حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین مارک لاک پاک کن【سال ۱۴۰۲】❤️+ لیست ۱۰تایی

[ad_1]

خانم ها برای پاک کردن لاک ناخن های خود از لاک پاک کن های متنوعی استفاده می کنند؛ از این رو می خواهیم ۱۰ تا از بهترین مارک لاک پاک کن را به شما معرفی کنیم تا بتوانید لاک پاک کن مورد نظر خود را به راحتی بیابید و برای پاک کردن لاک ناخن های خود اقدام نمایید؛ لاک پاک کن ها انواع مختلفی دارند که هر یک از آن ها به نوعی مورد استفاده قرار می گیرند و خانم ها متناسب با سلیقه خود، لاک پاک کن را انتخاب می کنند؛ اگر شما نیز به دنبال یک لاک پاک کن مناسب هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

لاک پاک کن چیست؟

امروزه زیبایی دست ها و ناخن ها بسیار اهمیت دارد و خانم ها برای جذاب تر نشان دادن ناخن های خود از پرطرفدار ترین و بهترین لاک ناخن استفاده می کنند؛ لاک ناخن با رنگ های متنوعی که دارد می تواند به ناخن ها و دست ها زیبایی هدیه دهد و جذابیت آن ها را دوچندان کند؛ خانم ها برای مراسم های مختلف از جمله عروسی، میهمانی، تولد و غیره از لاک ناخن استفاده می کنند و پس از پایان مراسم یا گذشت چند روز لاک ناخن خود را با استفاده از بهترین مارک لاک پاک کن، پاک می کنند.

لاک پاک کن جزئی از محصولات بهداشتی محسوب می شود که از آن برای ریمو کردن و پاک کردن لاک ناخن استفاده می شود؛ لاک پاک کن هایی که در بازار وجود دارند با گذر زمان دستخوش تغییراتی شده اند و اخیرا انواع مختلفی از آن ها در بازار دیده می شود؛ نکته درست همین است که انواع مختلفی از لاک پاک کن ها که در بازار وجود دارند با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند، ولی با این وجود، ویژگی مشترکی که بین تمامی آن ها وجود دارد، استفاده کردن از آن برای پاک کردن لاک ناخن است.لاک پاک کن چیست؟

انواع لاک پاک کن

بهترین مارک لاک پاک کن انواع مختلفی دارد که در ادامه آن ها را برای شما نام خواهیم برد تا در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید :

لاک پاک‌کن مایع : در واقع لاک پاک‌کن‌هایی که به صورت مایع در بازار وجود دارند، از بقیه لاک پاک کن ها رایج‌تر هستند که در هر دو نوع استونی و غیراستونی قابل خرید هستند.

پد لاک پاک کن : پد‌ لاک پاک کن را یک پد مرطوب که به لاک پاکن‌های استونی یا غیراستونی آغشته است می گویند که نه تنها به صورت تک عددی بلکه به صورت کاسه‌ای نیز در بازار یافت می‌شود؛ پدهایی کاسه‌ای‌ هستند نیز به‌صرفه‌ترند.

لاک پاک کن قلمی : لاک پاک کن‌هایی که قلمی هستند، در اصل جهت تمیز کاری‌ مورد استفاده قرار می گیرند و جزء ابزار کار افراد ناخن‌کار در نظر گرفته می‌شود؛ با استفاده کردن از نوک نازک این نوع از لاک پاک‌کن‌ها، می توان به راحتی نواحی اطراف ناخن‌ها را بعد از طراحی تمیز کرد.

لاک پاک کن اسفنجی : لاک پاک کن‌هایی که اسفنجی اند، همان گونه که از نام شان پیداست، دارای اسفنج‌اند و تنها کافی است که انگشت‌های خود را تک به تک درون اسفنج فرو نمایید و مقداری بلغزانید؛ مشکلی هم که این محصول دارد این است که پس از گذشت مدتی، رنگ کثیف ناخوشایندی پیدا می‌کند.

لاک پاک کن های استونی چه ویژگی هایی دارند؟

لاک پاک کن هایی که استونی هستند از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار اند که آن ها را در ادامه برای شما شرح خواهیم داد :

در مواد تشکیل دهنده بهترین مارک لاک پاک کن‌ استونی، مقدار بسیار زیادی استون وجود دارد؛ از جمله اصلی ترین ویژگی که لاک پاک‌کن‌های استونی در بر دارد، می‌توان به بالا بودن قدرت پاک‌کنندگی و تاثیر گذاری سریع آن اشاره کرد؛ لاک پاک‌کن‌هایی که فرمولاسیون شده اند، پایه آن ها استون است که موجب جذب سریع لاک می شود و در زمان بسیار کوتاه بر روی ناخن اثر می‌کند.

این لاک پاک کن مزایای دیگری دارد که می توان به قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد؛ زیرا لاک پاک کن هایی که غیر استونی اند قیمت بسیار بیشتری دارند؛ همان گونه که شما می دانید، استون یک حلال تند و قدرتمند است؛ لاک پاک‌کن‌هایی که استونی هستند، نه تنها موجب پاک شدن سریع ناخن‌ها می شوند، بلکه می توانند مقدار کمی از چربی‌های طبیعی موجود در اطراف ناخن و پوست را نیز ببرند.لاک پاک کن های استونی چه ویژگی هایی دارند؟

به همین دلیل، لاک پاک‌کن‌هایی که حاوی استون هستند، با این وجود که از قدرت پاک‌کنندگی بسیار بالایی برخوردار اند، برای کسانی که ناخن‌های خشک و شکننده دارند توصیه نمی شود؛ در صورت استفاده بسیار مرتب از این نوع لاک پاک‌کن‌ها، آسیب‌پذیری ناخن‌ها افزایش می یابد.

کسانی که ناخن های کاشت شده دارند، بهتر است از لاک پاک کن های استونی استفاده نکنند زیرا این امکان وجود دارد که موجب جدا شدن اکستنشن مورد استفاده از روی ناخن شود.

به طور کلی بهترین کار این است که از لاک پاک‌کن‌های استونی به صورت مکرر و طولانی مدت استفاده نشود ولی جهت پاک کردن لاک هایی که بسیار پررنگ یا اکلیلی مناسب اند.

۱۰ تا از بهترین مارک لاک پاک کن را بشناسید!

پد لاک پاک کن نینو

پد لاک پاک کن نینو

پد لاک پاک کن نینو یکی از بهترین مارک لاک پاک کن می باشد که در بسته ۹۰ عددی به بازار عرضه می شود؛ این محصول بسیار کاربردی است که جهت پاک کردن لاک ناخن مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل نداشتن مواد شیمیایی مضر و خطرناک، هیچ گونه آسیبی به سلامت ناخن ها و پوست نواحی اطراف ناخن وارد نمی کند؛ این محصول حاوی ۹۰ عدد پد است که تا مدت زمان بسیار طولانی جهت از بین بردن انواع لاک کاربرد دارد.

پد لاک پاک کن نینو یک محصول بسیار با کیفیت خوبی است که فاقد الکل، استون، پارابن و اتیل استات می باشد؛ در صورت استفاده کردن از این محصول، هیچ آسیبی به پوست نواحی اطراف ناخن وارد نمی شود و موجب آسیب پذیر شدن پوست و شکننده تر شدن ناخن ها نمی گردد؛ این پد از قدرت پاک کنندگی بسیار خوبی برخوردار است و حتی این محصول می تواند لاک هایی که تیره رنگ هستند را هم بدون باقی گذاشتن اثری از آن پاک کند.

استون پارمکساستون پارمکس

استون پارمکس جزء محصولات بسیار پرطرفدار و منحصر به فرد این برند می باشد که حجمی برابر ۲۰۰ میلی لیتر دارد و رایجه آن گل یاس است؛ می توان این استون را یک محصول کاملا ایده آل جهت پاک کردن انواع لاک ناخن دانست زیرا از قدرت پاک کنندگی بسیار بالایی برخوردار است و اثر مطلوبی دارد؛ چون این استون بوی بسیار خوبی دارد، برخلاف استون ها با مارک های دیگر، زمانی که درپوش آن باز می شود، بوی بد و آزاردهنده در فضا ایجاد نمی کند.

استون پارمکس یکی از بهترین مارک لاک پاک کن می باشد که در فرمول خود IPM و پروپیلن گلیکول بر خلاف استون های دیگر دارد که از خاصیت تغذیه و مرطوب کنندگی برخوردار است و مانع از خشکی پوست نواحی اطراف ناخن و آسیب رسیدن به آن می شود؛ در ضمن این محصول می تواند لاک ناخن را بسیار سریع و آسان پاک کند؛ طرفداران این استون بسیار زیاد است و خانم ها برای پاک کردن لاک ناخن شان از این محصول استفاده می کنند.

پد لاک پاک کن کامانپد لاک پاک کن کامان

پد لاک پاک کن کامان در بسته خود ۴۵ عدد پد دارد که کمک بزرگی به پاک شدن لاک به طور سریع می کند و می تواند به طور فوق العاده لاک ناخن را پاک کند و اثری از رنگ لاک باقی نگذارد، حتی این محصول برای لاک های تیره رنگ  نیز مناسب است؛ مواد تشکیل دهنده لاک پاک کن کامان، فاقد الکل و استون می باشد؛ این مزایا موجب شده که به عنوان بهترین مارک لاک پاک کن شناخته شود.

پد لاک پاک کن کامان در فرمولاسیون خود هیچ گونه مواد شیمیایی مضر ندارد و از این رو موجب شکننده شدن ناخن ها، تغییر یافتن رنگ ناخن به زرد، تیره شدن و لایه لایه شدن ناخن نمی شود؛ در ضمن پس از استفاده کردن از این محصول، احساس خشکی و حساسیت در پوست نواحی اطراف ناخن ها به وجود نمی آید؛ بسیاری از متخصصان پوست این برند را تائید کرده اند و به مردم پیشنهاد می کنند از این محصول استفاده کنند.

دستمال مرطوب لاک پاک کن دافیدستمال مرطوب لاک پاک کن دافی

دستمال مرطوب لاک پاک کن دافی را یکی از محصولات بهداشتی بسیار موثر می باشد که می تواند لاک ناخن را به آسانی و سریع پاک کند؛ این محصول عاری از استون، اتیل استات، پارابن و هر گونه ترکیبات مضر است و بعد از استفاده کردن از آن، موجب به وجود آمدن سفیدک روی ناخن ها نمی شود و پوست نواحی اطراف ناخن ها را خشک نمی کند.

در ضمن این لاک پاک کن سبب نرمی کوتیکول ناخن می گردد و هیچ گونه حساسیت پوستی به وجود نمی آورد؛ از این رو این محصول به عنوان بهترین مارک لاک پاک کن شناخته می شود؛ بسیاری از خانم ها برای پاک کردن لاک ناخن های خود از این محصول استفاده می کنند و دیگر نگران جا ماندن اثرات لاک های تیره بر روی ناخن های خود نخواهند بود.

لاک پاک کن کوزارتلاک پاک کن کوزارت

لاک پاک کن کوزارت یکی از بهترین مارک لاک پاک کن می باشد که فاقد استون است و می تواند لاک روی ناخن را به سرعت و به آسانی پاک کند؛ همین ویژگی موجب شده که طرفداران این محصول روز به روز افزایش یابد؛ با استفاده از این محصول دیگر نگران خشک شدن پوست نواحی اطراف ناخن ها و در ضمن شکسته شدن ناخن ها نخواهید بود؛ زیرا در ترکیبات این محصول مواد بسیار مفید و غنی وجود دارد که آسیبی به پوست و ناخن وارد نمی کنند.

لاک پاک کن کوزارت ویتامین های مختلفی دارد و شامل ویتامین E و F است و این محصول می تواند چربی موجود بر روی ناخن ها را پاک کند؛ ویتامین E موجود در این لاک پاک کن از شکننده شدن ناخن ها جلوگیری می نماید، ویتامین F موجود در این محصول از خشک شدن و پوسته پوسته گشتن ناخن ها ممانعت می کند و موجب حفظ قابلیت ارتجاعی ناخن ها می شود؛ لاک پاک کن کوزارت فاقد پارابن و مواد نگهدارنده است.

پد لاک پاک کن ویالپد لاک پاک کن ویال

لاک پاک کن ویال یکی از بهترین مارک لاک پاک کن در بازار می باشد که شهرت بسیار زیادی بین خانم ها دارد؛ در ترکیبات این لاک پاک کن مواد مغذی وجود دارد که کمک بزرگی به استحکام بخشیدن به کوتیکول ها و ناخن ها می کند و مانع از شکستن ناخن ها می شود؛ لاک پاک کن ویال سه رایحه متنوع و مختلف دارد که هر یک از آن ها برای انواع سلیقه‌ها مناسب است ودر  هر بسته آن ۳۲ عدد پد وجود دارد.

رایحه های متنوع این محصول شامل موز، سیب، توت فرنگی می باشد؛ این محصول ویتامین های مختلف از جمله ویتامین E و B5 دارد؛ از این رو مانع از خشکی ناخن ها می شود و به ناخن ها آسیب وارد نمی کند؛ پد این لاک پاک کن خیس است و از کیفیت بالایی برخوردار می باشد؛ می توان از این پد به راحتی استفاده کرد و در ضمن این محصول برای همه افراد با هر سنینی مناسب می باشد.

پد لاک پاک کن یونی لدپد لاک پاک کن یونی لد

پد لاک پاک کن یونی لد جزء لاک پاک های فاقد استون است و مانع از شکتن ناخن ها و خشکی آن ها می شود؛ کسانی که ناخن های آسیب دیده و شکننده دارند از این محصول باید استفاده کنند زیرا در ترکیبات خود مواد مغذی و ویتامین های مختلف E و B5 دارد و می تواند به ناخن ها کمک کند؛ با استفاده از این پد می توان لاک ناخن را به آسانی و به سرعت پاک کرد؛ این محصول حاوی بسته بندی تکی است که در مکان های مختلف به راحتی مورد استفاده قرار کی گیرد؛ این پد لاک پاک کن بو و رایحه بسیار خوب و دلنشینی دارد.

پد لاک پاک کن یونی لد حتی برای ناخن هایی که کاشت شده اند نیز مناسب است و می تواند لاک آن را پاک کند؛ این محصول می تواند موجب تقویت ناخن ها شود و با وجود نداشتن استون می تواند موجب پاک شدن لاک از ناخن شود؛ در صورت استفاده از این محصول دیگر نیازی به پنبه نیست؛ پد لاک پاک کن یونی لد موجب ترمیم ناخن ها می شود و هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی کند؛ ترکیبات این محصول حاوی پروپیلن کربنات، گلیسیرین، آب مقطر، ویتامین ای، پروپلین گلیکول، اسانس، منسوج نبافته است؛ از این رو به عنوان بهترین مارک لاک پاک کن شناخته می شود.

لاک پاک کن نیوسادلاک پاک کن نیوساد

لاک پاک کن نیوساد یکی از بهترین مارک لاک پاک کن است که استون ندارد و می تواند لاک ناخن ها را بدون ایجاد عوارض و مشکلات پاک کند؛ این لاک پاک کن ناخن ها را خشک نمی کند و در ضمن مانع از شکنندگی ناخن ها می شود؛ با استفاده از این محصول دیگر لایه ها و پوست اطراف ناخن ها از بین نمی روند و عوارضی برای ناخن ها ایجاد نمی شود.

در صورت استفاده از لاک پاک کن نیوساد دیگر نگران سفیدک زدن و حساسیت ناخن ها نمی توان بود؛ در ضمن این محصول می تواند فاقد عطر و رایحه می باشد و از این رو نیز دستگاه تنفس را اذیت نمی‌کند؛ تمامی این مزایا و فواید موجب شده که این محصول به عنوان بهترین مارک لاک پاک کن شناخته شود.

پد لاک پاک کن ورکانپد لاک پاک کن ورکان

پد لاک پاک کن ورکان یکی از بهترین مارک لاک پاک کن می باشد که فاقد الکل، پارابن، استون و اتیل استات است؛ از این رو در صورت استفاده از آن، هیچ گونه حساسیت و آلرژی برای پوست ایجاد نمی شود؛ در ترکیبات آن مواد طبیعی و ارگانیک وجود دارد که موجب تقویت صدف ناخن ها می شود؛ در هر بسته بندی این محصول ۵ عدد پد لاک پاک کن وجود دارد که ویتامین های مختلف از جمله ویتامین E و B5 دارند؛ با کمک این محصول سلامت و رطوبت ناخن ها به خوبی حفظ می شود.

پد لاک پاک کن ورکان رایحه بسیار خوب و طبیعی دارد و از این رو حس بسیار دلنشینی برای مصرف کنندگان ایجاد می کند؛ مواد مغذی موجود در این محصول، می توانند سبب تقویت و استحکام یافتن ناخن ها شوند و به سرعت لاک ناخن را پاک کنند؛ در ترکیبات این محصول پایه های روغنی و لیپیدی به جای ترکیبات الکلی وجود دارند که موجب افزایش انعطاف پذیری بیشتر ناخن ها می شود.

پد لاک پاک کن نیو لاک سیلپد لاک پاک کن نیو لاک سیل

پد لاک پاک کن نیو لاک سیل رایحه های مختلف از جمله رایحه توت فرنگی دارد که می تواند به آسانی لاک ناخن ها را پاک کند؛ در ضمن پس از استفاده کردن از این محصول دیگر نگران خشکی و زرد شدن ناخن هاب خود نخواهید بود؛ همچنین این محصول حاوی ویتامین های B5 و E است که موجب تقویت شدن ناخن ها و پوست نواحی اطراف آن می شود؛ با کمک این پد ناخن ها مستحکم می شوند و مانع از شکنندگی آن ها می شود زیرا فاقد مواد شیمیایی مضر است.

پد لاک پاک کن نیو لاک سیل بسیار مقرون به صرفه است که می توان با استفاده از هر یک از این پدها، برای پاک کردن تمام ناخن ها استفاده کرد؛ در هر بسته بندی این محصول ۳۲ عدد پد وجود دارد؛ از جمله مزایای دیگر این محصول نرم کردن کوتیکول ناخن است؛ تمامی این فواید موجب شده که این محصول به عنوان بهترین مارک لاک پاک کن شناخته شود.

لاک پاک کن فاقد استون چیست؟

اخیرا به دلیل پیشرفت کردن علم و تکنولوژی، بسیاری از بهترین مارک لاک پاک کن های فاقد استون و الکل وارد بازار شدند و توانستند جایگزین لاک پاک کن های استون دار شوند؛ زمانی که این محصولات در بازار عرضه شدند، بسیاری از افرادی که نسبت به الکل و استون حساسیت داشتند، توانستند با کمک لاک پاک کن فاقد استون لاک ناخن های خود را به راحتی پاک کنند؛ در ضمن در ترکیبات این نوع لاک پاک کن ها ویتامین E وجود دارد که موجب نرمی پوست اطراف ناخن ها می شوند.لاک پاک کن فاقد استون چیست؟

عوارض استفاده از لاک پاک کن استونی

در صورت استفاده از لاک پاک کن های حاوی استون باید بسیار مراقب باشید زیرا اگر این محصول را بخورید یا استشمام کنید، عوارض خطرناکی برای شما رخ می دهد و بر روی سیستم بدن شما اثر می گذارد؛ در لاک پاک کن هایی که استونی اند، مواد سمی از جمله دی متیل فرمالدئید و دی متیل کتون وجود دارند که این مواد فشار خون را کاهش می دهند و موجب آسیب رسانی به سیستم قلبی‌عروقی می شوند و در ضمن سبب آسیب به سیستم گوارشی نیز می‌شوند.

در برخی مواقع ممکن است افراد مصرف کننده به برخی بیماری‌ها از جمله درد شکم، حالت تهوع و استفراغ دچار شوند که این موارد از عوارض بلعیدن استون اند؛ در صورت استشمام کردن لاک پاک کن حاوی استون نیز ممکن است افراد به تنگی نفس یا تشدید آسم مبتلا شوند؛ عوارض دیگری که این محصول به همراه دارد، تحریک شدن گلو و تشدید شدن حملات آسمی است.

به طور کلی باید زمان استفاده از استون دقت بسیار زیادی به خرج دهید زیرا اگر به چشم بخورد موجب احساس سوزش یا خارش در چشم می شود؛ در این گونه مواقع باید سریعا صورت تان را با آب سرد شستشو دهید و استون را از خود و چشم تان دور کنید؛ اگر این نوع لاک پاک کن به طور مکرر مصرف شود، ناخن ‌ها نیز ضعیف و شکننده می‌شوند؛ از جمله عوارض استفاده از لاک پاک کن استونی زردی و سستی ناخن است.

کلام آخر

لاک پاک کن جزء محصولات بهداشتی است که انواع مختلفی دارد و خانم ها برای پاک کردن لاک ناخن های خود در زمان کوتاه از این محصول استفاده می کنند؛ از این رو در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با لاک پاک کن در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از بهترین مارک لاک پاک کن را به شما معرفی کرد تا به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم، در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین مارک لاک پاک کن دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۳/۵ – (۲ امتیاز)

نوشته بهترین مارک لاک پاک کن【سال ۱۴۰۲】❤️+ لیست ۱۰تایی اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #مارک #لاک #پاک #کنسال #لیست #۱۰تایی

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)