حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین پارچه برای دوخت مانتو چیست ؟

داشتن ظاهری مناسب و استایلی خاص برای همه خانم ها حائز اهمیت است , مانتو از جمله مهم ترین پوشش بانوهای ایرانی و زنان مسلمان دیگر کشورهاست انواع مختلفی از مانتو با کیفیت , پارچه و مدل های متفاوت در شرایط گوناگون استفاده می شود و از طرفی نقش مهمی در پوشش بانوان خواهد داشت , انتخاب بهترین پارچه برای دوخت مانتو به کاربرد و نوع استفاده , سلیقه و بودجه ای که برای آن در نظر گرفته اید بستگی دارد . فروشگاه اینترنتی  طاعتی با بیش از صد مدل جدید مانتو شلوار اداری در خدمت شماست . از ما با قیمت تولیدی خریداری کنید   و یا همراه ما بمانید با ادامه مطلب .

بهترین پارچه برای مانتو مجلسی چیست ؟

مانتو مجلسی یک مانتو شیک برای مهمانی های رسمی است اگر اهل پوشیدن لباس های پر زرق و برق نیستید اما در محیط های رسمی حضور پیدا می کنید این مانتوها می توانند بهترین انتخاب برای شما باشند , یک مانتو مجلسی مدلی خاص و پارچه ای منحصر به فرد دارد  بهترین پارچه برای دوخت مانتو مجلسی  ساتن , حریر , ژاکارد و گیپور بهستند .

پارچه ساتن :

یکی از شیک ترین پارچه ها برای دوخت مانتو مجلسی پارچه ساتن آمریکایی است این پارچه درخشش اندکی داشته و فرم ایستایی آن را به بهترین پارچه برای دوخت مانتو مجلسی کرده است , این پارچه سبک را می توان با سنگ های گرانقیمت , مروارید و دیگر تزئینات جذاب تر کرد .

پارچه دانتل کارشده :

سنگ های به کاررفته در پارچه دانتل کار شده توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند با انتخاب این پارچه می توان مانتویی شیک و سبک داشت و از آن در موقیعت های غیر رسمی نیز استفاده نمود .

کلاه مهماندار هواپیمایی به قیمت تولیدی

پارچه گیپور :

به عنوان یک خانم شیک پوش می توانید از زیبایی خاص این پارچه با طرح های ریز و درشت برای دوخت مانتو مجلسی استفاده کنید , این پارچه نیازمند آستر بوده و ایستایی آن نیز کم است که با استفاده از آستر ضخیم می توان ایستایی آن را برای تقویت کت و مانتو تقویت کرد .

پارچه ژاکارد :

این نوع پارچه زیبا طرح هایی برجسته و زیبا دارد که از الیافت طبیعی یا مصنوعی تولید می شود و با داشتن جلوه ای خاص و زیبا و نیز طرح ها و رنگ های متفاوت برای دوخت مانتو مجلسی مناسب است .

بهترین پارچه برای مانتو اداری چیست ؟

پارچه کتان :

یکی از با کیفیت ترین  و بهترین پارچه برای دوخت مانتواداری ,  پارچه کتان است که بسیار خنک بوده و مناسب فصل گرم نیز می باشد و نفوذ پذیری زیادی به هوا دارد اما از معایب آن چروک پذیری آن است و با خرید نوعی کشی این پارچه می توان از شر چین و چروک آن خلاص شد .

پارچه ترگال :

پارچه ترگال یکی دیگر از پارچه های با کیفیت برای دوخت مانتو اداری است که تقریبا طرفداران زیادی دارد و همه شرکت ها برای دوخت یونیفرم از این پارچه خوش دوخت با ایستایی زیبا استفاده می کنند .

پارچه ویگاس :

این پارچه لطیف و نرم با خاصیت کشسانی یکی از بهترین نوع پارچه برای دوخت مانتو اداری محسوب می شود تنوع رنگی بالایی داشته ۷۵ درصد آن نخ و لطافت کم نظری دارد .

پارچه فاستونی :

پارچه فاستونی در بین انواع پارچه اداری سهم خوبی در بین کیفیت و خوش فرم بودن را دارا بوده و از لطافت نسبتا خوبی نیز برخوردار می باشد .

پارچه کرپ :

این پارچه اداری لختی و استحکام بسیار بالایی داشته و مانتو دوخته شده با آن تنخور عالی دارد اما یکی از نقاط منفی آن گرمی بالا و سنگینی آن است که کشسانی کمتری دارد و مناسب روزهای گرم نیست .

بهترین پارچه برای مانتو عبایی چیست ؟

پارچه ریون :

این پارچه جنسی لطیف , لخت و بسیار خنک دارد و در حال حاضر پر طرفدار ترین مانتوهای عبایی زنانه با استفاده از این پارچه تولید می شوند این پارچه خوش قیمت و با کیفیت تا سال ها عمر کرده و در کیفیت آن تغییری ایجاد نمی شود .

مدل های ۱۴۰۳ مقعنه تلدار اداری

پارچه نخی :

مانتوهای عبایی دوخته شده با این جنس سبک وراحت هستند  و به دلیل خنکی بالایی که دارند پوششی مناسب برای زنان در فصل گرم سال محسوب می شوند .

پارچه های کرپ و ژاپنی :

یکی دیگر از بهترین پارچه برای دوخت عبای مناسب پارچه ژاپنی است این کرپ های ژاپنی بهترین پارچه برای دوخت عبای شیک هستند و ایستایی خوبی روی بدن دارند .

پارچه فوتر :

برای دوخت عبای زمستانی می توان از پارچه های پشمی لطیف مانند فوتر و فاستونی بهره برد این دو قدیمی ترین و محبوب ترین پارچه برای دوخت مانتو محسوب می شوند که می توانند بدن را در فصل گرم نیز نگه دارند .

بهترین پارچه برای مانتو تابستانی چیست ؟

بهترین پارچه برای مانتو تابستانی پارچه های نازک و خنک بوده که هوا به راحتی در آنها عبور می کند .

پارچه نخی :

یکی از قدیمی ترین پارچه ها برای مانتوهای تابستانی پارچه نخی بوده که از الیاف طبیعی پنبه تهیه می شود و دارای مزایای زیادی از جمله نرمی , سبکی , خنکی , لطافت و راحتی است , از این پارچه متنوع در طرح و رنگ می توان برای دوخت انواع مانتو تابستاتی استفاده نمود .

پارچه کتان :

این پارچه طبیعی از الیاف کتان تولید شده و از ویژگی های آن می توان به خنکی , سبکی , استحکام و چرک پذیری کم اشاره نمود و گزینه  برای دوخت مانتو مناسب فصل گرم محسوب می شود .

پارچه حریر و کرپ حریر :

حریر این پارچه مصنوعی از الیاف پلی استر تهیه می شود و به خنک بودن , سبکی , نرمی ع لطافت و قابلیت عبور هوا شناخته می شود و یکی از بهترین انتخاب ها برای دوخت مانتوهای تابستانی است , پارچه کرپ حریر هم ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی است این پارچه مانتویی , خنک , سبک , نرم و لطیف بوده و تنوع رنگی زیادی دارد .

بهترین پارچه برای مانتو کتی و پاییزه :

پارچه سوئیت :

سوئیت پارچه با جنس نزدیک به چرم بوده که گرما بخش خوبی داردو برای دوخت مانتو کتی و پاییزه بسیار مناسب است تنها عیب آن تمیز نگه داشتن آن می باشد که بهتر است رنگ تیره این پارچه را انتخاب کنید .

پارچه جین :

یکی دیگر از مناسب ترین پارچه ها برای مانتو کتی پارچه جین یا لی است که با توجه به ضخامت در فصول مختلف نیز قابل استفاده است .

پارچه کشمیر :

این پارچه لوکس و گرانبها از پشم بز کشمیر تهیه می شود و دارای ویژگی هایی مانند سبکی , نرمی , گرمی و ظاهری زیباست .

پارچه شیرشکری :

پارچه شیر شکری چروک های ریز و رنگ های روشن دارد این منفاذ ریز باعث می شود هوا از آن به راحتی عبور کند و بهترین گزینه برای دوخت مانتو کتی تابستانی است .

طرح های جدید مانتو کتی کوتاه اداری را ببینید

لینک منبع
#بهترین #پارچه #برای #دوخت #مانتو #چیست

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)