حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

خرید ۷۶ میلیون دلار اتریوم توسط گلکسی دیجیتال! چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟

[ad_1]

Mike-Novogratzs-Galaxy-Digital-Doing-Heavy-Ethereum-Eth-Buying

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

درحالی که اتریوم طی هفته گذشته ۱۰ درصد افزایش قیمت داشته و به بالاترین سطح خود در ۲ سال اخیر رسیده، پلتفرم ردیابی Lookonchain در تاریخ ۲۰ فوریه گزارش داد که مایک نووگراتز (Mike Novogratz)، مالک شرکت گلکسی دیجیتال، ۲۶۰۰۰ اتریوم به ارزش ۷۶.۲ میلیون دلار را در ۲۴ ساعت گذشته خریداری کرده است.

این خرید بزرگ طی ۵ تراکنش انجام شده که ۴ مورد آن از بایننس و ۱ مورد از کوین‌بیس پرایم بوده است.

طبق گزارش‌ها، شرکت گلکسی دیجیتال در اواخر اکتبر، درست قبل از شروع روند صعودی اخیر، روی بیت کوین و اتریوم در پلتفرم‌های غیرمتمرکز آوه (Aave) و کامپاند (Compound) سرمایه‌گذاری کرده بود.

در همین حال، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) تصمیم‌گیری در مورد یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات اتریوم را که به طور مشترک توسط اینوسکو (Invesco) و گلکسی دیجیتال پیشنهاد شده، به تعویق انداخته است.

جیمز سیفارت (James Seyffart)، تحلیلگر بلومبرگ، پیش‌بینی می‌کند که این ETFها تا ماه می سال جاری تایید خواهند شد.در این میان، نهنگ‌های اتریوم با خریدهای خود، نوید اتریوم ۴۰۰۰ دلاری را می‌دهند.

برای مثال، یک نهنگ اتریوم، ۲۱۳۵۳ واحد ETH را با قیمت متوسط ۲۸۱۰ دلار خریداری کرده است.قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۱ درصد افزایش یافته و در حال حاضر در محدوده ۲۹۶۰ دلار قرار دارد. الگوی نموداری اتریوم هم نشان‌دهنده احتمال عبور قاطع از سطح ۳۰۰۰ دلار در آینده نزدیک است.

بر اساس داده‌های بازار، حجم معاملات اتریوم نیز در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۲۰ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده افزایش علاقه معامله‌گران به این ارز دیجیتال است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته خرید ۷۶ میلیون دلار اتریوم توسط گلکسی دیجیتال! چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)