حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین تقویت کننده مو ایرانی و خارجی❤️【ضدریزش + حالت دهنده】

[ad_1]

بسیاری از افراد آرزوی داشتن موهای پرپشت و سالم را دارند، از این رو می خواهیم ۱۰ تا از بهترین تقویت کننده مو ایرانی و خارجی را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابید و موهایی زیبا داشته باشید؛ تقویت کننده مو انواع مختلفی دارد که می تواند تاثیر بسزایی در حالت دهی به مو، جلوگیری از ریزش مو، رساندن مواد مغذی به مو و غیره داشته باشد؛ اگر شما نیز به دنبال یک محصول بسیار باکیفیت جهت تقویت موهای خود هستید، می توانید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید.

بهترین تقویت کننده مو چیست؟

بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف دچار ریزش مو می شوند یا موهایشان آسیب می بینند که با استفاده از برخی محصولات می توان از بروز این مشکلات جلوگیری کرد؛ محصولات متنوعی در بازار یافت می شوند که در ترکیبات آن ها مواد مغذی و بسیار مفید وجود دارد؛ بهترین تقویت کننده مو جزء محصولات بهداشتی محسوب می شود که تاثیر بسزایی در رشد بهتر موها دارد و می تواند از ریزش مو جلوگیری کند.

باید زمان خرید هر یک از محصولات مربوط به تقویت کننده مو، به نوع مو و مشکلات مو توجه کرد زیرا در صورت تناسب محصول با مو، نتیجه بسیار بهتری برای مو حاصل می شود و در نهایت موهایی پرپشت و ضخیم و سالم می توان داشت.

بهترین تقویت کننده مو چیست؟

مزایای تقویت کننده مو

در صورتی که شما از یک محصول بهترین تقویت کننده مو استفاده نمایید متوجه خواهید شد که این محصول با مزایا و فواید بسیار زیادی همراه است که در ادامه آن ها را برای شما شرح خواهیم داد :

  • موهای بسیار آسیب دیده و شکننده ترمیم می شود.
  • موها رشد می کنند و به صورت مجدد می رویند.
  • از ریزش مو جلوگیری می کند.
  • از ریزش بیش از اندازه موها جلوگیری می کند.
  • موهای بسیار نازک و حساس را تقویت می کند.
  • پوست سر را تقویت می کند.
  • فولیکول مو را تقویت می کند.
  • موهای بی جان و ضعیف را درخشان می کند.

انواع محصولات تقویت کننده مو

برای تقویت مو از محصولات متنوع و متعددی استفاده می شود که هر یک از آن ها به نوعی می توانند مواد مغذی را به مو و پوست سر برسانند؛ انواع محصولات تقویت کننده مو را در ادامه برای شما شرح خواهیم داد :

۱ . سرم تقویت کننده : در صورتی که شما از ریزش مو بسیار زیاد رنج می برید و به سلامت موهای خود اهمیت می دهید، باید به دنبال یک راهکار مناسب جهت درمان کردن این مشکل مو باشید؛ سرم هایی که تقویت کننده هستند، تحت نظر بهترین دکتر پوست و مو در تهران تجویز می شوند و کمک بزرگی به تحریک کردن و بازسازی نمودن سلول های پوست سر می نمایند.

اگر سلول های پوست سر به وسیله مواد مغذی تحریک شوند، موجب رویش دوباره مو می شود و از ریزش موها به طور احتمالی جلوگیری می کند؛ در ضمن در صورت استفاده از این سرم ها، دیگر مشکل استفاده از ماسک مو، شامپو و کرم مو را نخواهید داشت و بعد از گذشت دو الی سه هفته استفاده به صورت طولانی مدت، نتایج بسیار چشم گیری حاصل می شود.

۲ . محلول تقویت کننده مو : محلول هایی که مناسب تقویت مو هستند دارای ویتامین های متعدد A , B3  می باشند؛ این گونه محصولات ترکیبات خاصی دارند که می توانند موجب رویش موها شوند و از ریزش موها جلوگیری نمایند؛ باید این محصول تنها یک مرتبه در روز استفاده شود، این محصول باید به مدت ۲ دقیقه بر روی پوست سر باقی بماند و ماساژ داده شود.

۳ . شامپو تقویت کننده مو های آسیب دیده : موهایی که دچار آسیب شده اند، هیچ زیبایی خاصی ندارند و از این رو باید برای رفع این مشکلات از محصولات تقویت کننده مو استفاده کرد زیرا تاثیر بسزایی در رفع مشکلات مو دارند؛ شامپوهایی که تقویت کننده هستند دارای ویتامین ها و مواد مفید و مغذی می باشند و کمک بزرگی به موهای آسیب دیده می کند؛ کسانی که موهایشان بر اثر رنگ کردن مداوم مو، استفاده مداوم از سشوار دچار آسیب شده می توانند از شامپو مناسب استفاده کنند؛ این محصولات می توانند به شادابی و درخشندگی مو کمک کند.

۴ . کرم ترمیم کننده مو : این نوع از محصولات تقویت کننده می توانند به طور اختصاصی موهای آسیب دیده را درمان کنند و کمک شایانی به داشتن موخوره و شکنندگی مو کنند؛ با استفاده از کرم ترمیم کننده، ساختار یکنواخت و یکدستی برای کوتیکول لایه خارجی مو فراهم می گردد؛ استفاده کردن از این محصول بعد از حمام کردن، موجب افزایش میزان مقاومت و درخشندگی مو می شود.انواع محصولات تقویت کننده مو

۵ . شامپو ضد شوره : بسیاری از افراد بنا به دلایل مختلف شوره سر را تجربه می کنند؛ از این رو بهتر است از شامپو ضد شوره استفاده کرد تا علاوه بر کاهش شوره سر، موها نیز تقویت شود؛ البته بهترین انواع شامپو مو که ضد شوره هستند، برای انواع مختلف مو مناسب اند که می توانند سلول های مرده پوست را از بین ببرد.

۶ . اسپری تقویت کننده مو : اسپری های دوفازی که در بازار وجود دارند می توانند به تقویت موها کمک کنند؛ بسیاری از افراد برای زیبایی موهای خود از سشوار یا اتو مو استفاده می کنند که موجب خشکی و شکننده شدن موها می شوند؛ اسپری دو فاز موجب تقویت مو می شود و از موها در برابر هر گونه گرما و حرارت جلوگیری می کند.

۷ . ماسک مو : در صورتی که می خواهید موهایی شاداب و خوش حالت داشته باشید می توانید از محصولات متعدد از جمله ماسک مو استفاده نمایید؛ ابتدا باید متناسب با نوع و جنس موی خود اقدام به خرید ماسک مو کنید؛ ماسک مو می تواند کمک بزرگی به نرم شدن و آبرسانی شدن موها کند و در ضمن شوره و خشکی سر را تا حد امکان برطرف نماید.

۸ . روغن های گیاهی : نام دیگر روغن های گیاهی تونیک است که تهیه شده از عصاره گیاهان می باشد؛ روغن های گیاهی متعددی وجود دارند که می توان از آن ها جهت تقویت کردن و ترمیم شدن مو استفاده کرد؛ بعضی از آن ها شامل روغن بادام، روغن زیتون و روغن درخت چای، روغن نارگیل، روغن آرگان، روغن جوجوبا است؛ این محصولات مواد مغذی و ویتامین های متعدد دارند که از شکستگی و آسیب مو جلوگیری می کنند.

۱۰ تا از بهترین تقویت کننده مو ایرانی و خارجی را بشناسید!

لوسیون تقویت کننده هگورلوسیون تقویت کننده هگور

لوسیون تقویت کننده و ضد ریزش مو هگور می تواند کمک بزرگی به تقویت موهای آسیب دیده کند؛ این محصول در کشور فرانسه ساخته شده است و ترکیبات بسیار مناسب و موثری دارد که هر یک از آن ها به تحریک شدن رشد موها و ریشه موها کمک می کنند؛ این محصول باید به مدت ۴ ماه به صورت مداوم و مکرر مورد استفاده قرار گیرد تا موهای از دست رفته را به حالت قبلی خود بازگرداند.

لوسیون تقویت کننده هگور حجمی برابر ۱۲۵ میلی لیتر دارد که قطره ای است و می توان به راحتی از آن استفاده کرد؛ این محصول می تواند ریزش موها را کاهش دهد و موجب رشد دوباره موها گردد؛ در ترکیبات لوسیون تقویت کننده هگور، جنسینگ وجود دارد که می تواند گردش خون در موها را افزایش دهد و سبب تغذیه رسانی بهتر و موثر ریشه موها شود و مقاومت موها را در مقابل ریزش موها افزایش دهد؛ ترکیبات دیگر این محصول آرژنین، بیوتین، بپانتین، ب۳ و پروتئین سویا است؛ این محصول را به عنوان بهترین تقویت کننده مو می شناسند.

تونیک تقویت کننده مو وچه

تونیک تقویت کننده مو وچه

نونیک تقویت کننده مو وچه یکی از بهترین تقویت کننده مو در کشور ایران است و حجم آن برابر ۱۲۵ میلی لیتر می باشد؛ این لوسیون سیستین ب۶ دارد که موجب رویش مو می شود؛ این محصول مواد مغذی مورد نیاز را تامین می کند تا سبب رشد مو و افزایش اکسیژن رسانی در پوست سر شود؛ در ضمن در ترکیبات این محصول ترکیبات گیاهی طبیعی از جمله عصاره بابا آدم و رزماری وجود دارد که موجب تحریک رشد مو می شود و سبب افزایش سرعت جایگزینی موها می گردد.

در مواد تشکیل دهنده تقویت کننده وچه سیستین و ویتامین B6 قرار دارند که ریزش مو را کاهش می دهند و در ضمن رشد موها را افزایش می دهند و فولیکول ها را تحریک می کنند؛ بیوتین، زینک و فولیک اسید نیز در این تونیک وجود دارند که سبب افزایش یافتن ضخامت و استحکام موها می شود؛ برای استفاده از این محصول باید آن را هر شب به اندازه ۸ پاف بر روی سر خود اسپری کرد و ماساژ داد.

تونیک تقویت کننده مو سریتاتونیک تقویت کننده مو سریتا

تونیک ضد ریزش و تقویت کننده سریتا در کشور ایران ساخته شده است که حجم آن برابر۵۰ میلی لیتر است؛ از این محصول هم خانم ها و هم آقایان می توانند به راحتی استفاده کنند و ریزش موهای خود را کاهش دهند؛ در این تونیک عصاره ریحان و جو وجود دارد که مانع از ریزش مو می شوند؛ در ضمن این تونیک مو در ترکیبات خود از تکنولوژی سلول های بنیادی استفاده کرده است که سبب افزایش یافتن میزان قدرت و توان فولیکول های مو می شود؛ تمامی این مزایا موجب شده که به عنوان بهترین تقویت کننده مو شناخته شود.

ترکیبات این محصول بدین صورت است که می تواند موهای آسیب دیده شما را ترمیم نماید و از به وجود آمدن مشکلات متعدد و بیشتر جلوگیری کند؛ در صورتی که می خواهید از این محصول بهترین نتیجه را بگیرید، باید به صورت روزانه یک الی دو بار و هر سری به مقدار ۷ پاف در نواحی که دچار ریزش شده اند اسپری کنید و به آرامی با استفاده از انگشتان دست خود ماساژ دهید.

تونیک موی سر لافاررتونیک موی سر لافارر

تونیک موی سر لافارر در کشور ایران ساخته شده است و جزء یکی از بهترین تقویت کننده مو می باشد؛ حجم این محصول برابر ۶۰ میلی لیتر است که موجب رویش موها می شود؛ با استفاده از این محصول موها تقویت می شوند و برای کسانی که موهای چرب دارند گزینه بسیار مناسبی است؛ در ترکیبات این محصول مواد گیاهی وجود دارد که از تبدیل شدن تستسترون به DHT جلوگیری می نماید و نه تنها ریزش موهای سر و ابرو را کنترل می کند، بلکه سبب رشد کردن مجدد آن ها می گردد.

در ضمن این محصول به دلیل تنظیم کردن اندازه چربی ترشح شده یه وسیله پوست، مانع از از ریزش دوباره موها می شود؛ ترکیبات بسیار خاصی که در این محصول وجود دارد شامل عصاره گیاهان مریم گلی، رزماری، بابونه رومی، مورد و بابونه آلمانی است؛ از این رو باید مقداری از این محلول را بر روی موهایی که نم دار هستند اسپری نمایید و آرام ماساژ دهید تا جذب موها گردد.

محلول تقویت کننده لامینینمحلول تقویت کننده لامینین

محلول تقویت کننده لامینین می تواند ریزش مویی که به دلیل اختلالات هورمونی در ناحیه شقیقه و وسط سر رخ داده است را درمان کند و تا حد امکان از آن جلوگیری نماید؛ با این محصول موهای از دست رفته به طور مجدد رشد می کنند و از ریزش مو جلوگیری می کند؛ حجم این محصول برابر ۷۵ میلی لیتر است و در کشور ایران ساخته شده است؛ این محصول به حالت اسپری تولید شده است تا همه افراد بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند.

در لوسیون تقویت کننده لامینین ترکیبات گیاهی وجود دارد که نه تنها موها را تقویت می کند، بلکه موجب افزایش میزان استقامت موها در برابر ریزش تارهای آسیب دیده می شود؛ در ضمن این محلول می تواند مواد مغذی و مفید پیاز مو را تامین کند و گردش خون در پوست سر را افزایش دهد؛ از این رو این محصول تاثیر بسزایی بر روی رشد دوباره موهای از دست رفته می گذارد؛ ترکیبات گیاهی موثر و تاثیرگذار این محصول شامل عصاره گیاه دم اسب، رزماری، گزنه و گیاه ساو پالمتو است؛ تمامی این مزایا موجب شده که به عنوان بهترین تقویت کننده مو در نظر گرفته شود.

محلول تقویت کننده مو فابریگاسمحلول تقویت کننده مو فابریگاس

محلول تقویت کننده مو فابریگاس یک محصول بسیار موثر در کنترل‌ و درمان‌ قطعی ریزش مو در نظر گرفته می شود؛ در این محلول فرمولاسیون جدید و مدرن به کار رفته است که بر پایه مواد گیاهی و طبیعی می باشد و می تواند ریزش مو را به خوبی درمان کند؛ در این محلول ماده فعال آمینکسیل (Aminexyl) وجود دارد که از لحاظ شیمیایی و نحوه عملکرد خود، شبیه به ماینوکسیدیل است و دارای پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز دنیا می باشد که کمک بزرگی به جلوگیری و پیشگیری از ریزش مو می کند.

محلول تقویت کننده مو فابریگاس طول عمر موها را افزایش می دهد و می تواند به دلیل داشتن ترکیبی از اسیدهای آمینه و انواع ویتامین‌ها از جمله Eو B5، موجب تغذیه رسانی و تقویت کردن فولیکول (ریشه) مو شود و از مو انسان در مقابل عوامل عصبی مانند تنش و استرس مراقبت می کند و برای ریشه و ساقه موها استحکام بخش است؛ وجود دی پانتِنول در محلول فابریگاس، سبب افزایش یافتن میزان ضخامت و حالت ارتجاعی مو می شود و موجب شفاف و براق شدن موها می شود.

در ضمن در مواد تشکیل دهنده این مجصول، عصاره گیاه بابا آدم و نارون کوهی وجود دارد که سبب افزایش یافتن گردش خون در پوست سر می شود و فولیکول مو را تحریک می کند؛ تمامی این مزایا و کاربرد های این محلول موجب شده که به عنوان بهترین تقویت کننده مو در نظر گرفته شود.

محلول تقویت کننده مو کازموسپمحلول تقویت کننده مو کازموسپ

محلول تقویت کننده مو کازموسپ یکی از بهترین تقویت کننده مو می باشد ک می تواند ریزش موی غیرآندروژنیک را کاهش دهد و التهاب و ریز التهابات پوست سر را تا حد ممکن کمتر کند و به رویش دوباره موها کمک کند؛ این محلول می تواند خونرسانی را بهتر کند و روند پیری، ریزش و سفید شدن موها را کند کند؛ از این رو این محصول، به عنوان یک محصول بسیار فوق العاده و خوب در نظر گرفته می شود که در ترکیبات آن گیاهان رزماری، گزنه وجود دارند و سبب رشد موها می شوند و گردش خون را در موها افزایش می دهد.

تونیک تقویت کننده مو لدوراتونیک تقویت کننده مو لدورا

تونیک تقویت­ کننده موی سر لدورا یکی از محصولات بسیار پرطرفدار می باشد که به دلیل داشتن مواد موثر از جمله عصاره رزماری، منتول، کافئین و ویتامین B5 در ترکیبات خود می تواند خونرسانی را در موها افزایش دهد و تغذیه و اکسیژن ­رسانی به ریشه مو را بهبود دهد؛ در این صورت موهایی که بسیار نازک و کرکی هستند به موهای ضخیم تبدیل می شوند؛ همچنین مالتودکسترین نیز در این محصول وجود دارد که نقش بسیار مهمی در رشد و تقویت کردن ریشه مو و در ضمن تغذیه و درخشندگی ساقه مو دارد.

همچنین این محصول حاوی عصاره گزنه می باشد که ریشه مو را تحریک به رشد می کند و کمک بزرگی به رشد دوباره موها می کند؛ ویتامین C نیز جزء ترکیبات این محصول است؛ تمامی این مواد مغذی این محصول سبب شده که به عنوان بهترین تقویت کننده مو در نظر گرفته شود.

تونیک تقویت کننده مو هیر فرندزتونیک تقویت کننده مو هیر فرندز

تونیک تقویت کننده مو هیر فرندز یک محصول کاملا گیاهی می باشد که می تواند تضمینی برای داشتن موهای سلامت و زیبا باشد و تاثیر بسزایی بر روی کنترل ریزش مو و در ضمن پیشگیری از ریزش مو داشته باشد؛ اثرات استفاده از این محصول در مدت زمان بسیار کوتاه قابل مشاهده است؛ در ترکیبات این محصول، مواد ارگانیک وجود دارد که شامل عصاره چای سبز، عصاره همیشه بهار، عصاره برگ زیتون، عصاره ختمی، گلیسیرین، هیدروکسی پروپیل متیل سلولز، سوربات پتاسیم و غیره است.

با استفاده از تونیک تقویت کننده مو هیر فرندز، گردش خون مویرگی در نواحی مختلف پوست سر افزایش می یابد و به آبرسانی پوست و موی سر کمک بزرگی می کند؛ این محصول می تواند اکسیژن رسانی به ریشه مو را افزایش دهد؛ از این رو به عنوان بهترین تقویت کننده مو شناخته می شود.

تونیک تقویت کننده مو اویدرمتونیک تقویت کننده مو اویدرم

تونیک تقویت کننده مو اویدرم می تواند موهایی که نازک و ضعیف اند را پرپشت و ضخیم کند؛ با استفاده از این محصول جریان خون مویرگی در نواحی اطراف فولیکول ها افزایش می یابد؛ این تونیک کمک می کند تا از ریزش موی سر با الگوهای متعدد جلوگیری شود؛ با کمک تونیک تقویت کننده مو اویدرم فولیکول مو تغذیه و تقویت می شود و موها به طور مجدد رشد می کند؛ خانم ها و آقایان می توانند به راحتی از این محصول منحصر به فرد استفاده کنند و نتایج آن را مشاهده نمایند؛ این تونیک جزء بهترین تقویت کننده مو در نظر گرفته می شود.

سرم تقویت کننده مو چه فوایدی دارد؟

سرم تقویت کننده با مزایا و فواید بسیار زیادی همراه است که در ادامه آن ها را برای شما شرح خواهیم داد :

کنترل کردن وز شدن موها : در سرم تقویت کننده مو، سیلیکون وجود دارد که این ماده خود موجب استحکام رشته های ضعیف موها می گردد؛ بعضی از سرم ها در ترکیبات خود پروتئین‌های هیدرولیز شده دارند که از وز شدن مو جلوگیری می کند.

افزایش یافتن صافی موها : سرم تقویت کننده می تواند اثر ضد وزی بر روی موها بگذارد و موجب صافی موها شود؛ این محصول می تواند موها را براق و درخشان کند.

کاهش یافتن گره خوردن موها : زمانی که موها حالت براقی داشته باشند، احتمال دارد که موها کمتر گره بخورند و ژولیده شوند؛ سرم تقویت مو می تواند تاثیر مثبتی بر روی باز کردن گره‌ها بگذارد.

افزایش یافتن درخشندگی موها : به دلیل وجود سیلیکون در این محصولات، موها نرم می شود و موجب می گردد که نور بر روی موها بیشتر بازتاب کند که درخشندگی موها را افزایش دهد.سرم تقویت کننده مو چه فوایدی دارد؟

موها را به انتخاب خودتان صاف یا فر کنید : هر یک از افراد جنس موهایشان متفاوت است که باید متناسب با نوع موی خود سرم تقویت کننده را انتخاب کرد؛ به عنوان مثال در صورتی که موهای فرفری دارید، می‌توانید از سرمی استفاده نمایید که فرهای برجسته در موهایتان ایجاد کند.

محافظت کردن از آسیب‌های موی سر : سرم تقویت کننده می تواند موجب پوشانده شدن سطح موها شود و از بروز انواع آسیب‌دیدگی‌ها محافظت می کند.

کلام آخر

محصولات تقویت کننده مو می توانند از بروز مشکلات متعدد از جمله ریزش مو، شوره سر، ضعیف شدن موها و غیره جلوگیری کنند؛ برای رساندن مواد مغذی و مفید به موها می توان از این محصولات متعدد استفاده کرد؛ از این رو در این مقاله مطالب مفیدی و مورد نیاز در رابطه با تقویت کننده مو در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از بهترین تقویت کننده مو را به شما معرفی کرد تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم، در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین تقویت کننده مو دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۴/۵ – (۲ امتیاز)

نوشته بهترین تقویت کننده مو ایرانی و خارجی❤️【ضدریزش + حالت دهنده】 اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #تقویت #کننده #مو #ایرانی #خارجیضدریزش #حالت #دهنده

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)