حامیان ترامپ در حال ایجاد و انتشار تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی که به دروغ او را در کنار رای دهندگان آمریکایی آفریقایی تبار تصویر می کند، دستگیر شده اند.
این تاکتیک، اولین بار توسط بیبیسی، با هدف ایجاد حس محبوبیت ترامپ در میان رأیدهندگان سیاهپوست – جمعیتی که نقش مهمی در پیروزی جو بایدن در سال ۲۰۲۰ داشت.
مارک کی، مجری محافظه کار رادیویی در فلوریدا، از جمله کسانی بود که این تصاویر را ایجاد کرد و ترامپ را در محاصره سیاه پوستان به تصویر کشید و آنها را به طور گسترده در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت.
![جنجال انتخاباتی آمریکا: ترامپ دیپ فیک و فراخوان های رباتیک هوش مصنوعی 1 Ai Deep Fake](https://dailyai.com/wp-content/uploads/2024/03/trump.png)
رویکرد کی به این موضوع کاملاً ساده بود. «من عکاس خبری نیستم. او توضیح داد که من یک قصه گو هستم.
کای برای دفاع از خود به سمت X رفت و گفت: «بچه ها! اخبار جعلی @بیبیسی من را به رهبری یک کمپین “اطلاعات نادرست” متهم کرده است. اوه، طنز. این مثل این است که من آنها را “طاس!”
صدا کنم
بچه ها! اخبار جعلی @BBC من را به رهبری یک کمپین “اطلاعات نادرست” متهم کرده است. اوه، طنز. مثل این است که من آنها را “طاس” صدا کنم!https://t.co/SagEkC6Hmp
— مارک کی (@markkayeshow) ۴ مارس ۲۰۲۴
بلوک نقل قول>
نظر دهندگان تا حد زیادی دلسوزی نداشتند، یکی از آنها گفت کای “با شلوار پایین دستگیر شده است.”
جای تعجب نیست که این تصاویر نگرانیهای اخلاقی را برانگیخت و باعث واکنش کلیف آلبرایت، یکی از بنیانگذاران Black Voters Matter شد.
آلبرایت از این دستکاری انتقاد کرد و اظهار داشت: “تلاش های مستندی برای هدف قرار دادن مجدد اطلاعات نادرست به جوامع سیاه پوست، به ویژه رای دهندگان جوان سیاه پوست صورت گرفته است.”
در حالی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که فرض کنیم این تصاویر به راحتی قابل رد شدن به عنوان جعلی هستند، بی بی سی بسیاری را یافت که فکر می کردند واقعی هستند. آگاهی از تقلبی های عمیق هنوز کمیت نشده است.
منتقدان از سراسر طیف سیاسی استدلال می کنند که این تاکتیک نه تنها واقعیت های سیاسی را نادرست نشان می دهد، بلکه عمداً بخش های آسیب پذیر رای دهندگان را نیز هدف قرار می دهد.
جعل های عمیق طوفانی در انتخابات. ما شاهد مبارزات گسترده در انتخابات پاکستان، اندونزی، اسلواکی و بنگلادش بوده ایم. ما همچنین کمپینهای جعلی عمیق را مشاهده کردهایم < span style="font-weight: 400;">از بازیگران دولتی خارجی با هدف دستکاری رفتارهای رای دادن.
اکنون توجه به انتخابات ایالات متحده معطوف شده است، که قبلاً محل آزمایشی برای جعلیات عمیق بوده است. گرما فقط با نزدیک شدن به روز رای گیری افزایش می یابد.
دستیار ربات هوش مصنوعی «جنیفر»
در مرز فناورانه استراتژی های مبارزات انتخاباتی، پیتر دیکسون، نامزد دموکرات کنگره از کالیفرنیا، از یک ربات هوش مصنوعی به نام “جنیفر” برای فراخوانی رای دهندگان استفاده کرد و باعث ایجاد ابرو در درون او شد. تیم خود
معرفی جنیفر به رای دهندگان واضح و صریح بود: «سلام. نام من جنیفر است و یک داوطلب هوش مصنوعی هستم. این بخشی از استراتژی گستردهتر دیکسون برای دستیابی به مخاطبان گسترده است و اولین تماسگیرنده هوش مصنوعی نیست و اولین تماس سال گذشته در پنسیلوانیا مستقر شد.
نتایج به کارگیری جنیفر به طرز شگفت آوری مثبت بود و بدبینی اولیه را به چالش کشید. خود دیکسون از عملکرد خوب آن متعجب شد و در مورد واکنش مردم اظهار داشت: “مردم از اینکه چقدر این قابلیت خوب بود شوکه شدند.”
تبلیغات انتخاباتی جعلی عمیق ماهیت دو لبه نقش هوش مصنوعی در مبارزات سیاسی مدرن را برجسته می کند.
در حالی که هوش مصنوعی ابزارهای نوآورانه ای برای تعامل ارائه می دهد، چالش های اخلاقی را نیز به همراه دارد، به ویژه زمانی که برای ساختن یا دستکاری حمایت سیاسی استفاده می شود.
خطوط کشیدن در استفاده منصفانه از هوش مصنوعی در سناریوهای سیاسی تقریباً غیرممکن است. تنظیم کننده های ایالات متحده درباره < بحث کرده اند. span style="font-weight: 400;">ممنوع کردن مواد مختلف کمپین جعلی عمیق، اما این امر محقق نشد.