حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه در سال ۲۰۲۳❤️【لیست ۱۰ تایی】

[ad_1]

بسیاری از افراد برای زیبایی و بلندشدن مژه های خود از تقویت کننده مژه استفاده می کنند؛ از این رو قصد داریم ۱۰ تا از بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیال آسوده مژه هایی بسیار زیبا داشته باشید؛ تقویت کننده مژه موجب تقویت رشد مژه ها می شود و استحکام مژه ها را افزایش می دهد؛ در صورتی که به دنبال تقویت کننده مژه مناسب هستید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

تقویت کننده مژه چیست؟

همانطور که می دانید داشتن مژه های پرپشت و بلند تاثیر بسزایی در زیبایی چشم ها دارد؛ از این رو بهترین کار این است که از تقویت کننده مژه استفاده کرد و آن را جایگزین اکستنشن یا ریمل های مخصوص کرد؛ تقویت کننده مژه دارای ویتامین ها و پروتئین های مختلف است و در ضمن ترکیبات شیمیایی مختلف دارد که کمک بزرگی به تقویت کردن رشد مژه ها و استحکام یافتن مژه ها می کند.

تقویت کننده مژه یکی از محصولات بسیار جذاب است و برای افرادی که قصد دارند مژه های بلند و زیبا بدون استفاده از لوازم آرایش داشته باشند، گزینه بسیار مناسبی است؛ خانم هایی که به زیبایی و بلند بودن مژه های خود اهمیت می دهند، می توانند با اطمینان خاطر و خیال آسوده از تقویت کننده مژه استفاده کنند.تقویت کننده مژه چیست؟

مژه های انسان ساختار بسیار ظریفی دارد و سلول های پشتیبان به اندازه کافی در اطراف فولیکول ها ندارد و از این رو موجب ریزش و کم پشت شدن مژه ها می شود و در نهایت موجب تحت تاثیر قرار گرفتن زیبایی چشم ها می گردد؛ از این رو با استفاده کردن از تقویت کننده مژه می توان به رشد مژه ها کمک کرد و از ریزش آن ها جلوگیری کرد.

در تقویت کننده مژه ها ترکیبات مختلفی از جمله ویتامین‌های B5، B7 و آمینو اسید آرژنین وجود دارند که البته این مواد نمی توانند تاثیر بسزایی در حیطه تقویت کردن رشد مژه‌ها بگذارد؛ اما به طور کلی این ترکیبات می توانند کمک بزرگی به کاهش یافتن سرعت ریزش مژه‌ها و کم پشت شدن آن‌ها می کند و موجب افزایش یافتن مقاومت و استحکام آن‌ها می شود.

مواد موجود در تقویت کننده مژه

در تقویت کننده مژه مواد مختلفی وجود دارد که هر یک از این مواد تاثیر بسزایی در رشد و تقویت مژه ها دارد؛ این مواد شامل گزینه های زیر است :

بیماتوپروست : در صورت وجود این ماده در تقویت کننده مژه، رشد مژه ها به بهترین نحو انجام می شود و مدت زمان لازم برای رشد مژه ها کاهش می یابد.

شبدر قرمز : در این ماده خواص آنتی اکسیدان وجود دارد که سبب افزیاش یافتن گردش خون در ریشه مژه ها می گردد؛ از این رو این ماده سبب تقویت شدن مژه ها می شود؛ شبدر قرمز تاثیر بسزایی در مهار کردن رادیکال های آزاد دارد.

نیاسینامید :  این ماده نقش بسیار موثری در رنگ سازی دارد؛ از این رو این ماده می تواند ارتباط مستقیمی با تیرگی مژه ها دارد؛ به این دلیل وجود این گونه مواد در تولید کردن انواع ریمل اهمیت بسیار زیادی دارد؛ در ضمن نیاسینامید سبب کاهش یافتن تبخیر شدن آب مژه ها می شود؛ در نهایت آب به خوبی به مژ‌ه ها می رسد.

پانتول : این ماده جزء ترکیبات مهمی است که در تولید کردن ریمل های با کیفیت بالا وجود دارند؛ این ماده تأثیر بسیار زیادی در تقویت آبرسانی دارد و جزء مواد بسیار مهم در انرژی رسانی به ریشه های مژه می باشد.

ویتامین B۷ : این نوع ویتامین همراه با اسیدهای آمینه، نقش بسیار تاثیر گذاری در پروتئین ‌سازی در مژه ها دارد؛ این ویتامین کمک بزرگی به رشد و تقویت کردن مژه ها می کند.

آلوئه ورا :در تقویت کننده مژه از آلوئه ورا استفاده می شود که می تواند تاثیر بسیار زیادی در افزایش یافتن خاصیت رطوبت ‌رسانی این محصول شود.مواد موجود در تقویت کننده مژه

مدت زمان لازم جهت اثرگذاری تقویت کننده مژه

در صورتی که افراد از بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه استفاده کنند، باید آن را روزانه و مرتب تجدید نمایند؛ زیرا تقویت کننده مژه نمی تواند به سرعت اثر خود را بر روی مژه ها بگذارد؛ بدین صورت بهتر است تقویت کننده مژه  را مرتب استفاده کرد تا با گذر زمان نتایج آن بر روی مژه ها مشاهده شود.

بهترین کار این است تقویت کننده مژه را پیش از خوابیدن استفاده کرد؛ لازم به ذکر است که اثر گذاری این گونه محصولات به واکنشی که بدن نسبت به مواد نشان می دهد، بستگی دارد؛ اکثر تقویت کننده های مژه پس از گذشت یک ماه اثر خود را بر روی مژه ها می گذارند و البته برخی نیز با گذر ۳ الی ۴ ماه تاثیراتشان مشاهده می شود.

۱۰ تا از بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه را بشناسید!

تقویت کننده مژه لاتیستقویت کننده مژه لاتیس

تقویت کننده مژه لاتیس یکی از بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه می باشد که تائیدیه FDA آمریکا را دارد؛ این نوع تقویت کننده موجود در بازار های داخلی است و شهرت بسیار بالایی بین مردم در جهان دارد؛ در صورت استفاده از این محصول به مدت ۸ هفته نتایج بسیار خوبی حاصل می شود.

اگر مصرف این محصول را پس از گذشت دوره بسیار کوتاه قطع کنید، تاثیرات ان از بین می روند و به همی دلیل بهتر است به طور دائمی از آن استفاده نمایید؛ بسیاری از خانم ها طرفدار همیشگی این تقویت کننده مژه هستند و برای زیبایی و افزایش رشد مژه های خود از آن استفاده می کنند؛ در ضمن در بسیاری از داروخانه ها و مراکز معتبر این تقویت کننده مژه به فروش می رسد.

تقویت کننده مژه سینرهتقویت کننده مژه سینره

تقویت کننده مژه سینره یکی از بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه می باشد که مورد استقبال و تائید بسیاری از خانم ها و میکاپ آرتیست ها قرار گرفته است؛ در این سرم تقویت کننده ویتامین‌ ‌های مختلف از جمله ویتامین B5 وجود دارد و به دلیل وجود ترکیبات گوگردی در این محصول سبب افزایش یافتن خونرسانی به فولیکول‌های مژه وتقویت رشد آن‌ها می‌گردد.

در ضمن نحوه استفاده کردن از این سرم تقویت کننده مژه بسیار آسان است که شما باید ۲ مرتبه در روز از آن جهت تقویت کردن و افزایش یافتن رشد مژه‌هایتان استفاده نمایید تا نتایج بسیار خوبی کسب کنید؛ این سرم تقویت کننده تاثیر بسیار مثبتی در زیبایی و رشد مژه ها دارد.

تقویت کننده‌ی مژه سریتاتقویت کننده‌ی مژه سریتا

تقویت کننده مژه سریتا یکی از باکیفیت ترین و پرطرفدارترین تقویت کننده ها در بازار است که بسیاری از افراد برای افزایش یافتن رشد مژه های خود از آن استفاده کنند؛ سریتا جزء برند‌های بسیار معروف ایرانی است که لوازم آرایشی و بهداشتی تولید می کند؛ تقویت کننده مژه سریتا مورد تائید بسیاری از متخصصان است و خانم ها برای زیبایی و جذابیت مژه های خود از این محصول استفاده می کنند.

تقویت‌کننده مژه الیزابت آردنتقویت‌کننده مژه الیزابت آردن

تقویت کننده مژه الیزابت آردن یکی از بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه می باشد که فرمولاسیون بسیار خاصی دارد و در آن از ترکیب پپتیدها، ویتامین‌های A، C، E و کاندیشنرهای گیاهی استفاده شده است؛ این مواد جهت تقویت کردن طول و ضخامت مژه و ابرو های بسیار کم پشت مورد استفاده قرار می گیرد؛ این سرم دارای براش دندانه‌دار است که می‌توان زمان مصرف کردن سرم، مژه‌های خود را بدون هیچ گونه ترس و استرس از آسیب رسیدن یا شکستن، براش بزنید.

افرادی که از این محصول به صورت روزانه یا دو مرتبه در هفته استفاده نمایند، مژه ها بسیار بلند و زیبا می شود؛ این تقویت کننده مژه تاثیر بسزایی در نگه داشتن مژه ها از شکستن و وارد شدن آسیب‌های فیزیکی، شیمیایی و محیطی دارد؛ در این محصول پروستوگلاندین وجود ندارد و هیچ تغییری در رنگ پلک و عنبیه ایجاد نمی کند؛ تقویت کننده سریتا بدون بو، رنگ و پارابن است.

 تقویت‌کننده مژه لش‌فود

تقویت کننده مژه لش فود جزء محصولات ارگانیک است که می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی زیبایی و رشد مژه ها دارد؛ در فرمولاسیون این سرم تقویت کننده پروتئین حاصل از برنج و سویا و آرژینین (امینه آسیدی با ساختار پروتئین) وجود دارد که جهت رشد مژه‌ها می باشند؛ در این تقویت کننده مژه نیز آدنوزین، آرژینین و پروتئین سویا وجود دارد که گزینه بسیار مناسبی جهت رشد کردن مژه و ابروها است.

همچنین تقویت کننده مژه لش فود به وسیله سازمان معتبر اکوکرت (Ecocert) تایید شده است و در ساختار آن هیچ گونه فتالات، سولفات، پارابن و سیلیکون وجود دارد؛ این سرم تقویت‌کننده مژه، در مدت زمان کمتر از ۴ هفته، سبب بلند و ضخیم شدن مژه‌ها می شود؛ بسیاری از افراد از تقویت کننده مژه لش فود استفاده می کنند و رضایت کافی دارند؛ از این رو این محصول به عنوان یکی از بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه شناخته می شود.

تقویت‌کننده مژه لانکومتقویت‌کننده مژه لانکوم

تقویت کننده مژه لانکوم یکی از بهترین گزینه ها جهت انتخاب است که تاثیر بسیار زیادی در رشد مژه ها و افزایش استحکام آن دارد؛ این محصول نه تنها کمک بزرگی به رشد مژه ها می کند بلکه موجب روشن شدن پوست اطراف چشم ها می شود؛ این محصول خاصیت آبرسانی دارد که در صورت استفاده از آن، پف زیر چشم ها کمتر می شود و زیبایی چشم ها را نیز دوچندان می کند.

تقویت کننده مژه  لانکوم بسته بندی بسیار مرتب و شیک دارد که درون آن، اپلیکاتور جهت استفاده آسان وجود دارد؛ برای استفاده کردن از این سرم تقویت کننده باید این اپلیکاتور را به اندازه ۳۶۰ درجه چرخاند و پس از آن سرم را زیر اپلیکاتور را ۳۶۰ درجه بچرخانید و مدل کانتور زدن، سرم را زیر چشم بچکانید و بعد به آرامی ماساژ دهید. با خرید این سرم چهره‌ای شاداب‌تر و جوان‌تر خواهید داشت. از این تقویت‌کننده می‌توانید هر صبح یا شب بعد از پاک‌سازی و مرطوب کردن پوست استفاده کنید.

تقویت‌کننده مژه رویال لشتقویت‌کننده مژه رویال لش

تقویت کننده مژه رویال لش محصولی بسیار با کیفیت و موثر در افزایش رشد مژه ها می باشد؛ این محصول یکی از بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه است که در بازار وجود دارد؛ این تقویت کننده مژه دارای فرمولاسیون ویژه است و به دلیل ترکیبات موجود در خود، رطوبت را جذب نمی کند؛ این محصول دارای روغن کرچک و پروتئین گندم (محرک جهت رشد مژه ها)، ویتامین B5 و سیمپپتید (موجب استحکام‌یافتن و ضخیم شدن ساقه موها می شود) است؛ به طور قطع با استفاده از این ترکیب، می‌توان مژه هایی زیبا و پرپشت داشت.

تقویت‌کننده مژه شیسیدوتقویت‌کننده مژه شیسیدو

تقویت کننده مژه و ابرو شیسیدو یکی از بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه در بازار است که سبک می باشد و به آسانی جذب پوست می گردد؛ در ترکیبات این محصول آمینو اسید آرژینین با کراتین وجود دارد که سبب شکل گیری مژه‌ها می شود و مانع از نازک یا کوتاه شدن آن‌ها می شود؛ این سرم نه تنها موجب تقویت مژه ها می شود بلکه ابروها را نیز تقویت می کند و آسیب‌هایی که به دلیل استفاده از ریمل سنگین، اکستنشن و مژه مصنوعی وارد می شود را ترمیم می‌کند.

اکثر خانم هایی که از این نوع تقویت کننده مژه استفاده می کنند، پس از گذشت مدت ۸ ماه رضایت کافی داشتند و مژه هایی بسیار بلند داشتند؛ بسیاری از خانم ها برای داشتن مژه های بلند از این محصول با کیفیت استفاده می کنند.

تقویت کننده مژه وچهتقویت کننده مژه وچه

تقویت کننده مژه وچه تاثیر بسیار زیادی در زیبایی مژه ها دارد و می تواند مژه هایی بسیار بلند داشته باشند؛ این محصول سبب افزایش یافتن استحکام مژه ها می شود و در ضمن افزایش تراکم و ضخامت مژه ها کمک می کند؛ در صورت استفاده از این تقویت کننده مژه، ریزش مژه ها به طور چشم گیر کاهش می یابد؛ همچنین این محصول با مزایا و فواید بسیار زیاد دیگری دارد که شامل ترمیم کردن مژه­‌های آسیب دیده، بهبود یافتن سرعت رشد فولیکول مژه، تحریک کردن رشد مژه، افزایش یافتن گردش خون، رطوبت رسانی و آبرسان مناسب مژه هاست.

در ساخت این تقویت کننده مژه از ویتامین ها و آلانتوئین استفاده شده است که موجب ترمیم شدن مژه ها می شود و در ضمن خاصیت ضدالتهابی دارد؛ همچنین این محصول حاوی عصاره های گیاهی دم اسبی، جین است؛ از این رو به عنوان یکی از بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه شناخته می شود.

تقویت کننده مژه هیراکتیوتقویت کننده مژه هیراکتیو

تقویت کننده مژه هیراکتیو جزء باکیفیت ترین و بهترین محصولات این برند است؛ در صمن این محصول توانسته یک جایگزین مناسب برای مژه های مصنوعی باشد؛ در این محصول تقویت کننده ترکیبات و محصولاتی به کار رفته که سبب حساسیت و آلرژی نمی شود و موجب ضخیم و تقویت شدن مژه ها می گردد؛ در صورت استفاده از این محصول می توان مژه هایی بلند و پر داشت.

این محصول با پشتوانه علم و با استفاده از مواد منتخب با بالاترین کیفیت ساخته شده تا مژه‌هایی سالم و زیبا به شما هدیه بدهد. می‌توانید بدون زحمت و دردسر از آن استفاده کرده و بهترین نتیجه را بگیرید. کافی است قبل از خواب با استفاده از اپلیکاتور مویی محصول مقداری از سرم را برداشته و روی خط مژه بالایی چشم‌های خود بکشید.

نحوه استفاده از تقویت کننده مژه

زمانی که قصد استفاده از تقویت کننده مژه را دارید باید طبق اصول زیر اقدام به مصرف نمایید :

  1. در اولین مرحله باید صورتتان را به خوبی بشویید و چشم های خود را با استفاده از پاک کننده های مناسب چشم از هر نوع آلودگی محیطی پاک و تمیز کنید، در این صورت هیچ گونه مواد زائد و چربی بر روی مژه ها باقی نمی ماند.
  2. در این مرحله باید براش موجود را داخل محلول تقویت کننده مژه فرو ببرید و به مواد موجود به آن آغشته کنید و در نهایت به مژه های خود بکشید.

هرگز این موضوع را فراموش نکنید که نحوه مصرف کردن محلول تقویت کننده مژه یا محصولات مشابه دیگر، بدین صورت است که ابتدا باید از ناحیه بن مژه یا همان لبه پلک آغاز کرده و به سمت خارج یا بیرون ادامه دهید.نحوه استفاده از تقویت کننده مژه

توصیه های مهم زمان استفاده از تقویت کننده مژه

زمان استفاده از بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه باید به برخی نکات و توصیه ها توجه کنید تا مشکلی در طول استفاده به وجود نیاید؛ این نکات به شرح زیر اند :

  • کسانی که از بهترین انواع لنز چشم در طول روز استفاده می‌کنند باید پیش از استفاده‌ کردن از این محلول‌ها، جهت جلوگیری کردن از ریزش مژه های خود، باید لنز شان را از چشم خارج کنند.
  • خانم‌هایی که باردار و شیرده هستند باید قبل از خرید کردن انواع محصولات آرایشی و بهداشتی شان از جمله محلول‌ها یا سرم های تقویت کننده مژه، باید از پزشک مورد خود مشورت بگیرند.
  • از مصرف کردن اشتراکی یک محصول تقویت کننده مژه با هر فرد دیگر، جداً خودداری نمایید.
  • باید به این نکته توجه کنید که از تماس داشتن محلول با داخل چشم خود جدا خودداری نمایید و اصلا با مژه‌های آلوده ای که به ریمل و آرایش آغشته هستند، از آن استفاده نکنید.
  • باید تنها یک بار در طول شبانه روز از محلول تقویت کننده مژه استفاده نمایید و بهترین زمان شب است.
  • آخرین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که هرگز بدون تکرار کردن و استفاده از محصولات تقویتی، هیچ نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

توصیه های مهم زمان استفاده از تقویت کننده مژه

کلام آخر

تقویت کننده مژه انواع مختلفی دارد و شامل سرم، محلول و غیره می باشد؛ هر یک از آن ها موجب تقویت و رشد مژه ها می شود و استحکام و مقاومت مژه ها را افزایش می دهد؛ با استفاده از تقویت کننده مژه می توان چشمانی زیبا و جذاب داشت؛ از این رو در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با تقویت کننده مژه در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه را به شما معرفی کرد تا بتوانید به راحتی مژه های خود را تقویت کنید.

از این که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم، در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۴/۵ – (۴ امتیاز)

نوشته بهترین و موثرترین تقویت کننده مژه در سال ۲۰۲۳❤️【لیست ۱۰ تایی】 اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #موثرترین #تقویت #کننده #مژه #در #سال #۲۰۲۳لیست #تایی

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)