حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین و پرفروش ترین کانسیلر سال ۲۰۲۳❤️【مایع + استیکی + مدادی 】

[ad_1]

بسیاری از خانم ها برای زیبایی بیشتر چهره و پوشاندن جوش و لک های پوست خود از کانسیلر استفاده می کنند؛ از این رو می خواهیم ۱۰ تا از بهترین و پرفروش ترین کانسیلر را به شما معرفی کنیم؛ کانسیلر دارای بافت ضخیم تری نسبت به کرم پودر است و می تواند لکه هایی که با کرم پودر پوشانده نشده اند را به خوبی کاور کند و پوستی صاف برای آن ها به ارمغان بیاورد؛ اگر شما نیز قصد خرید کانسیلر مناسب پوست خود را دارید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در این زمینه بیابید.

کانسیلر چیست؟

کانسیلر را نوعی تصحیح کننده رنگی می دانند که بافتی فشرده دارد و می تواند به خوبی هر گونه جوش، تیرگی اطراف چشم، لک پوست را بپوشاند؛ با این وجود که کانسیلر در همان نگاه اول شبیه به کرم پودر است اما در حقیقت از بهترین مارک کرم پودر ضخیم تر می باشد؛ کانسیلر می تواند یک زیر سازی بسیار خوب برای پوست ایجاد کند تا پوست برای آرایش آماده و یکدست شود.

در صورت استفاده کردن از یک کانسیلر نامناسب و نامرغوب، نه تنها تیرگی ها و لک ها محو نمی شوند بلکه موجب برجسته تر دیده شدن لکه ها می شود؛ از این رو باید زمان خرید کانسیلر به تمام ویژگی های آن توجه کنید و سپس محصول را خریداری نمایید.کانسیلر چیست

انواع کانسیلر

کانسیلر انواع مختلفی دارد و هر یک از آن ها برای نوعی از پوست مناسب می باشد؛ هر فردی با هر شرایط پوستی که دارد می تواند از یکی از آن ها استفاده نماید؛ در ادامه انواع کانسیلر را برای شما شرح خواهیم داد :

کانسیلر مایع : این نوع کانسیلر تنوع بسیار زیادی دارد و می تواند مشکلات پوستی را به خوبی بپوشاند و پوستی صاف و یکدست برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد؛ این نوع کانسیلر برای هر نوع پوست به جزء پوست خشک گزینه بسیار مناسبی است و البته نحوه استفاده از آن بسیار آسان می باشد؛ این نوع کانسیلر می تواند به خوبی بر روی پوست افراد پخش شود.

کانسیلر مایع اگر مات باشد، از دوام و ماندگاری طولانی تری نسبت به کانسیلر مایع براق برخوردار است؛ می توان برای پوست اطراف چشم نیز از این نوع کانسیلر استفاده نمود و نتیجه فوق العاده آن را مشاهده کرد.

کانسیلر استیکی : این نوع از کانسیلر نیز بافتی نیمه جامد و ضخیم و کرمی دارد؛ برای استفاده از این کانسیلر استیکی باید آن را به صورت ضربه ای یا خطی به پوست زد و پس از آن، کانسیلر را با کمک براش یا اسفنج پخش کرد؛ لازم به ذکر است که کانسیلر استیکی از پوشانندگی بالایی برخوردار است و می تواند موجب مسدود شدن منافذ باز پوست شود؛ این نوع کانسیلر برای کسانی که پوست های نرمال، خشک و حساس دارند مناسب می باشد؛ در ضمن کانسیلر استیکی در دو نوع مات و براق در بازار وجود دارد.

کانسیلر کرمی : معمولا این نوع از کانسیلر از پوشانندگی متوسط تا زیاد برخوردار می باشد؛ در بیشتر موارد این کانسیلر در ظرف های کاسه ای کوچک، پلت یا فشرده در بازار یافت می شود؛ کانسیلر کرمی می تواند گزینه بسیار خوبی جهت پوشانندن تیرگی اطراف چشم و مشکلات صورت باشد.

این کانسیلر به خوبی بر روی پوست پخش می شود که برای فید کردن آن بر روی پوست می توان از اسفنج، انگشت تمیز، براش مخصوص استفاده کرد؛ هر نوع پوست اعم از پوست های نرمال، خشک، مختلط و حساس می توانند از این کانسیلر استفاده نمایند.

کانسیلر مدادی : این نوع از کانسیلر به کانسیلر استیکی شباهت بسیار زیادی دارد اما مقداری نسبت به آن چسبناک تر می باشد؛ کانسیلر مدادی به خطر چشم مدادی شبیه می باشد و کسانی که می خواهند پوشانندگی متوسط بر روی پوستشان ایجاد کنند، می توانند به راحتی از آن استفاده کنند؛ کسانی که در آب و هوای گرم قرار می گیرند می توانند از کانسیلر مدادی استفاده کنند و نگران پخش شدن آن نباشند.

نحوه صحیح استفاده از کانسیلر

برای استفاده کردن از کانسیلر باید به بهترین نحو آن را بر روی پوست پخش کرد تا هر گونه لکه و جای جوش به خوبی پوشش داده شود؛ ابتدا باید مقداری از کانسیلر را با استفاده از انگشتان کاملا تمیز، برس یا اسفنج بر روی بخش هایی از پوست صورت که رنگ متفاوت دارند، یا تیرگی هایی بر روی خود دارند به صورت آرام و به حالت ضربه وار پخش کرد؛ تا هنگامی که هیچ گونه خط دقیقی بین کانسیلر و پوست یا کرم پودر ایجاد نشده باشد، باید این کار را ادامه داد.نحوه صحیح استفاده از کانسیلر

نکته جالبی که این بین وجود دارد این است که باید سعی کنید کانسیلر مایع را بر روی پودر تثبیت کننده استفاده نفرمایید زیرا این امکان وجود دارد بر روی پوست صورت بماسد؛ در صورتی که می خواهید از پودر تثبیت کننده استفاده کنید باید ابتدا کانسیلر را بر روی پوست صورتشان بزنید و اجازه دهید تا به طور کامل خشک شود.

در نتیجه، باید آرایش صورتتان را با استفاده از پودر تثبیت کننده به اتمام برسانید؛ امکان دارد تصور کنید که کانسیلرهای مات به پودر تثبیت کننده نیاز ندارند و بافت آن به حد کافی مات و بادوام است؛ شما باید بدانید که می توانید تنها یک مرتبه آن را با پودر و بار دیگر بدون آن امتحان کنید و مدت زمان ماندگاری و دوام آن ها را با یکدیگر مقایسه نمایید.

۱۰ تا از بهترین و پرفروش ترین کانسیلر را بشناسید!

کانسیلر نارسکانسیلر نارس

کانسیلر نارس یکی از بهترین و پرفروش ترین کانسیلر می باشد که در سال ۱۹۹۴ به وسیله یک شرکت معتبر و تخصصی تولید شده است؛ در ترکیبات این محصول از مواد بسیار مرغوب استفاده شده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد که شهرت و محبوبیت بسیار زیادی بین مردم دارد؛ این کانسیلر جزء محصولات بسیار محبوب و معروف این برند محسوب می شود.

کانسیلر نارس را می توان به صورت چندین لایه بر روی یکدیگر استفاده کرد و به پوشانندگی مورد نظر خود دست یافت؛ نه تنها این محصول دارای کاور بسیار بالاست بلکه ماندگاری طولانی تری دارد؛ کانسیلر نارس دارای مواد غنی مرطوب کننده و ضد جوش می باشد که موجب نرم و مخملی شدن پوست می شود و از این رو گزینه بسیار ایده آلی برای افرادی است که پوست‌ خشک دارند.

کانسیلر لانکومکانسیلر لانکوم

کانسیلر لانکوم می تواند از عرق بیش از اندازه پوست و در ضمن بر هم خوردن آرایش جلوگیری کند؛ کانسیلر لانکوم دارای فرمولاسیون بسیار عالی می باشد که کاربرد بسیار عالی دارد و تا به امروز رضایت مردم را به خود جلب کرده است؛ در صورتی که بعد از مصرف این کانسیلر برای نواحی اطراف چشم، تیرگی ها برطرف شوند، چهره جذاب و شاداب می شود و خطوط برطرف می شوند.

کانسیلر لانکوم ضد آب است و پوششی کاملا طبیعی و یکنواخت دارد، از این رو، برای کسانی بسیار مناسب است که دوست دارند آرایش‌های کاملا سبک و ساده داشته باشند؛ بعضی از مصرف کنندگان تنها مشکلی که این کرم دارد را قوام بسیار رقیق و آبکی می دانند؛ در این صورت استفاده کردن از این کانسیلر کمی مشکل می‌شود؛ با این حال بیشتر افراد بر این باور هستند که بهترین و پرفروش ترین کانسیلر در بازار، کانسیلر نارس است.

کانسیلر میکاپ فور اورکانسیلر میکاپ فور اور

کانسیلر میکاپ فور اور یکی از بهترین و پرفروش ترین کانسیلر می باشد که دارای بافت کرمی می باشد و در طیف های رنگی مختلف به بازار عرضه می شود؛ هر یک از رنگ های این کانسیلر برای نوعی از پوست مناسب می باشد؛ در فرمولاسیون این کانسیلر مواد بسیار عالی و منحصر به فردی به کار رفته است که نمایی کاملا طبیعی در آرایش صورت ایجاد می کند؛ این کانسیلر پوشش دهی بسیار خوب دارد و می تواند به مدت ۱۲ ساعت لکه ها و تیرگی‌ها را بپوشاند.

کانسیلر میکاپ فور اور دارای پوشش بسیار عالی می باشد که می تواند پوست را آبرسانی و نرم کند؛ این محصول می تواند از پوست در برابر اشعه های بسیار مضر خورشید محافظت کند و به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی به نظر برسد؛ در این کانسیلر ترکیبات بسیار عالی وجود دارد که شهرت بسیار زیادی بین مردم دارد.

کانسیلر این لیکانسیلر این لی

کانسیلر این لی طرفداران بسیار زیادی دارد و بسیار باکیفیت است؛ در صورتی که به دنبال بهترین و پرفروش ترین کانسیلر می باشید می توانید از این کانسیلر استفاده کنید؛ قیمت این محصول بسیار مناسب است و کاملا مقرون به صرفه می باشد؛ کانسیلر این لی برای دور چشم مناسب می باشد و خاصیت ضد آفتابی دارد؛ کسانی که پوست اطراف چشم شان بسیار نازک و حساس است می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

کانسیلر این لی دارای ترکیبات مرطوب کننده و آبرسان است که می تواند رطوبت مورد نیاز اطراف چشم را به خوبی بپوشاند و موجب جلوگیری از خشکی پوست شود؛ در ضمن این محصول بسیار سبک وزن است و هیچ گونه حس بدی برای افراد به وجود نمی آورد؛ بسیاری از افراد طرفدار این محصول هستند و برای پوشاندن مشکلات پوستی خود از آن استفاده کنند.

کانسیلر میبلینکانسیلر میبلین

کانسیلر میبلین جزء محبوب ترین و پرطرفدارترین کانسیلرها می باشد که می تواند چین و چروک های پوستی را بپوشاند؛ برند میبلین یک برند آمریکایی است که می تواند ماندگاری بسیار طولانی داشته باشد و تاثیر مثبت بر روی عیوب پوستی بگذارد؛ با این کانسیلر چروک هایی که اطراف چشم هستند و در ضمن خط خنده و خط دور بینی، سیاهی اطراف چشم پوشانده می شوند.

می توان تنها مقدار کمی از این کانسیلر را به پوست زد تا پوست به حد کافی در طول روز پوشانده شود و پوستی صاف تر به ارمغان بیاورد؛ در این کانسیلر یک پد وجود دارد که موجب استفاده بسیار راحت آن می شود؛ همچنین این پد آنتی باکتریال می باشد و موجب می شود کانسیلر به خط های بسیار ریز پوست برسد؛ این محصول به عنوان بهترین و پرفروش ترین کانسیلر در بازار شناخته می شود.

کانسیلر استی لادرکانسیلر استی لادر

کانسیلر استی لادر یک برند بسیار باکیفیت است که می تواند خطوط و چروک های پوستی را بپوشاند؛ این برند محبوبیت بسیار زیادی دارد و بسیاری از افراد برای این که پوستی صاف و یکدست داشته باشند می توانند از این محصول استفاده کنند.

این کانسیلر می تواند دو برابر پوست را پوشش دهد و به مدت ۱۲ ساعت بر روی پوست ماندگاری داشته باشد؛ با استفاده از این کانسیلر تیرگی های اطراف چشم پوشانده می شود و دوام سایه چشم را افزایش می دهد.

کانسیلر استی لادر یک محصول ضد عرق و ضد آب است و به دلیل داشتن مواد معدنی و آبرسان، پوست را از خشکی بیش از اندازه نگهداری می کند؛ در ضمن در ساختار این محصول، هیچ گونه ماده مضر، چربی و پارابن وجود ندارد و در نهایت واکنش‌های آلرژیک در پوست‌های حساس ایجاد نمی کند؛ این کانسیلر یکی از بهترین و پرفروش ترین کانسیلر در بازار است.

کانسیلر تارتکانسیلر تارت

کانسیلر تارت یکی از بهترین و پرفروش ترین کانسیلر در بازار می باشد که پوشانندگی بسیار قوی دارد و می تواند خطوط و رنگ قرمزی پوست را بپوشاند؛ زمانی که به دنبال یک کانسیلر مناسب پوست خود هستید می توانید کانسیلر تارت را خریداری نمایید.

در ترکیبات این محصول روغن‌های گیاهی از جمله روغن دانه انبه و روغن نوعی درخت آفریقایی وجود دارد و در ضمن بافتی مایع و بسیار سبک دارد؛ به دلیل وجود بافت سبک این کانسیلر، از جمع شدن این محصول در اطراف چشم جلوگیری می‌کند و اصلا حس چربی و سنگینی را بر روی پوست مصرف کننده به وجود نمی آورد.

در ضمن کانسیلر تارت از دوام و ماندگاری بسیار زیادی برخوردار است و می تواند یکنواختی پوست را به مدت طولانی حفظ نماید؛ همه کسانی که از این محصول استفاده می کنند، طرفدار آن هستند و می توانند با استفاده از آن تمامی کبودی ها و خالکوبی ها را بپوشاند.

کانسیلر گلدن رزکانسیلر گلدن رز

کانسیلر گلدن رز را یک محصول همه کاره می دانند زیرا مقرون به صرفه می باشد و برای کسانی که به دنبال لوازم آرایش منحصر به فرد هستند، گزینه بسیار مناسبی است؛ این کانسیلر از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند در نواحی اطراف گونه و بینی مورد استفاده قرار گیرد و در ضمن نواحی مختلف صورت را برجسته کند و لکه های پوستی را از بین ببرد؛ بهترین کار این است که باید از براش برای مصرف این محصول استفاده کرد؛ کانسیلر گلدن رز یکی از بهترین و پرفروش ترین کانسیلر می باشد.

کانسیلر مککانسیلر مک

کانسیلر مک یکی از بهترین و پرفروش ترین کانسیلر در بازار است که فرمولی غلیظ دارد و به دلیل وجود ترکیبات بسیار موثر در این کرم، مشکلات پوست برطرف می شود؛ در ساختار این کانسیلر، آنتی اکسیدان‌ها، ویتامین‌های A و E وجود دارد که موجب تغذیه پوست می شود و نه تنها موجب زیبایی پوست می شود، بلکه سلامتی آن را حفظ می‌کند.

از جمله مزایا و فوایدی که کانسیلر مک دارد، داشتن خاصیت ضد آفتاب می باشد که SPF ای برابر ۳۵ دارد و تا مدت ۱۲ ساعت بر روی پوست باقی می ماند و موجب در امان ماندن پوست از اکثر صدمات اشعه‌های خطرناک خورشید می شود؛ کانسیلر مک دارای بافت نرم و خامه‌ای است و در ضمن جلوه ای مات و زیبا برای پوست به ارمغان می آورد؛ همچنین این کانسیلر، فاقد بو و غیر کومدون است و به همین دلیل یک محصول ایده آل است و برای افرادی که پوست حساس و یا مستعد آکنه‌ای دارند، مناسب است.

کانسیلر لورآلکانسیلر لورآل

کانسیلر لورآل می تواند لکه های پوستی و جوش های قرمز پوست را به خوبی محو کند و بپوشاند؛ این کانسیلر می تواند هر گونه مشکلات پوستی را به خوبی محو نماید و به عنوان بهترین و پرفروش ترین کانسیلر پوستی در نظر گرفته شود؛ در ترکیب رنگی پلت سایه لورال ۵ رنگ متعدد وجود دارد که می تواند موجب متعادل شدن رنگ پوست شود.

کانسیلر لورآل با رنگ سبز می تواند جای زخم و جاش جوش‌های قرمز را به خوبی بپوشاند؛ این کانسیلر با رنگ زرد موجب محو شدن زخم‌های پوستی که ته رنگ آبی یا بنفش دارند، شود؛ کانسیلر لورآل به رنگ بنفش، جهت پوشاندن جای زخم و کبودی پوست که به رنگ زرد است می شود؛ در ضمن این کانسیلر با رنگ نارنجی، سیاهی و تیرگی دور چشم را به خوبی می پوشاند.

ترفند های کاربردی برای استفاده از کانسیلر

زمانی که قصد استفاده کردن از کانسیلر را دارید باید آن را در محیطی که نور کافی دارد به صورت خود بزنید؛ برای این که بتوانید تیرگی ها و لکه های پوستی خود را به خوبی بپوشانید باید از یک براش یا اسفنج بسیار کوچک که به شکل مثلث می باشد استفاده نمایید و آن را به زیر چشم تان بکشید و پس از آن با کمک براش یا یک اسفنج بزرگ تر، کانسیلر را به خوبی محو کنید تا همه سطح زیر چشم پوشانده شود.

در ضمن شما می توانید با استفاده از کانسیلرها، جای جوش و لک های موجود بر روی پوست بدن تان را بپوشانید؛ مقدار کمی از کانسیلر را که هماهنگ با رنگ پوست می باشد را بر روی لک های پوستی خود بزنید و آن را به خوبی و آرام محو کنید.

برای این که پوست صورت شما طبیعی تر به نظر برسد، می توانید پوست را با کمی پنکک نیز بپوشانید؛ جهت پشگیری کردن از پخش شدن رژ لب و در ضمن ثابت ماندن ظاهر لب ها و حجم دهی به لب ها، مقدار بسیار کمی از کانسیلر را به دور لب های خود بزنید.

برای این که بتوانید از کیکی شدن کانسیلر به خصوص در بخش های زیر چشم جلوگیری کنید، می توانید اسفنج خود را مرطوب نمایید یا بعد از پایان یافتن کار، یک دستمال کاغذی تا شده را زیر چشم خود قرار دهید و به آرامی بر روی آن دست بکشید، تا مازاد لوازم آرایش به طور کامل گرفته شود.

از جمله کاربردهای دیگری که کانسیلر دارد، باید به تمیز کردن ابروها اشاره نمود؛ با استفاده کردن از کانسیلر، می توانید ابروهایتان را قاب کنید و آن ها را بسیار تمیزتر و برجسته تر نمایش دهید؛ در ضمن باید کمی از کانسیلر را در نواحی بالا و پایین ابروهای خود بزنید.

در ضمن کانسیلر می تواند اشتباهات آرایشی را به خوبی مخفی کند؛ برخی مواقع استفاده کردن از این محصول کمک بزرگی به جلوگیری از پخش کردن و پاک کردن، کثیف شدن پوست می کند.ترفند های کاربردی برای استفاده از کانسیلر

انتخاب نوع کانسیلر متناسب با نوع پوست

در صورتی که قصد انتخاب کانسیلر را دارید باید به نوع پوست خود توجه نمایید؛ زیرا در این صورت تاثیر بسیار بهتری بر روی پوست می گذارد و موجب صاف شدن پوست می شود؛ در ادامه نوع کانسیلر متناسب با نوع پوست را برای شما شرح خواهیم داد :

در صورتی که پوست شما دارای منافذ بسیار بزرگ است و پوست تان چرب است، بهتر است از کانسیلرهایی که کرمی و استیکی هستند استفاده نکنید چون منافذ پوست صورت را بزرگتر نشان می دهد؛ در عوض بهترین کار این است که به دنبال کانسیلر مایع باشید.

اگر پوست صورت شما آکنه دار است، از کانسیلر مدادی استفاده نمایید چون به دلیل وجود لبه نوک تیز کانسیلر، استفاده از آن در نواحی اطراف لکه‌های آکنه آسان می‌شود؛ در ضمن کانسیلر هایی که غلیظ و کرمی اند هم موثر می باشند چون می‌توانند موجب پوشانده شدن لکه‌ها و نقایص پوستی شوند.

نکات آرایش پوست خشک را نباید نادیده گرفت؛ پوستی که خشک باشد در مقایسه با دیگر پوست ها بسیار سریع تر آسیب می بیند؛ بهترین کار این است که از نوع کرمی یا استیکی استفاده شود.

کلام آخر

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی می باشد که می تواند موجب پوشانده شدن جوش و لکه ها و تیرگی اطراف چشم شود؛ کانسیلر انواع مختلفی دارد و هر یک از آن ها برای نوعی از پوست مناسب می باشد؛ از این رو در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با کانسیلر در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از بهترین و پرفروش ترین کانسیلر را به شما معرفی کرد تا بتوانید به راحتی کانسیلر مورد نظر خود را بیابید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار متشکر و ممنون هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با کانسیلر دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۵/۵ – (۱ امتیاز)

نوشته بهترین و پرفروش ترین کانسیلر سال ۲۰۲۳❤️【مایع + استیکی + مدادی 】 اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #پرفروش #ترین #کانسیلر #سال #۲۰۲۳مایع #استیکی #مدادی

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)