حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین کرم و ژل ضد جوش【سال ۱۴۰۲】❤️ + لیست ۱۰ تایی

[ad_1]

بسیاری از افراد از وجود آکنه و جوش بر روی پوست خود رنج می برند و به دنبال روش های درمان هستند؛ از این رو می خواهیم ۱۰ تا از بهترین کرم و ژل ضد جوش را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیال آسوده کرم مناسب پوست خود را بیابید؛ کرم و ژل ضد جوش از بروز بسیاری از جوش ها در پوست صورت و بدن جلوگیری می کند و به داشتن پوست صاف و یکدست کمک شایانی می کند؛ اگر شما نیز به دنبال یافتن کرم و ژل برای از بین بردن جوش های پوست خود، می توانید در ادامه مقاله با همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کرم و ژل ضد جوش چیست؟

یکی از مشکلات رایجی که برای پوست به وجود می آید، بروز جوش و آکنه است؛ در به وجود آمدن جوش و آکنه عوامل و علل مختلفی تاثیرگذار هستند که مهم ترین آن ها، افزایش یافتن چربی پوست است؛ در صورتی که بخواهید جوش های پوست صورت و بدن خود را درمان کنید باید ابتدا چربی پوست را کنترل نمایید و در ادامه از بهترین کرم و ژل ضد جوش استفاده کنید.

یکی از روش های بسیار تاثیرگذار جهت درمان کردن و پیشگیری نمودن از به وجود آمدن جوش، استفاده از کرم و ژل ضد جوش است؛ ولی اخیرا به دلیل وجود مارک های مختلف کرم و ژل ضد جوش در بازار، نمی توان به راحتی یک محصول بسیار مناسب و خوب را خریداری کرد؛ از این رو بهترین کار این است که برای خرید به سایت بهترین داروخانه آنلاین در ایران مراجعه کنید.کرم و ژل ضد جوش چیست؟

مواد تشکیل دهنده کرم و ژل ضد جوش

کرم و ژل ضد جوش از مواد مختلفی تشکیل شده است که هر یک از این مواد به نوعی بر روی پوست اثر می گذارند و جوش ها و آکنه ها را از بین می برند و از به وجود آمدن آن ها جلوگیری می کنند؛ در ادامه برخی از این مواد را برای شما شرح خواهیم داد :

بنزوئیل پراکسید (Benzoyl peroxide) : وجود این ماده در کرم و ژل ضد جوش سبب از بین رفتن باکتری های به وجود آورنده آکنه می گردد؛ در ضمن باعث از بین رفتن چربی مازاد در زیر پوست و سلول های مرده پوست که مسدود کننده منافذ پوست هستند، نیز می شود؛ مقدار بنزوئیل پراکسید استفاده شده در کرم ها و ژل های ضد جوش متغیر است و بین ۲.۵ الی ۱۰٪ می باشد؛ در واقع این ماده نه تنها تأثیر خارق العاده بر روی پوست می گذارد بلکه عوارض جانبی نیز به همراه دارد.

این امکان وجود دارد که به دلیل استفاده کردن از کرم و ژل ضد جوش حاوی بنزوئیل پراکسید، عوارض مختلفی از جمله خشک شدن پوست، پوسته پوسته شدن، ایجاد لک های قرمزی، احساس سوزش و خارش پوست به وجود آید؛ همچنین در صورتی که پوست تان حساس است، بعد از انتخاب کردن و خرید بهترین کرم و ژل ضد جوش، حتما با بهترین دکتر پوست در تهران مشورت کنید و با احتیاط عمل کنید.

سالیسیلیک اسید (Salicylic acid) : در صورت وجود این ماده در کرم و ژل ضد جوش، منافذ پوست بسته نمی شوند؛ در ضمن این ماده در هر یک از کرم ها به مقادیر متفاوتی وجود دارد و بین ۵/۰ الی ۵٪ است؛ عوارض جانبی کرم حاوی سالیسیلیک اسید سوزش و خارش ملایم پوست می باشد.

آلفا هیدروکسی اسید (Alpha hydroxy acids) : در کرم و ژل ضد جوش دو نوع اسید آلفا هیدروکسی وجود دارد که شامل اسید گلیکولیک و اسید لاکتیک است؛ آلفا هیدروکسی اسیدها ترکیب شده از اسید های مختلف حاصل از میوه های دارای قند می باشد؛ این ترکیبات سلول های مرده پوست را از بین می برد و التهاب را کاهش می دهد و جوش ها را درمان می کند.

در ضمن آن ها سبب سرعت یافتن رشد سلول های جدید پوست می گردند و در نهایت موجب افزایش نرمی و لطافت پوست می شوند؛ با این وجود، موجب از بین رفتن و بهبود یافتن اثرات آکنه بر روی پوست می گردند.

سولفور یا گوگرد (Sulfur) : در صورت وجود گوگرد در ترکیبات هر یک از محصولات ضد جوش، سلول های مرده پوست را از بین می برد و در ضمن کمک بزرگی به از بین رفتن چربی اضافی پوست می کند؛ بیشتر مواقع این ترکیب با مواد دیگری از جمله سالیسیلیک اسید و بنزوئیل پراکسید ترکیب می گردد؛ محصولاتی که دارای گوگرد هستند سبب خشک شدن پوست می شوند و این امکان وجود دارد بعضی از این دسته محصولات به علت وجود گوگرد، بوی بسیار نامطبوعی دارد.

نحوه استفاده کردن از کرم و ژل ضد جوش

برای استفاده از بهترین کرم و ژل ضد جوش بدین صورت است که باید به برخی نکات توجه کرد؛ ابتدا باید ناحیه تحت درمان را مرطوب کنید؛ مقدار بسیار کمی از کرم یا ژل را بر روی دست خود قرار دهید؛ آن ناحیه را صاف کنید و لایه ای بسیار نازک از ژل یا کرم را بر روی همه نواحی آسیب دیده از پوست بزنید؛ در صورتی که همه پوست صورت شما جوش داشته باشد، هر سری از یک نوار ژل (به طول ۲.۵ سانتی متر) استفاده نمایید.نحوه استفاده کردن از کرم و ژل ضد جوش

به طور معمول یک الی دو بار در طول روز از ژل و کرم ضد جوش استفاده نمایید؛ در صورتی که پوست تان حساس است، یک مرتبه در روز، پیش از خوابیدن هم کفایت می کند؛ بهترین کار این است که از کرم و ژل ضد جوش به اندازه مورد نیاز استفاده نمایید؛ اگر از این کرم بیش از اندازه استفاده کنید، این امکان وجود دارد که پوست تحریک گردد؛ در صورتی که این اتفاق رخ داد، تا حد ممکن پوست تان را بشویید و صبر کنید تا تحریک از بین برود.

۱۰ تا از بهترین کرم و ژل ضد جوش را بشناسید!

کرم ضد جوش درمالیفتکرم ضد جوش درمالیفت

کرم ضد جوش درمالیفت یکی از بهترین کرم و ژل ضد جوش در بازار است که موجب از بین رفتن جوش و آکنه بر روی پوست می گردد؛ آکنه و جوش به دلیل ترشح کردن چربی می شود و سبب بسته شدن منافذ پوست می گردد و در نهایت جوش و لکه های پوستی ایجاد می گردد؛ کرم درمالیفت چربی پوست را کنترل می کند.

این کرم موجب کنترل ترشح چربی های پوست می شود و از به وجود آمدن جوش های التهابی و سرسیاه و چرکی پیشگیری می کند و موجب کاهش لکه های صورت می شود؛ در ضمن این کرم باعث کاهش یافتن سطح لایه شاخی مجاری غدد چربی و درمان کردن اسکار ناشی از آکنه می گردد؛ این محصول ضد قارچ و ضد باکتری است و آنزیم تولید کننده چربی را مهار می کند.

ژل ضد جوش هیدرودرمژل ضد جوش هیدرودرم

ژل ضد جوش هیدرودرم می تواند روند بهبود یافتن جوش های گردن و سر را تسریع می دهد؛ برای استفاده از این محصول باید پیش از خوابیدن، پوست صورت خود را تمیز و پاک کنید و در ادامه بعد از خشک کردن پوست، مقداری از کرم یا ژل هیدرودرم را بر روی ناحیه مورد نظر بزنید؛ نکته مهم این است که زمان استفاده از این محصول، باید از کرم ضد آفتاب فاقد چربی که از پوست محافظت می کند، مصرف کنید.

ژل ضد جوش هیدرودرم در ترکیبات خود تی تری اویل و پیروکتون اولامین وجود دارد که موجب ترمیم یافتن بافت‌های آسیب دیده و جلوگیری کردن از ترشحات اضافی غدد چربی پوست می شود؛ استفاده از این ژل ضد جوش کمک بزرگی به درمان کردن آکنه‌های بسیار خفیف تا متوسط می کند و از بروز قرمزی و ملتهب شدن آکنه‌ها جلوگیری می کند؛ در صورت استفاده از این محصول، از افزایش ضخامت لایه شاخی غدد سباسه جلوگیری می شود؛ از این رو ژل ضد جوش هیدرودرم یکی از بهترین کرم و ژل ضد جوش در بازار است.

ژل ضد جوش پلیزنتژل ضد جوش پلیزنت

ژل ضد جوش پلیزنت به دلیل وجود مواد و ترکیبات خاص خود، می تواند پوست صورت را نیز روشن کند؛ این ژل کمک بزرگی به از بین رفتن آکنه های چرکی پوست صورت می کند؛ این محصول می تواند ترشحات چربی پوست را متعادل کند و از به وجود آمدن جوش سر سیاه و سر سفید پیشگیری نماید؛ در صورت استفاده از این ژل ضد جوش، عفونت و التهاب در پوست به وجود نمی آید؛ باید از این ژل دو مرتبه در روز یعنی یک بار صبح و یک بار عصر استفاده نمایید.

ژل ضد جوش پلیزنت به دلیل داشتن خاصیت ضدعفونی کننده می تواند از به وجود آمدن قارچ و تکثیر و رشد باکتری ها ممانعت کند؛ این محصول لک هایی که ناشی از جای جوش هستند را التیام می بخشد و ترمیم می کند و می تواند پوست را مات و عاری از هرگونه قرمزی و تورم کند؛ تمامی این مزایا سبب شده که این ژل ضد جوش به عنوان بهترین کرم و ژل ضد جوش در نظر گرفته شود.

کرم ضد جوش درماتیپیککرم ضد جوش درماتیپیک

کر ضد جوش درماتیپیک یکی از بهترین کرم و ژل ضد جوش در سال ۱۴۰۱ است که طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیاری از افراد برای از بین بردن جوش‌های سر سیاه و سر سفید از این کرم استفاده می کنند؛ در ترکیبات این کرم ضد جوش قوی اسید سالیسیلیک وجود دارد که از سلول‌های مرده پوست لایه برداری می کند و روند جایگزین کردن سلول‌ها را سرعت می بخشد و موجب پاک شدن منافذ پوست می شود.

کر ضد جوش قوی درماتیپیک انسداد منافذ پوست را از بین می برد و در نهایت از به وجود آمدن شرایط کافی برای به وجود آمدن جوش جلوگیری می نماید؛ همچنین این محصول در ترکیبات خود ویتامین E دارد و در ضمن از خاصیت آنتی اکسیدانی قوی و نیاسینامید برخوردار است؛ این کرم قیمت بسیار مناسبی دارد که بسیاری از افراد می توانند آن را تهیه کنند.

ژل کرم ضد جوش سینرهژل کرم ضد جوش سینره

ژل کرم ضد جوش سینره شهرت بسیار زیادی بین مردم دارد و بسیاری از افراد برای از بین بردن جوش های پوست خود و جلوگیری کردن از بروز مجدد آن ها، از ژل کرم ضد جوش سینره استفاده می کنند؛ در صورت استفاده از این محصول، جوش های موضعی از بین می روند و لکه های پوستی رفع می شوند؛ در ترکیبات این محصول روغن درخت چای وجود دارد که می تواند به دلیل ساختار خود، از تکثیر یافتن باکتری های مؤثر در به وجود آمدن جوش و آکنه جلوگیری کند.

ژل کرم ضد جوش سینره یکی از بهترین کرم و ژل ضد جوش در سال ۱۴۰۱ است که می تواند چربی پوست را به خوبی تنطیم کند که همین خاصیت از به وجود آمدن جوش جلوگیری می کند؛ این محصول به دلیل داشتن ترکیبات خاص، می تواند لایه برداری ملایم انجام دهد و سرعت بازسازی پوست را افزایش دهد؛ همچنین این کرم از خواص ضد التهاب و آرام بخش پوست های ملتهب برخوردار است.

کرم ضد جوش اوریاژکرم ضد جوش اوریاژ

کرم ضد جوش اوریاژ جزء پرکاربردترین محصولات این برند می باشد که برای استفاده روزانه گزینه بسیار مناسبی است؛ این کرم نه تنها می تواند جوش و جای جوش را از بین ببرد، بلکه می تواند آن ها را به خوبی بپوشاند و پنهان کند؛ کسانی که پوست بسیار حساس دارند می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند و هیچ گونه نگرانی در این باره نداشته باشند.

کرم ضد جوش اوریاژ از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است به عنوان مثال می تواند پوست را مرطوب و مات کند و همچنین به عنوان یک ضد آفتاب بسیار موثر مورد استفاده قرار گیرد و از پوست افراد در مقابل اشعه های مضر محافظت نماید؛ تمامی این موارد موجب شده که کرم ضد جوش اوریاژ جزء بهترین کرم و ژل ضد جوش در بازار باشد.

ژل ضد جوش ژنو بایوتیکژل ضد جوش ژنو بایوتیک

ژل ضد جوش ژنو بایوتیک به عنوان یکی از بهترین کرم و ژل ضد جوش در بازار شناخته می شود که می تواند موجب از بین رفتن آکنه و جوش های مختلف پوستی شود؛ در ساختار این ژل عناصر طبیعی و ویتامین های متفاوتی وجود دارد که خاصیت ضد التهابی و ضد میکروبی دارد.

این محصول حاوی یاس سفید است که غنی از ترکیبات گیاهی پلی فنولی و ورباسکوزاید می باشد و از خواص ضد التهابی، و آنتیاکسیدانی برخوردار دارد؛ این عصاره سنتز آنتیبیوتیک های طبیعی پوست را تحریک می کند و از خاصیت ضد میکروبی قوی برخوردار است و موجب مهار شدن باکتری عامل آکنه در منافذ می گردد؛ در این ژل، اسید سالیسیلیک وجود دارد که لایه برداری می کند و منافذ پوست را پاکسازی می ماید و سلول های مرده را از بین می برد.

ژل ضد جوش پرودرماژل ضد جوش پرودرما

ژل ضد جوش پرودرما یک ژل موضعی است که در ترکیبات این محصول عصاره بابونه، اسید سالیسیلیک و عصاره آرنیکا وجود دارد؛ این مواد نه تنها موجب از بین رفتن چربی مازاد پوست می شود بلکه از بسته شدن منافذ جلوگیری می کند، این ترکیبات موجب کاهش یافتن التهاب‌های ناشی از جوش و آکنه می شود و به مرور از بین می رود؛ از این رو این محصول را به عنوان بهترین کرم و ژل ضد جوش می شناسند.

در صورت استفاده کردن از ژل پرودرما، هر نوع آکنه، جوش سر سفید و جوش سرسیاه از بین می روند و موجب تکثیر یافتن باکتری‌های ناشی از آن‌ها نمی شود؛ این محصول باید در طول روز دو تا سه مرتبه بر روی بخش هایی که آکنه‌دار است استفاده گردد و پس از گذشت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه شسته شود؛ این ژل می تواند بسیار سریع تاثیر خود را بر روی جوش های صورت می گذارد.

ژل ضد جوش پریمژل ضد جوش پریم

ژل ضد جوش پریم جزء محصولات بسیار پرطرفدار این برند می باشد که ترکیبات بسیار ملایمی دارد و در طول مدت زمان بسیار کوتاه موجب از بین رفتن جوش ها می شود؛ در صورت استفاده کردن از این محصول، ترشح چربی پوست کنترل می شود و از بسته شدن منافذ پوست جلوگیری می گردد؛ این ژل می تواند جوش‌ها و جای آن‌ها را از بین می برد و به مرور زمان، یک پوست بسیار صاف برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد؛ تمامی خواص این ژل ژل موجب شده که به عنوان بهترین کرم و ژل ضد جوش در نظر گرفته شود.

ژل ضد جوش پریم را باید تقریبا ۲۰ دقیقه پیش از خوابیدن بر روی پوست در نواحی که جوش دارد زد و ماساژ داد؛ در ترکیبات این محصول اسید سالیسیلیک، عصاره گیاهان دارویی و ویتامین‌های مختلف وجود دارد که هر یک از آن ها به نوعی بر روی پوست اثر می گذارند.

ژل ضد جوش کوزارتژل ضد جوش کوزارت

ژل ضد جوش کوزارت یکی از بهترین کرم و ژل ضد جوش می باشد که در بازار و داروخانه های معتبر یافت می شود؛ در ترکیبات این محصول اسید سالیسیلیک و عصاره گیاهانی مانند اسطوخودوس، کالاندولا و هاماملیس یا فندق افسونگر وجود دارد که توانسته اند یک ترکیب کاملا قوی جهت درمان کردن بسیار فوری آکنه به وجود آورند؛ در صورت استفاده کردن از این ژل ضد باکتری، التهابات پوستی کاهش می یابد و جوش‌ها از بین می روند و پوستی بسیار صاف و پاک به وجود می آورد.

سایر روش های درمانی جهت رفع جوش

برای از بین بردن جوش صورت و بدن از روش های مختلفی می توان استفاده کرد که هر یک از این روش ها به نوعی می توانند موجب کنترل چربی پوست و در نهایت از بین رفتن جوش و جای جوش می شوند؛ روش های مختلف درمان جوش شامل گزینه های زیر اند :

استفاده از داروهای موضعی : ابتدا پزشک متخصص برای درمان جوش های صورت داروهای موضعی برای بیماران تجویز می کند؛ این داروها شامل رتینوئیک و ترتینوئین می باشد؛ این نوع داروها باید سه مرتبه در روز استفاده شوند؛ برخی داروها دارای آنتی بیوتیک و اسید آزلائیک اند که دو بار در طول روز قابل استفاده هستند؛ از جمله عوارضی که این محصول دارد، قرمز شدن پوست و تحریک پوستی می باشد؛ در ضمن داپسون ژل ۵ درصد می تواند کمک بزرگی به از بین رفتن پوست کند که باید دو مرتبه در روز استفاده شوند.

استفاده از داروهای خوراکی : ممکن است پزشکان برای درمان جوش صورت آنتی بیوتیک به بیماران تجویز کنند که شامل تتراسایکلین، آزیترومایسین و غیره می باشد؛ همچنین داروهایی که ضد بارداری هستند می توانند کمک شایانی به از بین رفتن جوش های صورت و بدن کنند؛ مورد دیگر قرص اسپیرنولاکتون است که از اثر گذاری هورمون های آندروژن را بر روی غدد چربی جلوگیری می کند؛ دارو خوراکی دیگر ایزوترتینوئین است که بسیار قوی می باشد که می تواند روش درمانی موثری برای برخی از افراد باشد.

لایه برداری شیمیایی : برخی مواقع برای درمان موقت جوش صورت بسیار خفیف پوست از روش لایه برداری استفاده می شود؛ برای لایه برداری باید از محلول و پماد هایی که مخصوص لایه برداری اند استفاده کرد.سایر روش های درمانی جهت رفع جوش

تزریق استروئید : در صورت استفاده کردن از داروهای استروئیدی می توان ضایعات ندولی یا کیستیک را درمان نمود؛ این داروها با عوارض جانبی از جمله نازک شدن پوست همراه هستند.

روش های درمان خانگی : برای از بین بردن جوش های پوستی به ویژه صورت از روش های خانگی نیز می توان استفاده کرد؛ برخی مواقع بعضی مواد به تنهایی می توانند بر روی جوش صورت اثر بگذارند و برخی مواقع نیز باید چندین ماده با یکدیگر ترکیب شوند تا محصول بسیار کارآمدی به وجود آورند؛ یکی از این مواد روغن درخت چای است که البته در برخی محصولات و ژل ها وجود دارد و سبب از بین رفتن جوش می شود.

کلام آخر

برای درمان جوش صورت و جلوگیری از به وجود آمدن جوش، از کرم و ژل ضد جوش می توان استفاده کرد که این محصول کمک شایانی در این زمینه می کند؛ کرم یا ژل ضد جوش می تواند چربی های موجود در پوست را به خوبی کنترل کند تا پوست دچار جوش های سر سیاه و سر سفید نشود؛ از این رو در این مقاله سعی کردیم مطالب مفیدی در رابطه با درمان جوش در اختیار شما قرار دهیم؛ در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از بهترین کرم و ژل ضد جوش را به شما معرفی کرد تا بتوانید با خیال آسوده اقدام به خرید کرم مورد نظر خود کنید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین کرم و ژل ضد جوش دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۳.۷/۵ – (۳ امتیاز)

نوشته بهترین کرم و ژل ضد جوش【سال ۱۴۰۲】❤️ + لیست ۱۰ تایی اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #کرم #ژل #ضد #جوشسال #لیست #تایی

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)