حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین جراح پروتز سینه در پونک【سال۱۴۰۲】❤️ + لیست ۵تایی

[ad_1]

از گذشته تاکنون تناسب اندام برای افراد اهمیت زیادی داشته و برای رسیدن به آن تلاش می کنند، در این بین بانوان نیز علاوه بر تناسب اندام به دنبال داشتن سینه های پر و خوش فرم می باشند؛ چرا که برخی از آن ها دارای سینه های کوچک و افتاده و یا نا متقارن هستند. این اتفاق باعث شده بانوان اعتماد به نفسشان را از دست بدهند. از این رو با پیشرفت علم پزشکی جراحی ای به نام پروتز سینه در این زمینه به وجود آمده که باعث رفع افتادگی و کوچک بودن سینه ها می شود. ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین جراح پروتز سینه در پونک آشنا کنیم، پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

جراحی پروتز سینه چیست؟

امروزه که انواع جراحی های زیبایی به وجود آمده، پروتز سینه نیز در این زمینه پا به عرصه گذاشته است و یکی از پرطرفدارترین جراحی بین بانوان می باشد. دلایل مختلفی از جمله بارداری، زایمان و شیردهی باعث می شود تا سینه فرم جذاب خود را از دست بدهد، شل و افتاده و یا کوچک شود. بهترین جراح پروتز سینه در پونک با انجام جراحی پروتز سینه به شما کمک می کند تا سینه های خوش فرم و جذابی داشته باشید.

جراحی پروتز سینه از جمله جراحی های کم تهاجمی می باشد که برای فرم دادن به سینه، برجسته کردن و بزرگ کردن سینه انجام می شود. برای انجام جراحی پروتز سینه، ماده ای با بافت مصنوعی به نام پروتز، درون سینه و روی عضله قفسه سینه قرار می گیرد و به سینه فرم و حجم می دهد. پروتز از ترکیبات مختلف و به شکل های مختلفی ساخته می شود. ترکیبات استفاده شده در پروتز، مطابق و سازگار با بدن انسان می باشد و باعث ایجاد آسیب در بدن نمی شود.

با مراجعه به بهترین جراح پروتز سینه در پونک و انجام این جراحی می توانید اعتماد به نفس خود را به دست بیاورید و رضایت زیادی از اندام زنانه خود داشته باشید. قابل ذکر است برای انجام جراحی های زنانه دیگر می توانید به بهترین جراح زیبایی زنان در تهران نیز مراجعه کنید.

جراحی پروتز سینه چیست؟

ویژگی های بهترین جراح پروتز سینه در پونک

بهتر است قبل از انجام جراحی پروتز سینه تحقیقات لازم را انجام دهید و به بهترین جراح پروتز سینه در تهران مراجعه کنید. در ادامه به برخی از ویژگی های  بهترین جراح پروتز سینه در پونک اشاره می کنیم:

  • تجربه و مهارت: یکی از ویژگی های بهترین جراح پروتز سینه در پونک، تجربه و مهارت بالای پزشک می باشد. به این منظور که تا کنون، طی گذشت سالیان طولانی، مهارت زیادی به دست آورده باشد و در انجام جراحی تجربه زیادی داشته باشد.
  • به روز بودن: از دیگر موارد مهم در انتخاب جراح پروتز سینه به روز بودن پزشک است که با تکنیک های روز جلو برود و مجهز باشد. جراح پروتز سینه باید دارای علم و تکنیک روز دنیا باشد، در غیر این صورت ممکن است نتیجه جراحی باعث نارضایتی بیمار باشد.
  • وجدان و اخلاق خوب: یکی از ویژگی های مهم د جراح پروتز سینه که در کنار دانش و تجربه باید از آن برخوردار باشد، وجدان و اخلاق حرفه ای می باشد. جراح می بایستی با بیمار خود درست برخورد کند و از دانش و مهارت خود برای درمان مراجعین به طور یکسان استفاده کند، هم چنین به حرف های مراجع خوب گوش دهد و بهترین مشاوره را به بیمار بدهد. در ادامه لیستی از بهترین جراح پروتز سینه در پونک را برایتان تهیه کرده ایم.

۵ تا از بهترین جراح پروتز سینه در پونک را بشناسید!

دکتر نجمه دباغ

دکتر نجمه دباغ

دکتر نجمه دباغ فوق تخصصی جراحی پستان می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و عضو هیات علمی دانشگاه می باشند و در کنگره های معتبر داخلی و خارجی شرکت کرده اند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین جراح پروتز سینه در پونک می باشند.

خدمات:

  • پروتز سینه
  • بیماری پستان
  • معاینه
  • پروتز

آدرس : تهران، میدان ونک، خیابان حقانی، نبش گاندی جنوبی، کلینیک فوق تخصصی ژنوسل

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۹۶۹۵۱

دکتر فرهاد موسی زاده

دکتر فرهاد موسی زاده

دکتر فرهاد موسی زاده مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و تحصیلات دانشگاهی خود را زیر نظر اساتید برجسته کشور گذرانده و همچنین افتخار دستیاری ان ها را نیز داشته اند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین جراح پروتز سینه در پونک می باشند.

خدمات :

  • پروتز سینه
  • کیست پستان
  • معاینه
  • پروتز

آدرس : تهران، خیابان ولیعصر، توانیر، رو به روی اورژانس بیمارستان دی، کوچه دوم گاندی، ساختمان پزشکان دی

شماره تماس: ۰۲۱۸۸۶۸۶۹۲۹

دکتر طناز فخیم

دکتر طناز فخیم

دکتر طناز فخیم مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند. ایشان پس از اتمام تحصیلات در مطب شخصی خود خدمات ارائه می دهند و تلاش دارند تا بهترین خدمات را ارائه دهند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین جراح پروتز سینه در پونک می باشند.

خدمات:

  • پروتز سینه
  • لیپوماتیک
  • معاینه
  • پروتز

آدرس : پونک، اشرفی اصفهانی، نرسیده به نیایش، کوچه آزاده، پلاک ۴، طبقه ۴

شماره تماس: ۰۲۱۴۶۰۱۷۳۵۹

دکتر ناصر یاهو

دکتر ناصر یاهو

دکتر ناصر یاهو متخصص جراحی عمومی و جراح پلاستیک می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و عضو جامعه جراحان ایران می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین جراح پروتز سینه در پونک می باشند.

خدمات:

  • پروتز سینه
  • پیکرتراشی
  • معاینه
  • لیپوماتیک

آدرس : میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک ۵۰، طبقه دوم، واحد ۴

شماره تماس: ۰۹۱۲۲۰۵۶۶۴۲

دکتر پیمان صدری

دکتر پیمان صدری

دکتر پیمان صدری متخصص جراحی عمومی می باشند. ایشان مدرک عمومی و تخصص خود را دریافت کردند و فارغ التحصیل شدند و در مطب خود دارای دستگاه های پیشرفته علم پزشکی می باشند. ایشان همیشه تلاش دارند تا اطلاعات علمی خود را بروز کنند تا بتوانند بهترین خدمات را ارائه دهند. همچنین ایشان جزء یکی از بهترین جراح پروتز سینه در پونک می باشند.

خدمات:

  • پروتز سینه
  • لیپوماتیک
  • معاینه
  • عمل شقیقه

آدرس : شریعتی، دو راهی قلهک، انتهای کوچه مرشدی، ساختمان پزشکان مهرآفرین، طبقه ۲

شماره تماس: ۰۹۱۹۹۹۲۰۲۷۸

مراحل انجام جراحی پروتز سینه

جراحی سینه همانند جراحی های زیبایی و درمانی دیگر دارای مراحلی می باشد. در ادامه به مراحل انجام جراحی پروتز سینه توسط بهترین جراح پروتز سینه در پونک که ۴ مرحله می باشد اشاره می کنیم:

  • مرحله اول:  ابتدا در مرحله اول، پزشک بیمار را کاملا بی هوش می کند تا متوجه حس و درد نشود.
  • مرحله دوم: در این مرحله جراح با تکنیک و روش خود برشی در نواحی سینه انجام می دهد که محل برش می تواند در قسمت های (ناحیه زیر بغل، چین زیر سینه، اطراف هاله قهوه ای رنگ و در موارد بسیار کم دور ناف) باشد.
  • مرحله سوم: در مرحله سوم جراح بعد از انجام برش، پروتز ها را در سینه جای گذاری می کند که معمولا پشت بافت سینه یا زیر عضلات ماهیچه سینه قرار می گیرد و با توجه به تشخیص جراح متفاوت است.
  • مرحله چهارم: در این مرحله قسمت برش زده شده بخیه زده می شود و در آخر، جراح بخیه را پانسمان می کند و سوتین طبی به بیمار می پوشاند.
مراحل انجام جراحی پروتز سینه

توصیه های مراقبتی بهترین جراح پروتز سینه در پونک

بعد از انجام جراحی سینه بهتر است تا ۱ هفته استراحت کنید، وجود درد بعد از جراحی طبیعی می باشد که به تدریج و با گذشت زمان خوب می شود، برای کاهش و تسکین درد با توصیه پزشک می توانید از مسکن استفاده کنید همینطور بهتر است توصیه های مراقبتی بهترین جراح پروتز سینه در پونک را رعایت کنید. این موارد به شما کمک می کند تا دوره نقاهت بعد از جراحی را به خوبی سپری کنید و نتیجه موفقی از جراحی مشاهده کنید.

  • سعی کنید روزی که قصد انجام جراحی را دارید یک همراه کنارتان داشته باشید، همینطور بهتر است تا چند روز بعد جراحی فردی کنارتان باشد و شما را همراهی کند.
  • برای کاهش کبودی و تورم بعد از جراحی، می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.
  • در صورتی که جراح برایتان سوتین طبی تجویز کرد، به صورت مرتب از آن استفاده کنید.
  • بعد از انجام جراحی، به مدت ۳ هفته طاق باز بخوابید از خوابیدن به روی شکم پرهیز کنید.
  • به مدت ۴۸ تا ۷۲ ساعت بعد از جراحی با مشورت از پزشک می توانید استحمام کنید.
  • به مدت ۲ هفته بعد از انجام جراحی از مصرف دخانیات و الکل خودداری کنید، چرا که باعث اختلال در روند جریان خون می شود و هم چنین الکل باعث افزایش خونریزی می شود.

کلام آخر

جراحی پروتز سینه به عنوان جراحی زیبایی بین بانوان بسیار پرطرفدار می باشد. این جراحی برای کسانی که به دلایل مختلفی از جمله سرطان سینه، شیردهی، بارداری، ژنتیک و موارد دیگر، از سینه هایشان راضی نیستند و سینه هایشان کوچک، نامتقارن، افتاده و شل می باشد مناسب است. جراحی پروتز سینه با انجام برش در نواحی سینه و کار گذاشتن ماده ای به نام پروتز که به شکل مختلف می باشد و بافت مصنوعی دارد انجام می شود. برای این جراحی می توانید به بهترین جراح پروتز سینه در پونک مراجعه کنید.

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان این مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی داشته تا شما را با بهترین جراح پروتز سینه در پونک آشنا کند. در صورت داشتن هر گونه سوال و یا انتقاد و پیشنهاد، می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۵/۵ – (۳ امتیاز)

نوشته بهترین جراح پروتز سینه در پونک【سال۱۴۰۲】❤️ + لیست ۵تایی اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #جراح #پروتز #سینه #در #پونکسال۱۴۰۲ #لیست #۵تایی

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)