حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین بالم لب حجم دهنده و نرم کننده❤️【لیست ۱۰ تایی】

[ad_1]

بسیاری از افراد از داشتن لب های خشک و کم حجم رنج می برند و به دنبال راه کار مناسب هستند؛ از این رو می خواهیم ۱۰ تا از بهترین بالم لب حجم دهنده و نرم کننده را به شما معرفی کنیم تا به راحتی محصول مورد نظر خود را خریداری کنید؛ بالم لب به دلیل داشتن ترکیبات و مواد تشکیل دهنده بسیار منحصر به فرد، موجب نرمی لب ها می شود؛ اگر شما نیز به دنبال یافتن بهترین بالم لب هستید می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید.

بالم لب چیست؟

ممکن است هر فردی در طول زندگی خود، لب های پوسته پوسته شده و ترک خورده را تجربه کرده باشد؛ برخی مواقع به دلیل خشکی بیش از اندازه، لب ها دچار سوزش و درد می شوند که در این صورت راه حل مناسب، چرب کردن لب ها با بالم لب است؛ اخیرا بالم لب بسیار مورد توجه افراد به ویژه خانم ها قرار گرفته شده است زیرا تاثیر بسزایی بر روی نرم و مرطوب شدن لب ها دارد.

بالم لب به رژ لب بسیار شباهت دارد اما هدف آن مراقبت کردن از پوست لب می باشد؛ این محصولات دارای بسته بندی فانتزی و جذاب هستند که همین مورد خود موجب جلب توجه بسیاری از افراد می شود؛ در ترکیبات بالم لب، مواد مختلفی از جمله روغن های گیاهی از جمله روغن زیتون، روغن نارگیل، روغن دانه آفتابگردان، وازلین، پارافین، لانولین وجود دارد که می توانند لب ها را نرم و براق کنند.بالم لب چیست؟

انواع بالم لب

بالم لب انواع مختلفی دارد که در ادامه آن ها را با ویژگی ها و ترکیباتشان برای شما شرح خواهیم داد :

۱ . بالم لب حجم دهنده : بالم لب حجم دهنده در ترکیبات خود موادی دارد که می تواند لب ها را خنک کند و یک حس خنکی خاصی برای لب ها به وجود آورد؛ البته هر یک از بالم لب های حجم دهنده در ترکیبات خود به اندازه ای مواد خاص دارند و از این رو میزان خنکی یا سوزش متفاوت است؛ در ضمن این بالم لب در مقایسه با بالم لب معمولی چرب‌تر می باشد؛ همین مسئله موجب شده که نتیجه نهایی بر روی پوست لب، صاف‌تر به نظر بیاید.

جهت استفاده کردن از این محصول پرطرفدار و مناسب باید تنها مقداری از آن را بر روی لب های خود بمالید؛ این امکان وجود دارد که پوست لب تان پس از گذشت چند ثانیه شروع به سوزش کند؛ این مسئله نشان دهنده این است که بالم حجم دهنده لب، کار خود را شروع کرده است و تا مدت چند ثانیه دیگر، مقداری حجم لب را افزایش خواهد داد؛ به طور معمول این محصول کمی رنگ دارد و موجب به وجود آمدن یک ظاهر طبیعی در لب ها می شود ولی برای رنگ کردن هر چه بیشتر لب‌های خود، می‌توانید از بهترین رژ لب جامد استفاده نمایید.

۲ . بالم ضد چروک : این نوع از بالم لب کمک می کند تا پوست لب ها تقویت شوند؛ به طور معمول در ترکیبات این محصول مواد مغذی و ویتامین‌های مختلف وجود دارد که موجب ترمیم شدن و مراقبت از پوست لب می شود؛ این مواد مغذی شامل ویتامین C، ویتامین E و Q10 است؛ در واقع اگر از این محصول به طور مکرر استفاده شود، لب‌ها نرم می شود و در ادامه پوست لب ترمیم می‌گردد؛ با استفاده از این بالم لب، لب هایی نرم و بدون خطوط خواهید داشت.

۳ . بالم لب ضد آفتاب دار : از جمله عواملی که سبب تهدید لب ها به خشکی و پوسته پوسته شدن می شود، نور خورشید است؛ اگر هر فردی به مدت طولانی در معرض نور خورشید قرار گیرد، لب ها دچار پیری می شود و زیبایی خود را از دست می دهد؛ از این رو، این بالم لب بهترین محصول جهت مراقبت از لب ها در برابر اشعه فرابنفش خورشید است که جزء مهم ترین موارد روتین روزانه است؛ در این گونه مواقع بهتر است از بالم‌ لب‌ ضد آفتاب دار استفاده شود؛ بالم لب ضد آفتاب دار مقدار بسیار دقیقی SPF دارد.

۳ . بالم بی رنگ و رنگی : در این نوع از بالم لب تنوع رنگی بسیار زیادی وجود دارد که افراد می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند؛ برخی از افراد بنا به سلیقه خود فقط یک بالم لب رنگ دهنده خریداری می کنند و به رنگ آن توجه نمی کنند؛ با استفاده از بالم لب رنگی، به لب ها رنگ داده می شود و لب ها نرم و مرطوب می گردند.

در واقع میزان رنگ‌دهی این بالم لب به اندازه رژلب نیست ولی می‌توان انتظار داشت که تنها مقدار اندکی رنگ طبیعی به لب ها بدهد؛ در صورت عدم تمایل به استفاده از بالم لب رنگی، می توان از بالم لب بی رنگ استفاده کرد.انواع بالم لب

۴ . بالم لب حرارتی : این نوع بالم لب نیز بسیار مدرن و جدید است که کارایی بسیار جذاب دارد؛ این بالم لب ظاهری شفاف و ژله ای دارد؛ بالم لب حرارتی هیچ گونه رنگی ندارد اما پس از استفاده، کمی تغییرات در رنگ لب ها ایجاد می کند؛ این بالم لب باید بر روی لب های تمیز و خشک زده شود تا در ادامه پس از گرم شدن، تغییراتی در لب ها ایجاد شود.

۱۰ تا از بهترین بالم لب حجم دهنده و نرم کننده را بشناسید!

بالم لب فرشبالم لب فرش

بالم لب فرش فرمولاسیون خاصی دارد که می تواند به لب ها آبرسانی کند و حس چسبناکی به وجود نمی آورد؛ این محصول حاوی ضد آفتاب با SPF 15 است که می تواند از لب ها در مقابل نور مستقیم خورشید محافظت نماید؛ این بالم لب خود محصول موثری در جلوگیری کردن از به وجود آمدن خشکی لب و پوسته پوسته شدن لب ها می باشد؛ این بالم لب رنگدانه های طبیعی دارد که می تواند جلوه ای زیبا و خاص به لب ها هدیه دهد.

به همین دلیل بعد از استفاده کردن از بالم لب فرش، هیچ نیازی به استفاده کردن از رژ لب نیست؛ بهترین بالم لب رنگی با برند فرش، ۱۲ رنگ متنوع و متفاوت دارد و شامل تناژهای روشن تا تیره می باشد که همه افراد با هر سن و سلیقه ای می توانند از آن استفاده کنند؛ بالم لب فرش یکی از بهترین بالم لب در بازار است که شهرت بسیار زیادی دارد.

بالم لب رزبودبالم لب رزبود

بالم لب رزبود یک بالم لب چندکاره می باشد که از قیمت بسیار خوبی برخوردار است؛ در فرمولاسیون این بالم لب، موادی به کار رفته است که می تواند برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار گیرد؛ این بالم لب نه تنها برای لب ها می باشد بلکه می تواند برای مژه و گونه ها نیز مورد استفاده قرار گیرد؛ بالم لب رزبود می تواند ظاهری براق و شیک برای لب و گونه ایجاد کند؛ تمامی این مزایا موجب شده که به عنوان بهترین بالم لب در نظر گرفته شود.

بالم لب تاچابالم لب تاچا

بالم لب تاچا یکی از بهترین بالم لب نرم کننده و حجم دهنده می باشد که می تواند به عنوان ماسک لب ژله ای مورد استفاده قرار گیرد؛ در ترکیبات این محصول عصاره هلو وجود دارد که می تواند تاثیر بسزایی در نرم شدن، ترمیم کردن و تسکین یافتن التهاب لب ها بگذارد؛ در بالم لب تاچا ترکیبات موثر دیگری وجود دارد که شامل روغن کاملیای ژاپنی است و جهت آبرسانی کردن و مرطوب شدن لب ها استفاده می شود.

بالم لب هیدرودرمبالم لب هیدرودرم

بالم لب هیدروردم یک بالم لب مرطوب کننده بسیار قوی و موثر می باشد که حتی آقایان نیز می توانند به دلیل بی رنگ بودن این محصول، از آن استفاده کنند؛ در ترکیبات این محصول روغن کالاندولا، دانه‌ی انگور و روغن کرچک وجود دارد که سبب به وجود آمدن لایه ای دفاعی بر روی لب می شود و موجب بازگشت تازگی و طراوت به لب‌ها می شود؛ این مزایا موجب شده که به عنوان بهترین بالم لب در نظر گرفته شود.

بالم لب هیدرودرم ویتامین E دارد و همین مسئله موجب شده که لب ها لطافت بیشتری پیدا می کنند؛ این محصول می تواند از لب‌های افراد در براب هر گونه آلودگی هوا و تابش بیش از اندازه آفتاب جلوگیری کند.

بالم لب کیوویبالم لب کیووی

بالم لب کیووی جزء محصولات درمانی محسوب می شود که نه تنها خانم ها بلکه آقایان نیز می توانند از آن استفاده کنند؛ در صورتی که شما به مدت طولانی در طول یک روز در برابر نور مستقیم خورشید قرار بگیرید، باید از بالم لبی که SPF دارد استفاده نمایید، در این صورت از چروک شدن لب‌ ها جلوگیری می شود؛ بالم لب کیوی را به عنوان بهترین بالم لب می شناسند.

همه افراد باید پیش از آن که زمان زیادی بگذرد، با استفاده از بالم لب مناسب از چروک شدن لب ها جلوگیری کنند؛ بالم لب کیووی هیچ گونه عصاره و طعم و رنگی ندارد و به دلیل داشتن SPF30 از آفتاب سوختگی جلوگیری می کند؛ مدت زمان ماندگاری این بالم لب برابر ۴ ساعت است و هیچ نیازی به تمدید نیست.

بالم لب الاروبالم لب الارو

بالم لب الارو یکی از بهترین بالم لب مرطوب کننده و حجم دهنده می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و از خاصیت ترمیم کنندگی بسیار زیادی برخوردار است؛ این محصول می تواند لب هایی که آسیب دیده اند را به خوبی ترمیم نماید و رطوبت رسانی کند؛ با استفاده از این محصول رطوبت در پوست لب به مدت طولانی باقی می ماند.

بالم لب الارو دارای سبوس برنج و موم عسل است که این ترکیبات هر دو برای داشتن لب خوش رنگ و سالم کافی اند؛ در ضمن در این محصول ویتامین E وجود دارد که از چروک شدن لب‌ها جلوگیری می‌کند.

بالم لب کامانبالم لب کامان

بالم لب کامان یک بالم لب براق و نرم کننده می باشد که حاوی عصاره آلوئه وراست و برای همه افراد گزینه کاملا مناسبی است؛ بالم لب کامان بی رنگ است و برای آقایان گزینه بسیار خوبی می باشد؛ این بالم لب از خواص آبرسانی و تقویت کنندگی برخوردار می باشد که سبب تقویت لب‌ها می شود و از ایجاد شدن ترک یا خشکی در لب جلوگیری‌ می‌کند؛ این محصول مقادیر زیادی ویتامین ‌E دارد که لب ها را تغذیه می کند و به عنوان بهترین بالم لب در نظر گرفته می شود.

ترکیبات این محصول از خواص آنتی اکسیدانی برخوردار است و مانع از رسیدن اثرات منفی رادیکال‌های آزاد به پوست می شود؛ در ضمن این بالم لب SPF15 دارد که می تواند با اشعه های مضر ماورابنفش خورشید مقابله کند؛ در صورتی که از بالم لب نرم و براق کننده کامان در فصل های سرد سال استفاده کرد، از خشک شدن لب‌ها جلوگیری می شود؛ کسانی که پوست بسیار حساس دارند نیز می توانند به راحتی از این محصول استفاده نمایند.

بالم لب بادی شاپبالم لب بادی شاپ

بالم لب بادی شاپ حاوی ویتامین E می باشد که جزء محصولات برتر این برند است؛ این بالم لب می تواند به مدت ۴۸ ساعت بر روی لب ها باقی بماند و رطوبت لب ها را به خوبی جفظ کند؛ با این محصول می توان از پوست لب انسان در برابر عوامل بیرونی (سرما، خشکی هوا، اشعه های خورشید، گرد و غبار و … ) محافظت کرد؛ بالم لب بادی شاپ گزینه مناسبی برای زیرسازی آرایش است؛ بالم لب بادی شاپ بهترین بالم لب می باشد.

بالم لب بادی شاپ می تواند لب ها را نرم کند و تغذیه نماید؛ در صورت استفاده از این محصول، پوست لب محافظت می شود؛ این بالم لب SPF 15 دارد که می تواند از لب ها در برابر نور خورشید و اشعه های مضر مراقبت و محافظت کند؛ همه افراد با هر نوع پوستی می توانند از این بالم لب استفاده نمایند.

بالم لب بادی شاپ می تواند رطوبت و درخشندگی کافی برای لب ها ایجاد کند و بافت پوست لب ها را احیا و ترمیم نماید؛ این بالم لب سلول های مرده پوست را از بین می برد؛ با استفاده از این محصول هیچ گونه حساسیتی ایجاد نمی شود که دلیل آن عدم وجود الکل، پارابن و آمونیاک است.

بالم لب اوریاژبالم لب اوریاژ

بال لب اوریاژ می تواند یک گزینه درمانی برای رفع آسیب دیدن و خشکی لب ها باشد؛ به طور معمول بالم لب اوریاژ فاقد رنگ، عصاره و عطر است و تنها جهت درمان کردن لب‌ها مورد استفاده قرار می گیرد؛ بالم لب اوریاژ برای آقایان نیز گزینه مناسبی است و اصلا آلرژی ایجاد نمی‌کند.

زمانی که لب ها خشک شده باشد، می توان با این بالم لب، خشکی لب ها را برطرف کرد؛ مدت زمان ماندگاری این بالم لب به مدت چندین ساعت است و نیاز به ترمیم سریع نیز ندارد؛ تمامی این مزایا موجب شده به عنوان بهترین بالم لب شناخته شود.

بالم لب گلاسیربالم لب گلاسیر

بالم لب گلاسیر جزء بهترین بالم لب در بازار محسوب می شود و یک محصول مقرون به صرف است؛ در ترکیبات این بالم لب روغن کرچک، موم زنبور عسل و لانولین وجود دارد که به آسانی بر روی سطح لب پخش می شود و از مدت  زمان ماندگاری بسیار خوبی برخوردار است؛ نه تنها این بالم لب می تواند لب هایی که ترک خورده و دهیدراته هستند را درمان کند بلکه زیبایی خاصی به لب ها بدهد.

بالم لب گلاسیر برای موارد مختلف بسیار دیگری از جمله برجسته سازی طبیعی گونه ها، درمان کردن تیرگی و خشک شدن زانو و آرنج نیز مورد استفاده قرار می گیرد؛ این بالم لب می تواند بوی بسیار خوبی به لب ها بدهد.

مزایای بالم لب چیست؟

بالم لب با مزایا و فواید بسیار زیادی همراه است که در ادامه آن ها را برای شما شرح خواهیم داد :

۱ . درمان خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها : به دلیل نازک و حساس بودن لب ها، عوامل مختلفی از جمله نور خورشید و سرما بر روی لب ها اثر می گذارند و موجب خشک شدن، پوسته پوسته شدن و در نهایت خونریزی لب ها می شوند؛ در این گونه مواقع استفاده کردن از بالم لب، یک راه حل مناسب است؛ بالم لب به دلیل ترکیبات بسیار نرم کننده ای که دارد، کمک بزرگی به پوسته پوسته شدن و درمان خشکی لب می کند؛ از این رو این محصول خشکی لب ها را برطرف می کند.

۲ . مرطوب کردن لب و جلوگیری از ایجاد خشکی و ترک خوردگی پوست لب : بالم لب هایی که از خاصیت مرطوب کنندگی بسیار بالایی برخوردار هستند می توانند لب ها را از خشکی نگه دارند؛ این محصول به دلیل داشتن ویژگی های بسیار خاص و فوق العاده، موجب مرطوب شدن لب ها می شود و از پوسته پوسته شدن پوست لب ها جلوگیری می کند؛ از این رو کسانی که لب هایشان در فصل های سرد سال، بسیار خشک، حساس و پوسته پوسته می گردد، به آسانی می توانند از بالم لب استفاده کنند.

۳ . محافظت از پوست لب در برابر اشعه مضر نور خورشید : از جمله فواید و مزایایی که بالم لب دارد، محافظت از پوست لب در برابر اشعه های مضر است؛ بالم لب می تواند موجب تهدید سلامت لب ها شود و مانع از رسیدن اشعه های مضر نور خورشید گردد؛ در صورت تابیدن اشعه های مضر نور خورشید به پوست لب، لب ها خشک، ترک خورده و پوسته پوسته می شوند؛ بیشتر بالم لب هایی که در بازار وجود دارند، دارای مقادیر مناسبی spf هستند که سبب در امان ماندن پوست لب از مضرات اشعه های فرابنفش و در ضمن ترک خوردن لب می گردد.

۴ . حجیم نشان دادن لب‌ها : برخی از افراد از داشتن لب های نازک و باریک رنج می برند و به همین دلیل به دنبال پیدا کردن راه حلی جهت بزرگ تر نشان دادن لب های خود هستند که در این گونه مواقع، بالم لب می تواند موثر واقع شود؛ از جمله کاربردهای دیگری که بالم لب دارد نیز مورد توجه خانم ها قرار می گیرد؛ نقش بسیار موثری که بالم لب دارد، حجیم تر نشان دادن لب هاست؛ از این رو شما به راحتی و بدون هر گونه دردسر می توانید از بالم لب استفاده کنید تا لب هایتان را بزرگ و حجیم جلوه دهید.

۵ . تغییر رنگ لب ها : بالم لب به دلیل داشتن رنگ طبیعی، می تواند جایگزین بسیار خوبی برای رژ لب باشد؛ برخی از بالم لب ها به دلیل داشتن رنگ های بسیار زیبا و طبیعی خود می توانند رنگ بسیار مناسب و خوبی به لب ها بدهند؛ میزان رنگی که بالم لب به لب ها می دهد به شدت رژ لب نیست ولی تا حدی تاثیر گذار است.مزایای بالم لب چیست؟

مواد تشکیل دهنده بالم لب

مواد تشکیل دهنده بالم لب را در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد :

  • مواد مرطوب کننده قوی از جمله موم زنبور عسل
  • SPF مناسب برای لب ها
  • آنتی اکسیدان قوی
  • سالیسیلیک اسید
  • ویتامین سی
  • اکسید روی
  • ویتامین E

عوارض استفاده از بالم لب

در صورت استفاده مکرر از بهترین بالم لب، عوارض و خطراتی ممکن است رخ دهد که در ادامه برای شما شرح خواهیم داد :

بعضی از بالم لب‌ها به دلیل داشتن مواد حساسیت‌زا، ممکن است موجب بروز مشکل‌هایی از جمله ترک خوردن لب‌ها و درد در لب ها شوند.

بعضی از بالم لب ها مواد شیمیایی خاص و خطرناک دارند که می توانند سبب بروز آسیب های مختلف جسمی گردند؛ باید افراد سعی کنند از بالم لب هایی که دارای پارافین، رنگ‌ها، وازلین و فنول هستند استفاده نکنند.

بالم لب هایی که مورد استفاده قرار می گیرند، باید با دیگران به صورت مشترک استفاده نشوند زیرا در این صورت ممکن است موجب تکثیر یافتن و انتقال شدن ویروس‌ها و باکتری‌ها شود؛ بعد از گذشت چندین ماه و پس از بیمار شدن، باید بالم لب تان را دور بیندازید.

عوارض استفاده از بالم لب

کلام آخر

بالم لب تاثیر بسزایی در نرم و مرطوب کردن لب ها دارد و می تواند لب ها را تا حدودی حجیم و براق کند؛ بالم لب ها انواع مختلفی دارد که باید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید کرد؛ از این رو در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با بالم لب در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از بهترین بالم لب را به شما معرفی کرد تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین بالم لب دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۴.۷/۵ – (۳ امتیاز)

نوشته بهترین بالم لب حجم دهنده و نرم کننده❤️【لیست ۱۰ تایی】 اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #بالم #لب #حجم #دهنده #نرم #کنندهلیست #تایی

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)