حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بررسی Starfield پس از به‌روزرسانی Creation Club در Steam منتشر شد

برترین‌ها

  • استارفیلد به تازگی Creation Club را از Fallout 4 و Skyrim اضافه کرده است و مودها را به کنسول معرفی می کند.
  • برخی از اینها توسط Bethesda، برخی دیگر توسط انجمن توسعه یافته اند، اما همه آنها رایگان نیستند.
  • یک کوئست، برای مثال، که قسمت دوم یک داستان فراگیر است، ۷ دلار هزینه دارد. بنابراین، طرفداران خوشحال نیستند و برای ابراز نارضایتی خود، صفحه استیم را با نظرات منفی اسپم می کنند.

Starfield به‌روزرسانی جدید Creation Club از Skyrim و Fallout 4، تلاش‌ها و لوازم آرایشی جدیدی را به بازی که توسط انجمن و Bethesda توسعه یافته است، می‌آورد. برخی رایگان هستند، اما برخی هزینه واقعی دارند.

در صورت خرید نسخه ممتاز، ۱۰۰۰ اعتبار Creation به صورت رایگان دریافت می کنید.

این موضوع به‌طور باورنکردنی در جامعه بحث‌برانگیز بوده و منجر به موجی از بررسی‌های منفی شد که هنوز هم در حال سرازیر شدن است. یکی از بازیکنان نوشت: «خرید تراکنش‌ها در یک بازی ۷۰ یورویی، ده ماه پس از عرضه.

یکی دیگر گفت: “من از زمان راه اندازی یک عذرخواهی استارفیلد بودم.” “و پس از آن همه شما با آیتم های اجتماعی پولی بیرون می آیید. آیا از زمانی که این کار را برای بازی های دیگر خود انجام دادید، چیزی یاد نگرفتید؟ و آنها برای شروع یک پایگاه هواداران داشتند! این یکی به سختی به زندگی ادامه می دهد”.

Starfield Recent Reviews Showing A Huge Influx Of Negative Scores

اوضاع در Subreddit خیلی بهتر نیست

یکی از شکایات بزرگ علیه Starfield’s Creation Club به ویژه این است که یک ماموریت انفرادی را به قیمت ۷ دلار می‌فروشد که به دنبال یک تلاش دیگر است، به این معنی که داستان کلی در پشت یک دیوار پرداخت قفل شده است. بنابراین، حتی کسانی که در بازی‌های گذشته Bethesda از این ایده بدشان نمی‌آمد، به واکنش‌ها می‌پیوندند.

“من افراد زیادی را می بینم که استدلال می کنند که تراکنش های خرد جدید به دلیل تاریخچه Bethesda قابل انتظار بود، و من با آن بخش موافقم.” یکی از کاربران Reddit نوشت. “با این حال، من هنوز فکر می کنم که این کاملاً ظالمانه است که آنها ماموریت های فردی را می فروشند […] جنگ ستارگان: قانون شکنان دقیقاً با همان نوع واکنش مواجه شدند.”

بسیاری در حال تغییر نظرات مثبت خود به نظرات منفی هستند، در حالی که برخی دیگر معتقدند که Creation Club چیزی بیش از یک فروشگاه خرد است که به عنوان یک پلتفرم اصلاح ظاهر می شود، اما همه آن منفی نیست.

در حالی که بررسی‌های Steam به شدت در حال کاهش است، طرفداران زیادی وجود دارند که درخواست‌هایی برای مودهایی ارسال می‌کنند که می‌خواهند آن‌ها را در کنسول ببینند، و از ایده دارای افزونه های ساخته شده توسط طرفداران در پلتفرم های فراتر از رایانه شخصی.

این مزیت بزرگ Creation Club است، اما البته، برخلاف Nexus Mods یا Steam Workshop، برخی از این مودها هزینه واقعی دارند، و این جایی است که بسیاری از طرفداران خط و نشان می‌دهند.

Starfield Cover

Starfield

Starfield اولین IP جدید Bethesda در ربع قرن گذشته است که برای نسل بعدی Xbox Series X راه اندازی شد| S و PC. در خارج از منظومه شمسی خودمان، شما نقش یکی از اعضای صورت فلکی را بازی می کنید، مجموعه ای از کاوشگران که در حال کشف دنیاهای جدید هستند.  

بازی ویدیویی ، اخبار بازی های کامپیوتری ، بازی های موبایلی ، جدیدترین بازی های کامپیوتری

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)