حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

رالی GameStop از Dogecoin پیشتاز است، بعد چه؟

بین ۸ ژوئن و ۹ ژوئن، memecoin GameStop (GME) مورد توجه قرار گرفت و از Dogecoin و سایر memecoin ها پیشی گرفت. GME، بر اساس بلاک چین Solana، شاهد افزایش قابل توجه ۲۸.۲۵ درصدی در قیمت خود بود، به ۰.۱۹ دلار با ارزش بازار ۱۲۴.۶۶ میلیون دلار رسیده است. این افزایش، رکودهای تجربه شده توسط Dogecoin و دیگران را تحت الشعاع قرار داد.

افزایش محبوبیت GME را می توان به توجه مداوم نسبت داد، به ویژه در مقایسه با Dogecoin. تسلط اجتماعی، معیاری که سطح بحث و علاقه را نشان می‌دهد، GME را با تسلط ۴.۷۵۴ درصد در مقایسه با Dogecoin 1.881 درصد ترجیح داد.

با وجود این، تسلط اجتماعی GME از ۱۳.۲۰ درصد در ۷ ژوئن کاهش یافت که نشان می‌دهد تخفیف احتمالی علیرغم تسلط آن در فضای memecoin.

تجزیه و تحلیل شاخص قدرت نسبی (RSI)، یک تحرک، نمودار روزانه GME شرایط خرید بیش از حد را نشان می دهد. با RSI 81.65. این نشان‌دهنده سود بالقوه در کوتاه‌مدت است که احتمالاً منجر به کاهش قیمت به ۰.۱۵ دلار می‌شود.

در مقابل، RSI Dogecoin 42.05 بود که نشان‌دهنده یک حرکت نزولی است. با کاهش تقاضا، Dogecoin می تواند تا ۰.۱۲ دلار کاهش یابد، مگر اینکه فشار خرید افزایش یابد و به طور بالقوه قیمت آن را به سمت ۰.۱۶ دلار سوق دهد.

با وجود افزایش اخیر، بازار GME هنوز بسیار از Dogecoin عقب است. روایت پیرامون GME ممکن است برای رشد بلندمدت پایدار نباشد.

به طور خلاصه، memecoin GME با افزایش قابل توجهی روبرو شد و از Dogecoin و سایرین در بازار پیشی گرفت. با این حال، توصیه می شود احتیاط کنید زیرا به نظر می رسد GME بیش از حد خرید شده است، در حالی که Dogecoin با شتاب نزولی مواجه است. مسیر آینده این memecoin ها به عواملی مانند تسلط اجتماعی و فشار خرید بستگی دارد.

بی شک افزایش اخیر در memecoin GameStop (GME) توجه ها را به خود جلب می کند، به ویژه با برتری آن از Dogecoin. با این حال، احتیاط لازم است زیرا شرایط خرید بیش از حد GME حاکی از سود بالقوه است، در حالی که Dogecoin با شتاب نزولی مواجه است. 

پایداری روایت GME همچنان نامشخص است، به ویژه با عقب ماندن بازار آن از Dogecoin. مسیر آینده به عواملی مانند تسلط اجتماعی و فشار خرید بستگی دارد. با توجه به این پویایی ها، سرمایه گذاران چه استراتژی هایی را باید در نظر بگیرند تا به طور موثر در بازار متزلزل memecoin حرکت کنند؟

<همچنین بخوانید: رالی GameStop، Memecoin های خروشان Kitty را به اوج های جدید می رساند



مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)