حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین برندهای رژگونه سال ۲۰۲۳❤️【مات و براق】

[ad_1]

خانم ها برای داشتن گونه هایی برجسته و زیبا از رژ گونه استفاده می کنند؛ از این رو می خواهیم ۱۰ تا از بهترین برندهای رژگونه ایرانی و خارجی در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی رژگونه مورد نظر خود را بیابید؛ رژ گونه جزء لوازم آرایشی پرکاربرد می باشد که اکثر خانم ها آن را در کیف آرایش خود می گنجانند؛ رژ گونه نه تنها گونه ها را خوش رنگ می کند، بلکه موجب حجیم و برجسته شدن ظاهر گونه ها می شود؛ اگر شما نیز به دنبال یافتن بهترین برندهای رژگونه مورد نظر خود هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

رژگونه چیست؟

رژگونه یکی از لوازم آرایش های پرکاربرد است که باید آخرین مرحله به آرایش صورت اضافه شود؛ بسیاری از خانم ها نحوه استفاده از رژگونه را نمی دانند که در این صورت باید با اطلاعات کافی اقدام به استفاده از آن کرد؛ هر فردی باید متناسب با رنگ پوست خود رژگونه را انتخاب کند زیرا در صورت عدم سازگاری رنگ رژگونه و رنگ پوست، ظاهری نازیبا به وجود می آورد.

پوست هایی که روشن هستند باید از رژگونه ای که رنگ تیره دارد استفاده کنند و پوست هایی که تیره هستند باید از رژگونه ای که رنگ روشن دارد استفاده نمایند؛ در ضمن باید زمان استفاده از رژگونه به آلرژی و حساسیت داشتن پوست نسبت به محصول خریداری شده توجه کرد زیرا طبق گفته بهترین دکتر پوست در تهران، در صورت حساسیت پوست نسبت به جنس رژگونه خریداری شده، پوست ملتهب می شود.

همچنین باید رنگ رژگونه را متناسب با فرم صورت خود انتخاب کرد زیرا زیبایی گونه ها در این صورت دوچندان می شود؛ تنظیم رنگ رژگونه متناسب با فرم و رنگ پوست می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی گونه ها بگذارد؛ با استفاده از رژگونه می توان به صورت حالت داد و فرم صورت را به حالت دلخواه در آورد.رژگونه چیست؟

انواع رژگونه

بهترین برندهای رژگونه از لحاظ ساختار و حالت انواع مختلفی دارند که در ادامه انواع آن را برای شما ذکر خواهیم کرد :

رژگونه کرمی : در صورتی که تمایل به داشتن ظاهری زیبا و درخشان هستید، می توانید از این نوع رژگونه استفاده کنید؛ به طور معمول رژگونه کرمی دارای بافت چرب است و کسانی که پوست خشک دارند می توانند از آن استفاده کنند؛ این نوع رژگونه سبب درخشش پوست می شود و برای استفاده طولانی مدت مناسب است؛ سعی کنید مقداری از رژگونه کرمی را بر روی بینی و گونه هایتان بزنید تا چهره تان زیبا و جذاب به نظر بیاید.

رژگونه مرواریدی : سال های بسیاری است که رژگونه مرواریدی مورد تائید بسیاری از افراد قرار گرفته است؛ برای استفاده از این رژگونه باید از براش استفاده کرد و آن را با کمک انگشت فید کرد؛ رژگونه مرواریدی روغن های مرطوب کننده دارد که همین مسئله موجب افزایش ماندگاری و درخشش بالا آن می شود و به رطوبت رسانی پوست کمک شایانی می کند.

پالت رژگونه رنگی : به طور معمول افرادی که گریمور یا میکاپ آرتیست هستند، از این نوع رژگونه استفاده می کنند و همیشه آن را همراه خود دارند؛ معمولا این نوع پالت رنگ های روشن و تیره با تناژهای مختلف دارد که هر یک از آن ها با سلیقه عده ای از افراد هم خوانی دارد.

رژگونه شاین یا براق : یکی از رایج ترین انواع رژگونه، شاین می باشد؛ در صورتی که درخشش و زیبایی چهره برای خانم ها مهم باشد، می توانند این رژگونه را انتخاب نمایند؛ از این رو باید زمان استفاده کردن از رژگونه براق، احتیاط کامل به خرج دهید تا بیش از اندازه استفاده نشود؛ این رژگونه بسیار براق است و در صورت استفاده بیش از اندازه، ظاهر بدی به جای می گذارد.

رژ گونه ژلی : این نوع از رژگونه دارای بافت بسیار نرم و ژل مانند است که افراد با هر نوع پوستی می توانند از آن استفاده کنند؛ برای استفاده از این رژگونه دیگر نیازی به براش نیست و تنها با انگشتان دست قابل پخش است؛ به طور معمول رژگونه های ژلی رنگ های روشن دارند و از این رو بر روی پوست ها رنگ تیره، ظاهر خوبی به وجود نمی آورد.

رژگونه استیکی : طراحی این نوع رژگونه مانند رژلب می باشد و باید بر روی گونه مقداری از آن را زد و در صورت نیاز با انگشت بر روی گونه ها پخش کرد.

رژگونه پودری به چه صورت است؟

به طور معمول خانم ها از رژگونه پودری برای زیبایی و برجسته کردن گونه های خود استفاده می کنند؛ این نوع رژگونه دارای رنگ های مختلف و طیف رنگی متفاوتی می باشد که افراد می توانند متناسب با سلیقه خود رژگونه را انتخاب کنند.رژگونه پودری به چه صورت است؟

رژگونه پودری مثل کرم پودر به آسانی بر روی صورت فرد جا باز می‌کند و از جمله فوایدی که این رژگونه دارد، ایجاد حالت طبیعی و بهتر در چهره است؛ در ضمن این رژگونه برای افرادی که پوست‌شان چرب است مناسب می باشد چون اندازه چربی این رژگونه بسیار کم و همچنین خشک‌تر است و گزینه بسیار مناسبی برای پوست‌های چرب می‌باشد؛ نکته بسیار مهمی که باید در این بین به آن توجه کرد، استفاده کردن از ابزار دیگری با نام قلم است؛ برخی از قلم‌ها برس متراکم دارند که می‌توان در صورت استفاده کردن از آن‌ها، از رژگونه به آسانی استفاده کرد.

۱۰ تا از بهترین برندهای رژگونه سال ۲۰۲۲ را بشناسید!

رژگونه مایرژگونه مای

رژگونه مای یکی از بهترین برندهای رژگونه در بازار می باشد که ویژگی های بسیار زیادی دارد؛ این رژگونه برای انواع مختلف پوست مناسب می باشد و خانم ها می توانند برای زیبایی گونه های خود از آن استفاده کنند؛ در صورت استفاده از این رژگونه ظاهری طبیعی و زیبا در چهره ایجاد می شود و بافتی ابریشمی و نرم بر روی گونه به وجود می آورد؛ در این رژگونه رنگدانه های غنی و فراوانی وجود دارد که سبب نچرال بودن این رژگونه شده است.

رژگونه مای جزء محصولات باکیفیت این برند است که قیمت مناسبی دارد و در کشور ایران تولید و ساخته شده است؛ این رژگونه دارای بسته بندی بسیار زیبا است که جنس آن پلاستیک می باشد؛ داخل این رژگونه براشی مخصوص نیز قرار دارد؛ بسیاری از خانم ها طرفدار همیشگی این رژگونه هستند و از آن برای آرایش روزانه استفاده می کنند.

رژگونه فلورماررژگونه فلورمار

رژگونه فلورمار یکی از بهترین برندهای رژگونه در بازار است که بسیاری از خانم ها از آن جهت برجسته تر نشان دادن گونه های خود و رنگ بخشیدن به آن ها، استفاده می کنند؛ برند فلورمار محصولات متنوعی به بازار ارائه می کند که مورد تائید بسیاری از افراد است؛ رژگونه نیز جزء همین محصولات می باشد که بر پایه مواد گیاهی ساخته شده و در ساختارش موادی از جمله روغن زیتون ، روغن نارگیل ، روغن بادام و … به کار رفته است؛ از این رو کیفیت بسیار بالایی دارد و در مقایسه با برندهای دیگر از قیمت بالاتری برخوردار است.

رژگونه نوترژگونه نوت

رژگونه نوت در کشور ترکیه تولید شده است که این محصول به دلیل دارا بودن مواد غنی از جمله از روغن ماکادمیا در فرمولاسیونش، موجب حفظ رطوبت می شود و اندازه چربی پوست را متعادل می کند؛ این رژ گونه دارای پوشش بسیار مناسب است و ذرات ریز درخشان دارد و جلوه ای زیبا و با طراوت به آرایش پوست صورت می بخشد.

در فرمولاسیون این رژگونه اسید پالمیتولیک وجود دارد که در جلوگیری از خشک شدن پوست بر اثر بالا رفتن سن نقش بسیار مهمی دارد؛ این رژگونه نقش بسیار مهمی در رطوبت رساندن به پوست صورت دارد و همانند لوازم آرایش های دیگر در برند نوت، پارابن ندارد و مورد تائید متخصصین پوست است؛ رژگونه نوت یکی از بهترین برندهای رژگونه در بازار است که شهرت بسیار زیادی بین مردم دارد.

رژگونه روبی سانرژگونه روبی سان

رژگونه روبی سان یکی از بهترین برندهای رژگونه است که بسیاری از خانم ها طرفدار این برند رژگونه هستند و برای زیبایی چهره و گونه های خود از آن استفاده می کنند؛ این برند دارای بافت بسیار سبک و پوشانندگی بسیار یکدست است و جلوه ای بی نظیر به پوست می دهد؛ این محصول دارای ویتامین E است و در نهایت جزء لوازم آرایش مراقبتی در نظر گرفته می شود؛ این رژ گونه، دارای مدت زمان ماندگاری بالا است و تنوع رنگی بسیار زیادی دارد که برای هر نوع سلیقه ای مناسب است؛ برای استفاده از محصول باید از یک براش رژ گونه استفاده کرد و آن را روی خط گونه پخش کرد.

رژگونه بای تریرژگونه بای تری

رژ گونه بای تری از نوع رژگونه کرمی می باشد که در فرانسه تولید شده است؛ این محصول می تواند رنگ بسیار جذاب، رطوبت کافی و حس تازگی به پوست ببخشد؛ این رژگونه دارای بافت کرمی و بسیار لطیف است که موجب شاداب و سرزنده شدن چهره می شود؛ این نوع رژ گونه های کرمی به طور معمول برای کسانی که پوست خشک دارند گزینه بسیار مناسبی است؛ از جمله مزایای این رژ گونه، داشتن فرمول مراقبت پوستی خوبی است و در آن سلول های بومی گل رز و ساختاری خنک و آبی و نیمه شفاف وجود دارد که چهره ای کاملا طبیعی و روشن به ارمغان می آورد.

برای استفاده از این رژگونه می توان از انگشت یا براش استفاده کرد که باید مقداری از رژگونه را بر روی انگشت یا براش زد و آن را بر گونه پخش کرد؛ در این صورت زیبایی گونه ها دوچندان می شود و گونه ها برجسته و حجیم به نظر می آیند؛ از این رو رژگونه بای تری یکی از بهترین برندهای رژگونه می باشند.

رژگونه کلی استاررژگونه کلی استار

رژگونه کلی استار از جمله محصولات منحصر به فرد و بی نظیر در بازار می باشد که مورد تائید بسیاری از خانم ها و گریمورها قرار گرفته است؛ این رژگونه ساخت یک برند ایتالیایی است که تاثیر بسزایی در برجسته تر نشان دادن گونه ها دارد و از بافت سیار سبک و تناژهای رنگی بسیار زیبایی ساخته شده است؛ این رژگونه پوشش دهی بسیار بالایی دارد و به آسانی بر روی پوست صورت پخش می شود؛ در ضمن رژگونه کلی استار از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است و می تواند تا مدت ها بر روی پوست گونه باقی بماند.

رژگونه کلی استار دارای حالت درخشندگی فوق العاده ای می باشد که نه تنها موجب برجسته تر به نظر رسیدن گونه ها می گردد، بلکه موجب شاداب دیده شدن ظاهر صورت می شود؛ رژ گونه سیلک افکت کلی استار ساختار ابریشمی و رنگدانه های بسیار قوی دارد و در ضمن از خاصیت آبرسانی پوست برخوردار است؛ این رژگونه یکی از بهترین برندهای رژگونه در بازار می باشد.

رژگونه پوپارژگونه پوپا

رژگونه پوپا ساخته یک برند ایتالیایی می باشد که تاثیر بسزایی در زیبایی و براق شدن گونه ها دارد؛ این برند رژگونه از طیف رنگی وسیعی برخوردار است که هر فردی با هر سلیقه ای که هر فردی با هر سلیقه ای که دارد می تواند از این محصول استفاده کند؛ رژ گونه پوپا بافت کاملا ابریشمی و مخملی دارد که با مرواریدهای بسیار گران بها غنی شده است و سبب درخشنده شدن پوست صورت می شود و ظاهری بسیار زیبا به پوست می بخشد.

این رژگونه دانه های بسیار نرم و ریز دارد که به آسانی بر روی پوست صورت قرار می گیرد و فقط با یک مرتبه کشیدن برس بر روی گونه ها، موجب حجیم شدن گونه ها می شود؛ حتی می توان از این نوع رژگونه به عنوان هایلایتر استفاده کرد زیرا این رژ گونه کمترین میزان حساسیت را دارد و همین مسئله موجب شده که مورد تایید آزمایشات پوستی قرار بگیرد؛ رژگونه پوپا یکی از بهترین برندهای رژگونه در سال ۲۰۲۲ است.

رژگونه لانکومرژگونه لانکوم

رژگونه لانکوم یکی از بهترین برندهای رژگونه می باشد که شهرت بسیار زیادی بین مردم دارد و بسیاری از افراد میکاپ آرتیست یا گریمورها برای زیبایی گونه ها از این رژگونه استفاده می کنند؛ می توانید به راحتی از این رژگونه استفاده کنید و آن را بر روی پوست گونه خود به خوبی پخش کنید؛ میزان پوشش این رژگونه متوسط است و می تواند ظاهری کاملا شیک و زیبا به ارمغان بیاورد؛ رژگونه لانکوم روغن ندارد و موجب جذب شدن چربی مازاد پوست می شود.

خانم ها با هر نوع پوستی که دارند می توانند از این رژ گونه استفاده کنند؛ در این رژگونه فناوری خاصی به ‌کار رفته است که موجب پخش شدن بافت آن بر روی پوست می شود؛ مدت زمان ماندگاری رژگونه لانکوم طولانی است که می توان از این رژگونه به وسیله براش دو کاره رژ گونه و کانتور لانکوم استفاده کرد.

رژگونه فرا بیوتیرژگونه فرا بیوتی

رژگونه فرا بیوتی نه تنها پالت رژگونه دارد بلکه یک پالت کانتورینگ نیز به همراه دارد که آرایش کردن را بسیار راحتتر کرده است؛ در صورت استفاده از این محصول می توان چهره ای زیباتر داشت زیرا ساختار این رژگونه بسیار لطیف و جذاب است و ماندگاری بسیار بالایی دارد.

هر سه طیف رنگی که در این پالت وجود دارد برای رژگونه، هایلایت، کانتورینگ مورد استفاده قرار می گیرد؛ با این سه طیف رنگی می توان به صورت فرم داد و چهره ای جذاب و زیبا داشت؛ از این رو رژگونه فرا بیوتی یکی از بهترین برندهای رژگونه در سال ۲۰۲۰ شناخته شده است.

رژگونه آرت دکورژگونه آرت دکو

رژ گونه آرت دکو جزء بهترین و پرفروش ترین محصولات برند آلمانی آرت دکو می باشد که کمک بزرگی به برجسته کردن گونه ها و شادابی چهره می کند؛ در ساختار این رژ گونه، از بافت پودری براق استفاده شده است که ترکیب شدن آن با یکدیگر به هر نوع پوست صورتی، درخشش و جذابیت تابستانی می دهد.

در این رژگونه رنگدانه های قوی وجود دارد که وجود مقدار بسیار کمی از آن جهت استفاده روزانه کافی است؛ این محصول کاملا منحصر به فرد و زیبا می باشد که از ماندگاری بسیار بالایی برخوردار است؛ در صورت استفاده از این رژگونه، گیرایی چهره چندین برابر می شود؛ از این رو به عنوان یکی از بهترین برندهای رژگونه در سال ۲۰۲۰ شناخته می شود.

استفاده از رژگونه متناسب با فرم صورت

هر فردی که قصد استفاده از رژگونه را دارد، باید فرم صورت خود را در نظر بگیرد و پس از آن اقدام به زدن رژگونه کند؛ نحوه استفاده از رژگونه متناسب با فرم صورت را در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد :

۱ . کسانی که دارای صورت مربع شکل هستند، باید در ناحیه ای از صورت که سیب شکل است، رژگونه استفاده کنند؛ جهت پیدا کردن حالت سیب صورت باید از یک بند انگشت از بینی و یک بند انگشت هم بالاتر از لب را در نظر داشته باشید.

۲ . افرادی که حالت صورتشان گرد است می توانند با استفاده از رژگونه به صورت خود زاویه دهند؛ از این رو باید به اندازه دو بند انگشت از گوشه لب‌ها فاصله گرفته شود؛ این بخش از صورت، نقطه شروع استفاده از رژگونه است که می‌توان آن را تا بخش بالایی لاله گوش ادامه داد.

۳ . کسانی که دارای صورت بیضی شکل هستند هم باید مقداری از رژگونه را بر روی استخوان گونه و مقداری پایین‌تر از چشم‌ها بزنند؛ در صورتی که از رژگونه در بخش زیر استخوان گونه استفاده شود، صورت کشیده‌تر به نظر می‌آید که اصلا جالب نیست.

۴ . افرادی که صورت مستطیلی و کشیده دارند، باید از رژگونه در بخش مرکزی سیب گونه استفاده نمایند؛ نکته مهم این است که باید رژگونه را تا حدی که امکان دارد، پهن و محو نمایید تا موجب افزایش کشیدگی صورت نشود؛ از این رو رژگونه کاملا زیبا و تمیز بر روی صورت شما می نشیند.

۵ . کسانی که حالت صورت‌شان قلبی و الماسی است، به طور تقریبی به هم شبیه اند ولی در حالت صورت الماسی، به طور معمول بخش زیر گونه‌ها پهنا و زاویه بیشتری پیدا می کند؛ البته چگونگی استفاده از رژگونه برای هر دو حالت صورت یکسان است؛ تنها کافیست مقداری از رژگونه را در ادامه خط بینی و به طور تقریبی در بخش زیر گونه‌ها استفاده نمایید؛ در ضمن می‌توانید رژگونه را شبیه به حرف C انگلیسی تا کنار ابرو ادامه دهید تا پهنا و فضای قسمت بالایی صورت کمتر شود.استفاده از رژگونه متناسب با فرم صورت

نکات مهم زمان استفاده از رژگونه

زمانی که اقدام به استفاده از رژگونه می کنید باید به برخی نکات و توصیه ها توجه کنید؛ این نکات شامل گزینه های زیر هستند :

آخرین مرحله از آرایش صورت استفاده از رژگونه است؛ از این رو باید ابتدای آرایش، اقدام به شروع مرحله زیرسازی و کانسیلر کنید؛ زیرا در صورت زیرسازی خوب پوست، رژگونه به خوبی بر روی پوست می نشیند و ظاهری زیباتر به ارمغان می آورد.

برای استفاده از رژگونه باید به مقدار رژگونه ای که بر روی گونه استفاده می شود توجه کنید؛ از این رو بهتر است ک کم از محصول استفاده نمایید تا ظاهری طبیعی و زیبا داشته باشید.

زمان استفاده از رژگونه باید سعی کنید لبخند بزنید زیرا در این صورت گونه ها برجسته تر و پهن تر می شود که می توانید محل دقیق استفاده از رژگونه را مشخص نمایید؛ همچنین شما می توانید کمی از گونه های خود را جلو ببرید تا لب هایتان برجسته تر دیده شوند.

پیش از آن که بخواهید از رژگونه استفاده کنید باید براش یا قلموی مورد نیاز را آماده کنید زیرا در صورت نامناسب بودن قلمو، رژگونه به خوبی بر روی پوست صورت پخش و فید نمی شود.

باید متناسب با جنس پوست خود از رژگونه استفاده کنید زیرا پوست چرب یا پوست خشک باید با جنس رژگونه سازگاری داشته باشد تا ظاهری زیبا به ارمغان بیاورد.

باید رژگونه را به اندازه نیاز پخش یا محو کنید زیرا در صورت برجسته نشان دادن گونه ها، کم بودن رژگونه درست نیست.نکات مهم زمان استفاده از رژگونه

کلام آخر

رژگونه یکی از لوازم آرایشی می باشد که بسیاری از خانم ها برای داشتن گونه های برجسته و خوش رنگ از آن استفاده می کند؛ رژگونه انواع مختلفی دارد که خانم ها متناسب با سلیقه خود نوع آن را مشخص می کنند؛ تعداد طرفداران رژگونه بسیار زیاد است از این رو مطالب مفیدی در رابطه با رژگونه در اختیار شما قرار دادیم و جراحتو ۱۰ تا از بهترین برندهای رژگونه در سال ۲۰۲۲ را به شما معرفی کرد تا بتوانید به راحتی اقدام به خرید کنید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در زمینه رژگونه دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۵/۵ – (۴ امتیاز)

نوشته بهترین برندهای رژگونه سال ۲۰۲۳❤️【مات و براق】 اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #برندهای #رژگونه #سال #۲۰۲۳مات #براق

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)