حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت【سال۱۴۰۲】❤️ + لیست ۱۰ تایی

[ad_1]

ما امروز قصد داریم شما را با بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت آشنا کنیم. آنژیوپلاستی برای درمان نوعی از بیماری قلب شناخته شده می باشد. آنژیوپلاستی یکی از روش های بدون جراحی می باشد که نیازی به بریدگی ندارد و کاملا غیر تهاجمی است. افراد باید سعی کنند برای انجام آنژیوپلاستی بهترین دکتر آنژیوپلاستی و بهترین دکتر قلب و عروق را انتخاب کنند. ما در این مقاله لیستی از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت را در اختیار شما قرار داده ایم، پس تا پایان این مقاله ما را همراهی کنید.

آنژیوپلاستی چیست؟

یکی از روش های بدون جراحی است که احتیاج به بریدگی ندارد و کاملا غیر تهاجمی می باشد. آنژیوپلاستی عروق کرونر که هم چنین تحت عنوان مداخله زیر پوستی عروق کرونر هم شناخته می شود یک روش درمان برای باز کردن سرخرگ‌ های مسدود شده قلب استفاده می‌ گردد. یک بالن کوچک را به صورت موقتی در محل که رگ دچار گرفتگی شده است، قرار داده می شود و آن را باد می‌ کنند تا به باز شدن سرخرگ شما کمک کند.

آنژیوپلاستی برای درمان نوعی از بیماری قلبی شناخته شده که با نام آترواسکلروز استفاده می شود. اگه عروق اصلی که خون رو به بخش چپ قلب می رسونند تنگ بشوند، اگر عضله قلب ضعیف شده باشد یا اگر رگ های خونی بیمار زیاد باشد، جراحی بای پس عروق کرونری انتخاب بهتری نسبت به آنژیوپلاستی است. در این نوع جراحی قسمت مسدود عروق با استفاده از یک رگ خونی از بقیه بخش های بدن کنار گذاشته می شود. اگر دیابت و انسداد زیادی دارید، ممکن است بهترین دکتر آنژیوپلاستی در ایران جراحی بای پس عروق کرونری را پیشنهاد کند. تصمیم گیری در مورد انتخاب جراحی بای پس عروق کرونری و آنژیوپلاستی به شدت بیماری قلب و وضعیت کلی پزشکی بستگی دارد.

ولی قرار دادن یک فنر در رگ کار ساده ای نیست، در بعضی از بیماران بعد از کار گزاری فنر در رگ خون به شکل حادی لخته می شود و پزشک باید بیمار را دوباره به اتاق آنژیوگرافی ببرد و آنژیوپلاستی را انجام دهد. این اتفاقی که ممکن است بیوفتد، می تواند منجر به مرگ بیمار می شد.

انجام آنژیوپلاستی بر عهده ی پزشک فوق تخصص قلب هست و عمل‌ های مداخله‌ ای زیر پوستی و آنژیوپلاستی سرخرگ‌ های کرونر، احتیاج به تجربه و هم چنین تخصص بالایی دارد که تجربه بالای پزشک، باعث دستیابی به نتایج بهتری می‌ شود. در عمل آنژیوپلاستی پزشک یک بالون را که مانند یک بادکنکی کوچک است را به طور موقتی در جایی که شریان عروقی دچار گرفتگی شده به مدت چند ثانیه قرار داده و آن را باد می کند تا رگ کامل باز شود.

بعد از انجام این عمل رگ باز می شود و به روند خودش ادامه می دهد، ولی گاهی اوغات برای جلوگیری از انسداد دوباره از یک فنر به نام استنت استفاده می کنند که در رگی که دارای انسداد است، قرار داده می شود.

برای انجام آنژیوپلاستی بر روی قفسه سینه افراد الکترودهایی قرار می دهند و آن ها را به دستگاه مانیتور قلب متصل می کنند. برای انجام این روش نیاز به بی هوشی نمی باشد و از بی حسی موضعی استفاده می شود و بعد از  بی حسی فرد هیچ گونه دردی را حس نمی کند.

پزشک متخصص بعد از این که سرخرگ را پیدا می کند، کاتتر را وارد پوست می کند که تمامی این مراحل از طریق مانیتور قابل مشاهده می باشد و در زمانی که کاتتر در سرخرگ  قرار بگیرد ماده ای تزریق می کنند تا پزشک متخصص بتواند عکس از سرخرگ بگیرد.

بعد از این که میزان اندازه گرفتگی شریان ها توسط پزشک متخصص بررسی شد، یک وسیله بالونی شکل را وارد بدن می کنند و سپس بالن را باد می کنند و بالن در محل گرفتگی قرار می گیرد و چندین سری پزشک متخصص بالن را باد می کند و در آخر کاتتر را از بدن فرد خاج می کند.

آنژیوپلاستی چیست؟

عوارض آنژیوپلاستی

لخته شدن خون: بعد از این که عمل آنژیوپلاستی انجام می شود امکان دارد که افراد باز هم دچار مشکل لخته شدن خون داخل استنت ها شوند. لخته های خون می توانند باعث شوند که سرخرگ ها مسدود شوند و فرد دچار حمله قلبی بشود.

غیر معمول بودن ضربان قلب: در حین جراحی آنژیوپلاستی ممکن است ضربان قلب بسیار بالا برود و یا خیلی کند شود که در این مواقع این مشکل را بهترین دکتر قلب در مشهد کنترل می کند.

خونریزی: گاهی در قسمتی از بدن که برای جراحی کاتتر وارد شده است دچار خونریزی می شود و بعد از عمل همان ناحیه به شکل کوفتگی در می آید. در برخی از مواقع حین جراحی فرد دچار خون ریزی شدید می شود و نیاز به تزریق خون دارد.

تنگی مجدد شریان ها: زمانی که در جراحی آنژیوپلاستی از استنت استفاده نمی شود، برخی از افراد بعد از جراحی دچار تنگ شدن مجدد شریان ها می شوند.

حمله قلبی: در برخی مواقع امکان دارد که افراد حین جراحی دچار سکته قلبی بشوند که این اتفاق نادر می باشد و کم تر اتفاق می افتد.

سکته: زمانی که کاتتر در آئورت وارد می شود، امکان دارد که پلاک شل شود و باعث می شود که فرد سکته کند. در برخی از مواقع نیز امکان دارد که خون در کاتتر لخته شود و به سمت مغز برود. پزشکان برای جلوگیری از این عارضه که نادر می باشد از رقیق کننده های خون استفاده می کنند.

مشکلات کلیه: در برخی از مواقع امکان دارد در افرادی که مشکل کلیه ندارند و یا افرادی که قبلا دچار بیماری کلیه هستند، مشکلاتی رخ بدهند و به کلیه افراد آسیب وارد شود. اگر پزشک متخصص تشخیص بدهد که احتمالا آسیب رسیدن به کلیه در برخی از افراد زیاد است، رنگ تزریقی در کلیه ها را ملایم تر می کند.

مزایا آنژیوپلاستی

  • یکی از مزایای آنژیوپلاستی رفع خطرات قلبی می باشد. انجام آنژیوپلاستی بعد از حمله قلبی، جان بیمار را می تواند نجات دهد.
  • آنژیوپلاستی درد قفسه سینه را از بین خواهد برد. اگر شما دارای درد قفسه سینه باشید با انجام آنژیوپلاستی می توانید این درد را از بین ببرید.
  • از دیگر مزیت های آنژیوپلاستی رفع تنگی نفس می باشد.
  • بعد از انجام آنژیوپلاستی خون به قلب فرد می رسد و از آسیب به عضله قلب جلوگیری می کند.

۱۰ تا از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت را بشناسید!

دکتر شاهین رحیمی جنبه سرائی

دکتر شاهین رحیمی جنبه سرائی

دکتر شاهین رحیمی جنبه سرائی متخصص قلب و عروق هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر قلب در رشت به شمار می روند. دکتر شاهین رحیمی جنبه سرائی موفق به کسب رتبه برتر بورد تخصصی قلب و عروق کشور شدند. ایشان دارای فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی هستند. ایشان در مقطع تخصص از مرکز قلب و عروق شهید رجایی تهران فارغ التحصیل شدند و موفق به کسب فلوشیپ از این مرکز شدند.

خدمات دکتر شاهین رحیمی جنبه سرائی:

  • آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی
  • کنترل فشار خون
  • درمان بیماری های قلبی
  • درمان گرفتگی عروق

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، جنب پل بوسار، ساختمان پزشکان دانا، طبقه پنجم، واحد ۵۲

شماره تماس: ۰۱۳۳۲۱۲۲۶۵۴

دکتر محمد اسماعیل رضایی

محمد اسماعیل رضایی

دکتر محمد اسماعیل رضایی فوق تخصص قلب و عروق هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت به شمار می ‌روند. ایشان موفق به کسب بورد تخصصی طب داخلی از دانشگاه علوم پزشکی تهران هستند. دکتر محمد اسماعیل رضایی دارای بورد فوق تخصصی قلب و عروق از دانشگاه علوم پزشکی تهران می باشند. ایشان دارای ۱۰ سال سابقه فعالیت در کادر هیئت علمی هستند. دکتر رضایی موفق به کسب فلوشیپ اکوکاردیوگرافی از بیمارستان قلب شهید رجایی تهران هستند. ایشان همچنین دارای فلوشیپ تصویربرداری قلب از بیمارستان قلب شهید رجایی تهران نیز می باشند. دکتر محمد اسماعیل رضایی جزء باتجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود هستند.

خدمات دکتر محمد اسماعیل رضایی:

  • آنژیوپلاستی
  • تست ورزش
  • هولتر ریتم قلب
  • هولتر فشار خون
  • اکو مری

آدرس: رشت، گلسار، میدان صابرین، ابتدای گلباغ نماز، ساختمان رویال، طبقه اول

شماره تماس: ۰۱۳۳۲۱۳۴۰۴۴

دکتر مهدیس افقی

دکتر مهدیس افقی

دکتر مهدیس افقی متخصص قلب و عروق هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت هستند. دکتر افقی موفق به کسب بورد تخصصی از مرکز قلب شهید رجایی تهران می باشند. دکتر مهدیس افقی عضو انجمن قلب اروپا می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می ‌روند. افراد می توانند برای درمان بیماری ‌های قلب و انجام آنژیوپلاستی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر مهدیس افقی:

  • آنژیوپلاستی
  • آنژیوگرافی
  • تست ورزش
  • نوار قلب
  • درمان سکته قلبی

آدرس: رشت، چهار راه گلسار، خیابان نواب، کوچه میلاد، ساختمان پایا، طبقه پنجم، واحد ۲۰

شماره تماس: ۰۱۳۳۲۱۳۳۸۱۲

دکتر وحید آقایی

دکتر وحید آقایی

دکتر وحید آقایی متخصص قلب و عروق و یکی از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت هستند. ایشان یکی از با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود به شمار می روند. دکتر وحید آقایی بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند. دکتر وحید آقایی توانستند بورد تخصصی خود را دریافت کنند.

خدمات دکتر وحید آقایی:

  • آنژیوپلاستی
  • درمان واریس پا
  • کنترل فشار خون
  • آنژیوگرافی
  • درمان گرفتگی عروق

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، انتهای خیابان نواب، ساختمان پزشکان رازی، طبقه پنجم

شماره تماس: ۰۱۳۳۲۱۳۴۵۲۱

دکتر راژان پیران

دکتر راژان پیران

دکتر راژان پیران متخصص قلب و عروق هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت به شمار می روند. ایشان دارای فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی هستند. دکتر راژان پیران یکی از با تجربه ترین پزشکان در زمینه قلب و عروق به شمار می ‌روند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را با موفقیت پشت سر بگذارند.

خدمات دکتر راژان پیران:

  • آنژیوپلاستی
  • آنژیوگرافی
  • درمان بیماری های قلب
  • کنترل فشار خون
  • درمان گرفتگی عروق

آدرس: رشت، چهارراه گلسار، پل بوسار، ساختمان دانا، طبقه دهم، واحد ۱۰۴

شماره تماس: ۰۱۳۳۳۱۱۷۳۱۵

دکتر شیما قاسمی

دکتر شیما قاسمی

دکتر شیما قاسمی متخصص قلب و عروق و یکی از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را پشت سر بگذارند و موفق به کسب بورد تخصصی می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در حیطه فعالیت خود می باشند. افراد می توانند برای انجام آنژیوپلاستی به ایشان مراجعه نمایند.

خدمات دکتر شیما قاسمی:

  • آنژیوگرافی
  • آنژیوپلاستی
  • درمان بیماری های قلب

آدرس: رشت، گلسار، میدان صابرین، ساختمان آتیه، طبقه هفتم، واحد ۶

شماره تماس: ۰۱۳۳۲۱۳۳۷۶۰

دکتر مهدی اکبرزاده

دکتر مهدی اکبرزاده

دکتر مهدی اکبرزاده متخصص قلب و عروق و همچنین واریس هستند. ایشان یکی از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت به شمار می روند. دکتر مهدی اکبرزاده دانش آموخته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند. ایشان دارای فلوشیپ بالون آنژیوپلاستی می باشند. دکتر مهدی اکبرزاده عضو پیوسته انجمن اینترونشنال قلب و عروق اروپا هستند. ایشان عضو هیئت علمی مرکز تحقیقاتی خلیج فارس و هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی می باشند. دکتر اکبرزاده دارای گواهینامه درمان بیماری های واریس اروپا هستند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر مهدی اکبرزاده:

  • آنژیوگرافی
  • آنژیوپلاستی
  • نوار قلب
  • درمان واریس
  • اکوکاردیوگرافی

آدرس: رشت، میدان حشمت، ساختمان کیمیا، طبقه چهارم، واحد ۱۳ و ۱۴، کلینیک کیمیا

شماره تماس: ۰۱۳۴۲۲۲۸۶۵۵

دکتر محمد اسدیان راد

دکتر محمد اسدیان راد

دکتر محمد اسدیان راد یکی از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت به شمار می روند. ایشان متخصص قلب و عروق هستند. دکتر اسدیان راد بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را به اتمام برسانند. ایشان دانشیار دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستند. دکتر اسدیان راد همچنین مدیر گروه قلب نیز می باشند. افراد می توانند برای انجام آنژیوپلاستی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر محمد اسدیان راد:

  • آنژیوپلاستی
  • آنژیوگرافی
  • درمان سکته قلبی
  • کنترل فشار خون

آدرس: رشت، بلوار نماز، نبش ورودی شهرک بهشتی، مجتمع پزشکی باران

شماره تماس: ۰۱۳۳۳۷۶۵۶۶۸

دکتر حسین صادقی

دکتر حسین صادقی

دکتر حسین صادقی متخصص قلب و عروق و یکی از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند تخصص خود را با موفقیت به اتمام برسانند و موفق به کسب بورد تخصصی می باشند. افراد می توانند برای انجام آنژیوپلاستی و درمان بیماری های قلبی به ایشان مراجعه کنند. دکتر صادقی جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند.

خدمات دکتر حسین صادقی:

  • آنژیوپلاستی
  • مشاوره قلب
  • هولتر ریتم
  • هولتر فشار خون
  • نوار قلب
  • تست ورزش
  • آنژیوگرافی

آدرس: رشت گلباغ نماز مجتمع پزشکی باران طبقه دوم واحد ۲۰۳

شماره تماس: ۰۱۳۳۳۷۶۵۶۶۸

دکتر داریوش ساعد

دکتر داریوش ساعد

دکتر داریوش ساعد متخصص قلب و عروق و یکی از بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت هستند. ایشان بعد از گذراندن دوره پزشکی عمومی توانستند دوره تخصص خود را به اتمام برسانند و موفق به کسب بورد تخصصی در حیطه فعالیت خود می باشند. ایشان جزء با تجربه ترین پزشکان در زمینه فعالیت خود به شمار می روند. افراد می ‌توانند برای درمان بیماری‌ های قلبی و انجام آنژیوپلاستی به ایشان مراجعه کنند.

خدمات دکتر داریوش ساعد:

  • آنژیوپلاستی
  • آنژیوگرافی
  • درمان گرفتگی عروق
  • کنترل فشار خون
  • درمان بیماری های قلبی

آدرس: رشت، گلباغ نماز، جنب پل صابرین، ساختمان آتیه، طبقه ششم، واحد ۶۰۶

شماره تماس: ۰۱۳۳۲۱۲۹۲۹۳

مراقبت های بعد از آنژیوگرافی

افراد پس از انجام آنژیوگرافی باید نکاتی را رعایت کنند تا روند بهبودی تسریع پیدا کند که در ادامه به مراقبت های بعد از آنژیوگرافی می پردازیم:

  • محل قرار دادن کاتتر را حداقل یک بار در روز با آب و صابون بشویید، دست یا حوله خود را در آب صابون آغشته کنید و به آرامی محل را بشویید، محل قرارگیری کاتتر را مالش ندهید.
  • صبح روز بعد از آنژیوگرافی می توانید پانسمان را باز کنید که ساده ترین راه برای انجام این کار این است که دوش بگیرید، باند را بردارید و آن را مرطوب کنید و در نهایت پانسمان را باز کنید.
  • پزشک ممکن است داروهای جدید تجویز کند، مطمئن شوید که متوجه شده اید چه داروهایی را باید بعد از عمل مصرف کنید و چه مقدار مصرف کنید.
  • اگر دیابت دارید، بهترین دکتر آنژیوگرافی در رشت ممکن است داروی شما را برای یک یا دو روز اول بعد از عمل تنظیم کند که در این صورت شما باید از پزشک خود در مورد دوز دارویی و زمان مصرف داروهای دیابت خود سوال کنید.
  • حتما روزانه ۸ تا ۱۰ لیوان مایعات شفاف به خصوص آب بنوشید تا ماده حاجب از بین برود.
  • ممکن است بتوانید سه روز پس از آنژیوگرافی و همچنین یک هفته پس از آنژیوپلاستی ساده به محل کار خود بازگردید که اگر دچار حمله قلبی شده اید، ممکن است به مدت ۴ تا ۶ هفته استراحت کرده و سپس کار خود را شروع کنید.

اقدامات قبل از آنژیوپلاستی

  • اولین و مهم ترین اقدام قبل از آنژیوپلاستی، مراجعه به بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت می باشد. شما باید تمام تلاش خود را بکنید تا به بهترین دکتر آنژیوپلاستی جهت درمان مراجعه نمایید.
  • حتماً قبل از مراجعه برای انجام آنژیوپلاستی بهداشت فردی خود را رعایت کنید و سعی کنید قبل از مراجعه برای انجام آنژیوپلاستی استحمام نمایید.
  • حتماً قبل از مراجعه به بیمارستان و کلینیک، وسیله هایی مانند ساعت، دستبند، حلقه و … را درآورید و آن ها را در منزل بگذارید. به هیچ عنوان وسیله های ارزشمند خود را به کلینیک و یا بیمارستان نبرید.
  • چند ساعت قبل از آنژیوپلاستی چیزی نخورید و نیاشامید، زیرا باید قبل از انجام این کار ناشتا باشید.
  • اگر از داروهای خاصی استفاده می کنید و یا بیماری خاصی دارید باید حتما پزشک خود را قبل از انجام آنژیوپلاستی در جریان بگذارید.
مراقبت های بعد از آنژیوگرافی

ویژگی های بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت

برای انجام پلاستی باید سعی کنید به بهترین دکتر قلب در رشت مراجعه نمایید. ما در این قسمت برخی از ویژگی های بهترین دکتر پلاستی در رشت را در اختیار شما قرار داده ایم. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • اولین و مهم ترین ویژگی بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت داشتن مدرک و تخصص قلب و عروق می باشد. باید به پزشکی مراجعه نمایید که دارای مدرک قلب و عروق از بهترین و معتبر ترین دانشگاه باشد.
  • از دیگر ویژگی های بسیار مهم تجربه کافی و سابقه بالای پزشک است. اگر پزشک شما دارای تجربه بسیار و همچنین سابقه بالایی باشد به خوبی می تواند بیماری شما را تشخیص دهد و آن را درمان کند.
  • رفتار بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت در برخورد با بیماران خود بسیار پسندیده است. ایشان تمام سعی خود را می کند تا به سوالات بیماران به خوبی پاسخ دهد.
  • بهترین پزشک در مطبی مشغول فعالیت است که دارای تجهیزات بسیار مناسب و پیشرفته برای درمان بیماران باشد.
  • بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت قبل از انجام عمل برای بیمار خود جلسه مشاوره ای را برگزار می کند و تمام نکات را قبل از انجام عمل به بیمار خود می گوید. همچنین اقدامات قبل و بعد از عمل آنژیوپلاستی در این جلسه به بیمار گفته می شود.
  • بهترین دکتر کسی است که بیماران قبلی وی از ایشان همواره رضایت بسیاری داشته باشند. پس قبل از مراجعه به پزشک برای درمان از بیماران قبلی پزشک میزان رضایت آن ها را پرس و جو کنید و بعد به پزشک مراجعه نمایید.

کلام آخر

آنژیوپلاستی یکی از روش های بدون جراحی است که احتیاج به بریدگی ندارد و غیر تهاجمی می باشد. آنژیوپلاستی عروق کرونر که همچنین تحت عنوان مداخله زیر پوستی عروق کرونر هم شناخته می شود یک روش درمان برای باز کردن سرخرگ‌ های مسدود شده قلب استفاده می‌ گردد. یک بالن کوچک را به صورت موقتی در محل که رگ دچار گرفتگی شده است، قرار داده می شود و آن را باد می‌ کنند تا به باز شدن سرخرگ شما کمک کند. برای انجام آنژیوپلاستی به بهترین دکتر قلب در تهران مراجعه کنید.

از شما عزیزان بسیار سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته شما را با بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت آشنا کند. امیدواریم این مطالب برای شما مفید واقع شده باشند. در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد وارد سایت شوید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

چه امتیازی به این مقاله میدهید

نوشته بهترین دکتر آنژیوپلاستی در رشت【سال۱۴۰۲】❤️ + لیست ۱۰ تایی اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #دکتر #آنژیوپلاستی #در #رشتسال۱۴۰۲ #لیست #تایی

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)