حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین مارک بی رنگ کننده مو ❤【سال ۱۴۰۲】

[ad_1]

بی رنگ کننده مو یا دکلره ماده ای می باشد که قادر است تمامی پیگمنت های رنگی مو را از ساختمان اصلی آن جدا سازد و طی این عملیات شیمیایی موها را آماده پذیرفتن رنگدانه های جدید سازد. اکثر افرادی که از بی رنگ کننده های مو استفاده می کنند دارای موهای کاملاً تیره هستند و می‌ خواهند موهای خود را با رنگی روشن تر از موی طبیعی خود جایگزین سازند. استفاده از دکلره یا بی رنگ کننده مو نیازمند تجربه بسیار بالایی می باشد؛ زیرا اگر فرد بی تجربه باشد و آن را به درستی انجام ندهد، می‌ تواند موجب آسیب زدن به موی شما شده و کیفیت و حجم موهای شما را کاهش دهد. پس اگر به دنبال بهترین مارک بی رنگ کننده مو می باشید این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و همراه ما باشید.

بی رنگ کننده مو چیست؟

افرادی که دارای موهای تیره می باشند و قصد تغییر رنگ آن به رنگ روشن تر را دارند می بایست پیش از هر اقدامی از بی رنگ کننده های مو یا دکلره استفاده نمایند. به بیانی دیگر هر گاه فرد بخواهد موهای طبیعی خود را بی رنگ کرده و یا ۴ درجه روشن تر از حد معمول نماید می بایست ابتدا موهایش را دکلره نماید و سپس از رنگ انتخابی خود استفاده کند.

عملیات روشن کردن مو توسط پودر دکلره همراه با اکسیدان انجام می شود که می بایست با توجه به جنس موها حدود ۲۰ الی ۳۰ دقیقه بر روی سر بماند. همچنین در نظر داشته باشید که اگر موهای شما ظریف است می بایست از اکسیدان ۹ درصد استفاده کنید. وظیفه اصلی این بی رنگ کننده ها از بین بردن رنگ طبیعی مو و آماده ساختن آن جهت تغییر رنگ جدید می باشد. در مواقعی نیز از بی رنگ کننده های مو برای روشن کردن رنگ مو استفاده می نمایند که نیازمند حساسیت بسیاری می باشد.

بی رنگ کردن مو معمولاً با اکسید کردن رنگدانه های مو انجام می شود. استفاده از بی رنگ کننده های مو در واقع موجب از بین بردن رنگ مو از طریق اکسایش شیمیایی خواهد شد و طی آن تمامی رنگدانه های طبیعی مو از بین خواهند رفت. این روش می‌ تواند آسیب بسیاری را به مو وارد سازد و از حجم و کیفیت آن کاسته شود. به همین دلیل می بایست پیش از هر چیزی، دکلره کردن موی خود را به فردی با تجربه بسپارید که بتواند حساسیت پوستی شما را تشخیص دهد و مطابق با دستورالعمل های لازم اقدام به دکلره کردن موی شما نماید.

برای تغییر رنگ طبیعی موهای خود به انواع رنگ مو های روشن تر مانند بلوند روشن، بلوند پلاتینه و سایر رنگ های فانتزی روشن، نیاز است که مو را به پایه خیلی روشن یا همان پایه دکلره ۱۰ برسانیم. در طی این فرایند، پیگمنت های تیره مو از بین رفته و مو سفید خواهد شد تا رنگ روشن به خوبی روی موها بنشیند. البته انجام این کار چندان راحت نیست و در صورتی که به درستی انجام نشود، صدمات جبران ناپذیر مانند سوختگی موها و ریزش موی شدید را به دنبال خواهد داشت.

اگر به دلیل دکلره کردن موهای خود با مشکلاتی همچون خشکی و یا ریزش موی خود مواجه شده اید می توانید به بهترین دکتر ریزش مو در تهران مراجعه نموده و به درمان ریزش موی خود بپردازید.

بی رنگ کننده مو چیست؟

ویژگی بهترین مارک بی رنگ کننده مو

هنگام روشن سازی موهای خود می بایست دقت بسیاری در انتخاب بی رنگ کننده موی خود داشته باشید و رنگ اصلی مو های خود را در نظر بگیرید. افرادی که موهای طبیعی آن ها روشن می باشد، بدون استفاده از دکلره های شدید نیز می توانند موهای خود را به رنگ های روشن دیگری در آورند و نیازی به استفاده از بی رنگ کننده های مو ندارند. اما افرادی که دارای موهای تیره هستند می بایست در انتخاب این مورد حساسیت بسیاری خرج دهند.

به طور کلی دو نوع دکلره و یا بی رنگ کننده مو وجود دارد که اثر گذاری هر یک با دیگری متفاوت می باشد. اکسیدان مایع در ولوم های مختلف ۱۰، ۲۰، ۳۰ و ۴۰ موجود می باشد، ولوم ۱۰ دارای قدرت کم تری نسبت به اکسیدان های دیگر است. به طور معمول اکسیدان ۴۰ تنها برای هایلایت مو مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل اینکه باعث سوختگی کف سر می شود، با کف سر برخورد نخواهد داشت.

پودر های دکلره نیز معمولا در رنگ های بنفش، آبی و سفید وجود دارند. این پودر ها تفاوت چندانی با هم ندارند اما تناژ مو توسط پودر دکلره های رنگی طبیعی تر از پودر دکلره سفید دیده خواهد شد؛ به همین دلیل دارای محبوبیت بیشتری در بین آرایشگر ها می باشند.

همچنین یک بی رنگ کننده خوب می بایست دارای ویژگی هایی باشد که آن را از تمامی دکلره های موجود در بازار متمایز سازد. از مهم ترین ویژگی های بهترین مارک بی رنگ کننده مو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بی رنگ کننده موی اصل نباید گاز سوزش آور برای چشم داشته باشد.
  • پودر بی رنگ کننده موی مرغوب نباید گاز داشته باشد و پس از ترکیب با اکسیدان ها کف نماید.
  • بهترین مارک بی رنگ کننده مو نباید حرارت زیادی را بر روی سر فرد ایجاد نماید.
  • بی رنگ کننده موی مرغوب موهای شما را دچار سوختگی و آسیب های جدی نخواهد کرد.
  • بهترین مارک بی رنگ کننده مو موجب خشکی و وز شدن مو نشده و چربی و کراتین لازم مو را تامین خواهد کرد.
  • بهترین مارک بی رنگ کننده مو می بایست فاقد هرگونه غبار باشد و چنانچه پودر آن از فاصله ۳۰ سانتی متری داخل ظرف ریخته شود غباری از آن بلند نشود.

۱۰ تا از بهترین مارک بی رنگ کننده مو را بشناسید!

بی رنگ کننده مو لورئال

بی رنگ کننده مو لورئال

بی رنگ کننده مو مدل لورئال از بهترین مارک بی رنگ کننده مو در بازار محسوب می شود که بدون هیچ گونه آمونیاک تولید می شود. با اینکه آمونیاک در بسیاری از رنگ‌ ها و بی رنگ کننده های مو به صورت طبیعی وجود دارد و موجب می‌ شود که رنگ به صورت عمیق تر در موهای شما نفوذ کند؛ اما برای همه افراد مناسب نیست و می‌ تواند با بوی تندش تحریک‌ کننده باشد.

این محصول مانند سایر دکلره های آمونیاک دار دارای قدرت زیادی برای روشن سازی مو نمی باشد و مناسب روشن تر ساختن مو هایی مانند موهای بلوند می باشد. استفاده از این بی رنگ کننده مو به دلیل کرمی بودن آن بسیار آسان می باشد و شما می توانید حتی در منزل نیز از آن استفاده نمایید. بی رنگ کننده موی لورئال آسیبی به پوست سر شما وارد نخواهد کرد و در صورت سپرده شدن به افراد حرفه ای عوارضی همچون ریزش مو نیز نخواهد داشت.

بی رنگ کننده مو ویتامول

بی رنگ کننده مو ویتامول

این بی رنگ کننده مو از قوی ترین پودر های دکلره در بازار محسوب می شود که دارای مقدار زیادی پروتئین جهت نرمی و لطافت مو می باشد. بی رنگ کننده مو ویتامول به گونه ای طراحی شده است که کم ترین آسیب را به ساقه مو و پوست سر شما وارد خواهد کرد و هیچ گونه غباری در این محصول وجود ندارد.

موهای شما پس از استفاده از بی رنگ کننده مو ویتامول، شکننده نخواهد شد و هیچ گونه سوزشی بر روی پوست سر خود احساس نخواهید کرد. این محصول در قوطی هایی به وزن ۵۰۰ گرمی تولید می شود که می تواند به خوبی پاسخگوی نیاز شما باشد. این محصول از بهترین مارک بی رنگ کننده مو در ایران محسوب می شود که هم اکنون شما عزیزان می توانید آن را خریداری کرده و موهای خود را زیبا تر از گذشته نمایید.

بی رنگ کننده مو اسکالیم

بی رنگ کننده مو اسکالیم

این بی رنگ کننده مو برای افرادی که دارای موهای نازک می باشند و احتمال دارد بر اثر دکلره آسیب جدی ببینند ،مناسب ترین بی رنگ کننده می باشد. تمامی محصولات برند اسکالیم برای موهای حساس طراحی شده است و این محصول دارای ترکیبات گیاهی متنوعی مانند پروتئین برنج می باشد که موجب تقویت تار موهای شما خواهد شد.

پروتئین موجود در این پودر به موهای شما اجازه آسیب دیدگی نخواهد داد . مانند لایه ای محافظ بر روی موهای شما می نشیند که موجب جلوگیری از شکنندگی موها نیز خواهد شد. از دیگر ویژگی‌ های بارز بی رنگ کننده مو اسکالیم می توان به فاقد غبار بودن آن اشاره کرد که منجر به پخش شدن و آسیب به ریه ها نیز نخواهد شد. همچنین شما می توانید برای دریافت نتیجه بهتر از اکسیدان این برند نیز برای ترکیب با پودر بی رنگ کننده مو استفاده نمایید.

بی رنگ کننده مو ولا

بی رنگ کننده مو ولا

این محصول یکی از بهترین مارک بی رنگ کننده مو در بازار ایران و جهان محسوب می شود که هیچ گونه آسیبی مانند ریزش مو و سوختگی پوست سر برای افراد ایجاد نخواهد کرد. بی رنگ کننده مو ولا و می تواند موهای شما را تا ۷ درجه روشن تر از حد معمول نماید و جلوه ای زیبا به آن دهد.

با وجود آن که گاهی دکلره می‌ تواند موجب خشکی بیش از حد موها شود، اما در محصول بی رنگ کننده موی ولا ترکیباتی نهفته شده است که موجب حفظ رطوبت موی شما خواهد شد و از شکنندگی و خشکی آن جلوگیری خواهد کرد. در بی رنگ کننده موی ولا، روغن‌ های محافظی نیز وجود دارد که موجب نرمی موهای شما خواهد شد. همچنین در این پودر هیچ گونه غباری وجود ندارد که کنترل درجه دکلره کردن را نیز امکان پذیر کرده است. پس اگر به دنبال روشن سازی موهای خود هستید می توانید با خیالی آسوده از پودر دکلره ولا استفاده نمایید.

بی رنگ کننده مو دنی وان

بی رنگ کننده مو دنی وان

پودر بی رنگ کننده مو دنی وان دارای پایه رنگ سبز به منظور کاهش پایه قرمز رنگ مو می باشد و ترکیبات اصلی آن موجب نرمی و لطافت موهای شما خواهد شد. این محصول دارای عصاره جلبک دریایی می باشد که موجب شده است کم ترین آسیب را به موهای شما وارد کرده و موهای تان را تا ۶ درجه روشن تر از حد معمول سازد.

با استفاده از پودر دکلره سبز دنی با می‌ توانید رطوبت اولیه موهای خود را حفظ نمایید و از خشکی و شکنندگی آن جلوگیری کنید. هم اکنون پودر دکلره دنی وان از بهترین بی رنگ کننده مو در بازار محسوب می شود که می توانید با قیمتی مناسب آن را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید.

بی رنگ کننده مو دوماسی

بی رنگ کننده مو دوماسی

بی رنگ کننده مو دوماسی در سه رنگ سفید، آبی و سبز و در بسته های ۳۰ گرمی موجود می باشد که با عصاره جلبک دریایی تولید می شوند. این بی رنگ کننده مو با ترکیبات خود وظیفه آب رسانی قوی تارهای موی شما را برعهده گرفته است و مانع آسیب رساندن به موهایتان خواهد شد. با استفاده از پودر بی رنگ کننده مو دوماسی دیگر نیازی نیست نگران مشکلات پس از دکلره باشید.

زیرا این پودر از خشکی و سوختگی موهایتان نیز جلوگیری خواهد کرد. بی رنگ کننده مو دوماسی محصولی از کشور ایتالیا می باشد که از بهترین مارک بی رنگ کننده مو در بازار جهانی محسوب می شود. این پودر فاقد غبار می باشد و هیچ گونه مشکلی نیز برای ریه های شما ایجاد نخواهد کرد. اگر به دنبال پودر بی رنگ کننده مویی می باشید که بتواند موهای شما را بدون هیچ گونه سوختگی روشن سازد، می توانید از پودر بی رنگ کننده مو دوماسی استفاده نمایید.

بی رنگ کننده مو گلد برینکر

بی رنگ کننده مو گلد برینکر

پودر دکلره گلد برینکر از بهترین مارک بی رنگ کننده مو در بازار می باشد که می تواند موهای شما را به خوبی از رنگی مانند مشکی به رنگی مانند بلوند تغییر دهد و هیچ گونه شکنندگی و یا سوختگی بر روی موهای تان ایجاد نکند. این محصول بدون هیچ گونه گرد و غبار می باشد و توانایی روشن سازی مو های شما تا پایه بی رنگ را نیز دارا می باشد.

پودر دکلره گلد برینکر بدون آمونیاک بوده و دارای فرمولی خاص و تخصصی جهت روشن سازی مو های شما می باشد. همچنین این پودر به دلیل داشتن روغن های طبیعی و صمغ گیاهی، محافظ مو و پوست سر شما خواهد بود و شما می توانید با خیالی آسوده از آن استفاده نمایید.

بی رنگ کننده مو آرکانوم

بی رنگ کننده مو آرکانوم

این پودر دکلره به گونه‌ ای طراحی شده است که هنگام استفاده هیچ گونه احساس داغی در ناحیه پوست سر خود نخواهید داشت. این بی رنگ کننده مو بسیار قوی می باشد و می تواند موهای شما را به حالت پایه ۷ رسانده و تا پای ۱۰ روشن نماید.

این پودر دارای آیس می باشد که وظیفه آن خنک‌ سازی سر حین دکلره می باشد. پودر بی رنگ کننده مو آرکانوم مدل آیس، با خاصیت ضد التهابی خود توانسته است به محبوبیت زیادی در بین بانوان دست یابد و در بسیاری از آرایشگاه های کشور مورد استفاده قرار گیرد.

بی رنگ کننده مو پیکشن

بی رنگ کننده مو پیکشن

پودر دکلره پیکشن مناسب جهت انواع دکلره، مش کلاهی و انواع هایلایت می باشد و می تواند رنگدانه های موی شما را به خوبی حذف نماید‌. این محصول برای پوست های سر حساس مناسب بوده و هیچ گونه آسیبی همچون شکنندگی و یا خشکی نیز به موهای شما وارد نخواهد کرد.

این بی رنگ کننده قابلیت میکس شدن با انواع کرم اکسیدان را نیز دارا می باشد و هیچ گونه گرد و غباری در تولید آن وجود ندارد‌. ماندگاری بالا و ایده آل نیز یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های پودر بی رنگ کننده مو پیکشن می باشد. با استفاده‌ از بی رنگ کننده مو پیکشن می تواند موهای خود را آماده هر گونه رنگ روشن ساخته و جلوه ای زیبا به آن دهید.

بی رنگ کننده مو بیول

بی رنگ کننده مو بیول

پودر بی رنگ کننده مو بیول در وزن ۵۰ گرم تولید می‌ شود و از بهترین پودر های بی رنگ کننده کشور ایتالیا محسوب می شود و می توانید با خیالی آسوده آن را خریداری کرده و از آن استفاده نمایید.

این پودر بی رنگ کننده دارای عصاره صمغ گیاهی می باشد که موجب نرمی موهای شما شده و از وارد شدن هرگونه آسیب به آن جلوگیری خواهد کرد.

انواع بی رنگ کننده مو

پودر بی رنگ کننده مو آبی: این پودر بی رنگ کننده مو، قوی ترین پودر دکلره در بازار محسوب می‌ شود که از آن جهت دکلره کامل مو استفاده می نمایند. پودر بی رنگ کننده مو آبی معمولاً برای رنگ موهای کاملا مشکی استفاده می شود که می تواند رنگ آن ها را به صورت کامل از بین برده و برای تغییر رنگ به رنگ روشن تر آماده نماید. از پودر دکلره آبی برای هایلایت ها استفاده نمی شود؛ زیرا هنگامی که داخل فویل قرار گیرد با سرعت بالایی داغ شده و آسیب های جدی را به مو وارد خواهد کرد که کنترل آن برای آرایشگر ها نیز سخت خواهد شد.

پودر بی رنگ کننده مو سفید: پودر بی رنگ کننده مو سفید ملایم تر از پودر دکلره آبی می باشد و سرعت فرایند شیمیایی آن متوسط است که برای استفاده در هایلایت ها با فویل نیز مناسب ترین مورد می باشد. اما نکته‌ ای که می بایست به آن توجه شود این است که جهت صورت گرفتن واکنش شیمیایی در بی رنگ سازی مو می بایست ماده‌ ای به نام اکسیدان نیز به آن اضافه شود تا این ماده را فعال نماید.

پودر بی رنگ کننده مو بنفش: پودر بی رنگ کننده مو بنفش بی‌ خطر ترین پودر دکلره می باشد که کاملا گیاهی بوده و برخلاف دو پودر دیگر در بی رنگ کردن مو از ماده خطرناک آمونیاک استفاده نمی کند. روند شیمیایی این پودر بسیار ضعیف بوده و به همین دلیل بیشتر از آن برای دکلره کردن موهای صورت و بدن استفاده می کنند.

پودر بی رنگ کننده مو خاکستری: ماده اصلی سازنده پودر دکلره خاکستری کربن می باشد و این پودر از مواد آلی تهیه شده و شیمیایی نمی باشد. سرعت بی رنگ کردن مو توسط پودر بی رنگ کننده موی خاکستری بسیار بالاتر از سایر پودر های دکلره می باشد و هنگام استفاده از آن دچار سوزش پوست نخواهید شد. به همین دلیل این پودر از محبوبیت بسیاری در بین بانوان برخوردار است و بیشتر از سایر پودر ها مورد استفاده آرایشگران قرار می گیرد.

انواع بی رنگ کننده مو

مراقبت های پس از استفاده از بهترین مارک بی رنگ کننده مو

بی رنگ سازی و دکلره کردن مو می بایست توسط حرفه ای ترین افراد انجام شود تا آسیب هایی مانند نازک شدن ریشه مو و یا ریزش مو را به دنبال نداشته باشد. پراکسید موجود در پودر بی رنگ کننده مو و ماده آمونیاکی که در اکسیدان وجود دارد می تواند موهای شما را به صورت کامل در خود حل کند و آسیب های بسیار جدی به آن وارد نماید. در صورتی که این مواد برای مدت طولانی روی سر شما بمانند، موجب نازک شدن و کاهش حجم موهای شما خواهند شد که به آن سوختن مواد دکلره نیز می گویند.

اما از مهم ترین نکاتی که می بایست پس از دکلره کردن مو به آن توجه فرمایید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پس از استفاده از بی رنگ کننده مو، موهای خود را بر روی حرارت مستقیم قرار ندهید.
  • از روغن های طبیعی جهت تقویت ریشه موی خود استفاده کنید.
  • از شستشوی موهای خود با آب بسیار داغ پرهیز نمایید.
  • به صورت منظم و دوره ای نوک موهای خود را کوتاه کرده و مو خوره گیری نمایید.
  • از شامپو های مناسب برای موهای دکلره شده استفاده کنید.
  • جهت تقویت ساقه مو و جلوگیری از خشکی و شکنندگی موها، از ماسک موهای مناسب موی دکلره شده استفاده کنید.

کلام آخر

بی رنگ کننده مو یا دکلره ماده ای می باشد که رنگ اصلی موهای شما را از بین برده و با خارج کردن رنگدانه های مو آن را آماده دریافت رنگدانه های جدید خواهد کرد. به طور کلی استفاده از پودر بی رنگ کننده مو می تواند موهای شما را ۳ الی ۴ درجه روشن تر از حد معمول نماید. همچنین برای روشن شدن بیشتر مو استفاده از پودر دکلره الزامی است که می بایست به دست افراد حرفه‌ ای سپرده شود تا آسیب هایی مانند ریزش مو و سوختگی مو ایجاد نشود.

در این مقاله سعی داشتیم ۱۰ مورد از بهترین مارک بی رنگ کننده مو را به شما عزیزان معرفی نماییم تا بتوانید با استفاده از آن ها زیبایی مو های خود را بسیار بیشتر از گذشته نموده و جلوه ای زیبا به آن دهید. سپاسگزاریم که تا انتها همراه ما بودید و این مقاله را مطالعه نمودید. لطفا نظرات و یا پیشنهادات خود را از طریق سایت جراحتو با ما در میان بگذارید.

۵/۵ – (۳ امتیاز)

نوشته بهترین مارک بی رنگ کننده مو ❤【سال ۱۴۰۲】 اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #مارک #بی #رنگ #کننده #مو #سال

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)