حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ چه زمانی است؟ [برگه تقلب]

Two Marketers Posting During Optimal Instagram Engagement Times

اگر در رسانه‌های اجتماعی تازه کار هستید، ممکن است تا جایی که می‌توانید پست ارسال کنید و ببینید چه اتفاقی می‌افتد. اما اگر کمی تفکر علمی به این فرآیند اضافه کنید چه؟ برای مثال، می‌توانید در ساعات مختلف روز پست بگذارید و تعداد لایک‌ها را در دقیقه برای هر پست یادداشت کنید.

New Data: Instagram Engagement Report [Free Download]

این آزمایش می‌تواند در طول زمان ارزش داشته باشد، اما همچنین بسیار شدید و زمان‌بر است. آیا راه آسان تری برای فهمیدن زمان پست گذاشتن در اینستاگرام وجود دارد؟

در این پست، همه چیزهایی را که برای شروع پست کردن در بهترین زمان نیاز دارید در این سکوی رسانه اجتماعی. به خواندن ادامه دهید یا با پیوندهای زیر به بخشی که به دنبال آن هستید بروید:

زمان‌های بالا برای تعامل اینستاگرام در زمان محلی است – به این معنی که مخاطبان شما در همان منطقه زمانی هستند که شما هنگام ارسال پست هستید. بنابراین، اگر در لس آنجلس زندگی می کنید و مخاطبان اصلی شما نیز در لس آنجلس هستند، در زمان های بالا پست می گذارید. اگر در لس آنجلس زندگی می‌کنید و مخاطبان هدف شما در نیویورک هستند، می‌خواهید این زمان‌های ارسال را سه ساعت به جلو تغییر دهید.

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در سال 2023 چه زمانی است؟ [برگه تقلب] - خبرخوان تی شین

گزارش داده های تعامل اینستاگرام ۲۰۲۳

داده های جدید برای کمک به شما در شکل دادن به استراتژی اینستاگرام

  • <استفاده از href="#check-circle"/>
    استراتژی ارسال
  • <استفاده از href="#check-circle"/>
    استفاده از هشتگ
  • <استفاده از href="#check-circle"/>
    روندهای جهانی
  • <استفاده از href="#check-circle"/>
    و بیشتر!


بیشتر بدانید
<استفاده از href="#external-link"/>

    دانلود رایگان

    همه فیلدها الزامی است.

    بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام در سال 2023 چه زمانی است؟ [برگه تقلب] - خبرخوان تی شین

    همه چیز آماده است!

    برای دسترسی به این منبع در هر زمان روی این پیوند کلیک کنید.

    بدترین زمان برای ارسال در اینستاگرام

    طبق گزارش وضعیت رسانه های اجتماعی ۲۰۲۳ HubSpot، بدترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بین ساعت ۶ صبح تا ۸:۵۹ صبح است.

    در زیر می‌توانید مشاهده کنید که در سطح جهانی، کمترین نرخ تعامل اینستاگرام بین ۶ تا ۹ صبح است.

    Best Time To Post On Instagram: Global Engagement Rates

    داده‌ها در عمودهای B2B و B2C یکسان باقی ماندند. مدیران بازاریابی شبکه های اجتماعی B2B و B2C گزارش دادند که بدترین زمان برای ارسال پست بین ساعت ۶ صبح تا ۸:۵۹ صبح است و بدترین روزها دوشنبه و سه شنبه است.

    بنابراین خیالتان راحت است! برای گذاشتن آن پست اینستاگرام نیازی به زود بیدار شدن نیست. اگر از نرم افزار مدیریت رسانه های اجتماعی استفاده کنید، مشکل چندانی نخواهد بود. به هر حال برای پست‌های خود برنامه‌ریزی کنید — اما با این حال، خوب است.

    منبع ویژه

    گزارش داده های تعامل اینستاگرام ۲۰۲۳

    برای دریافت آمار امسال فرم را پر کنید.

    بهترین زمان برای ارسال در چیت شیت اینستاگرام

    Best Time To Post On Instagram Cheatsheet

    چگونه بهترین زمان های پست اینستاگرام را پیدا کردیم

    این داده از دو منبع می آید. اول .%۲۰%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%20%DA%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%AF%D9%87%20110%20%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%201%20%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%20%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%20%D9%87%D9%85%DA%86%D9%86%DB%8C%D9%86%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%DA%86%D9%86%D8%AF%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D8%AE%D8%B4%20%D9%88%DB%8C%DA%98%D9%87%20%DA%A9%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C%20%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D9%86%D8%B2%D8%AF%DB%8C%DA%A9%20%D8%A8%D9%87%2085%20%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AA%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D8%AA%D8%AC%D8%B2%DB%8C%D9%87%20%D9%88%20%D8%AA%D8%AD%D9%84%DB%8C%D9%84%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF.

    %0A

    %D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%D9%87%D9%85%DA%86%D9%86%DB%8C%D9%86%20%D8%AD%D8%A7%D9%88%DB%8C%20%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA%20%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AA%DB%8C%D9%85%20HubSpot%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%A7%D8%B2%20300%20%D9%85%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%20%D8%A7%D8%B2%2016%20%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87%D8%A7%20%D9%88%20%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%AA%D8%B1%D8%AC%DB%8C%D8%AD%DB%8C%20%D8%A2%D9%86%D9%87%D8%A7%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D9%86%D8%B8%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%D8%AF.

    %0A

    چرا در یک زمان خاص در اینستاگرام پست بگذارید؟

    براساس جهانی Statista داده، کاربران موبایل به طور متوسط ​​۱۲ ساعت در ماه را در اینستاگرام صرف می کنند. این تقریباً ۱٪ از زمان آنها در هر ماه است، یا یک در صد این احتمال وجود دارد که کاربران خود را هنگامی که در پلتفرم هستند جذب کنید.

    بنابراین، ارسال پست زمانی که کاربران برتر شما آنلاین هستند، تفاوت ایجاد می کند. این به شما زمان بیشتری برای ارتباط با مهمترین دنبال کنندگان خود می دهد.

    اما برای بسیاری از بازاریابان، پست کردن در رسانه های اجتماعی تنها یک کار دیگر در یک روز شلوغ است. می‌تواند وسوسه انگیز باشد که هر زمان که مناسب است پست کنید یا پست‌ها را برای زمانی که منطقی به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی کنید، حتی اگر هیچ داده‌ای برای پشتیبان‌گیری از آن وجود نداشته باشد.

    این چند دلیل است که چرا پست کردن در اینستاگرام در زمان‌های مشخص و ثابت اهمیت دارد.

    افزایش دسترسی

    بعضی از کاربران در اینستاگرام فیدهای خود را بر روی دوستان، مشاغل و تأثیرگذارانی که قبلاً دنبال می کنند متمرکز می کنند. اما بسیاری دیگر از اینستاگرام برای الهام گرفتن و کشف استفاده می کنند. این پست از یک مهندس یادگیری ماشین برخی از عوامل کمک به کاربران جدید برای کشف پست های شما را بیان می کند.

    Best Time To Post On Instagram Insights: Instagram Connected Recommendations Graphic

    یکی از این عوامل تعامل اخیر است. این پست از وبلاگ اینستاگرام همچنین اهمیت محتوای تازه و جدید است.

    بنابراین، اگر زمانی پست می‌گذارید که کاربران برتر شما آنلاین هستند، محتوای جدید شما احتمالاً یکی از اولین چیزهایی است که می‌بینند. این همچنین می تواند تعامل، یکی دیگر از عوامل رتبه بندی را افزایش دهد. این ترکیب شانس این را افزایش می دهد که کاربران جدید حساب و پست های شما را در پلتفرم کشف کنند.

    برای نکات بیشتر در مورد نحوه دسترسی خود را در اینستاگرام افزایش دهید.

    ایجاد یک مخاطب وفادار

    ایجاد وفاداری به زمان و تلاش نیاز دارد. مخصوصاً برای کسب و کارهای کوچکی که باید با برندهای بزرگ در رسانه های اجتماعی رقابت کنند، سخت است.

    پست کردن در زمان های اوج در اینستاگرام به شما کمک می کند تا با تعداد بیشتری از دنبال کنندگان خود به طور همزمان ارتباط برقرار کنید. این به مخاطبان شما نشان می دهد که می خواهید با آنها تعامل داشته باشید و برند شما را در ذهن خود نگه می دارد.

    همچنین به تعیین انتظارات کمک می کند. ایجاد وفاداری چیزی فراتر از محصولات عالی و خدمات مشتری است. این در مورد حضور مداوم در فیدهای آنها است که به شما در ایجاد روابط کمک می کند.

    برای مثال، فرض کنید کسب و کار رسانه‌ای خود را در اقیانوس آرام اداره می‌کنید منطقه زمانی، اما یک سوم مشتریان شما در منطقه زمانی شرق استرالیا هستند. اگر همه مطالب خود را از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر ارسال کنید. PST، آن پست‌ها بین ساعت ۳ تا ۱۱ صبح برای مشتریان استرالیایی شما ظاهر می‌شوند. این احتمال وجود دارد که مخاطبان استرالیایی شما پست های زیادی از برند شما نبینند.

    و اگر یک مشتری ناراضی در استرالیا داستانی در مورد نام تجاری شما پست کند چه؟ آن یک پست می تواند تصور کل مخاطبان از برند شما را شکل دهد.

    برای ایجاد یک مخاطب وفادار، مهم است که بدانید چه زمانی مخاطبان شما آنلاین هستند و از آن اطلاعات برای انتخاب بهترین زمان برای پست کردن استفاده کنید.

    افزایش تعامل

    طبق تحقیقات HubSpot در سال ۲۰۲۳، میانگین جهانی نرخ تعامل اینستاگرام تقریباً ۶٪. این بیشتر از میانگین نرخ مشارکت در سال قبل است.

    تعامل در اینستاگرام یک جلوه موج دار ایجاد می کند، مانند پرتاب سنگ در یک استخر ساکن. اولین موج واضح است – اگر بلافاصله پس از ارسال لایک، نظر و ذخیره دریافت کنید، احتمال اینکه پست شما در فیدهای بیشتری نشان داده شود بیشتر است.

    Instagram Features That Can Impact The Best Time To Post: Following And Favorites

    موج‌های بعدی از دیگر ویژگی‌های اینستاگرام مانند موارد دلخواه، جستجو و ویدیوها می‌آیند. هر ویژگی یک الگوریتم مستقل دارد. و وزن هر ویژگی متفاوت است. به عنوان مثال، تبدیل شدن به یک مورد علاقه برای دنبال کنندگان شما به این معنی است که پست های شما هر بار که وارد می شوند در بالای فید آنها نشان داده می شود. نرخ تعامل عاملی است که پست ها در بالای صفحات جستجو قرار می گیرند.

    بنابراین، ارسال در زمان مناسب فقط به معنای نظرات، پیام‌ها و ذخیره‌های بیشتر نیست. همچنین فرصت های بیشتری برای تعامل ایجاد می کند.

    آزمایش الگوریتم های جدید

    مثل اکثر ابزارهای آنلاین، اینستاگرام به‌روزرسانی‌های مداوم را برای شکل دادن به تجربه کاربر راه‌اندازی می‌کند. به‌عنوان یک کسب‌وکار، تیم شما باید به سرعت بفهمد که هر به‌روزرسانی چگونه می‌تواند روی کاربران و استراتژی شما تأثیر بگذارد.

    الگوریتم ها پیچیده هستند. رهبران اینستاگرام بگویید که هر قسمت از برنامه از یک الگوریتم مستقل استفاده می کند.

    بنابراین، یک روز ممکن است آخرین ویدیوهای شما در فید نمایش داده شوند اما در Discover ظاهر نشوند، و شاید سخت باشد که دلیل آن را بفهمیم. این می تواند تأثیر فوری بر کسب و کار شما داشته باشد.

    چند راه برای مدیریت این به‌روزرسانی‌ها وجود دارد. به عنوان مثال، می توانید از آخرین اخبار رسانه های اجتماعی مطلع شوید. اما بهترین راه برای درک آخرین تغییرات الگوریتم، اجرای آزمایش‌ها با پست‌های خودتان است.

    بنابراین، برای اجرای آزمایش‌های قابل اعتماد و مفید که می‌تواند به شما در درک محتوایی که کاربران شما پس از به‌روزرسانی می‌بینند، به چه چیزی نیاز دارید؟ شماره یک برنامه‌بندی منسجم پست‌گذاری است. هرچه آزمون شما دارای متغیرهای کمتری باشد، نتایج شما قابل اعتمادتر خواهد بود.

    با این حال بهتر است، شما باید در بهترین زمان برای مخاطبان خود در اینستاگرام پست بگذارید. به این ترتیب، زمان بندی ثابت و گروه آزمایشی گسترده تری خواهید داشت. این استراتژی می تواند به شما کمک کند نتایج قابل اعتمادتری دریافت کنید.

    درک ویژگی های جدید

    برنامه ارسال پست شما همچنین می تواند به شما در درک ویژگی های جدید اینستاگرام کمک کند. چرخ فلک ها، استوری ها و قرقره ها همگی بخش های منحصر به فرد اینستاگرام هستند. و بسته به محتوا و صنعت شما، هر کدام نرخ‌های تعامل متفاوتی خواهند داشت.

    اگر کسب و کار شما در حال سرمایه گذاری زمان و منابع در اینستاگرام است، داشتن یک استراتژی بسیار مهم است. استراتژی ها معمولاً شامل انواع مختلفی از محتوا هستند. چه بخواهید پست‌هایتان به‌عنوان محتوای پیشنهادی نشان داده شود یا داستان‌های قابل خریدتان را تقویت کنید، محتوای چشم‌گیر مفیدی می‌خواهید.

    وقتی اینستاگرام ویژگی‌های جدیدی را منتشر می‌کند، درک این موارد ممکن است زمان ببرد:

    • این ویژگی جدید چه می کند
    • وقتی کاربران ویژگی های جدید را می بینند
    • نحوه تعامل آنها با هر ویژگی جدید
    • منابع مورد نیاز برای محتوای ویژگی

    هر چه زودتر یک ویژگی جدید را درک کنید، احتمال اینکه از آن ویژگی قبل از رقبای خود نهایت استفاده را ببرید بیشتر است. برای مثال، این پست در وبلاگ اینستاگرام به کاربران می‌گوید نحوه مشاهده موارد بیشتری از آنچه می خواهند در فیدهای خود.

    مثل آزمایش یک به‌روزرسانی الگوریتم، دانستن زمان‌های ارسال پست برای جایگاه خود می‌تواند به شما در آزمایش سریع‌تر ویژگی‌های جدید برای کاربرانتان کمک کند. آزمایش اجتماعی زمانی بسیار مفید است که مخاطبان آزمون خود را بشناسید، که زمان ارسال پست را مهم می کند.

    بهینه سازی برنامه پست خود

    انتخاب زمان‌های مناسب برای مخاطبان می‌تواند زمان‌بندی پست‌های شما را بسیار آسان‌تر کند. بسیاری از مدیران رسانه های اجتماعی و بازاریابی از ابزارهای برنامه ریزی اجتماعی استفاده می کنند. در حالی که این ابزارها می‌توانند فرآیند ارسال پست در رسانه‌های اجتماعی را بسیار آسان‌تر کنند، اگر در زمان‌های مناسب پست نمی‌گذارید، می‌توان نتیجه گرفت.

    همه چیز در مورد ایجاد محتوای مناسب در زمان مناسب برای مخاطبان است. و تنظیم زمان‌های ارسال نیز می‌تواند به شما کمک کند تقویم رسانه‌های اجتماعی شخصی‌تری را برای شخصیت‌های خریدار ایده‌آل خود ایجاد کنید.

    در اینجا چند روش دیگر وجود دارد که انتخاب بهترین زمان‌های ارسال برای اینستاگرام می‌تواند به شما در ساده‌سازی برنامه پست‌تان کمک کند:

    • زمان های متمرکزی را برای برنامه ریزی و ردیابی محتوا ایجاد می کند
    • نیاز به مدیریت رسانه های اجتماعی “همیشه فعال” را محدود می کند
    • فرصتی برای ایجاد دسته ای محتوای پست هدفمند ارائه می دهد

    پیدا کردن بهترین مشتریان خود

    در حالی که برنامه اینستاگرام اکنون به کاربران اجازه می‌دهد مستقیماً در برنامه خرید کنند، همچنان یک ابزار ارزشمند برای تولید سرنخ و آگاهی از برند است — که در نهایت می‌تواند منجر به کلیک‌ها و خریدهای بیشتر شود.

    این یک انگیزه باورنکردنی برای ارتباط با بهترین مشتریان خود در اینستاگرام است. اما بهترین زمان ارسال پست چگونه می‌تواند به شما در یافتن خریداران احتمالی کمک کند؟

    شاید شما در صنعت خود تازه کار باشید. اگر اینطور است، زمان‌های ارسال خاص صنعت در زیر می‌تواند به شما کمک کند تا بفهمید کاربران شما چه زمانی آنلاین هستند. این می تواند به شما کمک کند که از دیدگاه آنها شروع به دیدن کنید و می توانید از این بینش ها برای بهبود محتوای خود استفاده کنید.

    برای مثال، دسترسی به افرادی که در خدمات مالی فعالیت می‌کنند، در یکشنبه شب‌ها در اینستاگرام راحت‌تر است. این درست قبل از شروع هفته کاری بعدی است. این ممکن است راهی برای آرام کردن تعطیلات آخر هفته و آماده شدن برای آنچه هفته آینده به ارمغان خواهد آورد.

    اما دسترسی کارگران کشاورزی در صبح‌های شنبه آسان‌تر است و اکثراً در طول هفته از اینستاگرام صرفنظر می‌کنند. این متخصصان ممکن است در نقاطی با خدمات محدود در طول هفته باشند. ایمنی نیز یک نگرانی است، بنابراین ممکن است استفاده از دستگاه های تلفن همراه در حین کار برای آنها دشوار باشد.

    همچنین می‌توانید برای تعامل با کاربرانی که کسب و کار شما را دنبال می‌کنند، این زمان‌ها را در برنامه خود مسدود کنید. روی پست‌ها نظر دهید، سؤالات معتبر بپرسید و ویدیوهای مخاطبان هدف خود را تماشا کنید.

    این زمان‌ها زمانی است که بزرگترین گروه از کاربران شما به صورت آنلاین فعال هستند، بنابراین بهترین زمان برای شروع مکالمه است. ارسال پیام در اینستاگرام آسان است، اما هر پیامی پاسخی دریافت نمی کند. اگر بتوانید در زمان واقعی حضور داشته باشید، از زمانی که در پلتفرم می گذرانید، ارزش بسیار بیشتری دریافت خواهید کرد. همچنین شانس بیشتری برای ارتباط با مشتریان برتر خواهید داشت.

    آیا واقعا بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام وجود دارد؟

    واضح است که زمان ارسال پست در اینستاگرام اهمیت دارد. اما آیا واقعا بهترین زمان برای ارسال پست برای دریافت نتایج مورد نظر وجود دارد؟ برای پاسخ به این سوال، اجازه دهید از برخی از اعضای تیم رسانه اجتماعی HubSpot بشنویم.

    کیفیت محتوا

    تولید محتوا برای رسیدن به مهلت های بلندپروازانه می تواند وسوسه انگیز باشد به این امید که مشتریان مناسب پست های شما را ببینند. اما کیفیت محتوا چیزی است که بیشترین ارزش را برای مخاطبان شما ایجاد می کند.

    متخصص مدیریت و رشد جامعه متیو کروز می گوید،

    “بدیهی به نظر می‌رسد، اما ایجاد محتوای شما تا حد امکان جذاب و بهینه‌سازی شده برای پلتفرمی که در آن منتشر می‌شود، کلیدی است.”

    بنابراین، هر پست را با بهترین محتوای ممکن شروع کنید، سپس بهینه سازی کنید تا مطمئن شوید که دنبال کنندگان تاثیر تلاش های شما را احساس می کنند.

    “با مخاطبان هدف خود شروع کنید، و چه نوع محتوا و اطلاعاتی برای آنها مفیدتر است. چه نوع محتوایی را می توانند برای بعد ذخیره کنند؟ چه چیزی را می توانند با یک دوست به اشتراک بگذارند؟ چه چیزی می تواند آنها را برای اظهار نظر تشویق کند. در مورد محتوای خود با این سؤالات شروع کنید و به سمت عقب کار کنید تا دسترسی و عملکرد خود را بهبود بخشید.”

    آنابل نیست، مدیر ارشد محتوا، رسانه های اجتماعی

    Best Time To Post To Instagram Example: Choosing The Right Trending Conversations To Respond To

    همچنین می‌توانید از اینفلوئنسرها و برندهای برتر در پلتفرم الهام بگیرید.

    یک راه دیگر برای ایجاد محتوای باکیفیت، همسویی با روندها و اخبار اخیر است. اما این استراتژی برای همه مناسب نیست. در اینجا توصیه های مفیدتری از Annabelle Nyst آمده است:

    “وقتی نوبت به پست کردن در حول و حوش لحظات، رویدادها و گفتگوهای پرطرفدار می رسد، باید از خود بپرسید: آیا این منطقی است که برند من بخشی از این گفتگو باشد؟ آیا ما در اینجا به ارزش افزوده می کنیم؟”< /strong>

    الگوریتم اینستاگرام

    بهترین زمان ارسال واقعا مربوط به زمانی نیست که شما پست می کنید، بلکه مربوط به زمانی است که می خواهید کاربران محتوای شما را ببینند. اما این به الگوریتم‌های بستگی دارد که برای هر بخش منحصر به فرد هستند. اینستاگرام.

    بنابراین، دقتی که در زمان ارسال پست می‌کنید، تنها بخشی از یک سیستم پیچیده‌تر است که محتوای شما را به افراد روی پلتفرم ارائه می‌دهد.

    طبق گفته متیو کروز: “الگوریتم و تغییرات UX اینستاگرام بر اثربخشی پست در زمان‌های خاص تاثیر گذاشته است. مگر اینکه کاربران شما محتوای خود را در نمای “دنبال کردن” مصرف کنند، زمانی که مخاطبان شما خواهند دید. محتوای شما می تواند متفاوت باشد.”

    برای بهینه‌سازی شانس اینکه مردم محتوای شما را ببینند و با آن درگیر شوند، این نکات را بررسی کنید:

    “به نظر می رسد الگوریتم اینستاگرام در هر لحظه چه چیزی را در اولویت قرار می دهد – به عنوان مثال، Reels. ما می دانیم که اینستاگرام برای رقابت با TikTok به Reels متمایل شده است، بنابراین چگونه می توانید قرقره ها را در استراتژی خود بگنجانید؟

    هر چه بیشتر به آنچه اینستاگرام می خواهد ببیند پایبند باشید، الگوریتم بیشتر به نفع شما خواهد بود. همچنین، همیشه ابتدا برای ارزش و تعامل بهینه سازی کنید.” – Annabelle Nyst

    Best Time To Post To Instagram Example: Instagram Features

    “در اینستاگرام، درک تغییرات UX و الگوریتم می تواند در استراتژی انتشار محتوا به جای زمان بندی ساده موثرتر باشد.

    به‌عنوان مثال، با تغییر اینستاگرام به انتقال ویدیو بر روی تصاویر، انواع محتوایی که برای ایجاد و انتشار انتخاب می‌کنید ممکن است بر شانس انتشار آن به کاربران تأثیر بگذارد.

    به‌علاوه، تغذیه الگوریتم با محتوای شما به آن کمک می‌کند بداند به کجا باید برود. برای مثال، افزودن زیرنویس‌ها، هشتگ‌ها و صداهای مرتبط می‌تواند به افزایش شانس نمایش آن در فیدهای کاربرانی که از انواع خاصی از محتوا لذت می‌برند کمک کند.” – Mathew Cruz

    ثبات محتوا

    استراتژیست اجتماعی ارین مک کول می گوید: ” کیفیت و ثبات محتوا مهمتر از زمان بندی است.»

    ثبات برای استفاده از فرصت‌های رسانه‌های اجتماعی کلیدی است. چه در حال تقویت استوری های خود در همان زمان هر هفته یا پست کردن با هشتگ های مارک دار باشید، یک برنامه ثابت ضروری است.

    اگر صدای برند واضحی در اینستاگرام ندارید، به شما کمکی نمی‌کند تا به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید. بدون یکپارچگی، بعید است که کاربران محتوای شما را بدون توجه به اینکه چند بار آن را ببینند شناسایی کرده و به آن متصل کنند.

    بنابراین، فقط در بهترین زمان پست نگذارید. از بهترین زمان‌ها برای ارسال پست به‌عنوان راهنمای برنامه‌ریزی ثابت پست استفاده کنید. این استراتژی می تواند به شما کمک کند با محتوای مناسب در زمان مناسب به مخاطبان مناسب دست یابید.

    بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام بر اساس منطقه زمانی

    موقعیت مکانی شما می‌تواند تأثیر زیادی بر موفقیت بازاریابی رسانه های اجتماعی. مخاطبان بسته به جایی که در جهان هستند رفتار متفاوتی دارند و شما می‌توانید از اینکه بدانید چه زمانی بیشتر در اینستاگرام فعال هستند، استفاده کنید.

    می‌دانید که شب‌ها بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای نامزدی است. اما اگر مخاطبان شما در چندین منطقه زمانی زندگی می‌کنند، چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید؟

    این جایی است که باید در مورد بهترین زمان ارسال پست در اینستاگرام برای مخاطبان خود تصمیم بگیرید. برای کمک به شما در این انتخاب‌ها، در اینجا داده‌های قانع‌کننده‌تری از %DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4%20%D9%86%D8%A7%D9%85%D8%B2%D8%AF%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%202023.

    %0A

    %D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C

    %0A

    %D8%B7%D8%A8%D9%82%20%D8%AA%D8%AD%D9%82%DB%8C%D9%82%D8%A7%D8%AA%20HubSpot%D8%8C%20%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%BE%D8%B3%D8%AA%20%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A2%D9%85%D8%B1%DB%8C%DA%A9%D8%A7%DB%8C%20%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84%DB%8C%20%D8%A8%DB%8C%D9%86%20%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA%206%20%D8%AA%D8%A7%209%20%D8%A8%D8%B9%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%B8%D9%87%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%8C%20%D8%B2%DB%8C%D8%B1%D8%A7%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%20%D8%A8%DB%8C%D8%B4%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%AF%D8%A7%D8%B4%D8%AA%D9%86%D8%AF.%20%D8%AA%D8%B9%D8%AC%D8%A8%20%D8%A2%D9%88%D8%B1%20%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA:%20%D9%85%D8%B1%D8%AF%D9%85%20%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%8B%20%D8%B9%D8%B5%D8%B1%D9%87%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AD%D8%A7%D9%84%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF%20%D9%88%20%D8%A8%D9%87%20%D9%87%D9%85%DB%8C%D9%86%20%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84%D8%8C%20%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%D8%A7%D9%8B%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%20%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D9%87%20%D8%A8%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C%20%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D9%86%D8%AF.

    %0A

    همانطور که می بینید، نرخ تعامل بین ۷ تا ۸ است. ٪ برای بیشتر ساعت ها – شما واقعاً نمی توانید در زمان ارسال پست خود اشتباه کنید، تا زمانی که تلاش کنید تا مخاطبان خود را مطالعه کنید و یاد بگیرید که آنها به طور خاص آنلاین هستند.

    ساعاتی که ممکن است بخواهید به طور خاص از آن اجتناب کنید بین ۶ تا ۹ صبح است.

    بریتانیا و ایرلند

    در بریتانیا و ایرلند، بهترین زمان برای ارسال پست از ساعت ۱۰ شب تا ۲ بامداد برای ایجاد تعامل بالا است. بله! این بسیار دیر است، بنابراین حتی اگر در ساعات کاری بریتانیا و ایرلند کار می کنید، می خواهید از ابزار رسانه‌های اجتماعی برای برنامه‌ریزی پست‌هایتان خیلی زودتر از موعد – مگر اینکه بخواهید ساعت ۱ صبح برای ارسال پست وارد شوید.

    Best Time To Post On Instagram: North America Engagement Rates

    می‌خواهید از ساعت ۹ صبح تا ۱۱ صبح پرهیز کنید.

    آسیا-اقیانوسیه

    در آسیا و اقیانوسیه، بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام بین ساعت ۷ تا ۹ شب است. در طول تحقیقات خود در این منطقه، شاهد اوج‌های بسیار بزرگی در تعامل در آن ساعات بودیم.

    Best Time To Post On Instagram: Uk Engagement Rates

    نرخ های تعامل APAC بی ثبات تر هستند. شما به طور خاص می خواهید از ارسال پست بین ۵ تا ۷ صبح خودداری کنید، زیرا آن زمان ها کمترین میزان تعامل را داشتند.

    بهترین زمان هر روز برای ارسال در اینستاگرام

    هر روز هفته روز خوبی برای پست گذاشتن در اینستاگرام است، اما احتمالاً در آخر هفته بهترین تعامل را خواهید داشت.

    نمودار زیر میانگین مشارکت هر روز هفته را نشان می دهد. همانطور که می بینید، حتی اگر آخر هفته ها بیشترین تعاملات را خواهید دید، داده ها در طول هفته بسیار ثابت هستند.

    Best Time To Post On Instagram: Asia-Pacific Engagement Rates

    این بدان معناست که می‌خواهید تحقیقات عمیق‌تری انجام دهید تا بفهمید کدام روز برای پست کردن مناسب است. این جایی است که داده های خاص صنعت می تواند کمک کند.

    به عنوان مثال، اگر دنبال کنندگان شما روی میز کار با ساعات کاری منظم کار می کنند، ممکن است در حوالی ظهر یک استراحت ناهار داشته باشند. این بدان معنی است که آنها می توانند در طول این مدت بیشتر در اینستاگرام اسکرول کنند تا از جدیدترین اخبار دوستان، مارک های مورد علاقه و تأثیرگذاران خود مطلع شوند.

    اما اگر آنها در صنعتی با برنامه زمانی کمتر ثابت کار کنند چه؟ به عنوان مثال، مشاوران املاک و مستغلات اغلب بر اساس برنامه های مشتریان خود کار می کنند و خانه ها را در آخر هفته یا بعد از ساعات کاری نشان می دهند.

    این بدان معناست که زمان پیمایش آنها با سایر کاربران متفاوت خواهد بود. شما می خواهید رفتار آنها را ردیابی کنید یا از معیارهای صنعت برای یافتن بهترین روز برای پست کردن.

    بهترین زمان برای پست کردن در اینستاگرام بر اساس صنعت

    داده های عمومی در مورد زمان بندی بهینه پست یک نقطه شروع عالی است. اما اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری کسب کنید، تحقیقات HubSpot بیش از ۳۰۰ متخصص را مورد بررسی قرار داد تا به شما در تعامل با مخاطبان برتر کمک کند. در اینجا بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای بیش از ۱۶ صنعت محبوب وجود دارد.

    آموزش و پرورش

    Best Time To Post On Instagram:  Best Days To Post Globally

    بهترین زمان: ۹ بعد از ظهر تا ۱۲ صبح

    بهترین روز: دوشنبه

    بدترین روزها: چهارشنبه تا یکشنبه

    اگر در بخش آموزش کار می کنید، بهترین زمان برای ارسال پست از ساعت ۹ شب تا ۱۲ صبح است، به ویژه در روز دوشنبه. این ممکن است به این دلیل باشد که مربیان در این زمان برای هفته آماده می شوند و ممکن است بیشتر از محتوای مارک های آموزشی استقبال کنند.

    شرکت های مراقبت های بهداشتی

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Education

    بهترین زمان: ۶ تا ۹ بعد از ظهر

    بهترین روز: شنبه

    بدترین روزها: سه شنبه تا جمعه

    برای شرکت های مراقبت های بهداشتی، بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام عصرها، از ساعت ۱۸ تا ۲۱ و به طور خاص شنبه است. از ارسال پست در روزهای سه شنبه تا جمعه اجتناب کنید.

    خدمات مالی

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Healthcare

    بهترین زمان: ۹ بعد از ظهر تا ۱۲ صبح

    بهترین روز: یکشنبه

    بدترین روزها: چهارشنبه و پنجشنبه

    شرکت‌های خدمات مالی می‌خواهند از ساعت ۹ شب و ۱۲ صبح پست بگذارند — به یاد داشته باشید، یک ابزار رسانه های اجتماعی می تواند به شما در برنامه ریزی پست های آخر شب کمک کند! — و یکشنبه ها یکی از بهترین روزها از نظر نامزدی هستند.

    خرده فروشی

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Finance

    بهترین زمان: ۳-۶ بعد از ظهر.

    بهترین روز: یکشنبه

    بدترین روز: سه شنبه

    شرکت‌های خرده‌فروشی باید در تعطیلات آخر هفته، به‌ویژه یکشنبه‌ها، بین ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۶ بعد از ظهر پست ارسال کنند. طبق تحقیقات ما سه شنبه ها بدترین روز بودند.

    تجارت الکترونیک

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Retail

    بهترین زمان: ۹ بعد از ظهر تا ۱۲ صبح

    بهترین روز: شنبه

    بدترین روزها: دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه

    مارک‌های تجارت الکترونیک از ارسال پست بین ساعت ۹ بعد از ظهر تا ۱۲ صبح سود می‌برند، مطابق با این الگوی کلی که شب‌ها برای اکثر مارک‌ها بهترین عملکرد را دارند. شنبه ها بهترین روزها برای پست گذاشتن در اینستاگرام بودند، در حالی که باید از دوشنبه، سه شنبه و پنجشنبه اجتناب کنید.

    خدمات تجاری

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Ecommerce

    بهترین زمان: ۹ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر، ۶ تا ۹ بعد از ظهر.

    بهترین روز: جمعه

    بدترین روزها: سه شنبه، چهارشنبه و یکشنبه

    شرکت‌هایی که خدمات تجاری ارائه می‌دهند بهتر است بین ساعت ۹ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر در اینستاگرام پست بگذارند – ساعات شروع روزهای کاری اکثر افراد. عصرها بین ساعت ۱۸ تا ۲۱ نیز عملکرد خوبی داشتند. بهترین روز برای ارسال، در کمال تعجب، جمعه است.

    تولید مصرف کننده

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Business

    بهترین زمان: ۹ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر.

    بهترین روزها: چهارشنبه و جمعه

    بدترین روزها: دوشنبه، سه شنبه و یکشنبه

    سازمان‌های تولیدی مصرف‌کننده باید صبح‌ها بین ساعت ۹ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر در اینستاگرام پست بگذارند. بهترین روزها برای ارسال پست چهارشنبه و جمعه است.

    ساخت و مواد

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Consumer Manufacturing

    بهترین زمان: ۱۲-۶ بعد از ظهر.

    بهترین روز: جمعه و یکشنبه

    بدترین روزها: دوشنبه تا پنجشنبه، شنبه

    شرکت‌های صنعت تولید باید بعدازظهرها بین ساعت ۱۲ تا ۶ بعدازظهر پست بگذارند، که از زمان استراحت اکثر مشاغل شروع می‌شود. بهترین روزها جمعه ها و یکشنبه ها هستند.

    شرکت های ساختمانی

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Manufacturing And Materials

    بهترین زمان: ۶ تا ۹ بعد از ظهر

    بهترین روزها: پنجشنبه و یکشنبه

    بدترین روزها: دوشنبه و شنبه

    مانند بسیاری از شرکت‌های عمودی، شرکت‌های ساختمانی از ارسال پست در عصرها بین ساعت ۶ تا ۹ بعد از ظهر سود می‌برند. پنجشنبه ها و یکشنبه ها بهترین روزها هستند.

    سازمان های کشاورزی

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Construction

    بهترین زمان: ۹ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر.

    بهترین روز: شنبه

    بدترین روزها: روزهای هفته

    بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای سازمان های کشاورزی صبح بین ساعت ۹ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر است. می‌خواهید از روزهای هفته اجتناب کنید و در آخر هفته‌ها، به‌ویژه شنبه، پست ارسال کنید.

    سازمان های الکترونیک

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Agriculture

    بهترین زمان: ۳-۶ بعد از ظهر.

    بهترین روز: پنجشنبه

    بدترین روزها: دوشنبه، چهارشنبه، جمعه و شنبه

    سازمان‌های الکترونیک از ارسال پست در بعدازظهرها، بین ساعت ۳ بعد از ظهر تا ۶ بعد از ظهر سود می‌برند. بهترین روز برای ارسال پست پنجشنبه است.

    انرژی، خدمات شهری و مدیریت زباله

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Electronics

    بهترین زمان: ۶ تا ۹ بعد از ظهر

    بهترین روز: شنبه

    بدترین روزها : یکشنبه تا جمعه

    انرژی ، آب و برق و سازمان های مدیریت پسماند از ارسال بین ۶ تا ۹ بعد از ظهر بهره مند می شوند. بهترین روز برای ارسال روز شنبه است ، در حالی که پاسخ دهندگان تحقیقاتی ما گزارش دادند که هر روز دیگر گزینه ای ضعیف است.

    فناوری اطلاعات

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Energy, Utilities, And Waste Management

    بهترین زمان: ۶ تا ۹ بعد از ظهر

    بهترین روز: شنبه

    بدترین روزها : دوشنبه و پنجشنبه

    مانند اکثر مشاغل ، شرکت های فناوری اطلاعات باید در ساعات بعد از کار ، بین ۶ تا ۹ بعد از ظهر ارسال کنند. بهترین روز برای ارسال روز شنبه است ، اما به یاد داشته باشید که آزمایش کنید تا بدانید چه چیزی برای مخاطبان شما مفید است.

    رسانه و سرگرمی

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, It

    بهترین زمانها : ۳-۶ p.m. ، ۹ p.m.-12 a.m.

    بهترین روز: جمعه

    بدترین روزها : یکشنبه و دوشنبه

    بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام برای شرکت های رسانه ای و سرگرمی بین ساعات ۳ بعد از ظهر و ۶ بعد از ظهر و ۹ بعد از ظهر و ۱۲ صبح است. بهترین روز برای ارسال روز جمعه است.

    حمل و نقل و تدارکات

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Media And Entertainment

    بهترین زمان: ۹ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر.

    بهترین روز: شنبه

    بدترین روزها : یکشنبه ، دوشنبه ، پنجشنبه و جمعه

    شرکت های حمل و نقل و لجستیک از ارسال صبح ، بین ۹ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر بهره مند می شوند. پاسخ دهندگان ما گزارش دادند که شنبه بهترین روز برای ارسال است.

    سازمان های تبلیغاتی و بازاریابی

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Transportation And Logistics

    بهترین زمانها : ۹ صبح -۳ بعد از ظهر.

    بهترین روزها : دوشنبه ، پنجشنبه ، شنبه ، یکشنبه

    بدترین روزها : سه شنبه و جمعه

    سازمان های تبلیغاتی و بازاریابی گزینه های بی شماری برای ارسال در اینستاگرام دارند. بهترین زمان برای ارسال در روز کاری از ۹ صبح تا ۳ بعد از ظهر است و بهترین روزها شامل دوشنبه ، پنج شنبه ها ، شنبه ها و یکشنبه ها است. شما می خواهید از سه شنبه ها و جمعه ها جلوگیری کنید.

    به یاد داشته باشید که دستورالعمل های فوق فقط همان است – دستورالعمل ها. ضروری است که به طور مداوم نرخ نامزدی خود را اندازه گیری کنید تا بهترین زمان برای ارسال برای مخاطبان خاص خود را پیدا کنید. توصیه می کنیم از داده های فوق به عنوان نقطه شروع استفاده کنید ، سپس با گذشت زمان کمی تنظیم کنید.

    بهترین زمان برای ارسال انواع مختلف محتوای اینستاگرام

    در مورد انواع مختلف محتوای اینستاگرام چیست؟ بهترین زمان برای انتشار آنها و بدست آوردن نرخ درگیری خوب چیست؟ بیایید نگاهی بیندازیم.

    بهترین زمان برای ارسال حلقه ها در اینستاگرام

    ما توصیه می کنیم دستورالعمل های کلی را دنبال کنید. بهترین زمان برای ارسال قرقره های اینستاگرام عصر بین ساعت ۶ تا ۹ بعد از ظهر است ، هنگامی که نرخ درگیری در سطح جهانی افزایش می یابد.

    که گفت ، شما نمی توانید با ارسال حلقه ها اشتباه کنید ، زیرا آنها بسیار محبوب هستند. Instagram CEO Adam Mosseri actively shares Instagram updates on Twitter, and بسیاری از پست های اخیر وی برجسته ویژگی های Reels و تأکید می کند. اهمیت این نوع پست.

    منابع قابل اعتماد همان نکات را برای بهترین زمان برای ارسال حلقه ها ارائه می دهند همانطور که برای انواع دیگر محتوا مانند فیلم ها و عکس ها در اینستاگرام انجام می شود. شما می خواهید وقتی کاربران آنلاین خود را بصورت آنلاین ارسال کنید ، ارسال کنید و این به معنای نگاهی دقیق به نرخ نامزدی شما است.

    نکته برتر برای زمان بندی قرقره: حتماً به طور مداوم پست کنید. اگر روزهای بارگذاری یا بارها که ارسال می کنید پراکنده است ، الگوریتم دید حساب شما را در اولویت قرار نمی دهد.

    بهترین زمان برای ارسال فیلم های اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال فیلم های اینستاگرام بین ساعات ۶ تا ۹ بعد از ظهر است.

    بهترین زمان برای ارسال داستانهای اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال داستانهای اینستاگرام بین ساعت ها است از ۶ و ۹ بعد از ظهر. اگر در بخش B2B کار می کنید ، می توانید از ارسال یک داستان اینستاگرام در زمان ناهار (از ۱۱ صبح تا ۱ بعد از ظهر) بهره مند شوید ، جایی که مخاطبان مشاغل شما ممکن است از طریق برنامه خود پیمایش کنند. گفته می شود ، میانگین تعامل جهانی در عصرها به اوج خود می رسد.

    بهترین زمان برای زندگی در اینستاگرام

    بهترین زمان برای زندگی در اینستاگرام عصر است ، وقتی کاربران برای روز در حال باز کردن هستند و وقت خود را برای تماشای پخش زنده دارند.

    بهترین زمان برای ارسال چرخ فلک اینستاگرام

    بهترین زمان برای ارسال چرخ فلک اینستاگرام و عکس ها بین ساعات ۶ تا ۹ بعد از ظهر است.

    نحوه یافتن زمان مناسب برای ارسال در اینستاگرام برای Reach

    داده ها در مورد بهترین زمان ارسال اینستاگرام بسیار مفید است. گفته می شود ، وقتی تازه کار را شروع می کنید ، اغلب مؤثر است.

    همچنان که به توسعه حضور خود در این سکو ادامه می دهید ، ممکن است بخواهید نتایج خود را تقویت کرده و برخی از تحقیقات زمان ارسال را به تنهایی انجام دهید. نکات زیر مکان های مفیدی برای شروع است.

    ۱. از یک ابزار رسانه های اجتماعی استفاده کنید

    مؤثرترین روش برای یافتن بهترین زمان ارسال در اینستاگرام استفاده از ابزار رسانه های اجتماعی ، که به شما امکان می دهد هر بار که نیاز به ورود به اینستاگرام داشته باشید در زمان های مختلف ارسال کنید. نرم افزار رسانه های اجتماعی نه تنها به این دلیل است که نیازی به یادآوری ورود به اینستاگرام ندارید – می توانید به سادگی پست های خود را برنامه ریزی کنید – بلکه به این دلیل که می توانید با دقت بیشتری آزمایش و آزمایش کنید.

    Best Time To Post On Instagram By Industry Graphic, Advertising And Marketing ابزار رسانه های اجتماعی Hubspot را به صورت رایگان امتحان کنید!

    به علاوه ، شما می توانید تاریخچه ارسال خود را از طریق گزارش ها مشاهده کنید-نیازی به عبور از پست های اینستاگرام خود یک به یک نیست.

    ۲. آزمایش با زمان ارسال

    برای یافتن بهترین زمان برای ارسال برای برند خود ، آزمایش ضروری است. داده های ۲۰۲۳ ما به شدت نشان می دهد که ارسال در ساعات عصر از ۶ تا ۹ بعد از ظهر مکان بسیار خوبی برای شروع است. سپس ، یک بار دیگر – مانند زمان ناهار یا اواسط بعد از ظهر – را آزمایش کنید و ببینید که آیا این میزان تعامل را برای پست های شما تغییر می دهد.

    سعی کنید نوع پست هایی را که می کنید ثابت نگه دارید. به عنوان مثال ، زمان ارسال را برای حلقه ها به طور خاص ، با طول شرح زیر و موضوع ، آزمایش کنید. به این ترتیب ، تنها متغیر خود زمان ارسال است و هیچ ویژگی دیگری نیست.

    ۳. پست های برتر خود را بررسی کنید Best Time To Post On Instagram: Hubspot Social Media Tool

    ردیابی پست های برتر شما می تواند به شما کمک کند درک کنید که پست ها محبوب ترین هستند و کدام مباحث بیشترین تعامل را ایجاد می کنند. همچنین می تواند به شما کمک کند تا ببینید که زمان ارسال زمان چه عواملی را تحت تأثیر قرار می دهد.

    به عنوان مثال ، آیا این پست اخیر در مورد رویدادهای شرکت هیجان انگیزترین محتوای یک شرکت زیبایی آنلاین است؟ یا اینکه ماه گذشته بیشترین لایک را ایجاد کرده است زیرا در عصر شنبه ارسال شده است ، زمان برتر برای تعامل تجارت الکترونیک؟

    شما می توانید از Instagram Insights برای بررسی پست های برتر خود ، و همچنین عواملی مانند:

    • مخاطبان درگیر
    • کل پیروان
    • فعال ترین زمانها

    مشتریان HubSpot: شما می توانید گزارش پست های برتر برای لیست سریع از ده پست برتر شما. همچنین می توانید تعامل ، کلیک ، اشتراک و برداشت را برای هر پست بررسی کنید.

    همانطور که شروع به نگاه کردن به تجزیه و تحلیل اجتماعی ، تمرکز روی اعداد می تواند وسوسه انگیز باشد. اما وقتی به پست های برتر نگاه می کنید ، مهم است که به سمت خلاق خود بچسبید و از دیدگاه مشتری خود به شماره های خود نگاه کنید. همانطور که پست های برتر خود را بررسی می کنید ، از خود بپرسید:

    • در مورد این پست چیست؟
    • چه نوع محتوا است؟
    • اگر این یک فیلم است ، چه چیزی باعث می شود این ویدیو از هم جدا شود؟
    • اگر این یک عکس است ، این عکس با سایر مواردی که ارسال کرده اید متفاوت است؟
    • آیا پست را ویرایش کردید؟
    • آیا عناصر متن یا طراحی را به پست اضافه کردید؟
    • آیا چیزی وجود دارد که به افرادی که این پست را با هم دوست دارند پیوند می زند؟
    • آیا این پست به یک روند یا رویداد فعلی متصل می شود؟

    ممکن است بخواهید بینش های برتر را برای چند ماه قبل از تجزیه و تحلیل محتوای پست خود جمع کنید. این می تواند به شما در دیدن محتوای برتر کاربران شما پاسخ دهد و چه زمانی می خواهند آن نوع محتوا را ببینند.

    ۴. پیگیری زمان ارسال رقیب

    راه دیگر برای انتخاب زمان مناسب برای ارسال برای مخاطبان خود این است که بفهمید چه کسی توجه خود را دارد. شروع با رقبای برتر خود به شما کمک می کند تا بفهمید چه موقع ارسال کنید و چه محتوا در روزها و زمان های مختلف کار می کند. تجزیه و تحلیل رقابتی همچنین می تواند به شما کمک کند:

    • در مورد روندها و معیارهای موجود در طاقچه خود بیاموزید
    • استراتژی اجتماعی خود را به روز کنید
    • فرصت های جدید را مشخص کنید

    چند روش برای شروع این تحقیق وجود دارد.

    اول ، فقط پیمایش در اینستاگرام می تواند بینش رقیب زیادی به شما بدهد. به لایک های یک برند ، کپی هشتگ و چند هشتگ استفاده کنید. این می تواند یک پروفایل سریع به شما ارائه دهد که چه کسی از آن مارک پیروی می کند و از چه کلمات کلیدی استفاده می کند ، بنابراین می تواند به استراتژی آن رقیب اشاره کند.

    اگر می خواهید تحقیقات دقیق تری انجام دهید ، بسیاری از ابزارهای عالی برای کمک به شما در پیگیری رقابت خود وجود دارد. به عنوان مثال ، شما می توانید جریان های رقیب را با software media.

    Find Best Time To Post On Instagram: Instagram Insights Top Posts

    ابزار رسانه های اجتماعی Hubspot را به صورت رایگان امتحان کنید!

    با این ویژگی ، می توانید چندین رقبای را به طور همزمان ردیابی کرده و نتایج خود را توسط شبکه اجتماعی یا دوره زمانی فیلتر کنید.

    ۵. تمرکز خود را بر روی نامزدی

    Best Time To Post On Instagram Example, Competitor Streams, Hubspot

    درگیری قوی در اینستاگرام بین ۱-۵ ٪ است. طبق تحقیقات HubSpot ، میانگین درگیری در سال ۲۰۲۱ ۵.۸۶ ٪ . میانگین میزان درگیری برای سال ۲۰۲۰ فقط ۲.۲۶ ٪ بود ، بنابراین این نرخ ها می توانند به سرعت تغییر کنند.

    اگر می خواهید تعامل را بهبود بخشید ، با محاسبه نرخ نامزدی اینستاگرام . شما می توانید نرخ خود را با شماره های تمام وقت خود اندازه گیری کنید ، اما می توانید این داده ها را به بخش های کوچکتر مانند ماه ها یا هفته ها تقسیم کنید. به این ترتیب می توانید به مرور زمان الگوهای نامزدی را برای حساب خود مشاهده کنید. همچنین می تواند آسانتر شود تا ببینیم که زمان ارسال در اینستاگرام می تواند بر میزان نامزدی شما تأثیر بگذارد.

    نرخ نامزدی نشان می دهد که مردم چگونه به محتوای شما واکنش نشان می دهند. بنابراین ، خواه شما در حال به اشتراک گذاشتن قرقره ها ، زندگی به صورت زنده و یا ارسال نظرسنجی ، سؤالات و آزمونها باشید ، می توانید تأثیر خود را اندازه گیری کنید. نرخ نامزدی می تواند بر اساس:

    تغییر کند

    • علاقه مخاطبان
    • ارتباط
    • اقتدار اجتماعی

    همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که جذاب ترین محتوای شما ممکن است در همان ساعت ها هر روز چسبنده نباشد. برخی از مطالب قبل از اینکه در ساعات درگیری اوج تأثیر بگذارد ، برای انتخاب نماها و سهام زمان می برد. محتوای دیگر مانند آتش بازی است – به سرعت منفجر می شود و به همان سرعت ناپدید می شود.

    برای بهینه سازی زمانبندی خود برای تعامل ، باید سازمان یافته شوید. بهترین راه برای یافتن زمان ارسال ایده آل ، آزمایش زمان ارسال پست های شما است تا ببینید کدام زمان پست بیشترین تعامل مخاطبان را ایجاد می کند.

    به عنوان مثال ، اگر می خواهید بفهمید وقتی بیشترین لایک و نظرات خود را در مورد چرخ فلک اینستاگرام ؟

    بگویید که شما هفته پنج چرخ فلک مختلف را ایجاد و ارسال می کنید و آنها را در مواقع تصادفی ارسال می کنید. این رویکرد به دست آوردن داده هایی که بهترین زمان برای ارسال چرخ فلک برای تعامل را به شما نشان می دهد ، دشوار خواهد بود.

    اما اگر هر روز پنج چرخ فلک مشابه را در هر روز کمی متفاوت ارسال کنید ، چه می کنید؟ سپس می توانید نرخ نامزدی خود را با زمانی که هر چرخ فلک ارسال کرده اید مقایسه کنید. این می تواند بهترین زمان برای ارسال چرخ فلک برای نامزدی را به شما نشان دهد تا بتوانید چرخ فلک های آینده را با آن زمان در ذهن برنامه ریزی کنید.

    ۶. از داده های خود استفاده کنید

    Find Best Time To Post On Instagram: Instagram Insights Accounts Engaged

    وقتی تازه وارد اینستاگرام هستید ، تعداد پیروان و نامزدی اغلب کم است. اعداد برای زمان ارسال ، نوع محتوا ، هشتگ ها و موارد دیگر می توانند آنقدر شبیه به هم باشند که ممکن است الگویی را که می تواند به شما در رشد کمک کند ، مشاهده نکنید.

    تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی می تواند این الگوهای را آسانتر کند و آزمایش کند.

    به عنوان مثال ، بخش مخاطبان در اینستاگرام Insights می تواند روزها و ساعاتی را که پیروان شما فعال هستند به شما نشان دهد. می توانید از این اطلاعات برای ایجاد یک برنامه ارسال استفاده کنید. این می تواند به شما کمک کند ببینید که آیا ارسال در ساعات اوج دسترسی شما را بهبود می بخشد.

    در عین حال ، مهم است که به یاد داشته باشید که هر کسی که دارای یک حساب کاربری است به Instagram Instags دسترسی دارد. و طبق تحقیقات HUBSPOT ، ۵۲ ٪ از حساب های اینستاگرام دارای ۱،۰۰۰-۱۰،۰۰۰ دنبال کننده هستند .

    بنابراین ، یک فرصت خوب وجود دارد که مارک های دیگر در آن زمان فعال در فیدهای پیروان شما ظاهر شوند. ممکن است بخواهید خارج از ساعتهای فعال ارسال کنید تا ببینید که آیا حساب شما در هنگام رقابت کمتر مورد توجه قرار می گیرد.

    بسیار عالی است که هنگام برنامه ریزی استراتژی خود بهترین زمان در اینستاگرام را داشته باشید. اما ردیابی داده های شخصی شما می تواند بینش شخصی مورد نیاز برای ایستادگی را به شما بدهد.

    تعامل اینستاگرام را در برنامه خود تقویت کنید

    تعامل ارگانیک اینستاگرام و یک برنامه ارسال مداوم به دست می آید. هر صنعت هر روز قله های طبیعی و دره فعالیت دارد. این بدان معنی است که استراتژی اینستاگرام شما باید با آنها جریان یابد. برای برنامه ریزی تقویم رسانه های اجتماعی و تماشای میزان نامزدی خود از منابع مفیدی مانند این برگه تقلب استفاده کنید.

    یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در فوریه ۲۰۲۱ منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

    Find Best Time To Post On Instagram: Instagram Insights Home

    مقایسه محصولات

    0 محصول

    مقایسه محصول
    مقایسه محصول
    مقایسه محصول
    مقایسه محصول
    ورود / عضویت
    یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
    ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)