حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین مارک کرم دور چشم در سال ۱۴۰۲❤️【اورجینال + پرفروش】

[ad_1]

بسیاری از افراد برای جلوگیری از سیاهی اطراف چشم و رفع این مشکل از کرم دور چشم استفاده می کنند؛ از این رو می خواهیم ۱۰ تا از بهترین مارک کرم دور چشم در سال ۱۴۰۱ را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیال راحت کرم دور چشم مورد نظر خود را بیابید؛ کرم دور چشم تاثیر بسزایی در رفع تیرگی اطراف چشم دارد و موجب جوانسازی و آبرسانی به پوست اطراف چشم می شود؛ اگر شما نیز به دنبال یافتن کرم دور چشم مورد نظر خود هستید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

کرم دور چشم چیست؟

به طور معمول افراد و به خصوص خانم ها برای زیبایی پوست نواحی مختلف صورت خود از کرم ها و لوازم آرایشی و بهداشتی مختلفی استفاده می کنند؛ هر یک از آن ها تاثیر بسزایی بر روی پوست می گذارد و می تواند زیبایی پوست صورت را دوچندان کند؛ کرم دور چشم نیز یکی از این محصولات است که مورد تائید بسیاری از خانم هاست.

مطالب مرتبط : بهترین جراح بینی گوشتی در تهران

همان طور که می دانید پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است و باید برای مراقبت از آن به نکات بسیار زیادی توجه کنید؛ در غیر این صورت پوست اطراف چشم چروک می شود و با گذر زمان دچار پیری می گردد؛ بهترین راه حل استفاده از کرم دور چشم است.

کرم دور چشم انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها برای نوعی از مشکل پوست مناسب می باشند، از این رو باید زمان خریداری کردن کرم دور چشم به مشخصات و ویژگی های آن بسیاز توجه کنید.کرم دور چشم چیست؟

بهترین سن برای استفاده از کرم دور چشم

به طور معمول بهترین دکتر پوست در ایران از بیماران خود تقاضا می کند تا هر چه زودتر اقدام به استفاده از کرم دور چشم کنند؛ پزشک متخصص استفاده از کرم دور چشم را امری ضروری می داند و معتقد است که کمک بزرگی به سلامت و زیبایی پوست اطراف چشم می کند.

در صورت استفاده به موقع از کرم دور چشم، می توان روند پیری پوست اطراف چشم را به تعویق انداخت و از به وجود آمدن برخی مشکلا جلوگیری کرد؛ بهترین سن برای آغاز استفاده از کرم دور چشم ۲۰ الی ۲۵ سال است.

نحوه استفاده از کرم دور چشم

این نکته بسیار درست است که باید یک کرم دور چشم مناسب و گران قیمت برای خود خریداری کنید اما در صورتی که به درستی از آن استفاده نکنید، هیچ تاثیری بر روی پوست اطراف چشم شما نمی گذارد؛ برای بدست آوردن نتیجه مورد نظر باید طبق روشی که در ادامه ذکر می شود از کرم دور چشم استفاده کنید.

نکته بسیار مهم این است که برای استفاده از کرم دور چشم باید حتما از انگشت حلقه کمک بگیرید زیرا فشار بسیار کمی به اطراف چشم وارد می شود و به آرامی روی پوست آن نواحی حرکت می کند.

در ادامه باید مقداری از کرم را با آن انگشت بر روی استخوان زیر چشم، کنار چشم و اطراف ابرو بزنید و آن را به صورت ضربه ای و به آرامی پخش کنید؛ در ضمن باید توجه کنید که کرم به صورت دقیق زیر پلک زده نشود و باید مقداری از مژه ها پایین تر باشد.

باید حواستان باشد که کرم را دور چشم به صورت دورانی یا چرخشی نمالید و ماساژ ندهید زیرا استفاده از آن تنها به صورت ضربه ای صحیح است؛ به طور معمول اصلا نیازی به استفاده از کرم دور چشم برای ناحیه بالای پلک نیست مگر این که پزشک متخصص تجویز کند.نحوه استفاده از کرم دور چشم

کرم دور چشم برای افراد زیر ۳۰ سال

تصور این که کرم دور چشم تنها برای افراد مسن است، غلط می باشد زیرا افراد پایین ۳۰ نیز به این کرم نیاز دارند؛ زیرا روند پیری پوست پس از ۲۰ سالگی آغاز می شود و به مرور شدت می گیرد.

طبق گفته پزشکان، در صورت مراقبت از پوست صورت در جوانی، پوست دیرتر وارد روند پیری می شود، از این رو بهتر است سریع تر از کرم دور چشم استفاده کرد.

بهترین کرم دور چشمی که باید پیش از سن ۳۰ سالگی استفاده شود باید دارای ویتامین های مختلف از جمله E، C و آنتی اکسیدان باشد؛ در صورت وجود این مواد در کرم، روند پیری پوست اطراف چشم به تعویق می افتد.

۱۰ از بهترین مارک کرم دور چشم را بشناسید!

کرم دور چشم سی گلکرم دور چشم سی گل

کرم دور چشم سی گل یکی از بهترین مارک کرم دور چشم می باشد که می تواند هر گونه مشکل اطراف چشم از جمله پف دور چشم، تیرگی و غیره را برطرف کند؛ با استفاده از این کرم دور چشم شادابی و جوانی چشم باقی می ماند و هر گونه خشکی و کم آبی را برطرف می کند؛ این کرم محافظ پوست اطراف چشم است که باید تنها دو قطعه از آن را به زیر چشم زد و با انگشت پخش کرد.

در کرم دور چشم سی گل ویتامین های مختلف A,C,E وجود دارد که افراد با انواع مختلف پوست می توانند از آن استفاده کنند؛ حجم این کرم دور چشم ۲۰ میلی لیتر است و محفظه تیوپی دارد.

کرم دور چشم سینرهکرم دور چشم سینره

کرم دور چشم سینره یکی از بهترین محصولات موجود در بازار است و به عنوان بهترین مارک کرم دور چشم در بازار شناخته می شود؛ بسیاری از افراد از این ماسک برای زیبایی پوست اطراف چشم خود استفاده می کند؛ در این محصول هیالورونیک اسید وجود دارد که کمک بزرگی به آبرسانی پوست، تحریک کردن تولید کلاژن پوست، تقویت کردن مفاصل و بافت های عصبی می کند.

کرم دور چشم سینره برای کسانی که سنشان بالای ۴۰ سال است مناسب می باشد؛ در صورت استفاده از پپتیدهای تاثیرگذار، موجب تسریع یافتن گردش خون در پوست می‌گردد؛ افزایش یافتن اندازه پروتئین‌ها و بازسازی کردن پوست، کاهش یافتن عمق چین و چروک‌های دور چشم می شود؛ این کرم دور چشم استحکام شبکه پروتئینی را افزایش می دهد و در نهایت از افتادگی پوست در نواحی اطراف چشم جلوگیری می‌کند.

کرم دور چشم نئودرمکرم دور چشم نئودرم

کرم دور چشم نئودرم جزء بهترین مارک کرم دور چشم در بازار است؛ در این کرم دور چشم ترکیبات تاثیر گذار برای جوانسازی پوست وجود دارد و عملکردش شبیه به عناصر اساسی پوست است؛ بسیاری از افراد با هر نوع پوستی که دارند از این کرم دور چشم استفاده می کنند.

وجود مواد بسیار موثر در این کرم دور چشم، می تواند گردش خون مویرگی را تسریع بخشد و بتواند گردش آن را کنترل کند؛ این کرم دور چشم کبودی های پلک را برطرف می کند و هر گونه مشکل اطراف چشم را با گذر زمان درمان می کند؛ این کرم پارابن و عطر ندارد.

کرم دور چشم نئودرم لایه‌های مختلف پوست را تقویت می کند و موجب کاهش یافتن چروک‌های عمیق پوست می شود؛ این کرم کمک بزرگی به الاستیسیته شدن پوست می‌کند و در نتیجه موجب افزایش فرآیند نوسازی کلاژن و مواد حجم دهنده می شود و شادابی را باز می گرداند و استحکام و سفت بودن پوست صورت را افزایش می‌دهد.

کرم دور چشم سان سیفکرم دور چشم سان سیف

کرم دور چشم سان سیف دارای خاصیت ضد آفتاب و SPF30 نیز است؛ از این رو با استفاده از آن می توان اثرات خطرناک نور خورشید را در نواحی حساس دور چشم کاهش داد؛ از این رو این کرم دور چشم یکی از بهترین مارک کرم دور چشم در بازار می باشد.

ویژگی های بسیار منحصر به فرد این کرم دور چشم، از بین رفتن چروک و پف زیر چشم می باشد؛ این کرم دور چشم می تواند نقش محافظتی بسیار خوبی داشته باشد و هر گونه خطوط ریز و چین‌ و چروک های زیر چشم را برطرف نماید.

با استفاده از این کرم دور چشم می توان لکه‌های اطراف چشم را از بین برد؛ در ضمن این ماسک در مقابل تعریق بیش از اندازه و شست‌وشو کردن کاملا مقاوم می باشد؛ همچنین دیگر نگران تیره شدن اطراف چشم و خطوط به‌وجود آمده نخواهید بود؛ این کرم رنگ بژ و حجم ۲۰ میلی‌لیتر دارد.

کرم دور چشم هالوکسیل مدیلنکرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

کرم دور چشم‌ هالوکسیل مدیلن ترکیبات بسیار منحصر به فردی دارد که ‌می‌تواند موجب افزایش گردش خون مویرگی در نواحی اطراف چشم شود و دیواره مویرگ‌های پوست اطراف چشم را تقویت کند؛ این کرم دور چشم خواص بسیار زیادی از جمله ضد چروک، ضد تیرگی و کاهش پف دور چشم دارد؛ از این رو این کرم دور چشم به عنوان بهترین مارک کرم دور چشم شناخته می شود.

کرم دور چشم‌ هالوکسیل مدیلن در ترکیبات خود سولاویل دارد که ‌می‌تواند از پوست اطراف چشم در مقابل اشعه‌های بسیار خطرناک نور خورشید مراقبت کند و سبب جلوگیری کردن از سیاه شدن پوست دور چشم شود؛ این کرم ویتامین K دارد که خاصیت التیام بخشی پوست را افزایش می دهد.

کرم دور چشم ام کیوکرم دور چشم ام کیو

کرم دور چشم ام کیو یکی از محصولات مربوط به مراقبت از پوست اطراف چشم می باشد؛ حجم این کرم  دور چشم برابر با ۳۰ میلی لیتر است که در لابراتوارهای فرانسه ساخته شده است؛ این کرم دور چشم می تواند چروک های اطراف چشم را برطرف کند و هر گونه تیرگی دوره چشم را برطرف کند؛ این کرم دور چشم می تواند نواحی اطراف چشم را آبرسانی کند و رطوبت کافی به آن برساند؛ از جمله خواص دیگری که این کرم دور چشم دارد التیام‌بخشی و آنتی‌اکسیدانی می باشد؛ از این کرم دور چشم ام کیو یکی از بهترین مارک کرم دور چشم در بازار است.

مواد موجود در کرم دور چشم ام کیو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که سبب افزایش یافتن خاصیت استحکام‌بخشی این کرم می گردد؛ در ضمن این کرم دارای خاصیت لیفت بسیار زیاد است و می تواند انرژی کافی به پوست دور چشم برساند؛ پس از چندین مرتبه استفاده از این کرم دور چشم، پوست اطراف چشم جوان و شاداب می شود؛ این کرم فیلتر ضد آفتاب دارد و از رسیدن از اشعه‌های مضر مانند فرابنفش به پوست اطراف چشم محافظت می‌کند؛ باید از این کرم دور چشم ۲ مرتبه در روز استفاده نمایید.

کرم دور چشم الاروکرم دور چشم الارو

کرم دور چشم الارو یکی از بهترین مارک کرم دور چشم در بازار است که بسیاری از افراد از این محصول برای رفع مشکلات پوست اطراف چشمان خود استفاده می کنند؛ حجم این کرم دور چشم برابر با ۲۰ میلی لیتر است که در کشور کانادا ساخته شده است؛ در صورت استفاده از این کرم دور چشم می توان ویتامین E مورد نیاز را به پوست خود برساند؛ این کرم  کمک بزرگی می کند تا از شر چین‌ و چروک های نواحی دور چشم خلاص شود زیرا خاصیت ضد چروک بسیار قوی دارد.

کرم دور چشم الارو می تواند پوست را لیفت کند و از افتاده شدن پوست اطراف چشم ممانعت کند؛ از جمله ویژگی های دیگری که این کرم دور چشم دارد سفت کردن و استحکام بخشیدن به سلول‌های پوست اطراف چشم، در بازه زمانی بسیار کوتاه است؛ باید از این کرم دور چشم روزی دو مرتبه یعنی صبح و شب استفاده شود؛ ابتدا باید پوست صورتتان را به طور کاملا تمیز کنید و در ادامه مقداری از کرم را بر روی پوست دور چشم بگذارید و کرم را از سمت داخل به خارج و با حرکات ضربه‌ای و ملایم روی پوست بمالید.

کرم دور چشم ژاک آندرلکرم دور چشم ژاک آندرل

کرم دور چشم ژاک آندرل مخصوص اطراف چشم می باشد که از عصاره درخت گینکو (یا کهن دار) ساخته شده است و موجب آب رسانی به بخش های اطراف چشم ‌می‌شود؛ در ضمن این ماده سبب کلاژن سازی پوست می شود و از پیر شدن پوست جلوگیری ‌می‌کند؛ این ویژگی موجب افزایش یافتن استحکام پوست می شود و هر گونه چین و چروک‌ را کاهش ‌می‌دهد؛ در فرمولاسیون کرم ژاک آندرل ویتامین E و پروتئین‌هایی وجود دارد که کمک بزرگی به بازسازی شدن پوست اطراف چشم می کند.

کرم دور چشم ژاک آندرل پوست اطراف چشم را آبرسانی می کند که همین ویژگی موجب نرم و لطیف شدن پوست می شود و در نهایت به بازسازی کردن سلول‌های پوست کمک ‌شایانی می‌کند؛ این کرم دور چشم به دلیل داشتن خاصیت آبرسانی قوی، باعث از بین رفتن پف زیر چشم می شود و از به وجود آمدن چین و چروک جلوگیری ‌می‌کند؛ در این کرم روغن جوجوبا و کافئین وجود دارد که موجب شاداب شدن و طراوت بخشیدن و افزایش یافتن گردش خون در پوست اطراف چشم می شود؛ این کرم جزء بهترین مارک کرم دور چشم می باشد.

کرم دور چشم آرتویناکرم دور چشم آرتوینا

کرم دور چشم آرتوینا دارای حجم ۱۵ میلی‌لیتر است که دارای پپتیدهای هسته انگور و عصاره بابونه می باشد و همچنین سرشار از کلاژن و ویتامین K و E است؛ در ضمن این کرم دور چشم از مواد گیاهی ساخته شده که موجب برطرف شدن پف زیر چشم، تیرگی و سیاهی اطراف چشم و چروک‌ها و خطور ریز دور چشم می شود؛ از جمله ویژگی‌های بسیار خوبی که این محصول دارد، می‌توان به فیلتر ضد آفتاب آن اشاره کرد که از پوست اطراف چشم در مقابل اشعه نور خورشید محافظت می کند؛ تمامی این ویژگی ها باعث شده که این کرم به عنوان بهترین مارک کرم دور چشم در بازار شناخته شود.

کرم دور چشم درمالینکرم دور چشم درمالین

کرم دور چشم درمالین یکی از بهترین مارک کرم دور چشم می باشد که حجم آن برابر ۲۰ میلی‌لیتر است؛ این کرم خاصیت ضد چروک دارد و موجب از بین رفتن هر گونه خطوط و چروک‌های ریز در اطراف پوست چشم می شود؛ در ضمن این کرم دور چشم می تواند افتادگی پوست اطراف چشم را برطرف نماید؛ در صورت استفاده کردن از این کرم دور چشم، پف و تیرگی و سیاهی زیر چشم به صورت چشم گیری کاهش می‌یابد.

این کرم دور چشم نه تنها خاصیت درمانی دارد بلکه از خواص نرم‌کنندگی و مرطوب‌کنندگی بالایی برخوردار است که می تواند رطوبت مورد نیاز این ناحیه حساس از پوست را به طور کامل تامین کند؛ کرم دور چشم درمالین غیر کومدوژنیک و هیپو‌آلرژیک است که جوش و حساسیت ایجاد نمی کند؛ جهت استفاده کردن از این کرم دور باید ان را روزی یک الی دو مرتبه بر روی پوست اطراف چشم تان قرار دهید؛ پس از آن با استفاده از انگشت به آرامی بر روی آن ضربه وارد کنید تا جذب پوست شود.

انواع کرم دور چشم

کرم دور چشم انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها برای یکی از مشکلات پوستی مناسب می باشند؛ در ادامه انواع آن را برای شما نام خواهیم برد :

کرم از بین برنده پف دور چشم : زمانی که سن انسان بالا می‌رود، پوست به مرور زمان شکننده و حساس می‌گردد؛ این مشکل به خصوص در بخش زیر و اطراف چشم بیشتر مشاهده می شود؛ علت این مسئله نیز این می باشد که زیر چشم‌، کلاژن طبیعی و اصلی اش را از دست می دهد و ضعیف می‌گردد؛ هنگامی که کلاژن زیر چشم کمتر می شود، چربی که زیر پوست وجود دارد، برآمده می‌ شود و موجب پف کردن ناحیه زیر چشم می‌گردد.

جهت رها شدن از این مشکل اساسی، باید از بهترین مارک کرم دور چشم استفاده نمایید؛ در کرم دور چشمی که مخصوص پف چشم هستند موادی از جمله بپتید و رتینول وجود دارد که سبب تحریک کلاژن سازی پوست می شود و ساختار پوست را تقویت می کند.

کرم رفع سیاهی : بسیاری از افراد با مشکل سیاهی و تیرگی دور چشم خود دست و پنجه نرم می کنند که علت این مشکل به طور معمول برجسته تر شدن رگ‌های خونی زیر پوست است؛ برخی مواقع نیز ممکن است این حلقه‌ها به صورت ارثی رخ دهند؛ در صورتی که سن بالاتر برود، این مشکل حادتر می شود؛ پزشکات بر این باورند که کم خوابی یکی از علل اصلی تیرگی اطراف چشم است.

برای از بین بردن این مشکل می توان از کرم دور چشمی که دارای کافئین است استفاده کرد زیرا موجب سفت شدن عروق خونی می شود و میزان تیرگی اطراف چشم‌ها را می کاهد؛ مواد دیگری که در این نوع کرم دور چشم وجود دارد شامل ویتامین K ، هیدروکینون، عصاره چای سبز و رتینول است.

کرم رفع چروک ها : زمانی که پوست صورت و به ویژه پوست اطراف چشم خشک باشد، چین و چروک های بسیار زیاد و عمیق تری در پوست مشاهده می شود و این خطوط برجسته تر می گردند؛ اما زمانی که پوست شاداب و نرم و مرطوب باشد، این خطوط کمتر مشاهده می شود؛ به طور کلی نباید برای مرطوب ماندن پوست اطراف چشم و جلوگیری از به وجود آمدن خطوط، از کرم مرطوب کننده پوست صورت استفاده کرد.

جهت از بین بردن کم آبی پوست باید از کرم هایی که برای ناحیه مناسب هستند استفاده کرد؛ از این رو به دلیل حساس بودن پوست زیر چشم باید کرم دور چشم بسیار مناسب و مخصوص استفاده شود که مشکلی به وجود نیاید.انواع کرم دور چشم

مهم ترین نکات زمان خرید کرم دور چشم

زمانی که قصد خرید بهترین مارک کرم دور چشم را دارید باید به برخی نکات و توصیه های مهم توجه نمایید که شامل موارد زیر هستند :

  1. باید علت خرید کرم دور چشم را بدانید زیرا باید کرم متناسب با نوع مشکل دور چشم شما خریداری شود.
  2. نباید زمان خرید تنها به قیمت یا مارک کرم دور چشم توجه کنید زیرا برخی کرم های گران قیمت برای پوست اطراف چشم شما مناسب نیستند و موجب بروز حساسیت می شوند.
  3. کرم دور چشمی که مناسب باشد باید عطر، اسانس و الکل نداشته باشد و پوست اطراف چشم را دچار آلرژی و حساسیت نکند.
  4. سعی کنید از کرم های تیوپی استفاده نمایید زیرا استفاده از آن ها راحت تر است.

کلام آخر

کرم دور چشم برای از بین بردن تیرگی، سیاهی، پف، خطوط و چین و چروک های اطراف چشم مورد استفاده قرار می گیرد؛ کرم دور چشم می تواند سبب آبرسانی و نرم شدن پوست اطراف چشم شود و از پیر شدن پوست تا حد امکان جلوگیری کند؛ از این رو در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با کرم دور چشم در اختیار شما قرار داده ایم؛ در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از بهترین مارک کرم دور چشم را به شما معرفی کرد تا زمان خرید به راحتی انتخاب کنید.

از این که تا پایان این مقاله ما را همراهی کردید از شما بسیار متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین مارک کرم دور چشم دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۴.۷/۵ – (۳ امتیاز)

نوشته بهترین مارک کرم دور چشم در سال ۱۴۰۲❤️【اورجینال + پرفروش】 اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #مارک #کرم #دور #چشم #در #سال #۱۴۰۲اورجینال #پرفروش

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)