حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

راهنمای نهایی اینستاگرام برای تجارت [+داده های ۵۰۰ بازاریاب]

بیش از ۲۵ میلیون کسب و کار را جشن گرفت. الف>. امروز، می‌توانیم شرط ببندیم که این تعداد احتمالاً دو برابر شده است.

Marketer Learns How To Use Instagram For Your Business

Download Now: How To Use Instagram For Business [Free Guide + Templates]

اینستاگرام سرمایه گذاری ارزشمندی برای اهداف بازاریابی ثابت کرده است. وقتی بیش از ۱۰۰۰ بازاریاب را در سال ۲۰۲۲ بررسی کردیم، آنها فاش کردند که اینستاگرام موثرترین پلت فرم رسانه های اجتماعی، بالاتر از فیس بوک، یوتیوب، و TikTok.

اما استفاده از اینستاگرام برای اهداف تجاری< /a> می تواند دلهره آور به نظر برسد، به خصوص اگر تا به حال از آن فقط برای استفاده شخصی استفاده کرده باشید. در اینجا، ما قصد داریم نحوه تبلیغ کسب و کار خود را در اینستاگرام بررسی کنیم.

نحوه استفاده از اینستاگرام برای تجارت

بیایید شش استراتژی را که برای استفاده حداکثری از اینستاگرام باید به کار ببرید، بررسی کنیم.

۱. با محتوای خود ارزش اضافه کنید.

اول و مهمتر از همه، اینستاگرام یک پلت فرم بصری است. برای جذب مخاطب، بسیار مهم است که زمانی را صرف ارائه محتوای باکیفیت و متفکرانه کنید.

برای موفقیت در اینستاگرام، ضروری است محتوای ارزشمندی ایجاد کنید که مخاطبان را جذب کند و آنها را تشویق کند تا با تجارت شما درگیر شوند. در نظر بگیرید که چگونه می توانید مشتریان خود را خوشحال کنید و در عین حال به برند خود وفادار بمانید.

برای گسترش آگاهی از برند و افزایش فروش، نیازی نیست فقط تصاویر محصول خود را پست کنید. در واقع، در برخی موارد، اگر این کار را نکنید، بهتر است.

به عنوان مثال، Hot Pockets ساندویچ های جیبی قابل استفاده در مایکروویو را می فروشد. مسلماً من زیاد طرفدار Hot Pockets نبودم – تا زمانی که شروع به دنبال کردن حساب اینستاگرام کسب و کار آنها کردم.

فقط چند بار وجود دارد که بتوانید عکس یک ساندویچ را پست کنید. Hot Pockets در جهت متفاوتی پیش می رود. درعوض، آنها از طریق طنز، مخاطبان خود را جذب می کنند و اغلب میم های مرتبط یا نقل قول های خنده دار را ارسال می کنند.

به عنوان مثال، در پاسخ به ادعای @ShallowDivers مبنی بر اینکه Hot Pockets ساندویچ نیستند، Hot Pockets اینگونه پاسخ داد:

Using Instagram For Business: Hot Pockets Instagram Posting

در نهایت، ممکن است برای یافتن محتوایی که برای کسب و کار شما بهترین کارایی را دارد، به آزمون و خطا نیاز باشد.

در حالی که Hot Pockets به شوخ طبعی متکی است، مارک های دیگر مانند The North Face استفاده می کنند تصاویر ماجراجویی چشمگیر برای جذابیت جمعیتی آنها.

نکته این است که برندها به جای استفاده از پلتفرم برای تبلیغات به تنهایی نیاز به ارزش افزودن به جامعه اینستاگرام دارند. این برای موفقیت بلندمدت شما بسیار مهم است.

به دنبال چند نکته بیشتر در مورد نحوه استفاده از اینستاگرام برای تأثیر مثبت بر تجارت خود هستید؟ این هک های اینستاگرام را در ویدیوی زیر بررسی کنید.

این نکات را عملی کنید و شعار بازاریابی خود را از “محتوا پادشاه است” به “محتوای ارزشمند پادشاه است” به روز کنید.

۲. یک موضوع ثابت را حفظ کنید.

هر پست اینستاگرام را به عنوان یک صفحه جداگانه از وب سایت خود تصور کنید.

در حالی که هر پست باید به تنهایی خوب باشد، در حالت ایده آل باید یک موضوع منسجم ایجاد کنید تا وفاداری مخاطب را حفظ کنید.

مهم است که توجه داشته باشید، منظور من از “موضوع” به معنای گسترده است، زیرا به همه چیز از هشتگ و زیرنویس گرفته تا عکس و ویدئو مربوط می شود. باید لحن صدایی ثابت و زیبایی فید یکپارچه ایجاد کنید.

در نهایت، هرچه با پست‌های خود دقیق‌تر و منسجم‌تر باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که معتبرترین مخاطبان خود را جذب کنید.

شاید فکر کنید بهتر است افراد بیشتری را از طریق موضوعات مختلف جذب کنید، اما در نهایت، قرار دادن ادعای خود در یک جایگاه خاص به شما کمک می‌کند تا ارتباطات قوی‌تر و واقعی‌تری ایجاد کنید.

به عنوان مثال، MVMT را در نظر بگیرید. فید آنها بدون شک سازگار است، با فیلترها و پالت رنگی مشابه، و تاکید بر تصاویر تیره تر و حساس تر:

Using Instagram For Business: Mvmt Instagram Showing Edgy Theme

ثابت آنها در زیرنویس‌هایشان به همان اندازه آشکار است، با عباراتی مانند «زندگی‌ای بساز که نمی‌توانی منتظر بیدار شوی» و «مسیرهای ناشناخته به داستان‌های کشف‌نشده منتهی می‌شوند». در هر پست، هشتگ یکسانی را مشاهده خواهید کرد: #jointhemvmt.

بدون شک، فالوورهای آنها هم توقع دارند و هم این نوع محتوا را ترجیح می دهند وگرنه از ابتدا آنها را دنبال نمی کردند. برای ادامه خوشحال کردن مشتریان، ضروری است که MVMT به موضوع آنها وفادار بماند.

۳. با مخاطبان خود درگیر شوید.

تعامل با مخاطبان به دنبال کنندگان شما کمک می کند تا احساس ارزشمندی کنند و در نتیجه با کسب و کار شما ارتباط بیشتری برقرار کنند.

راه‌های زیادی برای تعامل با مخاطبانتان وجود دارد. ممکن است به نظرات پست‌های خود پاسخ دهید، در رشته‌های نظرات شرکت کنید، مسابقات یا هدایا را اجرا کنید، از ویژگی نظرسنجی استوری‌های اینستاگرام استفاده کنید یا به دنبال‌کنندگان در استوری‌های خود فریاد بزنید، به خصوص اگر چیزی مرتبط با نام تجاری شما پست کنند.

Halo Top Creamery کار فوق العاده ای در تعامل با مخاطبان خود انجام می دهد.< /p>

آن‌ها اغلب عکس‌های بستنی بامزه‌ای را با عنوان “بستنی با دوستان بهتر است. دوستی را که می‌خواهید این بستنی را با او بخورید، تگ کنید.”

یک کپشن ساده “تگ یک دوست” یک استراتژی موثر برای افزایش مخاطبان شما است زیرا دنبال کنندگان شما دوستانی را که ممکن است هنوز درباره شما ندانند برچسب گذاری کنند.

علاوه بر این، Halo Top اغلب مسابقات و هدایایی انجام می دهد، مانند این:

Using Instagram For Business: Halo Top Giveaway Post On Instagram

Halo Top با برچسب‌گذاری برندگان در پست‌های خود، سایر دنبال‌کنندگان را تشویق می‌کند تا در آینده با برند خود ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این، هدایای Halo Top نشان دهنده تعهد واقعی آنها برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود است.

۴. اینفلوئنسر مارکتینگ را در نظر بگیرید.

به‌عنوان یک مصرف‌کننده، احتمالاً شاهد هجوم اخیر اینفلوئنسرها در اینستاگرام بوده‌اید – و دلیل خوبی هم دارد.

بازاریابانی که ما در سال ۲۰۲۱ مورد بررسی قرار دادیم، گفتند که این روند بازاریابی بود که بالاترین را ارائه کرد. ROI، بالاتر از بازاریابی تجربی، سئو و محتوای کوتاه.

با استفاده از قدرت یک تأثیرگذار، که قبلاً به طور واقعی با مخاطبان خود در ارتباط است و به عنوان منبع اطلاعاتی قابل اعتمادی دیده می‌شود، می‌توانید آگاهی از برند را گسترش دهید و فروش را افزایش دهید.

تأثیرگذاری خرد به‌ویژه فرصتی قوی برای تأیید برند است.

می‌توانید از بودجه و منابع خود برای سرمایه‌گذاری در تبلیغات سنتی استفاده کنید، اما ایجاد یک کمپین بازاریابی هدفمندتر و مؤثرتر از طریق بازاریابی تأثیرگذار، اغلب آسان‌تر است.

در نهایت، اینفلوئنسرها قبلاً پیروانی متعهد و وفادار ایجاد کرده‌اند – با شناسایی اینفلوئنسرهای مناسب برای جایگاه خود، احتمالاً دنبال‌کنندگانی پیدا می‌کنید که واقعاً از محصولات یا خدمات شما لذت ببرند و از آنها حمایت کنند.

۵. یک کمپین تبلیغاتی بسازید.

دو دلیل وجود دارد که می‌توانید از استفاده کنید تبلیغات اینستاگرام: برای گسترش آگاهی از برند یا افزایش فروش.

این مهم است که هنگام ایجاد یک کمپین تبلیغاتی مؤثر، روی یک هدف تمرکز کنید. یک تبلیغ اینستاگرامی با هدف فروش یک محصول بسیار متفاوت از تبلیغاتی است که قصد جذب فالوور را دارد.

به عنوان مثال، این تبلیغ گرین‌شف را در نظر بگیرید که در فید اینستاگرام من نشان داده شد. .

با تصاویر مختلف از غذاهای خوشمزه و تخفیف “۴۰ دلاری” فریبنده، احتمالاً تبلیغی با تبدیل بالا است. خیلی واضح است که هدف گرین‌شف چیست: ترغیب مردم به خرید محصولشان.

Using Instagram For Business: Greenchef In-Feed Ad

از طرف دیگر، یوتیوب به دلایلی کاملاً متفاوت روی تبلیغات اینستاگرام سرمایه گذاری کرد.

تبلیغات آنها با حضور خوانندگان سرشناسی مانند کامیلا کابلو، دنبال کنندگان را ترغیب می کند که به سادگی YouTube را دنبال کنند. کانال اینستاگرام Music (و در حالت ایده آل، خود کانال موسیقی YouTube).

Using Instagram For Business: Youtube Sponsored Ad On Instagram

برای اجرای یک کمپین موثر، ضروری است قبل از شروع ایجاد آن تصمیم بگیرید که امیدوارید به چه چیزی برسید.

وقتی هدفی را انتخاب کردید، می‌خواهید آگهی خلاقانه ایجاد کنید. مشابه آنچه در استراتژی یک بحث کردیم، اگر می‌خواهید تبلیغتان موفق باشد، باید محتوای بصری با ارزش ایجاد کنید. به تبلیغات دیگر در اینستاگرام نگاهی بیندازید و در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید از آنها تقلید کنید.

علاوه بر این، A/B انواع مختلفی از یک تبلیغ را آزمایش می کند (تغییر کپی، تصویر یا مخاطبان هدف برای هر نسخه)، تا بفهمد چه چیزی برای کسب و کار شما بهتر است.

وقتی برای ایجاد تبلیغ خود آماده شدید، باید از مدیر تبلیغات فیس بوک. از جمله موارد دیگر، Ads Manager به شما امکان می دهد مخاطبان هدف خود را محدود کنید (از جمله مکان، سن، و علایق مختلف جمعیتی ایده آل خود)، هدف تبلیغات، و عملکرد تبلیغات را تجزیه و تحلیل کنید.

۶. از پست‌های قابل خرید استفاده کنید.

اگر از اینستاگرام برای تجارت استفاده می‌کنید، پست‌های قابل خرید یکی از ویژگی هایی است که باید به خوبی بدانید.

به شما امکان می‌دهد پست‌هایی ایجاد کنید و محصولات و/خدمات خود را برچسب‌گذاری کنید تا یک تجربه خرید یکپارچه را مستقیماً در پلتفرم ایجاد کنید. اصطکاک کمتری برای فالوورهای شما ایجاد می‌کند و شانس تبدیل آن‌ها به مشتری را افزایش می‌دهد.

Using Instagram For Business: Shoppable Post Example

قبل از شروع اجرای این استراتژی ها، به یک چیز نیاز دارید: یک نمایه کسب و کار اینستاگرام .

نمایه کسب و کار حساب اینستاگرام شما را قانونی می کند و به شما امکان می دهد اطلاعات مهمی مانند ساعت کاری، مکان و شماره تلفن شرکت خود را اضافه کنید.

مزایا و معایب نمایه تجاری اینستاگرام

وای، اوه، اوه،” ممکن است فکر کنید. «نمی‌دانم چه احساسی نسبت به متعهد شدن به آن‌ها دارم

در اینجا چند مزایا و معایب مفید آورده شده است تا بتوانید تعیین کنید که آیا نمایه تجاری برای شما مناسب است یا نه:

طرفداران

  • دسترسی به معیارهای عملکرد پست‌ها و داستان‌های شما.
  • قابلیت پیگیری نحوه تعامل فالوورهای شما با محتوای شما.
  • دسترسی به ویژگی های لازم برای اجرای کمپین های تبلیغاتی.
  • برای افزودن نشانی‌های اینترنتی به استوری‌ها، ویژگی به دست آورید تا بتوانید ترافیک گرمی را به سایت خود ارسال کنید.

معایب

  • برچسب شدن به عنوان کسب و کار.
  • ممکن است دسترسی و دید ارگانیک کمتری داشته باشد.
  • همچنین برای دسترسی به ویژگی های تبلیغات باید یک حساب فیس بوک داشته باشید.

برای اکثر مارک‌ها، به دلیل ویژگی‌ها و تجزیه و تحلیل‌های اضافی، مزایای نمایه تجاری بیشتر از معایب آن است. با این حال، مهم است که قبل از اقدام، اهداف خود را در نظر بگیرید.

نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام

برای ایجاد یک پروفایل تجاری در اینستاگرام، ابتدا باید یک حساب کاربری شخصی اینستاگرام ایجاد کنید و سپس آن را به یک پروفایل تجاری تغییر دهید. اگر قبلاً یک حساب اینستاگرام دارید، برای دستورالعمل‌های مربوط به تغییر به بخش بعدی بروید.

اگر قبلاً حساب اینستاگرام ندارید، دو راه برای دریافت آن وجود دارد:

  • از رایانه
  • از یک دستگاه تلفن همراه (IOS و Android)

برای جزئیات بیشتر، مقاله جامع ما را در نحوه ایجاد یک حساب تجاری در اینستاگرام.

چگونه به نمایه کسب و کار خود تغییر دهید

وقتی یک اینستاگرام راه‌اندازی کردید، وقتی آماده تغییر هستید، این مراحل آسان را دنبال کنید:

۱. به نمایه خود در برنامه تلفن همراه بروید.

Instagram Profile Page Example

۲. روی منوی همبرگر (سه نوار افقی روی هم) در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید.

Instagram Hamburger Menu

۳. روی چرخ‌دنده «تنظیمات» در پایین منو کلیک کنید.

Instagram Settings Gear

۴. حساب را انتخاب کنید.

Instagram Account Menu

۵. حساب‌های مرتبط را انتخاب کنید.

Instagram Linked Accounts

۶. فیس بوک را انتخاب کنید و برای اتصال صفحه فیس بوک کسب و کارتان، دستورات را دنبال کنید.

Instagram Linked Accounts

اگر یک صفحه کسب و کار فیس بوک ندارید، باید قبل از تکمیل این مرحله یکی را ایجاد کنید. اگر صفحه فیس بوک شما قبلاً پیوند داده شده است، به مرحله بعدی بروید.

۷. پس از تکمیل، به منوی تنظیمات برگردید.

Instagram Settings Menu

۸. حساب را انتخاب کنید.

Instagram Account Menu

۹. گزینه جدید “Switch to Professional Account.”

را انتخاب کنید
Instagram Switch To Business Account

۱۰. برای افزودن جزئیات بیشتر، دستورات را دنبال کنید.

Instagram Additional Details About Business Account

۱۱. انجام شد را انتخاب کنید.

اکنون آماده شروع اجرای استراتژی رسانه های اجتماعی خود در اینستاگرام هستید. از اینجا، می‌خواهید مخاطبی را که می‌خواهید هدف بگیرید، زیبایی‌شناسی و لحنی که می‌خواهید منتقل کنید و محتوایی که می‌خواهید ایجاد کنید، تعیین کنید.

برترین تاکتیک‌های تبلیغات اینستاگرام در سال ۲۰۲۲ [داده‌ها]

تعامل با مخاطب

در اینستاگرام، اولین استراتژی که بازاریابان قصد دارند برای اولین بار در سال ۲۰۲۲ از آن استفاده کنند، تعامل با مخاطب است.

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای انجام این کار از طریق IG Live است. طبق نظر بازاریابان مورد بررسی، بالاترین بازده سرمایه گذاری را در بین تمام ویژگی ها و ابزارهای اینستاگرام ارائه می دهد.

به همین دلیل است که ۲۲ درصد از پاسخ دهندگان در IG Live بیش از هر قالب دیگری در پلتفرم سرمایه گذاری می کنند.

تعامل با مخاطبان شما بسیار بیشتر از تعامل است. این به ایجاد حس اجتماعی با دنبال کنندگان شما کمک می کند و به شما امکان می دهد آنها را بهتر بشناسید.

درگیری محتوا

در حالی که تعامل با مخاطب به عنوان جدیدترین استراتژی رتبه اول را به خود اختصاص می دهد، درگیری محتوا برنده استراتژی کلی است که بازاریابان بیشترین سرمایه گذاری را در آن خواهند داشت.

در رسانه های اجتماعی، تعامل نشان می دهد که محتوای شما با مخاطبان شما طنین انداز شده است. چه در یک پست درون فید، یک داستان یا یک جریان زنده باشد، تعامل می تواند نشانگر خوبی برای سلامت صفحه شما باشد.

در واقع، ۱۷ درصد قصد دارند بیش از هر استراتژی دیگری روی آن سرمایه گذاری کنند در حالی که ۴۳ درصد قصد دارند برای اولین بار در سال جاری از آن استفاده کنند.

نمی‌دانید چگونه محتوای خود را جذاب‌تر کنید؟ مسیر خنده دار را امتحان کنید. تحقیقات ما نشان می‌دهد که محتوای خنده‌دار برای رشد، دسترسی و جذب مخاطب بیشترین تأثیر را دارد.

این اتفاق می‌افتد زیرا محتوای خنده‌دار تمایل به مرتبط بودن دارد، و این معمولاً چیزی است که باعث می‌شود کسی از پیمایش دست بردارد و به آن توجه کند.

این قالب همچنین می‌تواند در تعامل نقش داشته باشد، زیرا اکثر بازاریابان بیشتر از هر چیز دیگری در پلتفرم ویدیو ارسال می‌کنند. هشتاد و دو درصد از بازاریابان مورد بررسی، محتوای ویدیویی را روی پلتفرم پست می‌کنند و قالب‌های محتوایی که بیشتر استفاده می‌کنند مبتنی بر ویدیو هستند.

داستان ابزار دیگری است که می تواند برای بازاریابان بسیار موثر باشد. در واقع، کسانی که از آن استفاده می کنند، ۲۳ درصد بیشتر احتمال دارد که بگویند استراتژی IG 2021 آنها موثر بوده است.

تبلیغات محصول

با توجه به اینکه اینستاگرام به طور مداوم ابزارهای خرید خود را گسترش می دهد، جای تعجب نیست که هدف اصلی بازاریابان تبلیغات محصولات و/یا خدمات آنها باشد.

تحقیق ما نشان می‌دهد که استفاده از محتوای متمرکز بر محصولات و خدمات در سال ۲۰۲۲ افزایش خواهد یافت. برای ۳۹ درصد از بازاریابان، این اولین بار است که از این نوع محتوا در پلتفرم استفاده می‌کنند.

کسانی که در سال ۲۰۲۱ این محتوا را در اولویت قرار دادند، می گویند که این محتوا دومین بازده بالاتر از هر نوع محتوا را در پلتفرم ارائه می دهد.

وقتی صحبت از ابزارهای خرید IG به میان می‌آید، ۷۹٪ از بازاریابان مورد بررسی می‌گویند که از آنها استفاده کرده‌اند و ۲۲٪ بیشتر قصد دارند روی این ویژگی سرمایه‌گذاری کنند.

هدف شما هرچه که باشد، چه افزایش آگاهی از برند یا کسب درآمد بیشتر، استفاده از اینستاگرام برای کسب و کار شما را یک قدم به دستیابی به آن نزدیک‌تر می‌کند. در حالی که همه ابزارهای اینستاگرام ROI بالایی را ارائه نمی دهند، اما همه آنها ارزش امتحان کردن را دارند تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهتر است. 

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در ماه مه ۲۰۲۰ منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

Instagram Hacks

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)