حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین برند اسپری ضد تعریق❤️【مردانه و زنانه】

[ad_1]

همه افراد در طول روز بر اثر انجام فعالیت های مختلف، دچار تعریق می شوند؛ از این رو می خواهیم ۱۰ تا از بهترین برند اسپری ضد تعریق مردانه و زنانه را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با خیال راحت اسپری مورد نظر خود را بیابید؛ در صورت استفاده از اسپری ضد تعریق، بوی بد بدن از بین می رود و بوی خوش جایگزین آن می شود؛ اگر شما نیز به دنبال یافتن یک اسپری ضد تعریق مناسب بدن خود و با قیمت مناسب هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات بیشتر کسب کنید.

اسپری ضد تعریق چیست؟

بیشتر بدن انسان ها را آب تشکیل داده است که این آب از راه های مختلف از جمله تعریق از بدن خارج می شوند؛ همه افراد در طول زندگی روزمره خود به دلیل انجام فعالیت های متعدد یا قرار گرفتن در محیط های گرم در فصل های مختلف از جمله تابستان عرق می کنند که ممکن است بوی ناخوشایندی به همراه داشته باشد.

برای رفع این بوی ناخوشایند و جلوگیری از تعریق بیش از اندازه از اسپری ضد تعریق می توان استفاده کرد؛ این محصول فرمولاسیون خاصی دارد که می توان از آن در قسمت زیر بغل یا بخش های دیگر بدن استفاده کرد؛ اسپری ضد تعریق به دلیل اسانس های بسیار خوش بویی که دارد، از بد بو شدن بدن جلوگیری می کند و بوی بسیار خوشایندی ایجاد می نماید.

برای جلوگیری از تعریق بیش از اندازه از اسپری ضد تعریق و همچنین دئودورانت می توان استفاده کرد که هر یک از آن ها به نوعی کمک کننده هستند؛ دئودورانت با اسپری تفاوت های بسیار دارد و هر یک از کارایی متفاوتی برخوردار می باشند؛ دئودورانت برای کسانی مناسب است که در طول روز بسیار عرق نمی کنند اما اسپری ضد تعریق برای تعریق بیش از اندازه که موجب به وجود آمدن لکه روی لباس می شود مناسب می باشد.

اسپری ضد تعریق چیست؟

انواع اسپری ضد تعریق

اسپری ضد تعریق انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها به نوعی در جلوگیری از تعریق بیش از اندازه و ایجاد بوی بد تاثیر گذار هستند؛ این اسپری ها شامل موارد زیر هستند :

۱ . اسپری ضد تعریق مردانه : به طور معمول آقایان در مقایسه با خانم ها پوست ضخیم تری دارند و این نوع از اسپری ها با پوست بدن آقایان متناسب می باشد و برای استفاده روزانه تولید شده است؛ لازم به ذکر است که به دلیل اثرگذاری بسیار بهتر اسپری ضد تعریق مردانه بر روی پوست، بعضی از خانم ها ترجیح می دهند که از اسپری ضد عرق مردانه استفاده نمایند.

۲ . اسپری ضد تعریق زنانه : این نوع از اسپری ها با پوست بدن بانوان تناسب دارد زیرا خانم ها پوست بدنشان نسبت به آقایان لطیف و نازک تر است؛ در ضمن این اسپری ها رایحه و بوی بسیار ملایم تر در مقایسه با اسپری های مردانه دارند.

۳ . اسپری ضد تعریق نامرئی : این نوع از اسپری ضد تعریق برای شرایطی مناسب است که شما قصد پوشیدن لباس مشکی یا سفید را دارید و می خواهید هیچ لکه ای بر روی لباس شما نمایان نشود.

۴ . اسپری ضد تعریق برای پوست حساس : این نوع از اسپری برای کسانی مناسب است که پوست بدنشان حساس است؛ کسانی که پوست حساس دارند بعد از استفاده کردن از اسپری ضد تعریق زخم، التهاب، قرمزی پوست ایجاد می شود.

اسپری ضد تعریق برای چه کسانی مناسب است؟

همان گونه که شما می دانید، محصولات ضد تعریق شامل موارد مختلفی از جمله مام های فومی، ژلی، صابونی می باشند؛ از این رو این امکان وجود دارد که این سوال برای شما به وجود آید که کدام یک از محصولات ذکر شده برای استفاده شما مناسب می باشند؛ بهترین کار این است که بدانید اسپری ها برای افرادی مفید می باشد که میزان عرق بدنشان متوسط یا خفیف است؛ ولی در صورتی که شما جزء کسانی هستید که به مقدار بسیار زیاد عرق می کنید، بدون شک می توانید از مام و یا ژل به راحتی استفاده کنید.

۱۰ تا از بهترین برند اسپری ضد تعریق را بشناسید!

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونااسپری ضد تعریق زنانه رکسونا

اسپری ضد تعریق زنانه رکسونا گزینه بسیار مناسبی برای خانم ها می باشد که دارای عطر و بوی گل های تازه است؛ در صورت استفاده از این محصول بوی بسیار خوشایندی در بدن ایجاد می شود و به دلیل داشتن خاصیت ضد تعریق و نبود الکل در این اسپری، می تواند بدن افراد را به مدت ۴۸ ساعت از به وجود آمدن بوی ناخوشایند جلوگیری می کند؛ کسانی که فعالیت بدنی شدید دارند می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند.

در صورت استفاده کردن از این محصول، زیر بغل کاملا خشک می ماند و هیچ اثری از بوی ناخوشایند و لکه سفید در این ناحیه دیده نمی شود؛ رایحه این سپری با میوه و چوب و مشک ترکیب شده که موجب حفظ بوی خوشایند می شود و زمان عرق کردن، بوی بسیار ملایمی از خود انتشار می دهد؛ از این رو این محصول به عنوان بهترین برند اسپری ضد تعریق در بازار شناخته می شود.

اسپری ضد تعریق زنانه لویزاسپری ضد تعریق زنانه لویز

اسپری ضد تعریق زنانه لویز یک اسپری خوش بو کننده نیز می باشد گزینه بسیار مناسبی برای خانم هاست؛ حجم این محصول برابر ۲۰۰ میلی لیتر است که می تواند برای طولانی مدت مناسب باشد؛ این اسپری الکل دارد و برای کسانی که پوست حساس دارند نمی تواند گزینه مناسبی باشد؛ این محصول رایحه ای بسیار خنک و شیرین دارد، از این رو این اسپری به عنوان بهترین برند اسپری ضد تعریق شناخته می شود.

اسپری ضد تعریق مردانه رکسونااسپری ضد تعریق مردانه رکسونا

اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا مدل و رایحه مختلفی دارند که یکی از معروف ترین آن ها اکتیو درای است؛ آقایانی که فعالیت بسیار زیادی در طول روز دارند می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند؛ در ترکیبات این محصول الکل وجود ندارد و می تواند تا مدت زمان ۴۸ ساعت بر روی پوست باقی بماند و بوی ناخوشایند از بدن به دور کند؛ این اسپری پودری نیست و می تواند بر روی پوست خشک شود.

اسپری ضد تعریق مردانه رکسونا برای استفاده پس از حمام مناسب می باشد که می توان پس از استفاده از آن، به راحتی در طول روز فعالیت متعدد انجام داد و نگران بوی بد عرق نبود؛ این محصول موجب می شود که هیچ لکه ای بر روی لباس باقی نماند؛ تمامی این موارد موجب شده که این اسپری به عنوان بهترین برند اسپری ضد تعریق شناخته شود.

اسپری ضد تعریق زنانه کاسپیناسپری ضد تعریق زنانه کاسپین

اسپری ضد تعریق زنانه کاسپین انواع مختلفی دارد که یکی از مدل های آن soft dry است؛ از این محصول جهت جلوگیری کردن از تعریق و بوی بسیار نامطبوع  استفاده می شود؛ این محصول به علت فرمولاسیون پیشرفته ای که دارد، از به وجود آمدن سفیدی و لکه های زرد رنگ ناشی از عرق بر روی لباس جلوگیری می کند؛ مدت زمان ماندگاری این اسپری ضد تعریق کاسپین تا ۴۸ ساعته می باشد که برای باشگاه و خانم هایی که فعالیت بسیار زیادی در طول روز دارند، مناسب می باشد.

اسپری ضد تعریق زنانه کاسپین فاقد الکل است و هیچ گونه خطری برای کسانی که پوست های حساسی و آلرژِی دار دارند، به وجود نمی آورد؛ هنگامی که از این اسپری ضد تعریق استفاده می نمایید، بهتر است پوست خود را کاملا تمیز باشد و هیچ گونه چربی و تعریق بر روی آن وجود نداشته باشد؛ از این رو این اسپری را به عنوان بهترین برند اسپری ضد تعریق می نامند.

اسپری ضد تعریق لورآلاسپری ضد تعریق لورآل

اسپری ضد تعریق لورآل با مدل کول پاور یک اسپری کاملا متفاوت است که دارای رایحه چوب و نعنا می باشد و تا مدت زمان ۴۸ ساعت از به وجود آوردن بوی بد بر روی بدن افراد جلوگیری می کند؛ این اسپری اثر بسیار طولانی مدت بر روی پوست می گذارد و موجب کنترل تعریق بدن می شود؛ در این محصول مواد میکرو کاپتورز وجود دارد که بسیار سریع جذب پوست می شود و رطوبت و خیسی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

در ضمن این اسپری تکنولوژی سرما درمانی دارد که برای خنک شدن زیر بغل مناسب است؛ این اسپری از رایحه بسیار قوی مردانه نعناع و مشتقات آن برخوردار است و بر روی لباس لک به جای نمی گذارد؛ اسپری ضد تعریق لورآل به عنوان بهترین برند اسپری ضد تعریق شناخته می شود و شهرت بسیار زیادی بین مردم دارد.

اسپری ضد تعریق مردانه کامان

اسپری ضد تعریق مردانه کامان

اسپری ضد تعریق مردانه کامان یکی از بهترین برند اسپری ضد تعریق می باشد که می تواند بوی بد را از بدن به دور کند؛ این محصول خاصیت ضد تعریق دارد که ماندگاری بسیار بالایی دارد و بر روی پوست باقی می ماند؛ در صورت استفاده از این محصول می توان به مدت طولانی به فعالیت خود ادامه داد؛ این اسپری هیچ گونه حس چسبندگی بر روی پوست ایجاد نمی کند و در ضمن رایحه ای ترش و شیرین مناسب آقایان دارد؛ مزیت بسیار مهمی که این مام اسپری دارد، بدون آلومینیوم و سولفات بودن آن می باشد که موجب کاهش خطر مبتلا شدن به سرطان های پوستی و حساسیت ها می شود.

اسپری ضد تعریق نیوآاسپری ضد تعریق نیوآ

اسپری ضد تعریق نیوآ جزء محصولات بسیار پرطرفدار می باشد که بسیاری از افراد برای درمان بوی بد عرق خود از آن استفاده می کنند؛ این محصول الکل و مواد نگهدارنده ندارد و می تواند به راحتی با پوست بدن تماس مستقیم داشته باشد؛ هنگامی که از این اسپری استفاده کنید، هیچ گونه لکه و ردی بر روی لباس شما باقی نمی ماند؛ لباس‌هایی که رنگشان روشن هستند، هیچ گونه تغییری در ناحیه زیر بغل ایجاد نمی کند.

مدت زمان ماندگاری اسپری‌ ضد تعریق نیوآ تا مدت زمان ۴۸ ساعت ماندگاری خواهند داشت و به دلیل وجود ترکیبات خاص در آن، از بد بو یا مرطوب یا شدن بدن جلوگیری می‌نماید؛ محصولاتی که از این برند تولید می شوند هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها گزینه بسیار مناسبی است اما تفاوتی که بین آن‌ها وجود دارد تنها به رایحه‌ها و بسته‌بندی آن‌ها بستگی دارد؛ در ساخت این اسپری ضد تعریق مواد ملایم استفاده شده است که می تواند از سلامتی محافظت کند؛ تمامی ویژگی های این محصول موجب شده که به عنوان بهترین برند اسپری ضد تعریق شناخته شود.

اسپری ضد تعریق دیگریاسپری ضد تعریق دیگری

اسپری ضد تعریق دیگری می تواند از بوی بد جلوگیری کند و بوی ناخوشایند را از بدن آن ها به دور کند؛ این اسپری جزء بهترین برند اسپری ضد تعریق می باشد که شهرت و محبوبیت بسیار زیادی بین مردم دارد؛ در صورتی که از این محصول پس از اصلاح استفاده کنید، هیچ گونه حساسیتی برای شما ایجاد نمی کند و تحریکات پوستی به وجود نمی آورد؛ محصولات این برند فاقد الکل می باشند که به سرعت بر روی پوست خشک می شوند و هیچ خیسی ایجاد نمی کنند.

در صورتی که شما از اسپری ضد تعریق دیگری استفاده نمایید، خیال‌تان از ماندگاری آن راحت خواهد بود و تا مدت ۴۸ ساعت اثر آن بر روی پوست باقی می ماند و پوست را کاملا خشک می کند؛ اکثر اسپری‌هایی که از این برند حاصل شده اند، رایحه‌های مرکبات را دارند و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشند.

اسپری ضد تعریق اکساسپری ضد تعریق اکس

اسپری ضد تعریق اکس از رایحه‌های دلپذیر و متنوع برخوردار است که تقریبا تا ۴۸ ساعت ماندگاری دارد؛ در صورت استفاده از این محصول زیر بغل خشک باقی می ماند و از جمع شدن باکتری ها در این ناحیه جلوگیری می شود؛ اکس نیز یکی از بهترین برند اسپری ضد تعریق مردانه در نظر گرفته می شود که شهرت بسیار زیادی بین مردان دارد؛ این برند توانسته در مدت زمان بسیار کوتاه محبوبیت بسیار زیادی بین مردم کسب کند و به علت تنوع در رایحه‌های آن، نیاز افراد را پاسخ می دهد؛ تمامی این مزایا و فواید موجب شده اکثر آقایان این محصول را جایگزین بسیاری از محصولات دیگر شود.

اسپری ضد تعریق باباریااسپری ضد تعریق باباریا

اسپری ضد تعریق باباریا یکی از بهترین برند اسپری ضد تعریق محسوب می شود که می تواند بوی بد را از بدن مصرف کنندگان به دور کند؛ این برند توانسته اسپری های ضد تعریق متفاوتی برای آقایان و خانم ها تولید کند و شهرت بسیار زیادی بین مردم کسب کرده باشد؛ این اسپری فاقد پارابن و الکل است و هیچ گونه آلرژی و حساسیت در پوست ایجاد نمی کند.

مدت زمان ماندگاری اسپری ضد تعریق باباریا تقریبا ۴۸ ساعت است و شما تا مدت دو روز هیچ گونه بوی بد از بدن خود استنشاق نخواهید کرد؛ با این محصول دیگر لکه ای بر روی بدن و پوست شما باقی نمی ماند و موجب کاهش سیاهی زیر بغل می شود.

روش های مهم برای تاثیرپذیری بیشتر اسپری ضد تعریق

در صورتی که می خواهید اسپری ضد تعریق تاثیر بسیار طولانی تری بر روی پوست شما بگذارد و بوی بد را از بدن شما به دور کند، باید به بهترین روش از اسپری ضد تعریق استفاده نمایید؛ برخی از این روش ها به شرح زیر اند :

۱ . تمام سعی خود را کنید که شب را برای استحمام انتخاب کنید؛ در ضمن باید پوست تان را با استفاده از یک صابون ملایم که موجب از بین رفتن باکتری ها می شود بشویید؛ شما می توانید این محصولات را در بازار نیز بیابید.

۲ . سعی خود را به کار گیرید تا بعد از خشک شدن پوست خود به طور کامل از اسپری ضد تعریق استفاده کنید.

۳ . باید پیش از آن که قصد پوشیدن هر لباسی را دارید، باید اجازه دهید تا ضد تعریق به طور کامل خشک شود.

۴ . اسپری ضد تعریق را صبح ها به پوست خود بزنید زیرا در این صورت اثر بیشتری بر روی پوست می گذارد.

به طور کلی اگر می خواهید اسپری ضد تعریق اثر بیشتری بر روی پوست شما بگذارد، می توانید شب نیز از آن استفاده کنید، با این وجود که انسان شب مقدار کمتری عرق می کند؛ زمانی که بدن شما عرق می کند، واکنشی بدبو در بدن آغاز می شود که منجر به ایجاد بوی بد در بدن می کند؛ اسپری ضد تعریق این واکنش زنجیره ای را در ابتدا متوقف می نماید.روش های مهم برای تاثیرپذیری بیشتر اسپری ضد تعریق

ویژگی های اسپری ضد تعریق

اسپری ضد تعریق باید از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار باشد تا نیاز افراد را زمان استفاده از آن برطرف کند؛ این ویژگی ها به شرح زیر هستند :

  • اسپری ضد تعریق باید بین ۲۴ الی ۴۸ ساعت ماندگاری داشته باشد زیرا در صورتی که یک محصول تقلبی باشد، مدت زمان ماندگاری آن بسیار کوتاه می شود.
  • اسپری ضد تعریق بو و رایحه بسیار خوبی دارد و از این رو موجب جلوگیری از انتشار بوی بد از بدن می شود؛ البته برخی از افراد نسبت به مواد شیمیایی موجود در این اسپری ها حساسیت دارند که باید زمان خرید به این ویژگی توجه کنند.
  • اسپری ضد تعریق باید فاقد پارابن و الکل باشد زیرا در این صورت حساسیت و آلرژی در پوست ایجاد می کند که باید برای درمان آن به مطب بهترین دکتر پوست در ایران مراجعه کرد.
  • باید اسپری ضد تعریق از برند معتبر و معروف باشد زیرا در غیر این صورت تقلبی می شود و موجب بروز مشکلات متعدد برای پوست می شود.

کلام آخر

اسپری ضد تعریق یکی از محصولات بهداشتی می باشد که از بروز بوی بد در بدن جلوگیری می کند و مانع از عرض بیش از اندازه می شود؛ اسپری ضد تعریق انواع مختلفی دارد که افراد با ویژگی های بدنی که دارند می توانند آن را انتخاب و استفاده نمایند؛ از این رو در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با اسپری ضد تعریق در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از بهترین برند اسپری ضد تعریق را به شما معرفی کرد تا بتوانید به راحتی اسپری مورد نظر خود را بیابید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با اسپری ضد تعریق دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

نوشته بهترین برند اسپری ضد تعریق❤️【مردانه و زنانه】 اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #برند #اسپری #ضد #تعریقمردانه #زنانه

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)