حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین کبابی تهران کجاست؟ آدرس +شماره تماس

[ad_1]

 لیست بهترین کبابی های  تهران

۱.رستوران و کباب سرای مسلم (بازار ۱۵ خرداد)

آدرس: تهران – بازار تهران – خیابان ۱۵ خرداد – نبش غربی سبزه ‌میدان – رستوران مسلم

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۶۰۲۲۷۵۰۲۱۵۵۸۹۹۸۳۴

اینستاگرام: moslem.restaurant@

روز و ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۱۸:۳۰

رستوران مسلم به دلیل برخورداری از سابقه درخشان و سرو غذاهای با کیفیت و خوشمره در صدر لیست بهترین رستوران و کبابی تهران قرار می گیرد. کیفیت غذا و خدمات این بهترین کبابی تهران از نظر مردم به حدی است که اکثر تهرانی ها برای یک بار هم که شده در این رستوان غذا خورده اند. انواع کباب و ته چین ویژه مرغ یکی غذاهای محبوب و خوشمره در این بهترین رستوران و کبابی تهران است و بسیاری از مشتریان این غذا را برای ناهار یا شام انتخاب می کنند. البته به یاد داشته باشید که تمامی غذاهای این مجموعه غذایی از کیفیت، طعم و مزه خوبی برخوردار هستند و با خیال آسوده می توانید انواع غذا را سفارش داده و میل کنید. از ویژگی های منحصر به فرد این کبابی در تهران می توان به محیط وسیع، مجهز و بهداشتی و همچنین تیم آشپزی متخصص و سالن دارهای حرفه ای اشاره کرد. بنابراین حضور در این رستوران و کبابی را از دست ندهید و برای یکبار هم که شده طعم و مزه به یاد ماندنی غذاهای متنوع رستوران مسلم را تجربه کنید.

چلوکبابی مسلم

منوی غذا:

  • کشک بادمجان، شله زرد، میرزا قاسمی، دلمه، کوفته، آش رشته، آش شله قلم کار و حلیم
  • چلو کباب کاردی با ته چین، چلو کباب با ته چین، شیشلیک ۵۰۰ گرمی با برنج و چلو کباب برگ ممتاز گوسفندی
  • خورشت قرمه سبزی، چلو کباب بدون استخوان ران یا سینه، ته چین ویژه با ماهیچه گوسفندی، باقالی پلو با ماهیچه گوسفندی
  • جوجه کباب با استخوان ویژه با برنج، خورشت غوره بادمجان، خورشت قیمه بادمجان، چلو کباب کوبیده کاردی، ته چین ویژه با گردن گوسفندی و چلو کباب سلطانی
  • ته چین ویژه با مرغ، باقالی پلو با مرغ، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو با گردن گوسفندی، سبزی پلو با ماهی قزل آلا، شیرین پلو با مرغ و آلبالو پلو با مرغ

۲.رستوران و کباب سرای نایب

آدرس: تهران – خیابان ولیعصر (عجّ) –  پایین‌تر از پارک ساعی – رستوران نایب

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۱۳۴۷۴

شماره همراه: ۰۹۱۰۴۹۹۴۸۶۵

اینستاگرام: nayebsaei

صبح از ساعت ۰۶:۳۰۰ الی ۱۰:۳۰

ظهر و عصر از ساعت ۱۱:۳۰۰ الی ۲۳:۰۰

رستوران و کباب سرای نایب به دلیل تجربه فراوان و سابقه درخشان در زمینه پخت و عرضه انواع غذاهای خوشمزه و خوش طعم به عنوان یکی از شیک ترین و مجلل ترین رستوران و کباب سراهای تهران شناخته شده است. در واقع عملکرد فوق العاده و منحصر به فرد این مجموعه غذایی سبب شده تا از گذشته تا امروز شاهد استقبال گسترده مشتریان از این کباب سرا باشیم. با این توصیف اگر همچنن به دنبال بهترین کبابی تهران هستید، توصیه می کنیم به این بهترین رستوران و کباب سرای تهران مراجعه نمایید. چرا که به منظور رفاه حال مشتریان امکان رزرو نوبت غیرحضوری و ثبت سفارش غذا و تحویل در محل و همچنین پخش موسیقی زنده برای مراجعین در نظر گرفته شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده کیفیت غذاها و رضایت مشتریان از صفحه اینستاگرام این رستوران و کبابی تهران بازدید کنید و سپس با خیال آسوده سفارش های خود را از طریق وب سایت nayebsaei.com به ثبت برسانید.

کبابی نایب

منوی غذا:

  • چلو کباب ممتاز با گوجه، چلو کباب فیله نایب با گوجه، چلو کباب لقمه زعفرانی با گوجه و چلو کباب مخصوص با گوجه
  • چلو کباب کوبیده، چلو کباب بی استخوان، چلو کباب با استخوان با ته چین و چلو کباب بی استخوان (ران) با ته چین مخصوص
  • جوجه کباب بی استخوان با ته چین مخصوص، باقالی پلو با ماهیچه، باقالی پلو با گردن، چلو ماهیچه، چلو گردن و باقالی پلو با سینه مرغ
  • باقالی پلو با ران مرغ، زرشک پلو با ران مرغ، زرشک پلو با سینه مرغ، برنج باقالی پلو، برنج ساده و زرشک پلو

۳.رستوران سنتی و کباب سرای عالی قاپو

آدرس: تهران – ونک – ابتدای خیابان گاندی – پلاک ۵۵ – رستوران عالی قاپو

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۷۷۷۸۰۳

روز و ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۲ الی ۱۵:۳۰ و از ۲۰:۰۰ الی ۲۴:۰۰

رستوران سنتی و کباب سرای عالی قاپو یکی از بزرگترین، لوکس ترین و زیباترین کبابی های تهران است. این کباب سرا در یک فضای شیک و سنتی واقع شده و ضمن طبخ انواع کباب و غذاهای سنتی ایرانی با کیفیت بالا و طعم خوشمزه توانسته نظر بسیاری از شهروندان تهرانی را جلب کند. در این سری از بهترین کبابی تهران انواع غذاهای ایرانی مثل کباب، زرشک پلو، شیرین پلو و دسرهای سنتی طبخ و عرضه می گردد. علاوه بر این همه روزه موسیقی زنده در این مکان پخش می شود و این ویژگی بارز سبب شده تا بسیاری از علاقه مندان به موسیقی و فضاهای سنتی این بهترین کباب سرای تهران را انتخاب کنند. شما نیز می توانید به همراه خانواده به این رستوران و کباب سرای مجلل مراجعه نموده و از خدمات تخصصی و با کیفیت آنها نهایت بهره و لذت را ببرید.

کباب سرا عالی قاپو

منوی غذا:

  • انواع کباب، شیشلیک، باقلا پلو با ماهیچه و باقلا پلو با گوشت
  • شیرین پلو با مرغ، زرشک پلو با مرغ و خورش روز با پلو
  • ماهی قزل آلا، شنیسل مرغ و آبگوشت
  • انواع نوشیدنی، سالاد و دسر

۴.رستوران و کباب سرای شاندیز (جردن)

آدرس: تهران – بلوار نلسون ماندلا (جردن) – بلوار صبا – رستوران شاندیز

شماره تماس: ۰۲۱۷۵۳۱۳۰۲۱۲۲۰۵۴۸۴۸ 

اینستاگرام: shandiz.restaurants@

روز و ساعت کاری: شنبه تا جمعه از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۶:۰۰ و ۱۹:۰۰ الی ۲۳:۰۰

رستوران و کباب سرای شاندیز جردن نیز به دلیل سابقه درخشان و عملکرد فوق العاده در زمره بهترین و گران ترین کباب سراهای تهران قرار می گیرد. این مجموعه غذایی به عنوان یکی از بهترین کبابی تهران در یک فضای وسیع واقع شده و با داشتن آشپزهای متخصص و دوره دیده انواع غذا و کباب را با بالاترین کیفیت، طعم و مزه در اختیار مراجعه کنندگان قرار می کند. علاوه بر این باید گفت رستوران شاندیز جردن مرکز اصلی شیشلیک های ماهیچه و کباب است و بهترین کباب ها در این مجموعه غذایی پخت می گردد. بنابراین اگر قصد تجربه خوردن خوشمزه ترین غذاها در بهترین کباب سرای تهران همراه با پخش موسیقی زنده توسط خوانندگان نامی و خوش صدا دارید، مراجعه به این رستوران و کباب سرای شیک و مجلل را در اولویت قرار دهید.

رستوران شاندیز

منوی غذا:

  • خوراک ماهیچه مخصوص، خوراک کتف مخصوص و خوراک کباب شیشلیک مخصوص
  • خوراک کباب فیله مخصوص و خوارک کباب لقمه دو سیخ
  • خوراک کباب برگ مخصوص، خوراک جوجه کباب مخصوص و خوراک گردن مخصوص

۵.رستوران و کبابی ارکیده

آدرس: تهران – سعادت آباد – میدان کاج (شهید طهرانی مقدم) – ابتدای خیابان علامه شمالی – نبش خیابان اقبال ملی – رستوران ارکیده

شماره تماس: ۰۲۱۷۹۳۹۷

اینستاگرام: orkideh_restaurant@

روز و ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰

رستوران و کبابی ارکیده از یک منوی متنوع با غذاهای با کیفیت و خوش طعم برخوردار می باشد. به همین سبب این ویژگی بارز همراه با پخش موسیقی زنده سبب شده تا به عنوان یکی از بهترین کبابی تهران شناخته شود و شاهد حضور گسترده اقشار مختلف در این مجموعه غذایی باشیم. از بین غذاهای محبوب و با کیفیت این رستوران می توان به کباب بره و چنجه اشاره کرد. لازم به ذکر است که رستوران و کبابی ارکیده در یک فضای وسیع، دلنشین و دنج واقع شده و امکان حضور خانواده نیز در این مجموعه غذایی وجود دارد. بنابراین اگر می خواهید لذت خوردن انواع مواد غذایی را با بالاترین سطح کیفیت در کنار خانواده تجربه کنید، مراجعه به این سری از کباب سراهای لاکچری تهران را در اولویت قرار دهید.

رستوران ارکیده

منوی غذا:

  • ماهی قزل آلا کبابی، جوجه کباب فسنجانی و ماهی قزل آلا سرخ شده
  • خوراک ماهیچه گوسفندی، خوارک گردن گوسفند و باقالی پلو و چلو کره
  • شیشلیک مخصوص ارکیده، کباب چنجه مخصوص، کباب برگ مخصوص و کباب کوبیده دو سیخ
  • جوجه کباب با استخوان، کباب بختیاری، جوجه کباب بدون استخوان و کباب وزیری

۶.رستوران سنتی و کباب سرای رزفر

آدرس: تهران – زعفرانیه – خیابان ثارالله – نرسیده به بلوار بهزادی – رستوران سنتی رزفر

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۴۳۰۰۳۸۰۲۱۲۲۴۳۰۰۲۷

روز و ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ لغایت ۲۴:۰۰

رستوران سنتی و کباب سرای رزفر یکی از بهترین کبابی تهران در زمینه طبخ و عرضه انواع کباب های خوشمزه و غذاهای یزدی است. این مجموعه غذایی با بیش از دو دهه تجربه و سابقه درخشان از یک محیط منحصر به فرد، شیک و سنتی برخوردار می باشد و ضمن در اختیار داشتن آشپزهای حرفه ای و دوره دیده انواع کباب، غذاهای سنتی و محلی یزدی را با بالاترین کیفیت، طعم و مزه در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. بنابراین اگر تاکنون به یزد سفر نکرده اید و به آداب و رسوم این خطه از ایران علاقه دارید، حضور در فضای سنتی، زیبا و دلنشین رستوران سنتی و کباب سرای رزفر را از دست ندهید. شایان ذکر است که فضای داخلی و دکوراسیون این کافه رستوران سنتی با المان های سنتی یزدی ساخته شده و شما را با فرهنگ و آداب شهر یزد آشنا می سازد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت غذا و سفارش انواع کباب و غذای سنتی و محلی یزدی با شماره های فوق تماس حاصل نمایید.

منوی غذا:

  • انواع کباب، خوراک و کام شیرین‌کن (دسر)
  • سبزینه (سالاد)، آش، نوشیدنی‌های سرد، ماست و ترشی
  • عرقیجات گیاهی (رازیانه، آویشن، بیدمشک و…)، نوشیدنی‌های گرم و …

۷.سفره خانه سنتی و کباب سرای باربد

آدرس: تهران – ونک – خیابان سئول – بالاتر از شیخ بهایی – پلاک ۵۷ – رستوران سنتی باربد

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۰۶۸۴۱۰

اینستاگرام: barbodrestaurant

روز و ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۲۴:۰۰

اگر همچنان در پی یافتن بهترین کبابی تهران هستید، به رستوران سنتی باربد بیایید. این مجموعه غذایی در یک فضای زیبا و دلنشین واقع شده و ضمن برخورداری از نیروی انسانی حرفه ای و دوره دیده و همچنین دستگاه های پیشرفته انواع غذاهای سنتی و محلی ایرانی را به بهترین نحو طبخ نموده و در اختیار مراجعین قرار می دهد. بدین ترتیب برای تجربه به یاد ماندنی خوردن انواع غذاهای سنتی ایرانی به ویژه کباب های خوش طعم و خوشمزه همراه با موسیقی زیبا به رستوران و کباب سرای باربد به عنوان یکی از برترین کباب سراها در تهران مراجعه نموده و از خدمات با کیفیت آنها بهره مند گردید.

سفره خانه سنتی باربد

منوی غذا:

  • انواع خوراک، کباب، جوجه، باقلاپلو با مرغ و میگو
  • شیشلیک، ماهی قزل آلا، حلیم بادمجان، کشک بادمجان و زرشک پلو با مرغ
  • دیزی سنگی، چای و دمنوش، قهوه، نوشیدنی‌های سرد و وشیدنی طبیعی
  • عرقیجات (سکنجبین، بیدمشک، خاکشیر و لیمو و…)

۸.رستوران سنتی و کباب سرای خیام

آدرس: تهران – خیابان خیام شمالی – روبروی امام‌زاده سید نصرالدین – پلاک ۵۳۹ – رستوران سنتی خیام

شماره تماس: ۰۲۱۵۵۸۰۰۷۶۰۰۲۱۵۵۶۲۸۳۲۰

اینستاگرام: khayyamtr

روز و ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۱ صبح الی ۱۲ شب

این رستوران سنتی و کباب سرا در تهران در یک بنای تاریخی با قدمت ۲۴۰ ساله بنا شده است. به همین سبب جلوه زیبا و دلنشینی به این رستوران و کباب سرای سنتی در تهران داده و سبب شده تا بسیاری از شهروندان تهرانی و گردشگران به این مجموعه غذایی بیایند. البته این تنها دلیل استقبال گسترده از کباب سرای سنتی خیام نیست و می توان امکانات ویژه و طبخ غذاهای سنتی با کیفیت عالی و مزه به یاد ماندنی را به خصوصیات بارز آن اضافه کرد. شما نیز فرصت را از دست ندهید و برای یک بار هم که شده به این بهترین کبابی تهران مراجعه نموده و از انواع کباب و غذاهای سنتی لذیذ و خوشمزه آنها لذت ببرید.

رستوران سنتی خیام

منوی غذا:

  • انواع پیش غذا، کباب، شیشلیک و ماهی قرل آلا
  • غذاهای سنتی (میرزاقاسمی، کشک بادمجان، زرشک پلو، سوپ، چلو ماهیچه و دیزی مخصوص)
  • انواع دسر و نوشیدنی طبیعی و بستنی

۹.رستوران و کباب سرای مرشد

آدرس: تهران – خیابان باهنر (نیاوران) –  بعد از جماران – نبش کوچه دلشاد – پلاک ۲ – رستوران مرشد

شماره تماس: ۰۲۱۷۵۲۷۲

اینستاگرام: morshed_restaurant@

روز و ساعت کاری: شنبه تا جمعه از ساعت ۱۲:۰۰ لغایت ۲۳:۰۰ (حتی روزهای تعطیل)

این مجموعه غذایی ابتدا آشپزخانه بوده و سپس به رستوران و کباب سرا تبدیل شده است. به همین سبب کیفیت پخت، طعم و مزه غذا برای آشپزهای رستوران و کباب سرای مرشد در اولویت قرار دارد و همین امر باعث شده تا این رستوران در لیست بهترین کبابی تهران قرار بگیرد. کیفیت غذاهای این رستوران و کباب سرا در تهران در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و مشتریان همواره از کیفیت، طعم و مزه غذاهای این مجموعه غذایی رضایت کامل دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، درخواست غذا و استعلام قیمت مواد غذایی با شماره بالا تماس حاصل نموده یا به وب سایت www.morshed110.com مراجعه کنید.

رستوران مرشد

منوی غذا:

  • خوراک کباب سلطانی مخصوص مرشد، خوراک کباب سلطانی با کوبیده گوشت شتر، خوارک کباب بختیاری (سینه و ران) و خوارک کباب وزیری (ران)
  • چلو کباب سلطانی مخصوص مرشد، چلو کباب سطانی با کوبیده گوشت شتر و چلو کباب بختیاری (سینه و ران)
  • چلو خورش قیمه بادمجان با سیب زمینی، خورش قیمه بادمجان و خورش قیمه سیب زمینی
  • باقالی پلو با مرغ، زرشک پلو با مرغ، باقالی پلو، دست همایونی نمونه با باقالی پلو، دست همایونی نمونه با باقالی پلو و برنج سفید
  • دست همایونی با برنج سفید، باقالی پلو با گردن و گردن با برنج سفید

۱۰.رستوران و کباب سرای البرز

آدرس: تهران – خیابان سهروردی شمالی – نبش کوچه نیکو قدم – رستوران البرز

شماره تماس: ۰۲۱۴۱۶۹۵

اینستاگرام: alborz_rest@

روز و ساعت کاری: همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰الی ۲۳:۳۰

رستوران و کباب سرای البرز با بیش از نیم قرن تجربه و سابقه فعالیت درخشان یکی از برترین و با کیفیت ترین کباب سراهای تهران است. این مجموعه غذایی قدیمی در خیابان سهروردی شمال واقع شده و از یک محیط وسیع، مدرن و مجهز با نیروی انسانی متخصص برخوردار می باشد. به طوری که انواع غذاها و کباب های این رستوران و کباب سرا به بهترین شکل پخته شده و با دیزاین حرفه ای سر میز مراجعه کنندگان سرو می گردد. در واقع این ویژگی بارز موجب افزایش تعداد مشتریان این بهترین کبابی تهران شده است. شما نیز می توانید برای تجربه خوردن انواع غذاهای با کیفیت، خوش طعم و خوشمزه به ویژه کباب های لذیذ به جمع مراجعین این کباب سرا ملحق شوید.

چلوکباب البرز

منوی غذا:

  • کوبیده مخصوص (۳۰ سانتی)، کباب برگ ممتاز، کباب فیله ویژه البرز (۷۰ سانتی) و کباب فیله تکه ای مجلل ویژه البرز (۵۰ سانتی)
  • جوجه کباب ممتاز ران، جوجه کباب مخصوص سینه، بشقاب سبزیجات، استیک گوشت، شنیسل مرغ و استیک ماهی قزل آلا
  • ماهی سالمون نروژی، ماهی سرخو، خوراک ماهیچ و خوراک گردن
  • جوجه کباب یمنی ممتاز (ران) و جوجه کباب یمنی مخصوص (سینه)

سؤالات متداول:

۱- چلو کبابی های قدیمی تهران کدامند؟

با یک دور قدم زدن در بازار تهران با چندین چلوکبابی معروف مانند نایب، مسلم و شرف ‌الاسلامی خواهید کرد، که علاوه ‌بر داشتن فضای سنتی و قدیمی، کباب های بسیار خوشمزه‌ ای هم طبخ و سرو می کنند. به همین سبب می توان این سه رستوران و چلو کبابی را به عنوان چلو کبابی های قدیمی تهران معرفی کرد.

۲- قدیمی ترین و معروف ترین کباب سرای تهران کدام است؟

پیشینه‌ چلو کبابی نایب به دوران قاجار و پهلوی باز می‌گردد و یکی از قدیمی‌ترین و بهترین کبابی های تهران به ‌شمار می ‌رود. پس پیشنهاد می کنیم برای یک بار هم که شده به این رستوران و چلو کبابی بیایید و لذت طعم و مزه به یاد ماندنی کباب های لذیذ، خوش طعم و خوشمزه آنها را تجربه کنید.

۳- آیا امکان سفارش آنلاین در بهترین کبابی های تهران وجود دارد؟

بله، با اینکه برخی از کباب ‌سرا‌های تهران قدیمی هستند و شاید امکانات خاص و منحصر به‌ فردی نداشته باشند، ولی امکان سفارش آنلاین انواع غذا‌های منوی این کباب‌ سرا‌ها وجود دارد. کافی است از سرویس غذای اسنپ کمک بگیرید و کباب دلخواه خود را سفارش دهید. در نهایت بدون معطلی و در زمانی کوتاه کباب مورد علاقه خود را درب منزل تحویل بگیرید و با خیالی آسوده در خانه و همراه با خانواده میل کنید.


#بهترین #کبابی #تهران #کجاست #آدرس #شماره #تماس

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)