حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

در اینجا نحوه عملکرد Ghouls در Fallout 76 آمده است

برترین‌ها

  • Playable Ghouls در سال ۲۰۲۵ به Fallout 76 می آیند، اما چیزی بیش از یک تغییر چهره خواهند بود.
  • غول‌ها می‌توانند از قدرت تشعشع استفاده کنند و جناح‌ها به گونه‌ای متفاوت با غول‌ها تعامل خواهند داشت.
  • هنگامی که این توانایی راه اندازی شد، بازیکنان به یک تلاش خاص در سطح ۵۰ دسترسی خواهند داشت و همچنین می توانند دوباره به یک انسان تبدیل شوند.

نمایشگاه بازی‌های Xbox 2024 یک جریان پرجمعیت بود که شامل انواع اعلان‌ها و افشاگری‌ها بود. از جمله روشن شدن مجدد Perfect Dark، افشای Gears of War: E-Day و اطلاعات بیشتر در مورد افرادی مانند ایندیانا جونز و Avowed. اما شاید کم ارزش ترین و احتمالا نادیده گرفته شده ترین اطلاعیه نمایش یکشنبه آینده بود. گسترش به Fallout 76 به نام Skyline Valley.

در حالی که Skyline Valley اواخر این هفته نمایش داده می شود، تریلر نشان داد که بازیکنان می توانند در سال ۲۰۲۵ به عنوان Ghoul بازی کنند. هرگز محبوب تر از این نبود کوپر هوارد والتون گوگینز (یا فقط غول) از Amazon Prime’s Fallout سریال‌های تلویزیونی بلافاصله مورد استقبال طرفداران قرار گرفت و اکنون به نظر می‌رسد که گیمرها می‌توانند شخصیت خود را بسازند. .

اما در حالی که این اعلامیه هیجان انگیز بود، اطلاعات دقیق زیادی نیز نداشت. Ghouls در یک پنجره مبهم «اوایل ۲۰۲۵» وارد خواهند شد و اطلاعاتی درباره نحوه کار یا نحوه بازی آنها درج نشده است. با این حال، به لطف مصاحبه اختصاصی با PCGamesN< /a>، اکنون می دانیم که با اضافه شدن این موجودات چه انتظاری داریم.

Ghouls بیشتر از یک نگاه در Fallout 76 هستند

بیل لاکوست، تهیه‌کننده استودیو بازی Bethesda به PCGamesN گفت که ایده Ghoul قابل بازی مدتی است که در حال جوشیدن بوده است، حتی قبل از شکست، Fallout در Amazon Prime بود. تأثیر شخصیت گوگینز به سادگی آنچه را که تیم قبلاً فکر می کرد تأیید کرد.

۹:۵۶

مرتبط

آیا Fallout 76 ارزش بازی را دارد؟

< span data-field="label" class="article-card-label">بعدی

Xbox Can’ طوری رفتار کنید که بسته شدن استودیو آن اتفاق نیفتاد

ویترین امسال فوق العاده بود، اما برخی از مسائل مهم را نیز مورد بررسی قرار داد.

بازی ویدیویی ، اخبار بازی های کامپیوتری ، بازی های موبایلی ، جدیدترین بازی های کامپیوتری

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)