حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین روغن آفتاب برنز کننده【سال۱۴۰۲】❤️+ لیست ۱۰ تایی

[ad_1]

بسیاری از افراد برای برنزه کردن پوست خود از روش های مختلف از جمله روغن آفتاب استفاده می کنند؛ از این رو می خواهیم ۱۰ تا از بهترین روغن آفتاب را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابید؛ روغن آفتاب به دلیل ترکیباتی که دارد می تواند به داشتن پوست تیره و برنزه کمک کند؛ در صورتی که افراد در معرض نور خورشید قرار بگیرند و از روغن آفتاب استفاده کنند، بهترین نتیجه را کسب می کنند؛ اگر شما نیز به دنبال یک محصول مناسب هستید می توانید در ادامه با ما همراه باشید.

روغن آفتاب چیست؟

بسیاری از افراد به داشتن پوست تیره بسیار علاقه دارند و از این رو از راه کار های مختلف استفاده می کنند؛ به عنوان مثال اگر افراد طولانی مدت در معرض نور خورشید قرار بگیرند، پوستشان تیره رنگ می شود اما ممکن است خطرات بسیار زیادی از جمله سرطان پوست در کمین آن ها باشد؛ بهترین کار این است که برای برنزه شدن پوست خود زیر نور آفتاب قرار بگیرید و از روغن آفتاب استفاده نمایید.

روغن آفتاب می تواند از پوست در برابر برخی از مشکلات پوستی محافظت کند و عوارض کمتری برای پوست در بر داشته باشد؛ روغن آفتاب برنزه کننده به سرعت جذب پوست می شود و می تواند موجب آبرسانی و رطوبت رسانی پوست افراد شود؛ به دلیل وجود ویتامین های مختلف و آنتی اکسیدان، پوست تغذیه می شود و در برابر بسیاری از مشکلات پوستی محافظت می گردد.روغن آفتاب چیست؟

مواد تشکیل دهنده بهترین روغن آفتاب

بهترین روغن آفتاب از مواد خاصی تشکیل شده است که در ادامه آن ها را با خصوصیاتشان برای شما شرح خواهیم داد :

۱ . هیدروکسی استون : این ماده جزء موادی می باشد که در مواد تشکیل دهنده روغن آفتاب استفاده شده است؛ هیدروکسی استون نوعی قند بی رنگ طبیعی می باشد که می تواند با آمینو اسیدهای طبیعی که در لایه بیرونی پوست قرار دارند از نظر شیمیایی واکنش نشان دهد؛ در صورتی که این واکنش رخ دهد، پوست زودتر رنگ می گیرد و در این گونه مواقع افراد در برابر نور خورشید به مدت طولانی قرار نمی گیرند و پوستشان آسیب نمی بیند.

۲ . مواد مرطوب کننده : مواد مرطوب کننده نیز جزء مواد تشکیل دهنده بهترین روغن آفتاب هستند؛ در صورتی که پوست به مدت طولانی در برابر نور مستقیم خورشید قرار گیرد، پوست دهیدراته می شود و آب موجود در پوست از بین می رود؛ همین مسئله موجب می شود که پوست خشک و پیر شود ولی اگر از روغن آفتاب حاوی مرطوب کننده استفاده شود، رطوبت کافی به پوست تزریق می شود و هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی شود.

۳ . ویتامین E : این ویتامین نیز خود جزء مواد اصلی تشکیل دهنده بهترین روغن آفتاب برنزه کننده است؛ این ویتامین، آنتی اکسیدانی بسیار قوی می باشد و اصلی ترین نقش آن جلوگیری کردن از پیر شدن پوست و به وجود آمدن چین و چروک روی پوست است؛ برخی از محصولات دارای ویتامین E هستند و کمک بزرگی به افزایش یافتن میزان لطافت و انعطاف پذیری پوست می کنند.

۴ . مواد محافظ SPF : در اکثر محصولاتی که مناسب برنزه کردن پوست اند، مواد محافظ SPF وجود دارد؛ این مواد می توانند موجب کاهش یافتن خطرات آسیب های پوستی شوند ولی لازم به ذکر است که اندازه SPF این روغن ها آن چنان بالا نیست؛ در نهایت، همه افراد باید چند ساعت مشخص و دقیق زیر نور آفتاب قرار بگیرند؛ در صورت قرار گرفتن بیش از اندازه زیر نور خورشید ( حتی در صورت استفاده از روغن برنزه) آسیب به پوست وارد می شود.

۵ . گلیسیرین

۶ . عصاره آلوئه ورا ( برای کاهش التهاب پوست)

۱۰ تا از بهترین روغن آفتاب را بشناسید!

روغن آفتاب ایو روشهروغن آفتاب ایو روشه

روغن آفتاب ایو روشه یکی از بهترین روغن آفتاب است که محصول بسیار باکیفیت و خوبی جهت استفاده مصرف کنندگان می باشد؛ این روغن می تواند پوست بدن را به خوبی برنزه کند و پوست را به بهترین نحو مرطوب نماید؛ در ترکیبات این محصول عصاره گل‌های تیاره که یک گونه از یاسمن می باشد، استفاده شده است؛ نه تنها این محصول می تواند عطر دلپذیری داشته باشد، بلکه سبب افزایش رطوبت پوست تا حد ۲۰% می شود.

در برخی مواقع اگر افراد به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار بگیرند، موهایشان نیز آسیب می بیند؛ از این رو، روغن آفتاب ایو روشه نه تنها برای پوست بدن مناسب می باشد، بلکه یک محصول مراقبتی برای موها است و از مو در برابر خطرات ناشی از نور خورشید محافظت می کند؛ این روغن آفتاب یک بطری پمپی ۱۲۵ میلی‌لیتری است که به صورت اسپری در بازار یافت می شود و استفاده کردن از آن بسیار آسان است.

روغن آفتاب دکتر ژیلاروغن آفتاب دکتر ژیلا

روغن آفتاب دکتر ژیلا یکی از بهترین روغن آفتاب در بازار است که می تواند به راحتی و به سرعت جذب پوست شود؛ در ترکیبات این محصول، روغن های گیاهی آرگان، جوجوبا، آووکادو غنی از اسید های چرب ضروری، امگاه ۳، امگا ۶ وجود دارد که می توانند لطافت پوست را افزایش دهند و پوست را مرطوب و نرم کنند؛ در ضمن این روغن آفتاب عصاره روغن و عصاره ریشه هویج دارد که تمامی این مزایا موجب شده به عنوان محصول بسیار باکیفیت در نظر گرفته شود.

روغن آفتاب ژوتروغن آفتاب ژوت

روغن آفتاب ژوت می تواند به سرعت جذب پوست افراد شود و از آفتاب سوختگی بسیار شدید جلوگیری کند؛ روغن آفتاب ژوت محصول بسیار با کیفیت و مناسبی می باشد که به دلیل داشتن فیلترهای UV، از پوست افراد در برابر اشعه های مضر نور آفتاب محافظت و مراقبت می کند؛ این مزیت موجب می شود تا زمان آفتاب گرفتن، پوست دچار سوختگی و چین و چروک و پیری نشود؛ ویژگی های مثبت این روغن سبب شده به عنوان بهترین روغن آفتاب شناخته شود.

روغن آفتاب ژوت در ترکیبات خود عصاره آووکادو و آلوئه ورا دارد که موجب کم شدن میزان خشکی پوست می شود و در نهایت پوست را مرطوب و آبرسانی می کند؛ به دلیل وجود جوانه گندم، روغن جوجوبا، روغن زیتون و روغن بادام شیرین پوست افراد مصرف کننده نرم می شود و در ضمن این مواد کمک بزرگی به ترمیم و بازسازی پوست می کند؛ با استفاده از این محصول دیگر پوست ملتهب و قرمز نمی شود.

روغن آفتاب سی گلروغن آفتاب سی گل

روغن آفتاب سی گل یک محصول بسیار مناسب و با کیفیت است که می تواند به افراد علاقه مند به داشتن پوست تیره کمک کند؛ حجم این محصول برابر ۲۵۰ میلی لیتر می باشد که در بازار به صورت اسپری یافت می شود؛ spf این روغن برابر ۶ است که علاوه بر تیره تر شدن پوست، می تواند از پوست در مقابل اشعه های مضر با فیلتر ملایم محافظت نماید؛ در ترکیبات این محصول عصاره‌ی هویج و روغن نارگیل وجود دارد که سبب خوش رنگ تر شدن و طبیعی تر به نظر رسیدن پوست می شود.

روغن آفتاب سی گل ویتامین‌های A،E و C دارد که کمک شایانی به تغذیه و حفظ کردن سلامت پوست نیز می‌کند؛ همه افراد می توانند از این روغن آفتاب برای کل بدن خود استفاده کنند؛ این محصول چین و چروک در پوست به وجود نمی آورد و نتیجه بسیار خوبی از آن حاصل می شود؛ با وجود حجم مناسب این محصول، قیمت بسیار مناسبی دارد و مقرون به صرفه است؛ این محصول یکی از بهترین روغن آفتاب در بازار است.

روغن آفتاب مدیسانروغن آفتاب مدیسان

روغن آفتاب مدیسان در ترکیبات خود عصاره های طبیعی از جمله هویج دارد و مواد موجود در آن ضد آب می باشند؛ در صورتی که از این محصول استفاده شود، پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت می گردد و در ضمن رنگی بسیار زیبا و طبیعی به پوست هدیه می دهد؛ حجم این محصول برابر ۲۰۰ میلی‌لیتر است و دارای روغن های طبیعی از جمله روغن بادام، نارگیل و کرچک می باشد.

این روغن ها به دلیل داشتن خواص متعدد، از آفتاب‌سوختگی جلوگیری می شود؛ روغن آفتاب مدیسان رطوبت‌رسانی بالا انجام می دهد و پوست را در مقابل نور خورشید التیام می‌بخشد.

روغن آفتاب مدیسات نه تنها به سرعت می تواند پوست بدن را برنزه کند بلکه به علت داشتن SPF7، از خاصیت ضدآفتاب برخوردار است و می تواند از پوست در مقابل اشعه های مضر و خطرناک نور خورشید محافظت می کند و مدت زمان لازم جهت برنزه‌شدن را کاهش می دهد؛ در نهایت صدمات ناشی از آفتاب‌گرفتن کاهش می یابد.

در صورت استفاده کردن از روغن آفتاب مدیسان، در طول چند روز می توان با وارد شدن کمترین صدمه به پوست، یک رنگ طلایی بسیار زیبا ایده آل در پوست خود داشت؛ این محصول یکی از بهترین روغن آفتاب می باشد.

روغن آفتاب فیس دوکسروغن آفتاب فیس دوکس

روغن آفتاب فیس دوکس یکی از بهترین روغن آفتاب می باشد که ترکیب بسیار خوبی از فیلترهای ضد اشعه های UVB و UVA آفتاب دارد و یک عملکرد محافظتی بسیار سریع و موثر در برابر آفتاب سوختگی دارد؛ روغن آفتاب فیس دوکس نه تنها سبب تغذیه پوست می شود بلکه می تواند تاثیر بسیار طولانی مدت بر روی پوست بگذارد و از پوست در برابر بسیاری از مشکلات پوستی از جمله پیری محافظت می کند.

اگر افراد می خواهند از این محصول نتیجه خوبی بگیرند، بهتر است بعد از استحمام، از پن اسکراب لوفازوم فیس دوکس و پس از خشک کردن پوست خود، بر روی پوستشان اسپری کنند و به خوبی ماساژ دهند؛ بافت این روغن بسیار لطیف، سبک است که هیچ گونه چربی مازاد بر روی پوست ایجاد نمی کند و در نهایت سبب طراوت پوست می شود؛ خانم ها و آقایان می توانند به راحتی از این محصول زمان پوشیدن پیراهن آستین کوتاه استفاده کنند.

روغن آفتاب آردنروغن آفتاب آردن

روغن آفتاب آردن جزء محصولات با کیفیت برند آردن است که همه افراد با هر نوع پوستی که دارند می توانند به راحتی از این محصول برای پوست صورت و بدنشان استفاده کنند؛ spf این روغن آفتاب ۱۰ است و از پوست در مقابل پرتو‌های مضر و خطرناک آفتاب محافظت می کند و می تواند به خوبی فرآیند برنز شدن را برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد.

اگر افراد پس از استفاده از این محصول عرق کنند، روغن بدنشان از بین نمی رود؛ این محصول حاوی رایحه ای دلپذیر است که این رایحه به میوه‌های استوایی شباهت دارد و تا مدت زمان طولانی بر روی پوست باقی می ماند.

این روغن آفتاب عصاره هویج دارد که رنگ بسیار زیبای طلایی به پوست هدیه می دهد، نکته جالب این است که در ترکیبات این محصول رنگ‌های شیمیایی وجود ندارد و تنها روغن‌های جوجوبا، دانه‌ی آفتابگردان و در ضمن شی‌باتر در ترکیبات این محصول یافت می شوند.

این روغن می تواند پوست را مرطوب کند و پوست را به طور عمیق آبرسانی کند؛ روغن آفتاب آردن دارای ژل آلوئه‌ورا است و به علت داشتن خاصیت التیام دهندگی‌‌ شهرت بسیار زیادی دارد؛ تمامی این مزایا موجب شده که به عنوان بهترین روغن آفتاب شناخته شود.

روغن آفتاب آی پلاسروغن آفتاب آی پلاس

روغن آفتاب آی پلاس یکی از بهترین روغن آفتاب در بازار می باشد که افراد می توانند از آن برای پوست صورت و بدن خود استفاده کنند و پوستشان را برنزه کنند؛ این محصول حاوی عصاره هویج است که رنگی طبیعی به پوست می دهد؛ با استفاده از این محصول، پوست درخشش بسیار زیادی بدست می آورد که دلیل آن وجود دانه های اکلیل طلایی است.

در ضمن روغن آفتاب آی پلاس دارای ژل آلوئه ورا، روغن بادام و روغن جوانه گندم می باشد که سبب حفظ کردن نرمی و رطوبت پوست می شود و در ضمن ویتامین های A,E,C برای تقویت پوست دارد؛ این محصول از پوست انسان در مقابل آفتاب سوختگی و پیر شدن زودرس پوست محافظت می کند و در در برابر تعریق مقاوم است.

روغن آفتاب مایروغن آفتاب مای

روغن آفتاب مای یکی از بهترین روغن آفتاب در بازار می باشد که حاوی عصاره آلوئه ورا است؛ در صورت استفاده از این محصول پوست بسیار خوش رنگ و برنزه می شود؛ در ترکیبات این محصول ویتامین E وجود دارد که نقش یک آنتی اکسیدان قوی را در بدن ایفا می کند.

این مواد می توانند موجب خنثی شدن رادیکال های آزاد شوند و از پوست در برابر اشعه UV خورشید محافظت کنند؛ با استفاده از روغن آفتاب مای اثرات منفی اشعه ماورای بنفش از بین می روند؛ بسیاری از افراد طرفدار این محصول بسیار باکیفیت هستند و برای برنزه کردن پوست خود از آن استفاده می کنند.

روغن آفتاب کامانروغن آفتاب کامان

روغن آفتاب کامان جهت برنزه کردن پوست می باشد و می تواند یک رنگ برنزه طلایی بسیار زیبا برای پوست به وجود آورد؛ این محصول حاوی SPF5 است و از پوست در برابر اشعه‌های آفتاب به خوبی مراقبت و محافظت می‌کند؛ در ترکیبات روغن کامان، روغن هویج و نارگیل وجود دارد که می توانند رایحه ای دلپذیر ایجاد کنند.

با استفاده از این محصول پوست تغذیه می شود و در ضمن رطوبت رسانی انجام می گیرد و به عنوان یک محصول ضد التهاب در نظر گرفته می شود؛ تمامی این مزایا سبب شده که به عنوان بهترین روغن آفتاب شناخته شود.

بهترین زمان استفاده از روغن آفتاب

به همه افراد توصیه می شود که در اولین جلسه به مدت ۳۰ دقیقه در معرض نور آفتاب قرار بگیرند؛ مدت زمان لازم مابین جلسات آفتاب گرفتن، یک روز است؛ دومین و سومین جلسه باید افراد به مدت ۴۵ دقیقه زیر آفتاب بمانند؛ نحوه قرار گیری زیر نور آفتاب بدین صورت است که باید افراد یک ربع به جلو، یک ربع به پشت، یک ربع به پهلوی راست و یک ربع به پهلوی چپ بخوابند.

بهترین روش برای تیره و برنزه کردن رنگ پوست بدن، استفاده کردن از روغن های ذکر شده در مقاله می باشد؛ این محصولات نه تنها خاصیت ضد آفتاب دارند بلکه از بروز سوختگی و دردناک شدن پوست جلوگیری می نمایند.

اسپری هایی که برای برنزه کردن پوست مورد استفاده قرار می گیرند موجب تسریع یافتن جذب نور خورشید می شوند؛ این محصولات رنگ طبیعی از جمله طلایی، مسی، هویجی و شکلاتی به پوست می دهند؛ بعضی از این گونه محصولات کمی مواد اتوبرنز دارند و برای افرادی مناسب می باشند که تمایل به برنزه شدن دارند.

باید بهترین روغن آفتاب را هر ۵ دقیقه یک بار به تمام بدن خود اسپری کرد و مرطوب کرد؛ در ضمن نباید نوشیدن آب و استفاده از میوه های تابستانی را فراموش کنید؛ در صورتی که زمان قرار گرفتن در معرض نور خورشید، احساس ضربان قلب بالا یا سردر شدید داشتید، باید بلند شوید و در سایه قرار بگیرید.بهترین زمان استفاده از روغن آفتاب

نکات مهم زمان برنزه کردن پوست

زمان برنزه کردن پوست با استفاده از بهترین روغن آفتاب باید به برخی نکات و توصیه های مهم توجه نمایید؛ این نکات به شرح زیر است :

باید حتما یک ساعت قبل از برنزه کردن پوست، از ضد آفتاب نیز استفاده نکنید؛ در صورتی که مدت زمان قرار گیری زیر نور خورشید طولانی شود، ریسک ابتلا به بیماری های پوستی افزایش می یابد.

باید همه افراد به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه برنزه کننده و البته اگر افراد تمایل داشته باشند که رنگ پوست شان تیره تر باشد، این بازه زمانی بیشتر تر می شود و این زمان به ۵ تا ۱۰ دقیقه افزایش می یابد؛ در کل می‌توانید مدت زمان لازم جهت برنزه شدن را هر ۱ الی ۲ هفته افزایش دهید.

زمانی که پوست خود را برنزه کردید، باید بدنتان را هیدراته کنید؛ دائما زمان برنزه کردن، یک عدد بطری آب همراهتان داشته باشید و به صورت مداوم آب بنوشید؛ وجود آب زیاد در سلول‌های پوست، موجب سلامت هر چه بیشتر پوست و بدن می شود و از رسیدن آسیب پوستی جلوگیری می شود.

در صورتی که در پوست بدن خود درد یا قرمزی احساس کردید، باید دیگر برنزه نکنید؛ احساس درد و وجود قرمزی در پوست، جزء اولین نشانه های سوختگی پوست است؛ پس از از بین رفتن علائم و نشانه های سوختگی پوست، پوست برنزه به نظر می آید؛ پوست بدن ممکن است بسوزد و قرمز شود که در این صورت باید سریعا به سایه رفت.

زمانی که در محیط های دارای سایه استراحت کردید، باید از لوسیون حاوی مرطوب کننده استفاده نمایید؛ این لوسیون کمک بزرگی به سلامت پوست بدن می کند و می تواند از به وجود آمدن سوختگی های پوستی جلوگیری نماید؛ البته برخی از ژل ها آلوئه ورا دارند که شهرت بسیار زیادی بین مردم دارد.

گاهی اوقات افراد دوست دارند پوست بدن خود را به صورت طبیعی برنزه کنند که در این صورت پوست بدن محافظت می شود؛ از این رو بهتر است برای محافظت از پوست بدن خود، در سایه قرار بگیرید؛ در کل بهترین و مطمئن ترین روش جهت برنزه کردن پوست، کار در فضای باز با برنزه کننده ای مرطوب کننده است.

اکستندرهایی که برنزه کننده اند، ایمن می باشند ولی تنها آن محصولاتی که حاوی دی هیدروکسی استون (DHA) هستند، مورد تایید FDA قرار گرفته‌اند.نکات مهم زمان برنزه کردن پوست

کلام آخر

بسیاری از افراد برای برنزه کردن پوست بدن خود از روغن آفتاب استفاده می کنند؛ روغن آفتاب انواع مختلفی دارد که باید زمان استفاده از آن ها به برخی نکات و توصیه ها توجه کرد؛ از این رو در این مقاله مطالب مفید و ارزشمندی در رابطه با روغن آفتاب در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از بهترین روغن آفتاب را به شما معرفی کرد تا به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین روغن آفتاب دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

چه امتیازی به این مقاله میدهید

نوشته بهترین روغن آفتاب برنز کننده【سال۱۴۰۲】❤️+ لیست ۱۰ تایی اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #روغن #آفتاب #برنز #کنندهسال۱۴۰۲ #لیست #تایی

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)