دهد. 

Igtv Video Posts Tab On The Daily Show'S Instagram Profile

تماشای ویدیوها در IGTV

به محض باز کردن برنامه IGTV، یک ویدیو بلافاصله شروع به پخش می‌کند — احتمالاً با این امید که کاربران در محتوا غرق شوند.

Igtv Explore Page Video Carousel

برای تماشای یک ویدیو، به سادگی روی آن کلیک کنید. اگر دیگر علاقه ای به تماشای آن ندارید، می توانید برای دیدن گزینه های دیگر به بالا بروید.

چهار دسته ویدیو وجود دارد: برای شما، دنبال کردن، محبوب، و ادامه تماشا. می توانید برای مشاهده گزینه های خود به چپ و راست پیمایش کنید و موردی را که می خواهید تماشا کنید انتخاب کنید. همانطور که در بالا ذکر شد، می‌توانید از نوار جستجو برای جستجوی کانال‌هایی که قبلاً با آن‌ها آشنا هستید یا برای دیدن اینکه آیا کسی که به آن علاقه دارید کانالی دارد یا خیر، استفاده کنید. 

برای تماشای یک ویدیوی IGTV در برنامه اینستاگرام، به نمایه کاربر بروید، نماد IGTV را انتخاب کنید و ویدیویی را که می‌خواهید تماشا کنید انتخاب کنید.

بهترین کانال ها و مارک های IGTV برای دنبال کردن

صدها برند و کانال وجود دارند که محتوای IGTV چشمگیر و منحصر به فردی ایجاد می کنند. اگر کسب‌وکار شما از صفر شروع می‌کند و به دنبال الهام گرفتن است، در اینجا چند کانال و برند وجود دارد که می‌خواهید بررسی کنید: 

  • Netflix
 
مشاهده این پست در اینستاگرام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Netflix US (@netflix)

  • NAACP
 
مشاهده این پست در اینستاگرام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط NAACP (@naacp)

  • نمایش روزانه
 
مشاهده این پست در اینستاگرام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

پستی به اشتراک گذاشته شده توسط The Daily Show (@thedailyshow)

  • نشنال جئوگرافیک
 
مشاهده این پست در اینستاگرام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط National Geographic (@natgeo)

  • شبکه غذایی
 
مشاهده این پست در اینستاگرام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Food Network (@foodnetwork)

اینفلوئنسرهای برتر در IGTV

در حالی که IGTV به اندازه اینستاگرام یا یوتیوب به مخاطبان دسترسی ندارد، همچنان یک پلتفرم ارزشمند برای دستیابی به مخاطبان شماست، به خصوص اگر آنها از سایر برنامه های اشتراک گذاری ویدیو مانند TikTok استفاده نمی کنند. اسنپ ​​چت یا یوتیوب 

در زیر فهرستی از سازندگان محتوای IGTV وجود دارد که از این پلتفرم برای ایجاد محتوایی استفاده می‌کنند که برای جایگاه خاص آنها جذاب باشد.

  • LaBeautyologist
 
مشاهده این پست در اینستاگرام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط Nayamka Roberts-Smith، LE (@labeautyologist)

  • جوراب ساق بلند هانا
 
مشاهده این پست در اینستاگرام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

پستی به اشتراک گذاشته شده توسط Hannah Stocking (@hannahstocking)

  • AskDrJess
 
مشاهده این پست در اینستاگرام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط جسیکا کلمونز، MD (@askdrjess)

  • هدی کتان
 
مشاهده این پست در اینستاگرام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

پستی به اشتراک گذاشته شده توسط HUDA KATTAN (@hudabeauty)

  • دیوید چانگ
 
مشاهده این پست در اینستاگرام
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

یک پست به اشتراک گذاشته شده توسط دیو چانگ (@davidchang)

در نهایت، این شما هستید که تصمیم می گیرید آیا IGTV مزایای ارزشمندی برای کسب و کار شما ارائه می دهد یا خیر. مهم است که ترجیحات مخاطبان خود را هنگام تصمیم گیری در نظر بگیرید — آیا آنها ترجیح می دهند برند شما را در IGTV تماشا کنند یا در جای دیگری محتوا مصرف می کنند؟

اگر احساس می‌کنید که برند شما در قلمروی نسبتاً نامشخص عملکرد خوبی دارد، شاید بخواهید IGTV را امتحان کنید. دوربین خود را بیرون بیاورید، چند نگاه ویرایش نشده از پشت صحنه شرکت خود را ضبط کنید و Post را فشار دهید. بینش مخاطبان شما به زودی به شما خواهد گفت که آیا این مسیر ارزش دنبال کردن را دارد یا خیر.

Improve Your Website With Effective Technical Seo. Start By Conducting This  Audit.  

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)