حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

برنامه ریزی پست های اینستاگرام: کاملاً همه چیزهایی که باید بدانید

اینستاگرام در لحظه عالی — بنابراین به راهی برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام از قبل نیاز دارید.

A Woman With Red Headphones And A Blue Sweater Smiles At Her Smartphone While Scheduling Posts To Instagram.

Download Now: Free Instagram For Business Kit + Templates

این جایی است که نرم افزار زمان بندی اینستاگرام وارد عمل می شود.

آیا می‌توانید پست‌های اینستاگرام را زمان‌بندی کنید؟

چرا باید پست‌های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید

بهترین روش‌های زمان‌بندی اینستاگرام

بهترین روش برای برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام

ابزارهایی برای زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام

نرم افزار مدیریت رسانه اجتماعی HubSpot

بعدا

تیل باد

بافر

Sked Social

Sprout Social

لوملی

نحوه زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام

پست‌های اینستاگرام خود را زمان‌بندی کنید

آیا می توانید پست های اینستاگرام را برنامه ریزی کنید؟

بله! اگر سازنده محتوا یا صاحب کسب‌وکار با دسترسی به استودیوی متا هستید، می‌توانید حساب اینستاگرام خود را به Creator Studio برای زمان‌بندی پست‌ها.

اگر Creator Studio ندارید، API اینستاگرام به کاربران امکان می دهد ابزارهای بازاریابی مانند HubSpot پست های اینستاگرام را از قبل برنامه ریزی کنید.

همچنین لازم به ذکر است که اینستاگرام در حال آزمایش یک ابزار درون برنامه ای جدید برای زمان بندی پست ها و حلقه ها است. در اکتبر ۲۰۲۲، یک سخنگوی متا گفت، “ما در حال آزمایش توانایی زمان بندی محتوا با درصدی از جامعه جهانی خود هستیم.”

در همان ماه، کاربر توییتر @WFBrother تصویری از نحوه کار این ابزار را نشان داد.

اکنون می توانید پست ها را در برنامه اینستاگرام زمان بندی کنید! ✨

می‌توانید با رفتن به تنظیمات پیشرفته هنگام ایجاد محتوای جدید، پست‌ها و حلقه‌ها را زمان‌بندی کنید. #اینستاگرام@MattNavarrapic.twitter.com/yJykq108wK

— ㆅ (@WFBrother) ۱۸ اکتبر ۲۰۲۲

با این حال، این ابزار هنوز در مرحله آزمایش است، بنابراین برای برنامه‌ریزی محتوای خود باید به استودیوی Creator Meta یا نرم‌افزار زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی شخص ثالث تکیه کنید.

چرا باید پست های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید

دلایل زیادی وجود دارد که باید عادت به برنامه ریزی پست های اینستاگرام خود داشته باشید. یک دلیل این است که باعث صرفه جویی در زمان ارزشمند می شود و به شما فرصت می دهد تا یک استراتژی بازاریابی جامع را برنامه ریزی و اجرا کنید. در مورد آن فکر کنید – به جای تلاش برای پست کردن محتوا در زمان مناسب، می توانید مجموعه ای از پست های قانع کننده را از قبل برنامه ریزی کنید که شامل داستان ها، حلقه ها، چرخ فلک ها، نظرسنجی ها و موارد دیگر می شود.

همچنین زمان بیشتری برای تعامل با دنبال‌کنندگان و پاسخ دادن به نظرات خواهید داشت، که می‌تواند روابط پایداری با مشتریان ایجاد کند و منجر به تولید شود.

بهترین روش های برنامه ریزی اینستاگرام

در اینجا برخی از بهترین روش‌ها وجود دارد که باید هنگام برنامه‌ریزی پست‌ها در اینستاگرام به خاطر داشته باشید.

۱. زمان‌بندی پست‌ها برای پخش زنده زمانی که مخاطبان شما فعال‌ترین هستند.

نحوه عملکرد پست‌های خود را در زمان‌های مختلف پیگیری کنید و از آن اطلاعات برای بهینه‌سازی برنامه ارسال خود استفاده کنید. برای شروع، در اینجا چند زمان عالی برای پست کردن، با توجه به ژورنال موتور جستجو:

  • دوشنبه: ۶ صبح، ۱۱ صبح، ۱ بعد از ظهر
  • سه شنبه: ۸ تا ۱۰ صبح، ۲ بعد از ظهر
  • چهارشنبه: ۹ تا ۱۱ صبح
  • پنجشنبه: ۱۱ صبح تا ۲ بعد از ظهر، ۷ بعد از ظهر
  • جمعه: ۱۰ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر، ۲ تا ۴ بعد از ظهر.
  • شنبه: ۸ تا ۱۱ صبح
  • یکشنبه: ۶ تا ۸ بعد از ظهر

۲. زیرنویس‌های خود را با دقت بسازید.

اگر محتوا را زودتر از موعد برنامه‌ریزی می‌کنید، نیازی به عجله در نوشتن کپشن خود نیست. برای کشف هشتگ مناسب برای استفاده، حساب های مناسب برای برچسب گذاری (در صورت وجود) و یک دعوت به اقدام قانع کننده وقت بگذارید.

۳. با مخاطبان خود درگیر شوید.

زمانی که با زمان‌بندی پست‌ها صرفه‌جویی می‌کنید می‌تواند برای ارتباط با مخاطبانتان، مسدود کردن زمان پاسخ به نظرات و میزبانی نظرسنجی‌ها استفاده شود. اگر مخاطبان شما را در داستانی برچسب گذاری کردند، آن داستان را در حساب خود پست کنید.

بهترین راه برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام

اگر به آن دسترسی دارید، ساده ترین راه برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام از طریق استودیوی متا Creator است. برای زمان‌بندی پست‌ها از طریق Creator Studio، موارد زیر را انجام دهید:

  1. حساب اینستاگرام خود را به استودیوی سازندگان وصل کنید.
  2. روی “ایجاد پست” کلیک کنید.
  3. اگر بیش از یک حساب اینستاگرام به استودیو متصل هستید، روی حسابی که می‌خواهید در آن پست کنید کلیک کنید.
  4. یک شرح اضافه کنید.
  5. برای انتخاب ویدیو یا عکس‌هایی که می‌خواهید پست کنید، روی «افزودن محتوا» کلیک کنید.
  6. برای آپلود محتوای جدید روی “از آپلود فایل” یا برای ارسال محتوایی که قبلاً در فیس بوک به اشتراک گذاشته اید روی “از صفحه فیس بوک” کلیک کنید.
  7. روی پیکان کنار “انتشار” کلیک کنید.
  8. “زمان بندی” را انتخاب کنید.
  9. تاریخ و زمانی را که می‌خواهید محتوایتان در اینستاگرام پست شود انتخاب کنید.
  10. روی “زمان بندی” کلیک کنید.

اگر Creator Studio ندارید، می‌توانید از نرم‌افزارهای زمان‌بندی عالی و کاربرپسند زیادی استفاده کنید. در اینجا برخی از بهترین گزینه های شما وجود دارد.

۱. نرم افزار مدیریت رسانه اجتماعی HubSpot

قیمت: ۰ دلار در ماه (رایگان)، ۴۵ دلار در ماه (شروع)، ۸۰۰ دلار در ماه (حرفه ای)، ۳۶۰۰ دلار در ماه (شرکتی)

Use Hubspot To Schedule Instagram Posts Ahead Of Time

با ابزار رسانه اجتماعی HubSpot، که بخشی از HubSpot مرکز بازاریابی است. ، می توانید پست های اجتماعی را در اینستاگرام، فیس بوک برنامه ریزی و منتشر کنید. ، توییتر و لینکدین. از داخل HubSpot، می‌توانید پست خود را ویرایش کنید، آن را زمان‌بندی کنید، و @mentions را برای تگ کردن سایر حساب‌ها و کاربران اضافه کنید.

تصویر مورد نظر برای اشتراک گذاری در اینستاگرام را در HubSpot آپلود کنید، سپس آن را بکشید و در پستی که برنامه ریزی می کنید رها کنید. می‌توانید پیش‌نمایش پست نهایی را قبل از انتشار آن مشاهده کنید تا ببینید بازدیدکنندگان شما چه خواهند دید.

پس از انتخاب تاریخ و زمان، پست اینستاگرام شما به اشتراک گذاشته می شود و پیش نمایش داده می شود. آن را با یک کمپین HubSpot مرتبط تگ کنید تا همه پست‌های اجتماعی شما مرتبط با کمپین بازاریابی که قبلاً اجرا می‌کنید، سازماندهی شوند.

هنگامی که پست خود را برنامه ریزی کردید، می توانید “زمان بندی دیگری” را برای برنامه ریزی یک پست اجتماعی دیگر انتخاب کنید. گزینه ای برای کپی و جایگذاری خودکار محتوا از پستی که به تازگی برنامه ریزی کرده اید وجود دارد تا بتوانید پست های مشابه را برای تاریخ ها، زمان ها و پلتفرم های مختلف برنامه ریزی کنید.

در نهایت، اگر از ابزار اجتماعی HubSpot برای زمان‌بندی و انتشار در سایر پلتفرم‌ها استفاده می‌کنید، گروه‌های مخاطب خاص را هدف قرار دهید (به عنوان مثال، می‌توانید کشورها یا زبان‌های خاصی را در فیس‌بوک هدف قرار دهید).

۲. بعدا

قیمت: رایگان، ۱۸ دلار در ماه (شروع)، ۴۰ دلار (رشد)، ۸۰ دلار (پیشرفته)

Screenshot Of The Software Later And How It Schedules Posts To Instagram

Later یک برنامه زمانبندی پست رسانه های اجتماعی است که به اینستاگرام اختصاص داده شده است. این پلتفرم شامل یک تقویم محتوای اجتماعی کامل، برنامه ریزی پست کشیدن و رها کردن، و امکان انتشار خودکار در پروفایل تجاری اینستاگرام شما است. علاوه بر این، ویژگی Linkin.bio این سرویس به شما امکان می دهد پست های فردی را به صفحات محصول خاص پیوند دهید. .

۳. Tailwind

قیمت: رایگان، ۱۲.۹۹ دلار در ماه (Pro)، ۱۹.۹۹ دلار (پیشرفته)، ۳۹.۹۹ دلار (حداکثر)

Screenshot Of The Software Later And How It Schedules Posts To Instagram

Tailwind یک برنامه زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم دستیار نوآورانه است که به طور خاص برای اینستاگرام و پینترست است. این ابزار با استفاده از ویژگی‌های هوشمند مانند آپلود انبوه تصویر و هشتگ یاب داخلی، به کسب‌وکارهای کوچک اجازه می‌دهد پست‌های اینستاگرام خود را شخصی‌سازی کنند و به سرعت آنها را برنامه‌ریزی کنند.

این ابزار همچنین به شما این امکان را می‌دهد که برنامه‌ریزی و پیش‌نمایش زمان‌بندی پست‌های اینستاگرام خود را از طریق داشبوردی که مخاطبانتان قبل از پست کردن می‌بینند، برنامه‌ریزی و پیش‌نمایش کنید.

۴. بافر

قیمت: رایگان، ۶ دلار در ماه (حرفه ای)، ۶۵ دلار در ماه (موارد ضروری)، ۱۲ دلار در ماه (تیم)، ۱۲۰ دلار در ماه (آژانس)

Buffer Social Media And Instagram Scheduling Tool<100px) >

Buffer به شما امکان می‌دهد تا پست‌های رسانه‌های اجتماعی را در شش شبکه اجتماعی برنامه‌ریزی کنید: Facebook، Instagram، Twitter، LinkedIn، Pinterest و Google+. بافر برای اینستاگرام مدیریت و زمان‌بندی پست‌های شما را از طریق یک داشبورد آسان می‌کند.

گزینه ای برای قرار دادن هشتگ در پست اینستاگرام خود در بخش نظرات در مقابل در کپشن وجود دارد (برای ساده نگه داشتن پست و کپشن تا حد امکان). با استفاده از ویژگی تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی Buffer، می توانید پست های اینستاگرام خود را تجزیه و تحلیل کنید تا مشخص کنید چه چیزی در بین مخاطبان هدف شما کارآمد است.

علاوه بر یک برنامه تلفن همراه برای iOS و Android، Buffer همچنین یک برنامه افزودنی برای مرورگر اینترنت شما ارائه می دهد.

۵ . Sked Social

قیمت: ۲۵ دلار در ماه (مبانی)، ۷۵ دلار در ماه (موارد ضروری)، ۱۳۵ دلار در ماه (حرفه ای)

Sked Social Instagram Scheduling Software

Sked Social یک ابزار برنامه ریزی و ارسال خودکار اینستاگرام برای پست ها و استوری های اینستاگرام ارائه می دهد. با استفاده از این ابزار، می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که داستان‌های خود را به‌طور خودکار پست کنید، خواه عکس یا ویدیو، بنابراین هرگز مجبور به مداخله یا دریافت یادآوری‌ها برای کلیک کردن بر روی «پست» مجدد نشوید.

همچنین می‌توانید پست‌های اینستاگرام خود را از طریق iOS یا Android زمان‌بندی کنید تا محتوا را مستقیماً از دوربین دستگاه تلفن همراه خود آپلود کنند.

۶. Sprout Social

قیمت: ۲۴۹ دلار در ماه (استاندارد)، ۳۹۹ دلار در ماه (حرفه ای)، ۴۹۹ دلار در ماه (پیشرفته)

Sprout Social Instagram Scheduling Software

Sprout Social یک پلت فرم مدیریت رسانه های اجتماعی است که با شش شبکه اجتماعی بزرگ، از جمله اینستاگرام، مشخص است. دارای یک تقویم محتوای رسانه های اجتماعی است که به شما امکان می دهد پست های اجتماعی خود را برنامه ریزی کنید و تعاملات خود را یک بار به صورت زنده اندازه گیری کنید.

به راحتی تصویری را که می خواهید در اینستاگرام پست کنید آپلود کنید ، کپشن و سایر جزئیات پست اینستاگرام (به عنوان مثال، مکان) را اضافه کنید و سپس آن را برنامه ریزی کنید تا در تاریخ و ساعت مورد نظر شما منتشر شود.

قابلیت‌های شنیداری اجتماعی این ابزار همچنین به شما کمک می‌کند روندهای منحصر به فرد را در محتوای اینستاگرام خود شناسایی کنید و سپس این روندها را در بقیه استراتژی بازاریابی اینستاگرام خود اعمال کنید.

۷. Loomly

Loomly Social Media And Instagram Scheduling Tool<100px) >

قیمت: ۲۶ دلار در ماه (پایه)، ۵۹ دلار در ماه (استاندارد)، ۱۲۹ دلار در ماه (پیشرفته)، ۲۶۹ دلار در ماه (حق بیمه)، درخواست قیمت (شرکتی)

Loomly یک پلتفرم موفقیت برند با ویژگی‌های مدیریت محتوا و انتشار و زمان‌بندی رسانه‌های اجتماعی است. پست های رسانه های اجتماعی خود را از قبل برنامه ریزی کنید – گزینه های زمان بندی و انتشار خودکار برای پلتفرم های اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام، فیس بوک، توییتر، لینکدین و گوگل وجود دارد. Loomly همچنین انتشار خودکار تبلیغات اینستاگرام (و آگهی فیس بوک) را ارائه می دهد.

با این پلتفرم، محتوای رسانه‌های اجتماعی ارگانیک و پولی خود را به راحتی مدیریت می‌کنید — همچنین می‌توانید هر زمان که یکی از اعضای تیم شما روی یک محتوای اجتماعی کار می‌کند، اعلان‌هایی (از طریق ایمیل، Slack و موارد دیگر) دریافت کنید تا کار تیمی آسان باشد. -همکاری گسترده این ابزار توصیه‌های پست رسانه‌های اجتماعی را بر اساس روندها، رویدادها، تعطیلات و بهترین شیوه‌های پلت‌فرم اجتماعی ارائه می‌دهد.

بعد، اجازه دهید نحوه زمان‌بندی را بررسی کنیم پست های اینستاگرام برای صفحه کسب و کار اینستاگرام — به خاطر این پست، از HubSpot به عنوان ابزار زمان بندی و انتشار خود استفاده می کنیم.

۱. اطمینان حاصل کنید که به صفحه کسب و کار فیس بوک خود دسترسی سرپرست دارید.

اینستاگرام و فیس‌بوک ممکن است برای شخص شما حساب‌های جداگانه‌ای باشند، اما کسب‌وکارهایی که می‌خواهند برنامه پست اینستاگرام خود را خودکار کنند، باید هر دو حساب را به هم متصل کنند. بنابراین، برای انجام این کار به نام کاربری و رمز عبور حساب فیسبوک کسب و کار خود نیاز دارید – به عبارت دیگر، به صفحه فرود کسب و کار اینستاگرام برای راه‌اندازی حساب خود اگر قبلاً ندارید.

۲. در برنامه موبایل اینستاگرام به نمایه تجاری خود بروید و این حساب را به فیس بوک متصل کنید.

اگر یک حساب شخصی اینستاگرام دارید، احتمالاً می‌دانید که می‌توانید بیش از یک نمایه را از برنامه مدیریت کنید – و نمایه دیگر حساب تجاری شما است (به خاطر داشته باشید که به یک حساب تجاری اینستاگرام نیاز دارید برای برنامه ریزی پست های اینستاگرام در HubSpot).< /p>

برای رفتن به صفحه کسب و کار اینستاگرام از صفحه خود، به نمایه خود در دستگاه تلفن همراه خود بروید و روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. سپس، در صفحه بعدی، مانند شکل زیر، «Switch to Business Profile» را انتخاب کنید:

Switch To Business Profile Option On Instagram Mobile App

در بخش «تنظیمات»، «حساب‌های مرتبط» را انتخاب کنید. اینجا جایی است که می توانید فیس بوک را انتخاب کنید و دو حساب خود را به هم پیوند دهید. ممکن است از شما خواسته شود ” as>

۳. HubSpot را باز کنید و نمایه اینستاگرام خود را با ابزار “Social” ادغام کنید.

اکنون که نمایه اینستاگرام شما به فیس بوک متصل شده است، می توانید آن را با زمانبندی پست خود ادغام کنید. همانطور که گفته شد، ما از ابزار اجتماعی HubSpot برای اهداف خود استفاده خواهیم کرد.

HubSpot را باز کنید، “Settings” > “Marketing” > “Social” > “Connect Account” > “Facebook and Instagram” را انتخاب کنید.

Connect Social Accounts To Hubspot

روی گزینه اول، ” facebook instagram href=”https://knowledge.hubspot.com/social/connect-your-social-media-accounts-%20to-hubspot” rel=”noopener” target=”_blank”>که در اینجا با جزئیات بیشتر فهرست شده اند

).

۴. اولین پست اجتماعی خود را برای حساب اینستاگرام خود ایجاد کنید.

هنگامی که حساب اینستاگرام شما در HubSpot یکپارچه شد، گزینه ای برای “پست اجتماعی” در داشبورد HubSpot خود ایجاد کنید. روی آن کلیک کنید و نمادهایی را مشاهده می کنید که می خواهید با کدام شبکه اجتماعی شروع کنید. برای نوشتن اولین پست برای حساب اینستاگرام خود، نماد اینستاگرام را انتخاب کنید.

۵. پیامی با دارایی های بصری، زیرنویس ها و هشتگ های مورد نظر خود بنویسید.

پست اینستاگرام خود را سفارشی کنید و یک تصویر آپلود کنید< /a> با استفاده از نمادهای افقی در گوشه سمت چپ پایین فیلد متن سفید ظاهر شده. سپس، تصویر خود را با متن، هشتگ‌ها و اشاره‌های کاربری که می‌خواهید عکس خود را با آن پست کنید، شرح دهید، همانطور که باید در اینستاگرام ظاهر شود.

۶. تاریخ و زمان پست اینستاگرام خود را تنظیم کنید.

در بالای عکسی که پست می کنید، شما فیلدی را می بینید که در آن می توانید تاریخ و ساعت تاریخ و زمانی را که پست شما برای پخش مستقیم برنامه ریزی می شود اضافه کنید. از این فیلد برای تنظیم خودکار تاریخ و ساعتی که می‌خواهید پست شما در پروفایل اینستاگرام شما پخش شود، استفاده کنید.

۷. پیش نمایش پست خود را مشاهده کنید تا مطمئن شوید که درست به نظر می رسد.

آیا اشتباهات گرامری وجود دارد؟ آیا همه هشتگ های مورد نظر شما گنجانده شده است؟ آیا تصویر با موفقیت آپلود شد؟ بررسی کنید تا مطمئن شوید، و برای برنامه ریزی آماده خواهید بود.

۸. روی «زمان‌بندی پیام»

کلیک کنید

آیا پست های اینستاگرام دیگری برنامه ریزی شده اید؟ اکنون آنها را پیش نویس کنید و همه آنها را به طور همزمان برنامه ریزی کنید – با HubSpot، می توانید پست های اجتماعی خود را به صورت انبوه برنامه ریزی کنید.

وقتی هر پستی که می‌خواهید برنامه‌ریزی کنید در HubSpot بارگیری شد، می‌توانید دکمه «زمان‌بندی» را در صفحه فشار دهید.

پست های اینستاگرام خود را برنامه ریزی کنید

برنامه‌ریزی پست‌های اینستاگرام خود را شروع کنید تا گردش کار شما کارآمدتر شود و مطمئن شوید محتوایی که باید در مقابل مخاطبان خود قرار دهید این کار را به موقع انجام می‌دهد.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در آگوست ۲۰۱۸ منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

Improve Your Website With Effective Technical Seo. Start By Conducting This  Audit.  

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)