حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده ❤️【سال ۱۴۰۲】

[ad_1]

برای بازسازی و ترمیم پوست از روش ها و محصولات متنوع می توان استفاده کرد؛ از این رو می خواهیم ۱۰ تا از بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده را به شما معرفی کنیم تا به راحتی محصول مورد نظر خود جهت بازسازی پوستتان را بیابید؛ پوست هر فردی ممکن است بر اثر عوامل مختلف آسیب دیده باشد که با استفاده از کرم یا ژل قابل درمان است؛ اگر شما نیز به دنبال یافتن محصول مورد نظر خود هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا اطلاعات کافی در این زمینه بیابید.

کرم و ژل ترمیم کننده چیست؟

پوست هر فردی ممکن است دچار آسیب هایی شود و نیاز به ترمیم داشته باشد؛ آسیب هایی که به پوست وارد می شود ناشی از جای جوش، خارش پوست، سوختگی، جای زخم و غیره است؛ برای درمان هر یک از این مشکلات از روش های مختلفی می توان استفاده کرد که کرم و ژل ترمیم کننده روشی موثر در نظر گرفته می شود.

در صورت استفاده از کرم و ژل ترمیم کننده می توان این آسیب های وارد شده را تا حدودی از بین برد؛ این دسته از کرم ها حاوی مواد ضد التهابی و ضد قارچ می باشند که جهت بازسازی کردن و شفاف تر شدن پوست کاملا مفید هستند؛ این مواد از وارد شدن آلودگی به داخل زخم ها جلوگیری می کنند و موجب افزایش سرعت ترمیم می شوند؛ این مواد هیچ گونه عوارضی ندارند، مگر این که افراد مصرف کننده نسبت به ماده ای خاص آلرژی داشته باشند و در صورت تماس داشتن با آن، به پوستشان آسیب وارد شود.

کرم هایی که مخصوص ترمیم کردن پوست می باشند، از اثرات ضد التهابی، مرطوب کنندگی و محافظت کنندگی برخوردار می باشند؛ با این وجود اصلی ترین و مهم ترین نقشی که این کرم دارد، افزایش یافتن میزان سرعت بازسازی کردن پوست و فعال کردن مکانیزم های ترمیم پوست می باشد.

کلاژن یک نوع بافت می باشد که تاثیر بسزایی در ترمیم کردن پوست انسان دارد؛ این کرم می تواند سبب تحریک کلاژن سازی پوست شود و در نهایت سریعا موجب بهبود یافتن زخم ها شود و آثار ناشی از آن ها را به طور تقریبی از روی پوست از بین ببرد؛ به دلیل داشتن تاثیرات ضد التهابی و ضد دردی بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده، موجب کاهش یافتن سوزش، درد و خارش ناحیه زخم می شود و احساس ناراحتی و درد را از مصرف کنندگان دور می کند.

در صورتی که سطح زخم افراد مرطوب باقی بماند، آب از بافت های تازه پوست تبخیر نمی شود و در نهایت موجب کنترل خشکی زخم می شود؛ اکثر کرم های ترمیم کننده پوست، در ساختارشان مواد ضد آفتاب دارند؛ از این رو پوست هایی که تازه تشکیل شده اند در مقابل اشعه های مضرر نور خورشید، مقاومت بسیار کمتری دارند که با کرم ترمیم کننده پوست را محافظت می کند.

کرم ترمیم کننده پوست از خواص ضد باکتری و ضد قارچ برخوردار است و مانع از تجمع یافتن میکروارگانیسم ها در نواحی اطراف زخم می شود؛ از این رو این کرم ها در همه روند ترمیم زخم ها از آنها محافظت می کنند.کرم و ژل ترمیم کننده چیست؟

مزایای استفاده از بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده

بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده مزایا و فوایدی به همراه دارد این مزایا شامل موارد زیر می باشد :

  • ناحیه ای که زخم شده اند و آسیب پوستی و جوش دارند را ضد عفونی می کند و تمیز نگه می دارد.
  • پوستی که آسیب دیده ترمیم و بازسازی می شود.
  • قرمزی زخم ها یا لکه ها رفع می شوند.
  • خارش و سوزش زخم ها و لک های پوستی را از بین برود.
  • کلاژن و الاستین با استفاده از کرم تولید می شوند و جای زخم و لک را درمان می کند.
  • کک و مک را از بین می برد.
  • رطوبت و چربی پوستی که آسیب دیده را تنظیم می کند.
  • قارچ های سطح پوست را از بین می برد و از تکثیر آن ها جلوگیری می کند.
  • اثر آفتاب سوختگی را از بین می برد.

مواد تشکیل دهنده کرم و ژل ترمیم کننده

همان گونه از نام بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده مشخص است، در ترکیبات خود کلاژن و لانولین دارند؛ در ضمن این محصول ترکیبات ضد آفتاب دارد که جهت محافظت و مراقبت کردن از پوست آسیب دیده در مقابل اشعه های مضر و خطرناک نور خورشید می باشد.

ترکیبات دیگری که در کرم ترمیم کننده وجود دارند شامل مواد معدنی و ویتامین ها از جمله ویتامین E می باشند؛ مرطوب کننده ها خود نیز بخش بسیار مهمی از ترکیبات بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده را تشکیل می دهند؛ ترکیباتی از جمله گلیسیرین، سوربیتول و ترکیباتی که کلاژن سازی در پوست را تحریک می کنند، جهت محافظت کردن از لایه اپیدرم آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرند.مواد تشکیل دهنده کرم و ژل ترمیم کننده

در ضمن کرم ترمیم کننده حاوی آنتی اکسیدان است و فعالیت رادیکال های آزاد که کلاژن سازی را کم می کند، را کاهش می دهد؛ نه تنها ترکیبات ذکر شده بلکه ترکیبات گیاهی و عصاره و روغن گیاهان مختلف در این کرم ها مورد استفاده قرار گرفته می شوند چون بسیاری از پزشکان بر این باورند که ترکیبات شیمیایی جهت بازسازی کردن و احیای پوست مناسب نیستند.

۱۰ تا از بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده را بشناسید!

کرم ترمیم کننده سینرهکرم ترمیم کننده سینره

کرم ترمیم کننده سینره برای پوست های آسیب دیده مناسب می باشد زیرا این محصول از خاصیت مرطوب کنندگی، ضدالتهابی برخورد دار است و سبب محافظت کردن از زخم و اسکار های پوستی می شود؛ این کرم ترمیم کننده می تواند لایه ای بسیار ظریف بر روی زخم به وجود آورد تا از ایجاد شدن التهاب، خونریزی، خارش و سوزش جلوگیری کند؛ با کمک این کرم آب از بافت ها تبخیر نمی شود و در نهایت با سرعت زیاد به بازسازی و ترمیم شدن پوست پرداخته می شود.

کرم ترمیم کننده سینره التیام بخش است و می تواند هر گونه بریدگی ها و زخم های سطحی را به خوبی برطرف نماید و درمان کند؛ با کمک این کرم ترمیم کننده سوزش و قرمزی که ناشی از سوختگی های سطحی اند برطرف می شود؛ تولید کلاژن و الاستین که برای تسریع یافتن ترمیم جای زخم هستند افزایش می یابد؛ تکثیر باکتری ها و قارچ ها در پوست آسیب دیده مهار می شوند؛ تمامی این مزایا موجب شده که به عنوان بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده شناخته شود.

کرم ترمیم کننده لافاررکرم ترمیم کننده لافارر

کرم ترمیم کننده لافارر یکی از بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده می باشد که جزء محصولات بسیار پرفروش بازار است؛ در ترکیبات این محصول عصاره آرنیکا وجود دارد و از جمله ویژگی‌های مهم و اصلی این کرم ترمیم کننده می توان به خاصیت ضد التهابی، ضد باکتری و ترمیم کننده پوست و جای جوش اشاره کرد؛ در ساخت این محصول از ترکیبات مفید و مغذی مانند ویتامین E، روغن میوه گل ساعتی، روغن دانه انگور، روغن بادام شیرین و شی‌باتر استفاده شده است؛ با کمک مواد موجود در این کرم ترمیم کننده، بافت هایی از پوست که آسیب دیده اند ترمیم می شوند.

کرم ترمیم کننده سی گلکرم ترمیم کننده سی گل

کرم ترمیم کننده سی گل جزء محصولاتی است که ترکیبات طبیعی و ارگانیک دارد؛ کرم ترمیم کننده سی گل گزینه بسیار مناسبی برای افراد دارای پوست آسیب دیده است؛ در ضمن این محصول ساخته شده از مواد و عصاره های طبیعی و ارگانیک است که تاثیر بسزایی در زیبایی پوست می گذارد؛ این کرم دارای میموزا است، بدین معنا که یک درخت بزرگ با گل‌های زیبا و ریشه‌ که خواص بسیار دارد و جهت درمان مشکلات پوستی و ترمیم کردن پوست آسیب دیده مورد استفاده قرار می گیرد.

از کرم ترمیم کننده سی گل پس از لایه برداری کردن پوست یا اپیلاسیون و الکترولیز کردن پوست نیز می توان استفاده کرد و به علت استفاده کردن از ترکیبات گیاهی برای هر یک از انواع پوست حساس نیز مناسب می باشد؛ تمامی این موارد موجب شده که به عنوان بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده شناخته شود.

کرم ترمیم کننده وچهکرم ترمیم کننده وچه

کرم ترمیم کننده پوست وچه یکی از بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده می باشد که کمک بزرگی به ترمیم پوست آسیب دیده می کند؛ در ترکیبات این کرم ترمیم کننده نیز عصاره میموزا به کار رفته است که موجب تسریع یافتن فرآیند ترمیم و بازسازی پوست می شود و سبب از بین رفتن قرمزی و التهاب پوست می‌گردد.

در کرم ترمیم کننده وچه زینک اکساید وجود دارد که موجب افزایش سرعت اپیتلیزاسیون می شود و مانع از رشد کردن باکتری‌ها و قارچ‌ها بر روی پوست آسیب دیده می شود؛ کرم ترمیم کننده پوست وچه به دلیل خواص بسیار زیادی که دارد در درمان زخم‌های ناشی از بیماری‌های التهابی پوست از جمله اگزما، درماتیت آتوپیک و درماتیت تماسی به کمک بیزابولول و کالاندولا نقش اساس دارد؛ بسیاری از افرادی که به دلایل مختلف دچار آسیب پوستی شده اند می توانند به راحتی از این محصول استفاده کنند.

ژل ترمیم کننده رژواسیلژل ترمیم کننده رژواسیل

کرم ترمیم کننده رژواسیل یکی از بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده می باشد که در کشور آمریکا ساخته شده است؛ در ترکیبات این محصول مواد مهمی از جمله Squalene ،Shark Oil ،Emu Oil و ویتامین C وجود دارد که جهت درمان کردن زخم های کلوئید، هیپرترونیک، زخم های حاصل از تروماتیک،سوختگی ها، عمل های جراحی تاثیر گذار هستند؛ این ژل جزء کرم های بسیار مشهور در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

کرم ترمیم کننده رژواسیل می تواند جهت درمان کردن خطوط و اسکار های ناشی از بارداری یا افزایش حجم عضلات مفید واقع شود و به طور عمیق به پوست وارد شود و مشکلات پوستی را برطرف کند؛ این ژل می تواند پروتئین های ساختمانی پوست را بازسازی کند و ساختار سه بعدی آن را به خوبی ترمیم کند؛ با استفاده از ژل ترمیم کننده رژواسیل خاصیت ارتجاعی پوست افزایش می یابد و از به وجود آمدن استرچ مارک پیشگیری می شود.

کرم ترمیم کننده توتال درمکرم ترمیم کننده توتال درم

کرم ترمیم کننده پوست توتال درم برای کسانی که پوستشان دچار التهاب شده بسیار مناسب می باشد و در ضمن برخی از افراد به علت لیزر کردن، رخ دادن آفتاب سوختگی، وجود برخی سوختگی های پوستی دیگر و غیره دچار آسیب های پوستی می شوند که با کرم ترمیم کننده قابل درمان است؛ با کمک این کرم جریان خون در پوست انسان افزایش می یابد و در ضمن بازسازی سلول ها و کلاژن تحریک می شوند؛ در ضمن این کرم مواد ضد عفونی کننده و میکروب کش دارد که مانع از عفونت پوست می شود و سبب تسریع روند بهبودی زخم می گردد.

در ترکیبات کرم ترمیم کننده، مواد تسکین دهنده وجود دارد که موجب کاهش یافتن درد و سوزش می شود؛ این کرم می تواند از ایجاد کلوئید و آفتاب سوختگی جلوگیری کند و و پوست های آسیب دیده را درمان کند؛ از این رو این کرم به عنوان بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده در نظر گرفته می شود.

کرم ترمیم کننده فیس دوکسکرم ترمیم کننده فیس دوکس

کرم ترمیم‎ کننده فیس دوکس با نوع سیکازوم می تواند جزء بهترین انواع کرم ترمیم کننده در نظر گرفته شود؛ این محصول از کاربردهای بسیار زیادی برخورد دارد است که پیش و پس از انجام روش هایی از جمله اپیلاسیون، لیزر درمانی، الکترولیز، درماتولوژیک، پیلینگ، و نیز درم آبریژن مورد استفاده قرار می گیرد تا پوست را ترمیم کند؛ به دلیل وجود برخی سلول های بنیادی گیاهی در این کرم، التهابات پوستی به سرعت درمان می شوند.

کرم ترمیم‎ کننده فیس دوکس سیکازوم نیز می تواند مانع از به وجود آمدن عفونت های پوستی که منشا ویروسی، قارچی، و یا باکتریایی دارند، شود و همچنین ترمیم یافتن پوست و بهتر شدن زخم های مربوط به پس از جراحی به طور سریع تر رخ می دهد؛ در ضمن این محصول موجب از بین رفتن قرمزی و التهابات پوستی می شود و احساس درد را در نواحی آسیب دیده کمتر می کند؛ در این صورت افراد تمایل بسیار کمتری نسبت به خاراندن پوست خود دارند؛ تمامی این مزایا موجب شده به عنوان بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده شناخته شود.

ژل ترمیم کننده استراتامدژل ترمیم کننده استراتامد

ژل ترمیم کننده استراتامد یکی از بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده است که در سه بسته بندی متفاوت با حجم های متغیر در بازار یافت می شود؛ این ژل را می توان برای تمامی نواحی بدن استفاده کرد زیرا سبب صافی پوست و از بین رفتن برآمدگی های ناشی از زخم می شود؛ با کمک این ژل ترمیم کننده، خارش پوست از بین می رود و ناراحتی و دردی که بر اثر زخم به وجود آمده اند رفع می شوند؛ در صورت استفاده از این محصول، از به وجود آمدن زخم های غیرطبیعی جلوگیری می شود.

یکی از ویژگی های بارزی که این محصول دارد این است که می توان پس از استفاده از این ژل، دیگر از پوشش های محافظت کننده برای زخم استفاده نکرد؛ البته قبل از خرید کردن این محصول، باید به این نکته مهم نیز توجه کرد که ژل استراتامد هیچ گونه ماده ضد عفونی کننده ندارد و از این رو تنها می توان از آن جهت بهبود یافتن جای زخم استفاده کرد.

ژل ترمیم کننده سیلکرژل ترمیم کننده سیلکر

ژل ترمیم کننده سیلکر یکی از بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده می باشد که می تواند پوست را به خوبی خنک نگه دارد و موجب کاهش سوزش و درد شود؛ در ترکیبات این ژل، گیاهان مختلفی مورد استفاده قرار گرفته اند که از خواص ضد التهابی برخوردار می باشند و می توانند سبب کاهش یافتن حساسیت پوستی پس از انجام لیزر مو تا حد زیادی شوند؛ ژل سیلکر از خواص مرطوب کنندگی و بازسازی نمودن پوست برخوردار است که این خواص به دلیل وجود ذرات سیلیکون اند.

کرم ترمیم کننده سیلکر می تواند ساخت کلاژن را با تحریک سلول های فیبروپلاست پوست افزایش دهد و به علت داشتن آلانتویین در خود دارای خواص رفع التهاب و قرمزی پوست می باشد؛ تمامی این مزایا موجب شده که طرفداران این محصول با گذر زمان افزایش یابد و محبوبیت بسیار زیادی بین مردم داشته باشد.

ژل ترمیم کننده درمالیفتژل ترمیم کننده درمالیفت

ژل ترمیم کننده پوست درمالیفت با مدا اسکارلیفت می تواند موجب بازسازی و ترمیم پوست افراد شود و سبب از بین رفتن جای زخم های کلوئیدی و جوش و ترک های پوستی ناشی از لاغری و چاقی گردد؛ در صورتی که بر اثر عوامل ذکر شده پوست آسیب دید، می توان از این ژل ترمیم کننده استفاده کرد تا نتایج خوبی حاصل شود.

با استفاده کردن از این ژل ترمیم کننده عفونت و التهابی که ناشی از ناحیه زخم می باشند از بین می روند و در ضمن سوزش و خارش و قرمزی در بخش جای زخم برطرف می شود؛ به طور معمول این نوع از ژل ها یا کرم ها از عوارض خاصی برخوردار نیستند و برای استفاده عموم آزاد می باشند؛ تمامی این مزایا موجب شده که به عنوان بهترین انواع کرم یا ژل ترمیم کننده در نظر گرفته شود.

ویژگی های بهترین کرم و ژل ترمیم کننده

بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده پوست باید از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار باشد؛ یکی از ویژگی های بارز آن، چند کاربردی بودن این محصول است زیرا در این صورت میزان فروش آن افزایش می یابد؛ ویژگی مهم دیگری که باید یک کرم یا ژل ترمیم کننده داشته باشد، طولانی بودن مدت زمان ماندگاری این محصول است؛ در کل یک کرم یا ژل ترمیم کننده باید بتواند در بازه زمانی کوتاه تاثیر مثبتی بر روی پوست بگذارد و جای زخم و جوش و سوختگی را از بین ببرد.

کرم ترمیم کننده باید دسته بندی متنوعی داشته باشد که این دسته بندی ها شامل ملایم، متوسط و قوی است؛ افراد باید بتوانند که محصول مورد نظر خود را با توجه به نیاز خودشان خریداری کنند؛ کرم‌هایی که ملایم اند جهت از بین بردن التهاب‌ها و رفع سوختگی های سطحی مورد استفاده قرار می گیرند؛ کرم‌هایی که متوسط اند برای از بین بردن جای جوش و زخم‌های سطحی مناسب اند و در ضمن کرم‌های قوی هم اکثر اوقات جهت رفع کردن جای زخم جراحی و اسکار عمیق مورد استفاده قرار می گیرند.

ویژگی های بهترین کرم و ژل ترمیم کننده

کاربردهای دیگر کرم و ژل ترمیم کننده

بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده کاربردهای متنوع و مختلفی دارند که در ادامه آن ها را با توضیحات کامل برایتان شرح خواهیم داد :

خاصیت لایه‌برداری : از جمله مزایا و فوایدی که بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده دارد، خاصیت لایه برداری می باشد؛ از این رو اگر می خواهید یک کرم لایه بردار بخرید باید پیش از استفاده کردن از آن، نظر بهترین دکتر پوست در تهران را در این زمینه بپرسید و پس از آن اقدام به خرید کنید؛ در این کرم ها اسید لاکتیک وجود دارد که کمک بزرگی به از بین رفتن پوست های مرده پوست می کند؛ این کرم سبب ایجاد رطوبت در سطح پوست می شود و لایه برداری می کند.

کاهش التهاب پوستی : کرم ترمیم کننده می تواند موجب کاهش یافتن التهابات پوستی شود؛ این التهاب ممکن است ناشی از موارد مختلف از جمله سوختگی، حساسیت پوستی، لیزر و… باشد؛ هر یک از این محصولات مراقبتی، حاصل موادی اند که می توانند دوباره رطوبت از دست رفته پوست را برگردانند و تاثیر مثبت بر روی کاهش یافتن التهاب بگذارند؛ در ضمن ترکیباتی از جمله لانولین که در بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده وجود دارد، کمک بزرگی به نرم شدن پوست‌های دچار ملتهب، حساس و خشک می‌کند.

خاصیت مرطوب‌کنندگی : از جمله مزایا و فوایدی که بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده دارد، خاصیت مرطوب کنندگی این محصول است؛ به دلیل وجود ترکیبات خاص از جمله لسیتین، پروپیلن، گلیسیرین و… در این محصولات، پوست به خوبی مرطوب می شود؛ در صورتی که رطوبت پوست افزایش یابد، پوست در مقابل موارد مختلف خارجی محافظت می گردد و پوست آسیب نمی بیند.

کلام آخر

کرم و ژل ترمیم کننده هر یک تاثیر بسزایی در ترمیم کردن پوست آسیب دیده می گذارند و سبب از بین بردن جای جوش و زخم و سوختگی و غیره می شوند؛ با استفاده از این محصول می توان پوستی صاف و بدون آسیب داشت؛ از این رو در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با کرم و ژل ترمیم کننده در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده را به شما معرفی کرد تا بتوانید به راحتی محصول مورد نظر خود را بیابید و خریداری کنید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۵/۵ – (۱ امتیاز)

نوشته بهترین انواع کرم و ژل ترمیم کننده ❤️【سال ۱۴۰۲】 اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #انواع #کرم #ژل #ترمیم #کننده #سال

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)