حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

بازی ویدیویی اسکیت آینده با طرح کنترل از بازی‌های مبارزه مدرن سرنخ می‌گیرد

برترین‌ها

  • اسکیت در حال بازگشت به عنوان یک عنوان سرویس زنده، رایگان برای بازی بدون ویژگی های پرداخت به برد است.
  • در یک دفتر خاطرات توسعه دهنده جدید، مشخص شد که سیستم نمادین Flick-It برای دقت و کنترل بهتر در اجرای ترفندها بازسازی شده است.
  • بازی همچنین دارای یک موسیقی متن پویا خواهد بود که با گذشت زمان و همچنین سفارشی سازی پیشرفته تغییر می کند.

شاید باورش سخت باشد، اما یک بازی جدید اسکیت برای کنسول‌ها عرضه خواهد شد. مدتی است که در دست ساخت است و یک عنوان سرویس زنده و رایگان خواهد بود. این پرداخت به برد نخواهد بود، لوت باکس پولی نخواهد داشت و به گفته توسعه دهنده Full Circle، هیچ بخشی از نقشه آن در پشت دیوار قفل نخواهد شد. با این اوصاف، EA یک مجموعه پلی تست کنسول را برای پاییز امسال در جشنواره بازی تابستانی نشان داد، و روز دوشنبه، یک دفتر خاطرات برنامه‌نویس جدید اطلاعات بیشتری در مورد بازی.

برای شروع، سیستم نمادین Flick-It بازسازی شده است. سیستم Flick-It جزء اصلی سری Skate بوده است و به بازیکنان اجازه می دهد تا ترفندهای مختلف اسکیت بورد را با یک تلنگر انجام دهند. تکان دادن چوب آنالوگ در تمام جهات با حرکات مختلف مطابقت داشت. از بسیاری جهات، این سیستم کنترل پاهای یک اسکیت‌بردباز را شبیه‌سازی می‌کرد و به تمایز اسکیت از دیگر عناوین اسکیت‌بردی دوران خود کمک کرد.

طراح ارشد Reid Buckmaster به اشتراک گذاشت که تیم چگونه سیستم را با افزودن به‌روزرسانی‌های دقت و کنترل بهبود داده است تا ترفندهای یادگیری را آسان‌تر کند. هدف نهایی این است که ترفندها را “به همان اندازه سرگرم کننده و رضایت بخش به نظر برسانیم.” در همین راستا، Full Circle یک گزینه “کنترل های ساده” را توسعه داده است تا به بازیکنان جدید کمک کند تا به راحتی سرگرم شوند.

در حالی که جزئیات در مورد کنترل‌های جدید کمیاب است، به نظر می‌رسد که آنها از نمونه‌ای پیروی می‌کنند که در بازی‌های مبارزه‌ای اخیر، از جمله Street Fighter 6 و Tekken 8. هر دوی این بازی‌ها دارای یک سیستم کنترل مدرن هستند، که در آن افراد تازه وارد می‌توانند ترکیب‌های منحصربه‌فرد را بدون استفاده از آن اجرا کنند. باید ورودی های خاص را به خاطر بسپارید. به عبارت دیگر، یک گزینه برای سبک بازی همه وجود دارد.

هدف اسکیت پاداش دادن به زمان بازیکنان است

در جای دیگری از دفترچه خاطرات، سانی لی، رئیس طراحی تجربه بازی، به اشتراک گذاشت که اسکیت چگونه می خواهد بازیکنان هنگام بازی احساس ارزشمندی کنند. او توضیح داد: «تقریباً هر کاری که در بازی انجام می‌دهید پاداش‌هایی را برای شما به همراه خواهد داشت که به شما این امکان را می‌دهد تا شخصیت، تخته خود را شخصی‌سازی کنید، یا حتی اشیاء جدیدی را در جهان باز کنید تا نقاط خود را ایجاد کنید».

< span data-field="label" class="article-card-label">مرتبط

A 2K FIFA Game Could the Competition EA نیاز دارد

شایعه ها مبنی بر اینکه ۲K در حال ساخت فیفا است تقریباً بهترین نتیجه برای فیفا پس از حرکت EA است.

< /div>

وقتی نوبت به موسیقی می‌رسد، توسعه‌دهندگان قول می‌دهند که یک موسیقی متن پویا را ارائه کنند. پس از همه، یک بازی اسکیت بورد بدون آهنگ های به یاد ماندنی چیست؟ بر اساس این دفترچه خاطرات، موسیقی متن اسکیت در طول زمان تکامل خواهد یافت و بر اساس نحوه تعامل بازیکنان با موسیقی در بازی شکل خواهد گرفت. اسکیت همچنین به عنوان یک مرکز برای کشف موسیقی نیز عمل خواهد کرد، که یادآور عناوین قدیمی EA Sports با لیست های موسیقی متن نمادین آنها است.

متیو اسمیت، کارگردان صوتی، توضیح داد: «بنابراین، ما در حال ساخت موسیقی متنی هستیم که فکر می‌کنیم دوستش خواهید داشت، و موسیقی‌ای که ثابت نمی‌ماند و تا چند ماه دیگر از آن خسته می‌شوید». “این بازی در طول زمان به تکامل خود ادامه می دهد و بر اساس نحوه گوش دادن به موسیقی در بازی شکل می گیرد. و این فقط به موسیقی ای که در هدفون می شنوید نیست. ما می خواهیم سان وان دنیایی از کشف موسیقی باشد، جایی که شما می توانید بیایید و هنرمندان یا ژانرهای جدید را فقط با اسکیت در سطح شهر کشف کنید.”

در حالی که تاریخ مشخصی برای تجربه کامل اسکیت وجود ندارد، مطمئناً به نظر می‌رسد که وقتی بازی عرضه می‌شود، یک برداشت مدرن از ژانر اسکیت‌برد با تمرکز بر عناصری است که این ژانر را در ابتدا بسیار محبوب کرده‌اند. این عناصر سفارشی سازی و موسیقی هستند. و این مطمئناً یک انتشار هیجان انگیز را ایجاد می کند.

بعدی

این زمان ایکس باکس برای درخشش است

نمایشگاه بازی های ایکس باکس نقطه برجسته جشنواره بازی تابستانی بود. آیا تیم گرین بازگشته است؟

بازی ویدیویی ، اخبار بازی های کامپیوتری ، بازی های موبایلی ، جدیدترین بازی های کامپیوتری

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)