حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین انواع ماسک مو در سال ۱۴۰۲❤️【تقویت کننده + نرم کننده】

[ad_1]

برای تقویت مو از مواد مختلفی از جمله ماسک مو می توان استفاده کرد؛ از این رو ۱۰ تا از بهترین انواع ماسک مو را در اختیار شما قرار خواهیم داد تا بتوانید به راحتی ماسک مو مناسب موی خود را بیابید و موهایی زیبای و درخشان داشته باشید؛ ماسک مو کمک بزرگی به تقویت و تغذیه فولیکول های مو می کند و در نهایت موهایی نرم و براق برای مصرف کنندگان به ارمغان خواهد آورد؛ اگر شما نیز به دنبال یافتن ماسک مو مورد نظر خود هستید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا در این زمینه اطلاعات کافی کسب کنید.

ماسک مو و طرز استفاده از آن

ماسک مو جزء محصولات مراقبتی می باشد که همانند ماسک صورت می تواند سبب آبرسانی و تقویت سلول های مو شود و از شکننده شدن و آسیب دیدن موها جلوگیری کند؛ در ماسک مو مواد و ترکیباتی وجود دارد که هر یک از آن ها برای تغذیه موها ضروری هستند و موهایی سالم و بدون آسیب به ارمغان می آورند.

در صورت انتخاب و استفاده از ماسک مو باید به نوع و جنس مو خود توجه کنید و پس از آن اقدام به خرید نمایید زیرا هر نوع ماسک مو برای برخی از افراد گزینه بسیار مناسبی است؛ به طور کلی ماسک مو فواید و مزایای بسیار زیادی دارد که هر یک از آن ها موجب جلب نظر افراد جهت استفاده می شود.

ماسک مو انواع مختلفی دارد که تعدادی از آن ها مناسب داخل حمام هستند و نیاز به آبکشی دارند و تعدادی نیز برای بعد از حمام مناسب اند و نباید آبکشی شوند؛ جهت استفاده از ماسک مویی که نیاز به آبکشی ندارد، باید موهای خود را به طور کامل تمیز کرد و پس از خارج شدن از حمام، آن را بر روی دست های خود ریخت و به موها مالید و پس از آن با انگشتان دست، موها را شانه کرد؛ در این صورت ماسک مو جذب مو می شوند و دیگر نیاز به شستن نیست.

ماسک مویی که مخصوص داخل حمام است باید پس از شستشو و تمیز شدن مو استفاده شود، در ادامه ماسک مو بر روی کف دست ریخته شود و به موها مالیده شود؛ این نوع ماسک مو باید از سمت ساقه مو ها تا انتهای مو مالیده شود و در ادامه با انگشتان شانه زده شوند؛ نیاز است که ماسک مو تا مدت زمان مورد نیاز بر روی مو بماند و در نهایت با آب ولرم شسته شود.ماسک مو و طرز استفاده از آن

انواع ماسک مو کدامند؟

ماسک مو انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها برای نوعی از مو مناسب می باشد؛ آن ها را در ادامه نام خواهیم برد :

ماسک مو برای ابریشمی کردن موها : به طور معمول برای ساختن ماسک مو از روغن های مفیدی از جمله  روغن آرگان، روغن نارگیل، جوجوبا، شی باتر و… استفاده می شود که در صورت استفاده کردن از آن، موها کاملا ابریشمی و نرم می شود.

ماسک مو برای احیا کردن موهای آسیب دیده : ممکن است موی بر اثر استفاده کردن از ابزارهای مختلف از جمله ابزار حالت دهنده، رنگ مو و یا قرار کگرفتن در شرایط محیطی آسیب ببیند؛ مصرف کردن بهترین انواع ماسک مو درون حمام که دارای روغن زیتون و عسل و آواکادو می باشد، سبب تقویت کردن، درخشنده شدن و جوان سازی موها می شود.

ماسک مو برای آبرسانی عمیق مو و کاهش یافتن موخوره ها : در صورت استفاده کردن از ماسک مویی که دارای عسل است، می توانید رطوبت موجود در موهایتان را حفظ نمایید و از دهیدراته شدن شان جلوگیری کنید.

ماسک مو برای تقویت کردن مو و افزایش یافتن سرعت رشدش : به طور معمول ماسک موها دارای ویتامین و مواد معدنی اند؛ از این رو استفاده کردن از این گونه محصولات حرفه ای، سبب تقویت کردن موها می شود و سرعت رشدشان را افزایش می دهد.

توصیه های مهم زمان استفاده از ماسک مو

زمانی که قصد استفاده از بهترین انواع ماسک مو را دارید، باید به برخی نکات و توصیه ها توجه نمایید؛ این نکات شامل گزینه های زیر هستند :توصیه های مهم زمان استفاده از ماسک مو

  • نباید ماسک مو را به ریشه موهای خود بزنید چون ماسک مو تاثیر بسیار بدی بر روی ریشه مو می گذارد.
  • باید از بهترین انواع ماسک مو تنها ۳ مرتبه در هفته استفاده نمایید.
  • باید ماسک مو را بیشتر از تنها یک شب بر روی موهایتان قرار ندهید.
  • پیش از آن که قصد استفاده از سشوار را دارید، می توانید ماسک مو را به موهای خود بمالید تا بهتر و راحت تر حالت بگیرد.
  • نباید ماسک مو را با استفاده از آب داغ بشویید زیرا آب داغ سبب می شود کوتیکول های مو باز شود؛ اما آب خنک موجب بسته شدن کوتیکول های مو می گردد و هر یک از مواد مغذی و ویتامین های موجود در ماسک مو، درون مو نفوذ می کند و باقی می ماند.
  • باید از مالیدن ماسک مو به موهای آلوده و کثیف خودداری کنید زیرا این آلودگی ها اجازه ورود مواد مغذی ماسک مو به درون مو نمی دهد.

۱۰ تا از بهترین انواع ماسک مو را بشناسید!

ماسک مو بیولماسک مو بیول

ماسک مو بیول یکی از بهترین انواع ماسک مو می باشد که در سال ۱۴۰۱ مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است؛ ماسک مو بیول انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها دارای رایحه شیر و عسل است و برای موهایی که فرسوده و آسیب دیده اند بسیار مناسب می باشد؛ در این ماسک مو کراتین و ویتامین های B ،C ،E و A وجود دارد که سبب استحکام یافتن تارهای مو می شود؛ همچنین در این ماسک مو پروتئین و اسید لاکتیک موجود است که به تغذیه کامل موها کمک بزرگی می کند.

به دلیل وجود ویتامین A در ماسک مو بیول، موها به خوبی رشد می کنند و در ضمن تارهای مو براق و شاداب می شوند؛ در این نوع ماسک مو، پوست سر مرطوب می ماند  دلیل آن داشتن خاصیت آبرسانی است؛ در نهایت از خشکی موها و پوست سر جلوگیری می کند و از ریزش مو را به خوبی کنترل می کند؛ ویتامین هایی که در این ماسک مو وجود دارند، با رایدکال های آزاد مقابله می کند و در نتیجه از پیر شدن سلول های مو جلوگیری می کند.

ماسک مو کامانماسک مو کامان

ماسک مو کامان جزء ماسک موهای بسیار پرطرفدار و پرفروش در بازار است که بسیاری از افراد برای داشتن موهایی نرم و براق از این ماسک مو استفاده می کنند؛ در این برند ماسک مو ویتامین های مختلفی وجود دارد که شامل بیوتین، زینک و اسید آمینه‌های ضروری تغذیه کننده مو می باشد؛ در ضمن با استفاده از این ماسک مو، موها در مدت زمان بسیار کوتاه رطوبت رسانی می شود و از خشک شدن موهای وز، زبر و مجعد جلوگیری می کند.

ماسک مو کامان موهایی که آسیب دیده اند یا ضعیف و شکننده شده اند را بهبود می بخشد و کاملا احیا و ترمیم می کند؛ با استفاده از این ماسک مو، می توان موهایی لخت و  نرم داشت و کمک بزرگی به تقویت شدن مو و افزایش یافتن میزان مقاومت و انعطاف پذیری مو کرد؛ ماسک مو کامان به خوبی از ساختار مو محافظت می کند و موجب تثبیت رنگ مو می شود؛ این ماسک مو در کشور ایران ساخته شده است و مورد تائید بسیاری از افراد قرار گرفته است؛ همین مسئله موجب شده که این ماسک مو به عنوان بهترین انواع ماسک مو شناخته شود.

ماسک مو فولیکاماسک مو فولیکا

ماسک مو فولیکا یکی از بهترین انواع ماسک مو می باشد که برای موهایی که وز و شکننده هستند گزینه بسیار مناسبی است؛ با استفاده از این ماسک مو می توان از پیج خوردن موها جلوگیری کرد و موها را به آسانی شانه زد؛ در این ماسک مو ویتامین B5 وجود دارد که سبب تقویت و درخشان شدن موها می شود و موجب برطرف شدن مو خوره های آن می شود و ظاهری نرم و لطیف به موها می دهد؛ این ماسک مو اصلا نیاز به آبکشی ندارد.

ماسک مو فولیکا دارای عضاره جنیکوبایلوبا، پرو ویتامین B5 و توکوفریل استات و در ضمن مواد نرم کننده، حالت دهنده و آنتی الکترواستاتیک است که تمام این موارد از وز و شکننده شدن موها جلوگیری می کند و همچنین از حالت گیری مجدد، پیچ خوردن موها در طی روز جلوگیری می نماید؛ این برند ماسک مو، سبب افزایش یافتن میزان درخشندگی و شانه شدن موها می شود و کمک بزرگی به حفظ کردن رطوبت، نرم و لطیف شدن موها می کند؛ از این رو ماسک مو فولیکا یکی از بهترین انواع ماسک مو می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد.

ماسک مو آدراماسک مو آدرا

ماسک مو آدرا یکی از بهترین انواع ماسک مو می باشد که ویتامین ها و مواد معدنی مختلفی از جمله روغن آرگان که منبع غنی ویتامین E و امگا ۶ و ۹ است، دارا می باشد؛ این ماسک مو به حالت اسپری دو فاز است که شهرت بسیار زیادی دارد و بسیاری از افراد برای محافظت و ترمیم ساقه موهای خود از آن استفاده می کنند؛ با استفاده از ماسک مو آدرا می توان از مو در مقابل آسیب های ناشی ازحرارت سشوار و اتو محافظت کرد.

ماسک مو آدرا می تواند با وجود مواد مغذی، سبب رطوبت رسانی و نرم شدن موها شود و در ضمن از چرب و شکننده شدن موها جلوگیری کند؛ همچنین این ماسک مو موخوره ها را برطرف می کند و از به وجود آمدن آن ها ممانعت می کند؛ در صورتی که شما به دنبال یک ماسک مو مناسب و خوب هستید، می توانید از ماسک مو دوفاز آرگان آدرا استفاده نمایید.

ماسک مو زی مویماسک مو زی موی

ماسک مو زی موی جزء پرطرفدارترین و بهترین ماسک مو در بازار می باشد که بسیاری از افراد از این ماسک مو جهت درمان ریزش مو خود استفاده می کنند؛ در این ماسک مو کافئین و جینسینگ وجود دارد که کمک بزرگی به کاهش ریزش مو می کند؛ همچنین این ماسک مو به دلیل داشتن ماده موثر منتول گردش خون را در پوست سر بهبود می بخشد؛ با استفاده از ماسک مو زی موی می توان پیاز مو را تقویت کرد تا موها به صورت مقاوم تری رشد کنند.

ماسک مو زی موی می تواند سبب تقویت ساقه و ریشه بسیار ضعیف مو ها شود و با داشتن پروتئین هیدرولیز شده، به استحکام موهای ضعیف شده کمک می کند؛ در این ماسک مو پارابن وجود ندارد و باعث نرمی و لطافت مو می شود؛ اگر شما نیز به دنبال بهترین انواع ماسک مو هستید، می توانید از این ماسک مو استفاده نمایید.

ماسک مو بیوتی سیلکماسک مو بیوتی سیلک

ماسک مو بیوتی سیلک یکی از بهترین انواع ماسک مو می باشد که نیاز به آبکشی دارد؛ در این ماسک مو ترکیبات بسیار مغذی که مورد نیاز موهاست وجود دارد، از این رو وجود این مواد کمک بزرگی به تقویت و تغذیه موها می‌کند و موها را آبرسانی فوق العاده‌ای می کند.

ماسک مو بیوتی سیلک تاثیر فوق العاده ای در نرم شدن، لطافت و از بین رفتن خشکی تارهای مو دارد؛ در ضمن این ماسک مو، با رنگ مو را حفظ و تثبیت می کند و مدت زمان ماندگاری آن را افزایش می دهد و موجب محافظت از بافت موها نیز می شود؛ همچنین در صورت آبکشی کردن ماسک مو بیوتی سیلک، الکتریسیته هایی که در موها ساکن هستند، رفع می شوند و شانه پذیری موها آسان می‌گردد؛ از این رو بسیاری از افراد برای داشتن موهای نرم و براق و یکدست از این ماسک مو استفاده می کنند.

ماسک مو مایماسک مو مای

ماسک مو مای تاثیر بسزایی در زیبایی و نرمی موها دارد و دلیل آن وجود کراتینه و مواد بسیار مغذی و پروتئینی می باشد؛ ماسک مو سبب ترمیم شدن و احیاء گشتن ریشه و تار شاخی مو می شود؛ این ماسک مو می تواند رطوبت مورد نیاز مو را به مقدار کافی تامین کند و الکتریسیته ساکن در موها را از بین ببرد و همچنین نرمی و براق بودن موها را باز‎گرداند.

در ترکیبات ماسک موی کراتینه مای، عصاره جوجوبای وجود دارد که سبب نرم شدن و رطوبت داشتن موها می شود و از خشک شدن و بد فرم گشتن مو جلوگیری می‎ کند، از این رو ماسک مو مای به عنوان بهترین انواع ماسک مو در سال ۱۴۰۱ شناخته می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد.

ماسک مو نلیماسک مو نلی

ماسک مو نلی نرم کننده می باشد و روغن آرگان دارد؛ این نوع ماسک مو کمک بزرگی به لطافت و نرمی موها می کنند و موهایی درخشان و براق برای مصرف کنندگان به ارمغان می آورد؛ در این ماسک مو ویتامین A&E وجود دازد که ماده ای مغذی برای موها می باشد و سبب درخشان شدن و حالت دادن به موها می شود؛ از این رو ماسک مو نلی را یکی از بهترین انواع ماسک مو در سال ۱۴۰۱ می شناسند.

با استفاده از ماسک مو نلی می توان گره موها را به آسانی باز کرد و از در هم ریخته شدن موها جلوگیری کرد؛ این ماسک مو سبب می شود که موها بهتر شانه شوند؛ در صورت استفاده از این ماسک مو می توان موهایی که وز و آسیب دیده هستند را به آسانی احیا و ترمیم کرد؛ این ماسک مو کمک بزرگی به شادابی و طراوت موها می کند و موجب آبرسانی موها می گردد.

ماسک مو دافیماسک مو دافی

ماسک مو دافی یکی از بهترین انواع ماسک مو می باشد که در سال ۱۴۰۱ محصول بسیار پرفروش و پرطرفداری بوده است؛ این ماسک مو وطیفه دارد که از ساختار مو مراقبت کند و در ضمن از خشک شدن مو جلوگیری نماید؛ با استفاده از این محصول، موها در مقابل اشعه های مضر نور خورشید و آلودگی ها محافظت می شود؛ در ماسک مو دافی مواد مغذی از جمله روغن گردو، جوانه گندم و آفتابگردان وجود دارد.

ماسک مو دافی می تواند موهایی که بسیار خشک و وز هستند را ترمیم کند و فرایند رطوبت رسانی انجام دهد، این ماسک مو نقش نرم کنندگی و تغذیه رسانی را بر عهده دارد و می تواند از مات و کدر شدن موها جلوگیری کند؛ ماسک مو دافی تاثیر بسیار خوبی بر روی افزایش میزان مقاومت و انعطاف پذیری موها دارد.

ماسک مو لافاررماسک مو لافارر

ماسک مو لافارر یکی از بهترین انواع ماسک مو برای انواع مو می باشد که دارای روغن نارگیل، عسل، کراتین هیدرولیز شده، روغن زیتون، عصاره آلوئه‌ورا و ویتامین F است؛ این مواد مغذی سبب لَخت شدن بسیار سریع، افزایش یافتن میزان استحکام ساقه مو، نرم شدن موثر و افزایش یافتن حالت ارتجاعی مو می‌شود؛ در این ماسک مو عصاره‌های گیاهی مختلفی به کار رفته است که سبب آسان شانه زدن و محافظت کردن مو در برابر حرارت سشوار، جلوگیری کردن از به وجود آمدن موخوره و در ضمن به وجود آمدن درخشندگی و ایجاد حس شادابی و طراوت در موها می شوند.

عوارض استفاده بی رویه از ماسک مو

همان طور که می دانید ماسک مو مزایای بسیار زیادی با خود به همراه دارد که هر یک از این مزایا موجب جلب نظر مصرف کنندگان شده است؛ اما در صورتی که ماسک مو به صورت مداوم استفاده شود، می تواند با عوارضی همراه باشد؛ به همین دلیل توصیه می شود که همیشه موهای خود را به استفاده از ماسک مو عادت ندهید؛ تنها تا حدی از ماسک مو استفاده کنید که مواد مغذی موها را تامین کند زیرا بیش از آن موجب آسیب رسانی به موها می شود.

از جمله آسیب هایی که ماسک مو به موها وارد می کند شامل ریزش بیش از حد موها، شکننده شدن و حساسیت مو ها، حالت نپذیرفتن مو ها و در ضمن از بین رفتن زیبایی آن می باشد؛ از این رو بهتر است زمان استفاده از ماسک مو به این نکات نیز تئجه نمایید.عوارض استفاده بی رویه از ماسک مو

تاثیر منفی سولفات سدیم بر روی مو

سولفات سدیم یکی از مواد به کار رفته در شامپو و ماسک مو می باشد که خاصیت پاکنندگی قوی دارد و چربی پوست سر و صورت را از بین می برد اما وجود این ماده در ماسک مو، پوست سر را بسیار خشک می کند و در نهایت موجب ریزش شدید موها می شود؛ برخی مواقع به دلیل وجود سولفات در ماسک مو، پوست سر تحریک می شود و دچار حساسیت و آلرژی می گردد.

از این رو نمی توان از محصولاتی که حاوی سولفات هستند برای کودکان استفاده کرد؛ گاهی اوقات سولفات موجود در شامپو یا ماسک مو به چشمان کودکان نفوذ می کند و خطرات جبران ناپذیری برای آن ها به وجود می آورد؛ کسانی که پوست سرشان حساس است، باید از ماسک مویی استفاده نمایند که فاقد سولفات سدیم باشد.

برخی از افراد تصور می کنند که به دلیل عدم وجود سولفات در بهترین انواع شامپو مو یا ماسک مو، چربی موها تمیز نمی شود اما اخیرا با استفاده از مواد طبیعی و ترکیبات مختلف در تولید ماسک مو، توانسته اند چربی پوست را به پاک کنند و نتیجه بهتری برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورند.

کلام آخر

ماسک مو یکی از محصولات بهداشتی می باشد که کمک بزرگی به نرمی و لطافت موها می کند و از خشکی و آسیب دیدن موها جلوگیری می کند؛ ماسک مو انواع مختلفی دارد که هر یک از افراد باید متناسب با مو خود، آن را انتخاب و خریداری کنند؛ از این رو در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با ماسک مو و نحوه استفاده و کاربردهای آن در اختیار شما قرار دادیم و در ضمن سایت جراحتو 10 تا از بهترین انواع ماسک مو برای هر نوع مو را به شما معرفی کرد تا به راحتی ماسک مو مورد نظر خود را بیابید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنونیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با بهترین انواع ماسک مو دارید، می توانید از طریق سایت با ما در میان بگ

۵/۵ – (۲ امتیاز)

نوشته بهترین انواع ماسک مو در سال ۱۴۰۲❤️【تقویت کننده + نرم کننده】 اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #انواع #ماسک #مو #در #سال #۱۴۰۲تقویت #کننده #نرم #کننده

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)