حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین شرکت نظافت منزل تهران کیست؟ آدرس +شماره تماس

[ad_1]

با توجه به وسعت شهر تهران و جمعیت میلیونی حاضر در پایتخت، شهروندان این شهر به طیف گسترده ای از خدمات نیاز دارند. نظافت منزل، محیط های اداری، تجاری، سالن ها و … نیز از این قاعده مستثنی نیست. چرا که بسیاری از افراد به دلایل مختلف شرایط نظافت منازل خود را ندارند و برای این کار از توان، تجربه و تخصص شرکت های نظافت منزل تهران استفاده می کنند. تا ضمن حضور نظافت چیان با تجربه و ماهر در کوتاه ترین زمان ممکن فضا خانه پاک و تمیز شود. از آنجایی که به پایان سال نزدیک می شویم و به نوعی در آستانه عید نوروز قرار داریم، در این بخش می خواهیم شما را با بهترین شرکت نظافت منزل تهران آشنا کنیم. تا با مراجعه به شرکت های معرفی شده، از خدمات منحصر به فرد و با کیفیت آنها برای نظافت و پاکسازی بخش های مختلف منازلتان استفاده نمایید.

لیست بهترین شرکت نظافت منزل تهران

۱.شرکت نظافت منزل آچاره

آدرس: تهران – میدان انقلاب – خیابان کارگر شمالی – بن بست امین – پلاک ۵ – شرکت نظافت منزل آچاره

شماره تماس: ۰۲۱۵۴۵۳۶۶۰۰

اینستاگرام: achareh.official

شرکت خدماتی و نظافت منازل آچاره با سابقه فعالیت چندین و چند ساله و همچنین ارائه خدمات منحصر به فرد به شهروندان تهرانی در صدر لیست بهترین شرکت نظافت منزل تهران قرار می گیرد. این شرکت خدمات و نظافتی در حوالی میدان انقلاب واقع شده و ضمن به کارگیری نیروی انسانی متخصص و دوره دیده همه روزه میزبان مراجعه کنندگان است. تا متناسب با نیاز آنها و همچنین متراژ محیط منزل، بهترین نیروی انسانی را در اختیار آنها قرار دهد. پاسخگویی شبانه روزی به نیازها و درخواست های کاربران، امکان رزرو نوبت سریع نظافت منزل، پاکسازی و نظافت فضای منازل در کوتاه ترین زمان، کیفیت بالای خدمات و هزینه مقرون به صرفه نظافت منزل از ویژگی های بارز این شرکت خدماتی و نظافتی در تهران است. پس فرصت را از دست ندهید و هم اکنون به جمع مشتریان همواره رضایت مند آچاره ملحق شوید.

۲.شرکت خدماتی و نظافت منزل مهرگان

شعبه شمال تهران: پاسداران – نوبنیاد – فرمانیه – کامرانیه و نیاوران

ارتش – ازگل – تجریش – مینی سیتی – اجودانیه – دارآباد

شماره تماس: ۰۲۱۲۲۸۷۴۶۴۳۰۲۱۲۲۸۷۴۷۰۶

شعبه شرق تهران: رسالت – جانباران – استاد حسن بنا – شهید کرد – لویزان

تهرانپارس – استخر – هنگام – سراج – وفادار

تهران نو – دماوند – نیروهوایی – پیروزی – شکوفه – نبرد

نارمک – مسیل باختر – سمنگان – هفت حوض – اثنی عشری

وحیدیه – مدنی – بخت آزاد – آیت – باقری

نامجو – امام حسین – ۱۷ شهریور – سبلان شمالی – سبلان جنوبی

شماره تماس: ۰۲۱۷۷۸۰۳۴۲۷ –  ۰۲۱۷۷۷۲۹۷۰۷

شعبه مرکز تهران: ولی عصر – یوسف آباد – قزل قلعه – فاطمی – بلوار کشاورز – انقلاب

سید خندان – معلم – سهروردی – مطهری – بهشتی (عباس آباد)

ونک – ملاصدرا – شیخ بهایی – شیرازی – خودامی – جردن

آرژانتین – گاندی – ساعی – الوند – بیهقی

هفت تیر – مفتح – طالقانی – کریم خان – نجات الهی

۰۲۱۸۸۱۹۵۲۶۸۰۲۱۸۸۹۷۴۳۰۸ 

شعبه غرب تهران: بلوار فردوس غرب – ابوذر – ستارخان – آیت اله کاشانی – پیامبر

بلوار فردوس شرق – شقایق – ستاری – تعاون – باکری

مرزداران  – جلال آل احمد – گیشا – اشرفی اصفهانی – پونک

جنت آباد شمالی – سیمون بولیوار – سردار جنگل – عدل – شاهین شمالی

جنت آباد جنوبی – چهارباغ – مخبری – شاهین جنوبی – شهران

۰۲۱۴۴۰۷۹۴۴۲۰۲۱۴۴۰۸۴۴۲۹

اینستاگرام: mehrehgan

از بین بهترین شرکت نظافت منزل تهران می توان از شرکت مهرگان با سابقه فعالیت چندین و چند ساله و ارائه خدمات منحصر به فرد و با کیفیت به مشتریان نام برد. این شرکت ضمن برخورداری از نیروی انسانی حرفه ای و با تجربه در کلیه مناطق تهران فعالیت دارد و بهترین خدمات را در اختیار مراجعین قرار می دهد. ثبت درخواست سریع و حضور به موقع نظافت چیان در محل، قیمت مقرون به صرفه خدمات، پشتیبانی شبانه روزی و تنوع خدمات از ویژگی های بارز این شرکت خدماتی و نظافت منزل است و تا به امروز توانسته نظر بسیاری از شهروندان تهرانی را به خود معطوف سازد. پس اگر می خواهید محیط زندگی، محل کسب و کار و … شما مثل یه ستار بدرخشد و عاری از هرگونه کثیفی، گرد و غبار باشد، حتماً به این شرکت مراجعه نموده و از خدمات تخصصی و با کیفیت آنها نهایت بهره را ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام هزینه ها و ثبت درخواست نظافت با شماره های فوق تماس حاصل نموده یا به وب سایت mehrehgan.com مراجعه کنید.

خدمات:

  • نظافت منزل و مبل شویی توسط کادر حرفه ای و دوره دیده
  • نظافت چی خانم و نظافت محیط کار
  • قالیشویی و مبل شویی با دستگاه
  • نظافت راه پله و مشاعات، نظافت شرکت ها و پذیرایی در مجالس
  • اسباب کشی

۳.شرکت خدماتی و نظافت منزل سوپر تمیز

شرق: ۰۲۱۷۷۷۲۸۸۴۶

غرب: ۰۲۱۴۴۲۹۷۹۰۷

مرکز: ۰۲۱۶۶۱۲۲۲۱۸

شمال: ۰۲۱۸۸۹۵۱۷۶۰

جنوب: ۰۲۱۳۳۳۳۵۷۷۰

تمام نقاط: ۰۲۱۸۸۴۷۰۵۳۲

سوپر تمیز نیز یکی دیگر از بهترین شرکت های نظافت منزل در تهران است. این بهترین شرکت نظافت منزل تهران با بیش از دو دهه تجربه و سابقه فعالیت درخشان از یک تیم حرفه ای، دوره دیده و متبحر تشکیل شده و ضمن آشنایی با روش های نوین نظافتی، باکترزدایی و غبار روبی، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می نمایند. در حال حاضر مدیریت این شرکت خدماتی و نظافت منازل و شرکت ها از تجهیزات و دستگاه های نوین با فناوری روز دنیا استفاده می کند و این ویژگی بارز موجب ارتقا سطح کیفی خدمات و رضایت حداکثری مشتریان شده است. پس فرصت را از دست ندهید و برای بهره مندی از بهترین خدمات نظافتی منازل، محیط کار و … به جمع مشتریان همواره رضایت مند این شرکت ملحق شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره، استعلام هزینه خدمات و رزرو نوبت به وب سایت سوپر تمیز با آدرس supertamiz.com مراجعه نمایید.

خدمات:

  • نظافت منزل
  • نظافت راه پله
  • نظافت کل ساختمان
  • نظافت تجاری
  • نظافت دوره ای

 سؤالات متداول:

۱- چگونه می ‌توان سرویس دوره ای نظافت منزل داشت؟

شما با مراجعه به وب سایت یا صفحه اینستاگرام شرکت های معرفی شده، می ‌توانید سفارشتان را ثبت کنید و به صورت ماهانه از این سرویس بهره ببرید. اگر از متخصصی که برای نظافت امور منزل به خانه ‌تان آمده راضی هستید، می ‌توانید با این فرد به توافق برسید تا به صورت ماهانه، در زمانی که برای شما و فرد نظافتچی ایده ‌آل است، سفارش را ثبت کرده و این فرد، پیشنهاد سرویس شما را بپذیرد.

اما از آنجا که شرکت های خدماتی و نظافتی، امنیت کار و نیروی اعزامی به منزل شما را تضمین می‌کنند، این سفارش باید از طریق بستر سایت یا تماس با بخش پشتیبانی و ثبت درخواست شرکت ها، صورت گیرد تا بتوانید از تضمین آنها در زمینه نحوه کارکرد و امنیت نیروی اعزامی برخوردار باشید. چرا که اگر مستقیماً و بدون اطلاع استادکار با فرد سرویس ‌دهنده کار کنید، شرکت های خدماتی و نظافتی هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

۲- در نظافت منزل چه خدماتی ارائه می شود؟

پس از ثبت سفارش خدمات نظافت منزل، می‌توانید از خدماتی که در زیر به آنها اشاره می شود، بهره مند گردید:

  • شستن دیوارها و پنجره ها
  • شستن و تی کشیدن کف
  • نظافت پذیرایی
  • نظافت اتاق ‌ها
  • شستن سرویس بهداشتی
  • شستن حمام
  • پاک کردن شیشه‌های داخلی
  • نظافت کابینت و وسایل آشپزخانه
  • شستن ظروف
  • شستن لباس ‌ها

در عین حال شما می ‌توانید سرویس ‌های مرتبط با نظافت منزل را از نظافتچی بخواهید؛ سرویس‌ هایی نظیر جاروکشی، نظافت آشپزخانه، بوفه و ویترین و حتی جا به جایی وسایل (در صورتی که جا به جایی وسایل برای نظافتچی مقدور باشد).

۳- تهیه وسایل نظافتی و مواد شوینده بر عهده چه کسی است؟

در بهره‌گیری از سرویس خدمات نظافتی، تامین وسایل نظافتی و مواد شوینده بر عهده خود مشتری خواهد بود. البته در برخی سرویس‌ های دیگر مثل در و پنجره، جوشکاری یا نقاشی ساختمان، بعد از ثبت سفارش، می‌ توانید اعلام کنید که می ‌خواهید مصالح و لوازم را خودتان تهیه کنید. اما روند روتین کار بدین ترتیب است که فرد متخصص در چنین سرویس‌ هایی قطعات و لوازم موردنیاز را خریداری می ‌کند و فاکتور آن را در اختیار مشتری قرار می‌دهد. علاوه بر این قیمت‌ های اجناس فاکتور شده، دقیقاً توسط متخصصان بررسی می‌ شود، تا هیچگونه گران فروشی‌ صورت نگیرد. البته این موضوع در مورد سرویس نظافت صدق نمی‌ کند.

پس شما به عنوان مشتری سرویس نظافت، باید لوازم نظافت و وسایل شوینده را تهیه کنید و البته قبل از شروع خدمت نظافتی، می ‌توانید از نظافتچی مشورت بگیرید که به چه مواد شوینده ‌ای نیاز دارد، تا آنها را برایش تدارک ببینید و فراهم نمایید.


#بهترین #شرکت #نظافت #منزل #تهران #کیست #آدرس #شماره #تماس

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)