حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در پونک【سال۱۴۰۲】❤️ + لیست ۵ تایی

[ad_1]

ما در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین جراح ابدومینوپلاستی در پونک آشنا کنیم. بسیاری از افراد از چربی های دور شکم و افتادگی پوست شکم رنج می برند و برای راحتی از آن و رسیدن به تناسب اندام تلاش می کنند. ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم یکی از راحت ترین و در دسترس ترین راه ها برای رسیدن به اندام ایده آل می باشد. اگر شما نیز به دنبال بهترین جراح ابدومینوپلاستی در پونک هستید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

ابدومینوپلاستی چیست؟

چربی های دور شکم، افتادگی و یا شل شدن پوست شکم به عوامل مختلفی از جمله بارداری، عادت بد غذایی و موارد دیگر بستگی دارد. جراحی های پیکر تراشی، از جمله لیپوساکشن به عنوان حذف چربی و از بین بردن چاقی انجام می شود، اما افتادگی و شل بودن پوست را از بین نمی برند. ابدومینوپلاستی یا جراحی زیبایی شکم، به منظور زیبا شدن ظاهر شکم و حذف چربی های اضافی دور شکم و پهلو انجام می شود.

این جراحی تهاجمی که به تامی تاک هم معروف است، باعث می شود چربی های شکم از بین بروند، دیواره های شکم سفت و عضلانی شوند و ظاهر کلی شکم تغییر پیدا کند. ابدومینوپلاستی با برش طولانی از یک سمت لگن به سمت دیگر انجام می شود و بعد از جراحی، پزشک ناف را به قسمتی از شکم وصل می کند که ظاهرش طبیعی باشد. این جراحی حدودا بین ۲ تا ۵ ساعت انجام می شود.

انواع جراحی ابدومینوپلاستی

شما بعد از مراجعه به بهترین جراح پلاستیک در تهران و مشاوره گرفتن از ایشان با خیال راحت می توانید این جراحی را انجام دهید. جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی، به صورت کلی به ۳ روش انجام می شود که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

ابدومینوپلاستی کامل: این روش برای کسانی که شکم بسیار بزرگ و افتاده ای دارند مناسب می باشد. در این شیوه پزشک ابتدا برش کاملی در زیر شکم، از یک سمت پهلو به سمت دیگر انجام می دهد و پوست را از دیواره شکم جدا می کند و چربی ها و پوست های اضافی را بیرون می آورد. در آخر سوراخ جدیدی برای ناف در جای مناسب به وجود می آورد و پوست شکم را به هم می رساند و آن را بخیه می زند.

مینی ابدومینوپلاستی: این روش معمولا مناسب کسانی می باشد که چربی کمتر و افتادگی پوست کم تری دارند و معمولا در این شیوه ناف جا به جا نمی شود. برش های شکم در این روش نسبت به ایدومینوپلاستی کامل، کوتاه تر می باشد. در این روش نیز بعد از برش، پوست از دیواره شکم جدا می شود و چربی های اضافی برداشته می شوند و در آخر پوست دو طرف به هم رسانده می شود و بخیه زده می شود. این جراحی معمولا حدود ۲ ساعت طول می کشد.

ابدومینوپلاستی گرداگرد: این شیوه قابل انجام برای کسانی می باشد که در قسمت پشت هم چربی دارند. در این روش برش وسیعی در قسمت شکم و قسمتی از پشت انجام می شود و بیمار به دو جهت پشت و رو روی تخت قرار می گیرد. با مشاوره گرفتن از بهترین جراح ابدومینوپلاستی در پونک می توانید بهترین روش که برای شما مناسب است را انجام دهید.

عوارض ابدومینوپلاستی

شما با انجام تحقیقات لازم درباره جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی و با مشاوره گرفتن از بهترین جراح پیکرتراشی در تهران می توانید جراحی ابدومینوپلاستی را با خیال راحت و به بهترین نحو انجام دهید، اما لازم است بدانید ابدومینوپلاستی نیز مانند جراحی های زیبایی دیگر در کنار جنبه درمانی و زیبایی که دارد، در برخی موارد نیز دارای عوارض و خطراتی می باشد.

شما با مراجعه به بهترین جراح ابدومینوپلاستی در پونک می توانید از بسیاری از این عوارض در امان باشید. در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم:

  • تروآمبولی( وارد شدن لخته خون به رگ ها که باعث بسته شدن رگ های خونی می شود)
  • نکروز پوست(  باعث سیاه شدن پوست می شود)
  • عدم وجود تقارن در قسمت جراحی و قسمتی که پوست جمع شده است.
  • کاهش  حس پوستی
  • طولانی بودن روند ترمیم و بهبودی بخیه
  • خونریزی بعد از عمل
  • عفونت
  • حالت تهوع
  • تورم و کبودی قسمت جراحی شده

توصیه های مراقبتی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در پونک

بعد از انجام جراحی بهتر است به توصیه های پزشک عمل کنید تا دوران نقاهت را به خوبی سپری کنید و نتیجه رضایت بخشی را کسب کنید.

  • بهتر است تا ۴۸ ساعت استحمام نکنید.
  • حداقل به مدت ۲ هفته کامل استراحت کنید.
  • در روز های اول بعد از جراحی شکم تورم می کند. بهتر است با مشورت از پزشک خود، از گن استفاده کنبد تا تورم کم شود.
  • رژیم غذایی خود را رعایت کنید.
  • برای بهبودی زخم تان آب میوه های طبیعی مثل آناناس، میل کنید.
  • به مدت ۳ ماه از مصرف نوشیدنی های الکلی و دخانیات بپرهیزید.
  •  به توصیه پزشک در روز های اول، در خانه آرام قدم بزنید و موقع خوابیدن ترجیحا زانو هایتان خمیده باشد، از خوابیدن به روی شکم و پهلو خودداری کنید و طاق باز بخوابید.

کلام آخر

جراحی ابدومینوپلاستی در جهت تناسب اندام و لاغری شکم و پهلو می باشد که علاوه بر جنبه لاغری باعث می شود شل بودن و افتادگی پوست شکم نیز رفع شود و شکم صاف و خوش فرم باشد. این جراحی سه روش کلی دارد و مانند جراحی های دیگر دارای معایب و مزایایی می باشد. شما با مراجعه به بهترین جراح ابدومینوپلاستی در پونک، می توانید این جراحی را به بهترین نحو انجام دهید.

از شما عزیزان سپاس گزاریم که ما را تا پایان مقاله همراهی کردید. سایت جراحتو همواره سعی بر این داشته شما را با بهترین جراح ابدومینوپلاستی در پونک آشنا کند. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا انتقاد و پیشنهاد، می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۳.۷/۵ – (۳ امتیاز)

نوشته بهترین جراح ابدومینوپلاستی در پونک【سال۱۴۰۲】❤️ + لیست ۵ تایی اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #جراح #ابدومینوپلاستی #در #پونکسال۱۴۰۲ #لیست #تایی

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)