حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بهترین انواع ماسک صورت در بازار❤️【نقابی + ورقه ای】

[ad_1]

برای زیبایی و شفافیت پوست از انواع مختلف ماسک های صورت می توان استفاده کرد زیرا تاثیر بسزایی در سلامت پوست دارند؛ از این رو می خواهیم ۱۰ تا از بهترین انواع ماسک صورت در بازار را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به راحتی ماسک صورت مورد نظر خود را به راحتی بیابید؛ ماسک صورت انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها برای نوعی از مشکل پوستی مناسب است؛ اگر شما نیز به دنبال یافتن ماسک صورت مناسب پوست خود هستید، می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ماسک صورت چیست؟

ماسک صورت یکی از لوازم بهداشتی محسوب می شود که کمک بزرگی به سلامت و زیبایی پوست می کند؛ با استفاده از ماسک صورت می توان به مرور زمان بسیاری از مشکلات پوستی را برطرف کرد و پوستی نرم و درخشان داشت؛ هر فردی باید متناسب با نوع پوستی که دارد از ماسک به خصوصی استفاده نماید زیرا در غیر این صورت احتمال بروز حساسیت و آلرژی افزایش می یابد.

در هر یک از ماسک های صورت مواد مغذی و ویتامین هایی گنجانده شده است که می توانند مواد مورد نیاز پوست را به خوبی تامین کنند؛ همچنین مواد موجود در ماسک صورت با نفوذ به تمامی منافذ پوستی، موجب تمیز شدن پوست و لایه برداری می شود.

با کمک ماسک صورت می توان از شر آکنه، جوش های سر سیاه و سر سفید، چین و چروک، خطوط موجود در صورت، تیرگی ها و غیره خلاص شد؛ ماسک صورت از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند و منجر به جوانسازی آن می شود؛ ماسک صورت در دو نوع خانگی و تجاری هستند که افراد متناسب با سلیقه ای که دارند نوع آن را انتخاب می کنند.

ماسک های صورت خانگی، دست ساز هستند و افراد خودشان در منزل با موادی که در دسترس و مناسب اند برای خود ماسک صورت تهیه می کنند؛ ماسک های صورت خانگی نیز طرز تهیه مخصوصی دارند که باید مطابق با آن تهیه و استفاده شوند، در غیر این صورت مشکلاتی برای پوست ایجاد می شود.

ماسک های تجاری نیز باید از فروشگاه های معتبر یا داروخانه به صورت آماده و بسته بندی تهیه شوند؛ این نوع ماسک ها لیبل و برچسب استاندارد دارند و کاملا بهداشتی هستند؛ این نوع ماسک صورت دارای مواد مفید و مورد نیاز پوست است و می تواند زیبایی را به پوست هدیه دهد.ماسک صورت

کاربردهای ماسک صورت

ماسک صورت کاربردهای مختلفی دارد که هر یک از آن ها موجب جلب نظر عده ای از افراد می شود؛ این کاربردها در ادامه ذکر می شوند :

  • نجات دادن پوست فرسوده
  • سفت شدن پوست صورت
  • بهبود یافتن بافت پوست صورت
  • تسویه شدن منافذ پوست صورت
  • کاهش یافتن میزان پف زیر چشم
  • پاک شدن آلودگی های منافذ پوست صورت
  • درخشنده شدن و صاف شدن پوست صورت
  • پاک کردن بسیار سریع جوش و لک پوست صورت
  • افزایش یافتن میزان قابلیت ارتجاعی پوست صورت
  • کمتر شدن خطوط و چین و چروک های موجود در پوست صورت

هر چند وقت یکبار باید از ماسک صورت استفاده کرد؟

همان طور که گفته شد ماسک صورت انواع مختلفی دارد و باید متناسب با نوع آن هر چند وقت یک بار اقدام به خرید کرد؛ به عنوان مثال، باید افراد از ماسک صورتی که مرطوب کننده است هر هفته دو بار استفاده کنند ولی در صورتی که محیط زندگی شان بسیار خشک و سر باشد، باید به دلیل خشکی پوست، هر روز از ماسک صورت مرطوب کننده استفاده نمایند.

همچنین ماسک های صورتی که روشن کننده اند به دلیل داشتن مواد ملتهب کننده و لایه بردار، نباید بیش از اندازه استفاده شوند زیرا برای پوست مضر هستند؛ در ضمن ماسک هایی که پاک کننده هستند نیز نباید بیش از حد مورد استفاده قرار بگیرند زیرا خطراتی برای پوست به وجود می آورند.هر چند وقت یکبار باید از ماسک صورت استفاده کرد؟

بهترین زمان استفاده از ماسک صورت

باید پیش از آن که بخواهید از ماسک برای پوست صورت خود یا نواحی دیگر استفاده کنید، مقداری از ماسک را بر روی پوست دستتان به مدت ۲۰ دقیقع بمالید تا مطمئن شوید که نسبت یه مواد موجود در ماسک حساسیت ندارید؛ برخی از ماسک ها برای مصرف شبانه نیز مناسب هستند و افراد می توانند با این نوع ماسک بخوانند.

۱۰ تا از بهترین انواع ماسک صورت را بشناسید!

ماسک صورت هیدرودرمماسک صورت هیدرودرم

ماسک صورت هیدرودرم یکی از بهترین انواع ماسک صورت می باشد که شهرت بسیار زیادی بین مردم دارد و بسیاری از افراد برای داشتن پوستی زیبا و لطیف از این ماسک صورت استفاده می کنند؛ برای پوست های کدر از ماسک هیدرودرم می توان استفاده کرد زیرا دارای خاک رس است و کمک بزرگی به لایه برداری می کند؛ در این ماسک مواد مغذی بسیار زیادی وجود دارد و به پوست رطوبت کافی می رساند و سلول های آسیب دیده را بازسازی کند؛ از این ماسک صورت برای انواع پوست می توان استفاده کرد.

در صورت استفاده از ماسک صورت هیدرودرم باید پیش از آن صورت خود را شسته و خشک نمایید؛ در ادامه لایه ای از این ماسک را بر روی پوست صورت خود بگذارید و اجازه دهید یک ربع بر روی پوست بماند و در نهایت آن را با آب سرد بشویید.

ماسک صورت سودا

ماسک صورت سودا

ماسک صورت سودا جزء ماسک های صورت بسیار پرطرفدار در بازار می باشد و بسیاری از افراد برای داشتن پوست بسیار لطیف و درخشان از این ماسک استفاده می کنند؛ ماسک صورت سودا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که کمک بزرگی به لایه برداری پوست صورت می کند؛ این ماسک صورت می تواند نقش موثری در از بین بردنجوش های سر سیاه داشته باشد و موجب پاک شدن آلودگی های پوست شود.

برای ساخت ماسک صورت سودا از رغال فعال استفاده شده است که سبب جذب مواد سمی به خود می شود؛ از این رو این ماسک یکی از پرفروش ترین و بهترین انواع ماسک صورت در بازار می باشد.

ماسک صورت کوزارتماسک صورت کوزارت

ماسک صورت کوزارت یکی از بهترین انواع ماسک صورت می باشد که بسیاری از افراد طرفدار همیشگی ان هستند؛ ماسک صورت کوزارت می تواند کلاژن از دست رفته پوست را تا حدودی بر گرداند و شل شدگی و پیری پوست را برطرف کند؛ با این ماسک صورت می توان پوست را آبرسانی کرد و موجب رطوبت رسانی آن شد؛ با ماسک صورت کلاژن کوزارت می توان پوست را سفت کرد و پوستی یکدست و صاف داشت.

این ماسک صورت موجب برگرداندن خاصیت سلول سازی پوست می شود؛ در ماسک صورت کوزارت مواد مغذی بسیار زیادی وجود دارد که زمان استفاده کردن از آن، این مواد جذب پوست می شوند و تا مقدار بسیار زیادی مشکلات پوست را برطرف می کنند؛ در صورت استفاده از این ماسک صورت هیچ حساسیت و التهابی در پوست ایجاد نمی شود.

ماسک صورت لافاررماسک صورت لافارر

ماسک صورت لافارر از خواص و فواید بسیار زیادی برخوردار است که می تواند پوستی بسیار درخشان و صاف برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد؛ این ماسک صورت ضدآکنه است و از گیاهان مختلفی از جمله هاماملیس، چای سبز، بابونه، نشاسته ذرت اصلاح شده و مواد موثر گوگرد، کائولین و زینک پی سی آ ساخته شده است.

این ماسک ترکیبات بسیار عالی و مدرن دارد که کمک بزرگی به رفع آکنه‌های خفیف تا متوسط می کند؛ از این رو به عنوان بهترین انواع ماسک صورت شناخته می شود؛ ماسک صورت لافارر در مدت زمان بسیار کوتاه می توان آکنه های پوست را از بین ببرد؛ در این ماسک صورت از فرم میکرونیزه گوگرد نیز استفاده شده است تا بتواند با قدرت بالا به منافذ پوست نفوذ کند و اثرگذاری بسیار بهتری به ارمغان آورد.

ماسک صورت فریمنماسک صورت فریمن

ماسک صورت فریمن یکی از بهترین انواع ماسک صورت در بازار است که طرفداران بسیار زیادی دارد؛ در این ماسک صورت از مواد گیاهی و طبیعی بسیار زیادی استفاده شده که می توانند به خوبی به پوست صورت نفوذ کنند و هر گونه آلودگی موجود در پوست را از بین ببرند.

در صورت استفاده از این ماسک صورت، روزنه های کوچکی که بر روی پوست وجود دارد از بین می روند و پاکسازی می شوند؛ در ضمن با استفاده کردن از این نوع ماسک صورت، چربی موجود در پوست‌های چرب کنترل می شود؛ بیشتر مواقع از این ماسک صورت برای پوست‌های مختلط و یا چرب استفاده می‌شود؛ در تولید و ساخت ماسک صورت فریمن هیچ گونه سولفات و روغن معدنی استفاده نشده که همین مسئله موجب شهرت این ماسک بین مردم شده است.

ماسک صورت سینرهماسک صورت سینره

ماسک صورت سینره یکی از بهترین انواع ماسک صورت در ایران است که در ساخت آن ترکیبات بسیار موثر و مفیدی از جمله ویتامین c، عصاره جلبک دریایی، مشتقات منگنز، و گلیسیرین وجود دارد؛ به دلیل وجود عصاره جلبک دریایی کمک بزرگی به درخشندگی و شفافیت پوست می‌کند؛ همچنین عصاره بیربری در این محصول وجود دارد که تولید ملانین را در سطح پوست کاهش می دهد و سبب روشن شدن رنگ پوست و رفع تیرگی پوست صورت می‌کند.

ماسک صورت سینره باعث اکسیژن رسانی به پوست می شود و هرگونه قرمزی و التهابات پوستی را برطرف می کند؛ این ماسک صورت انواع مختلفی دارد که در ماسک روشن کننده صورت سینره ترکیباتی خاص و خاصیت آنتی اکسیدان وجود دارد و از به وجود آمدن چین و چروک‌های پوستی جلوگیری می‌کند.

برای استفاده از ماسک صورت سینره باید مقداری از آن را با استفاده از دست بر روی صورت مالید و آن را با حرکات مالشی بر روی پوست مالش داد تا جذب شود؛ این ماسک صورت باید به مدت ۱۰ الی ۱۵ دقیقه بر روی پوست باقی بماند و پس از این مدت با آب ولرم شسته شود؛ بهتر است از این ماسک دو الی سه مرتبه در هفته استفاده شود.

ماسک صورت نیوآماسک صورت نیوآ

ماسک صورت نیوآ یکی از پرکاربردترین و پرفروش ترین ماسک صورت در بازار ایران است که همه افراد می توانند برای داشتن پوست بسیار زیبا و صاف از آن استفاده کنند و به نتیجه مورد نظر خود دست یابند؛ با استفاده از ماسک نیوا تمامی منافذ پوست از هر گونه آلودگی پاک می شود و پوست کاملا تمیز می گردد؛ ماسک نیوا دارای موادی از جمله چای سبز و برنج سیاه است که سبب پاک شدن سموم از روی پوست به خوبی می شود.

این ماسک صورت دارای خاصیت لایه‌ برداری است و از این رو به سبب از بین رفتن سلول‌های مرده پوست می شود؛ اگر شما نیز به دنبال یافتن بهترین انواع ماسک صورت هستید می توانید از ماسک صورت نیوآ استفاده کنید و از داشتن پوستی لطیف و زیبا لذت ببرید.

ماسک صورت آدراماسک صورت آدرا

ماسک صورت آدرا جزء ماسک ها صورت با برند بسیار محبوب می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد و سبب روشن ترشدن پوست می شود؛ در صورتی که از یک از انواع ماسک صورت آدرا استفاده کنید، می توانید طراوت و شادابی را به پوست خود هدیه دهید؛ از این رو جهت خنک تر شدن پوست و کاهش یافتن میزان التهابات پوست، می‌توانید از ماسک صورت آدرا با عصاره خیار استفاده نمایید؛ ماسک خیار سبب جلوگیری از افتادگی پوست می شود و مواد مغذی لازم را برای پوست تامین می‌کند.

ماسک صورت آدرا موجب بازسازی سلول های پوستی می شود و درخشندگی پوست را تا چندین برابر افزایش می دهد؛ از جمله ویژگی های منحصر به فرد این ماسک، از بین بردن چربی‌های اضافی صورت است؛ از این رو ماسک صورت آدرا به عنوان بهترین انواع ماسک صورت شناخته می شود.

ماسک صورت بایو آکواماسک صورت بایو آکوا

ماسک صورت بایو آکوا مخصوص شب می باشد و بسیاری از افراد برای داشتن پوستی لطیف و زیبا از آن استفاده می کنند؛ ماسک صورت بایو آکوا عیالورونیک اسید دارد و می تواند هر گونه چین و چروک و خطوط موجود در پوست را به خوبی برطرف کند؛ با این ماسک صورت، پوست لیفت می شود و در ضمن میزان شفافیت آن افزایش می یابد؛ با استفاده از این ماسک صورت، می توان پوستی بسیار نرم و لطیف داشت، از این رو به عنوان بهترین انواع ماسک صورت شناخته می شود.

پیش از آن که بخواهید از این ماسک صورت استفاده کنید، باید پوست صورت را کاملا تمیز کنید؛ در ادامه مقداری از ماسک را با دست به پوست صورت بمالید و اجازه دهید تا صبح بر روی پوست بماند و جذب شود؛ این ماسک صورت به هیچ گونه آبکشی نیاز ندارد؛ همین مسئله موجب جلب نظر بسیاری از طرفداران شده است.

ماسک صورت بی یلنداماسک صورت بی یلندا

ماسک صورت بی یلندا یکی از بهترین انواع ماسک صورت می باشد که شهرت بسیار زیادی بین مردم دارد؛ این ماسک صورت لایه بردار است و در مقایسه های با ماسک های دیگر، خواص آنتی اکسیدانی بسیار قوی دارد و تاثیر بسزایی در جوان‌سازی پوست و مقابله با چین و چروک های پوست دارد؛ می توان از این ماسک صورت برای انواع پوست‌ها استفاده کرد؛ ماسک صورت بی یلندا کمک بزرگی به از بین رفتن سلول‌های مرده‌ی سطح پوست می کند و پوست را بسیار سالم و جوان می کند.

این ماسک صورت یک ترمیم کننده‌ی بسیار طبیعی است که باید بعد از شستن و خشک کردن پوست، مقداری از آن را بر روی پوست صورت خود قرار دهید و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه فرصت دهید تا بتواند خواصش را بر روی پوست اعمال کند؛ پس از آن به آرامی از یک گوشه از پوست آن را بردارید؛ در صورت استفاده از ماسک صورت بی یلندا، در زمان بسیار کوتاه لایه برداری و آبرسانی پوست انجام می شود و آثار خستگی بر چهره از بین می برد.

انواع مختلف ماسک صورت

ماسک صورت از لحاظ ساختار و ظاهر انواع مختلفی دارند که افراد می توانند متناسب با سلیقه ای که دارند، آن را انتخاب کنند؛ بهترین انواع ماسک صورت شامل گزینه های زیر هستند :

ماسک صورت لایه بردار : این نوع ماسک صورت سبب خارج کردن هر گونه ناخالصی از منافذ پوست می شود و در ضمن کمک بزرگی به از بین رفتن سلول های مرده می کند؛ این ماسک باید بر روی پوست صورت مالیده شود و بعد از خشک شدن، از پوست صورت جدا می شوند؛ با ماسک صورت لایه بردار، لایه های سطحی پوست که آلوده اند و ناخالصی دارند را از بین می برد.

ماسک صورت ورقه ای : این نوع ماسک صورت تنها یک بار مصرف است که جنس آن از کاغذ یا پارچه می باشد؛ این ورقه در مواد تشکیل‌دهنده فعال آبرسان ماسک، خیسانده می شود و پس از آن بر روی پوست صورت قرار داده می شود و تا مدت زمان معینی بر روی پوست باقی می ماند تا بتواند هر گونه مواد مغذی‌ خود را از طریق منافذ وارد پوست کند؛ ماسک‌های صورت ورقه‌ای، به طور کامل پوشاننده اند و مواد تشکیل‌دهنده ماسک زمان استفاده، سطحی ایجاد می کند که سوراخ و منفذ نداشته باشد تا سبب پوشانده شدن کامل صورت شود.

ماسک صورت کرمی : این نوع ماسک صورت می تواند به عمق پوست نفوذ کند و مرطوب کنندگی و جوانسازی می کند؛ با استفاده از این ماسک صورت می توان به سفت شدن پوست صورت کمک کرد و پوستی مناسب داشت؛ ماسک صورت کرمی موجب برگرداندن رطوبت از دست رفته پوست می شود و پوستی لطیف به ارمغان می آورد؛ این نوع ماسک صورت جهت استفاده کردن زمان خواب (تمام شب) تولید نشده‌اند و باید بعد از گذشت چند دقیقه از روی پوست شسته شوند.انواع مختلف ماسک صورت

ماسک صورت خاک رس : این نوع ماسک صورت دارای فرمول های مختلفی است که می تواند مشکلات مختلف پوستی را برطرف کند؛ از جمله خصوصیات بارزی که این ماسک دارد، نرم و هیدراته کردن پوست می باشد؛ در صورت با استفاده از این ماسک می توان پوستی سفت داشت؛ ماسک صورت خاک رس تاثیر بسیار فوق العاده ای در ناحیه T صورت می گذارد و به طور تقریبی گزینه مناسبی برای هر نوع پوستی می باشد؛ خاک رسی که در این ماسک‌ وجود دارد می تواند موجب جذب چربی اضافه از سطح پوست شود.

ماسک صورت ذغال : این نوع ماسک صورت هر گونه آلودگی موجود در سطح پوست را به خوبی جذب می کند و می تواند پوستی تمیز و روشن برای مصرف کنندگان به ارمغان بیاورد؛ این ماسک صورت عملکردی شبیه به ماسک خاک رس دارد که هیچ گونه حس خشکی بر روی پوست به جای نمی گذارد؛ حتی ماسک‌های زغال در فرمولاسیون کرمی، لایه‌بردار و ژل وجود دارند.

آیا ماسک صورت از بین برنده جوش های سرسیاه است؟

ماسک صورتی که پاک کننده باشد می تواند هر نوع مشکل پوستی را از بین ببرد؛ جوش سرسیاه به همان چربی های اکسید شده بر روی پوست می باشد که رنگ سیاه دارد و با استفاده از ماسک پاک کننده، لایه ای از سم های روی پوست پاک می شوند ولی جهت از بین بردن کامل این جوش های سرسیاه باید به مطب بهترین دکتر پوست در تهران مراجعه کرد؛ ماسک‌‌ صورت تنها جهت پیشگیری کردن از به وجود آمدنشان و پاک شدن پوست مناسب می باشند و نمی تواند یک راه حل درمان دائمی می باشد.

هر یک از ماسک های صورت متناسب با نوع و نیاز پوست تقسیم بندی می شوند و به طور کلی هر یک از ماسک های صورت در حیطه آبرسانی کردن پوست، لایه‌­برداری کردن پوست، افزایش یافتن میزان رطوبت، برطرف کردن آکنه و جوش های پوست، جوانسازی کردن پوست، روشن کردن رنگ پوست، خنک کردن پوست صورت، احساس داشتن آرامش و برای افزایش سلامت پوست استفاده می­ شود؛ این ماسک های تخصصی صورت دارای فرمول های ترکیبی به خصوصی جهت افزایش یافتن میزان فواید ماسک‌های صورت است.آیا ماسک صورت از بین برنده جوش های سرسیاه است؟

کلام آخر

ماسک صورت انواع مختلفی دارد که هر یک از آن ها متناسب با مواد مغذی موجود در خود سبب از بین رفتن مشکلات پوستی به مرور زمان می شود؛ ماسک صورت می تواند چربی ها و آلودگی های موجود در سطح و عمق پوست را به خوبی از بین می برد و پوستی پاکیزه به ارمغان می آورد؛ از این رو در این مقاله مطالب مفیدی در رابطه با بهترین انواع ماسک صورت در اختیار شما قرار داده ایم و در ضمن سایت جراحتو ۱۰ تا از بهترین انواع ماسک صورت را به شما معرفی کرد تا بتوانید به راحتی برای خرید اقدام کنید.

از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید از شما بسیار ممنون و متشکر هستیم و در صورتی که هر گونه انتقاد یا پیشنهاد در رابطه با ماسک صورت دارید می توانید از طریق سایت با ما در میان بگذارید.

۵/۵ – (۲ امتیاز)

نوشته بهترین انواع ماسک صورت در بازار❤️【نقابی + ورقه ای】 اولین بار در جراحتو ❤️ | جامع ترین رسانه زیبایی، پزشکی در ایران. پدیدار شد.

#بهترین #انواع #ماسک #صورت #در #بازارنقابی #ورقه #ای

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)