حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟ [+تغییراتی که برندها باید در سال ۲۰۲۱ بدانند]

اینستاگرام حدود ۱ سال استv. =”blog-post-body-featured-image”>Marketer Using Instagram And Browsing Through Their Feed On A Mobile Phone

در حالی که این برنامه در ابتدا برای تصاویر ثابت در نظر گرفته شده بود، تولیدکنندگان محتوا و کاربران روزمره اکنون می‌توانند عکس‌ها و ویدیوها را به اشکال مختلف به اشتراک بگذارند، مانند داستان، reels و ویدیوهای بلندتر در

IGTV

اگرچه انواع محتوای زیادی برای پست کردن در برنامه وجود دارد، استفاده از یکی از گزینه‌ها برای موفقیت در بازاریابی کافی نیست. این به این دلیل است که، مهم نیست محتوایی که به اشتراک می گذارید چقدر با کیفیت است، الگوریتم اینستاگرام تعیین می کند که چه چیزی در برنامه موفق است و چه چیزی خیر.

در حالی که اینستاگرام همه عواملی را که الگوریتم برای ارزیابی محتوا استفاده می‌کند فاش نمی‌کند، اما اطلاعات کلی در مورد آنچه الگوریتم به دنبال آن است منتشر کرده است. در این پست، همه چیزهایی را که باید در مورد الگوریتم برای موفقیت در برنامه بدانید، از عواملی که در آن نقش دارند و نکات و ترفندهایی که باید استفاده کنید تا مطمئن شوید محتوای شما مورد توجه قرار نمی‌گیرد، توضیح می‌دهیم.

<-typection="hssemo-co ="blog-chapters cl-page-width">

فصل ها

New Data: Instagram Engagement Report [Free Download]

به‌عنوان یک کسب‌وکار، مگر اینکه کاملاً به تبلیغات پولی متکی باشید، ضروری است که بدانید الگوریتم چگونه کار می‌کند و چه کاری باید انجام دهید تا مطمئن شوید که محتوای شما به نفع شماست و پست‌های شما را به مخاطبان هدف نشان می‌دهد.

>

در زیر نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام و عواملی را که هنگام نمایش محتوای شما در فیدهای خبری ارزیابی می‌کند، توضیح خواهیم داد.

الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

اگر کاربر مکرر اینستاگرام هستید، ممکن است شنیده باشید که افراد چیزی شبیه به “ترتیب زمانی معکوس را برگردانید!” هنگام صحبت در مورد الگوریتم آنچه آنها به آن اشاره می کنند این است که اینستاگرام جدیدترین پست ها را در بالای فید یک نفر و پست های قدیمی تر را در پایین نشان می دهد.

این برای سازندگان و کاربران اینستاگرام عالی بود، زیرا در برخی مواقع، پست شما در بالای فید همه دنبال‌کنندگان شما قرار می‌گیرد، بنابراین تضمین می‌شود که آن را ببینند.

با این حال، در مارس ۲۰۱۶، الگوریتم تغییر کرد. اینستاگرام گفت، “مردم به طور متوسط ​​۷۰ درصد فیدهای خود را از دست می دهند. با رشد اینستاگرام، پیگیری همه عکس‌ها و ویدیوهایی که مردم به اشتراک می‌گذارند سخت‌تر شده است. این بدان معناست که شما اغلب پست‌هایی را که ممکن است بیشتر از همه به آن‌ها اهمیت می‌دهید، نمی‌بینید.”

مسئله دیگر این نیست که چه زمانی پست می کنید، بلکه عوامل مختلفی است که در زیر به آنها خواهیم پرداخت: رابطه، زمان، تعداد دفعات، دنبال کردن، استفاده، علاقه.

 

عوامل الگوریتم اینستاگرام

رابطه

روابط درک شده مهمترین عامل رتبه بندی هستند.

این الگوریتم اشتراک‌گذاری محتوا با شما را بر اساس روابطی که با حساب‌هایی که دنبال می‌کنید، در اولویت قرار می‌دهد. هرچه بیشتر به یک حساب در اینستاگرام نظر بدهید، لایک کنید و با آن تعامل داشته باشید، احتمال بیشتری وجود دارد که محتوای آن را ببینید و اغلب آن را ببینید.

این الگوریتم همچنین افرادی را که به آنها پیام مستقیم می‌دهید، حساب‌هایی که جستجو می‌کنید و عکس‌هایی که در آنها نشان شده‌اید، یادداشت می‌کند.

فاکتور رابطه در مورد برندها نیز صدق می کند. اگر یک مصرف کننده به طور مرتب محتوای شما را دوست داشته باشد و با آن تعامل داشته باشد، تعامل مجدد باعث می شود پست های شما بیشتر به او نشان داده شود و به بالای فید او نزدیک تر شود. این به این معنی است که برای شما ضروری است که در محتوای خود مشارکت داشته باشید، که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

زمان بندی

اگرچه فیدها زمانی نیستند، اما الگوریتم همچنان از کاربران می‌خواهد که جدیدترین و مرتبط‌ترین پست‌ها را ببینند، به‌ویژه از حساب‌هایی که با آنها رابطه قوی‌تری دارید.

زمان بندی فقط به این معنی است که به احتمال زیاد پستی از سه هفته قبل را مانند قبل از سال ۲۰۱۶ نمی بینید.

می توانید با استفاده از تجزیه و تحلیل نمایه خود برای کشف بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام، از این عامل به نفع خود استفاده کنید، و به شما کمک می کند فالوورهای خود را در زمانی که بیشتر در برنامه فعال هستند و احتمال بیشتری برای تعامل دارند ملاقات کنید.

فرکانس

فرکانس به تعداد دفعاتی که کاربر برنامه اینستاگرام را باز می کند، اشاره دارد.

کاربران مکرر فید زمانی بیشتری را مشاهده خواهند کرد، اما کسانی که به ندرت برنامه را باز می‌کنند، پست‌هایی را می‌بینند که مرتبط با علایق و روابط خود از آخرین باز کردن برنامه است.

دنبال کردن

دنبال کردن افراد زیادی به این معنی است که الگوریتم محتوای بیشتری برای انتخاب در هنگام نمایش پست‌ها در فید دارد. هنگامی که این اتفاق می افتد، آنها روابط، تعامل و علایق درک شده را در اولویت قرار می دهند.

دوباره، این عامل بر اهمیت ایجاد رابطه با مخاطبان، تشویق تعامل و ارسال پست در زمان‌های مناسب تأکید می‌کند.

استفاده

فاکتور استفاده مشابه فرکانس است، زیرا به مدت زمان صرف شده در برنامه مربوط می شود.

کسانی که جلسات مرور سریع انجام می‌دهند، بر اساس عوامل ذکر شده در بالا، الگوریتم آنچه را که الگوریتم تعیین می‌کند به‌عنوان نکات برجسته روز می‌بیند، می‌بینند، در حالی که کسانی که زمان بیشتری را در برنامه صرف می‌کنند تعداد قابل توجهی از پست‌ها را مشاهده خواهند کرد.

ممکن است حتی محتوای مرورگرهای مکرر برای دیدن تمام شود، در این مرحله الگوریتم پست‌ها و حساب‌های جدیدی را بر اساس تعاملات و سابقه تعامل شما پیشنهاد می‌کند.

علاقه

اینستاگرام محتوای زیادی را توصیه می کند، بنابراین بخشی از محتوایی که کاربران می بینند بر اساس درک برنامه از علاقه آنها به موضوعات خاص است.

اگر تشخیص دهد که شما همیشه پست‌های مربوط به موضوعات مشابه را دوست دارید، نظر می‌دهید و با آنها تعامل دارید، ابتدا آن پست‌ها را خواهید دید. کاربرانی که با محتوایی مشابه آنچه شما پست می‌کنید درگیر می‌شوند، احتمال بیشتری دارد که پست‌های شما نشان داده شوند و بالعکس.

در حالی که اینستاگرام عامل مستقیمی نیست که در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک عامل الگوریتم ذکر کرده است، تعامل نقش مهمی در فرآیند الگوریتم ایفا می کند.

چگونه الگوریتم اینستاگرام از تعامل استفاده می کند

علاوه بر همه عوامل فوق، تعامل نقش مهمی در نحوه اولویت بندی و نمایش محتوا توسط الگوریتم اینستاگرام برای کاربران دارد. مهمترین معیارهای تعامل عبارتند از نظرات، لایک‌ها، اشتراک‌گذاری‌ها و بازدیدهای ویدیو.

در اینجا به تفکیک چگونگی عوامل تعامل در الگوریتم آمده است:

۱. وقتی برای اولین بار عکسی را پست می کنید، به درصد کمی از مخاطبان شما نشان داده می شود.

۲. اینستاگرام سرعت تعامل با آن عکس، یعنی نظرات و لایک‌ها را اندازه‌گیری می‌کند.

۳. اینستاگرام میزان تعاملی که پست شما دریافت می کند را با محتوای دیگری که در زمان ها و روزهای مشابه به اشتراک گذاشته اید مقایسه می کند. به عنوان مثال، آیا پست شما از امروز ساعت ۱۰ صبح ترافیک بیشتری نسبت به پست دوشنبه گذشته شما در ساعت ۱۰ صبح دارد؟ این برنامه با زمان‌های مشابه مقایسه می‌شود تا از دقت در ارزیابی معیارهای تعامل شما اطمینان حاصل کند، به‌ویژه که زمان‌های خاص نتایج بهتری به همراه دارند.

۴. اگر عکس شما تعامل زیادی را به خود جلب کند، اینستاگرام آن را به درصد بیشتری از مخاطبان شما نشان می‌دهد و شاید حتی آن را در کاوش صفحات.

۵. اگر پست شما همچنان به جذب تعامل ادامه دهد، عکس شما در صدر فیدهای خبری مخاطبان شما باقی خواهد ماند و به افراد بیشتری دسترسی پیدا خواهد کرد. اگر توجه اولیه زیادی را به خود جلب نکند، تعداد کمتری از مخاطبان شما پست شما را خواهند دید.

 

به روز رسانی الگوریتم اینستاگرام ۲۰۲۱

به‌روزرسانی الگوریتم ۲۰۱۶ تقریباً یک بازنگری کامل در نحوه عملکرد الگوریتم بود، بنابراین قابل‌توجه‌ترین، تبلیغ‌شده‌ترین و تأیید شده‌ترین الگوریتم توسط اینستاگرام است.

متأسفانه، از آن زمان، اینستاگرام همیشه وقتی الگوریتم را تغییر می دهد، آن را عمومی نمی کند. بنابراین، اگر متوجه تغییراتی در تعامل و دسترسی خود شدید، به احتمال زیاد نتیجه تغییر الگوریتم نیست، بلکه به احتمال زیاد به دلیل رشد برنامه است.

حساب‌های زیادی در این پلتفرم وجود دارد، و هر چه مردم کاربران بیشتری را دنبال می‌کنند، رقابت در برنامه افزایش می‌یابد. ایجاد سریع میزان قابل توجهی تعامل دشوارتر می شود، که به نوبه خود بر نحوه، مکان و زمان نمایش پست های شما در فید مخاطبان تأثیر می گذارد. این یکی از دلایل بسیار مهمی است که نشان می دهد هدف شما مهم است. تجزیه و تحلیل اینستاگرام.

تغییرات اخیر الگوریتم اینستاگرام

همانطور که گفته شد، جدیدترین به‌روزرسانی الگوریتم تا سال ۲۰۲۱ حذف تعداد لایک در عکس‌های افراد است.

این به روز رسانی هنوز برای همه کاربران اینستاگرام در دسترس قرار نگرفته است، اما به طور موثر تعداد کل لایک را از عکس کاربر حذف می کند و در عوض فقط نام کاربری افرادی را که پست را لایک کرده اند نمایش می دهد. با این حال، کاربرانی که عکسی را پست می‌کنند، هنوز این گزینه را دارند که تعداد لایک‌هایی را که یک عکس دریافت کرده است، ببینند.

اینستاگرام این به‌روزرسانی را ایجاد می‌کند، زیرا آنها معتقدند که اعداد و ارقام را برای کاهش قلدری در برنامه انجام می‌دهد و از کاربران در برابر تأثیر فشار اجتماعی محافظت می‌کند که می‌گوید آنها باید مقدار معینی لایک در پست‌های خود دریافت کنند.

 

چگونه پست های خود را در اینستاگرام بالاتر نشان دهیم

اگرچه برای شکست دادن الگوریتم کار زیادی نمی‌توانید انجام دهید، راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید پست‌هایتان را در اینستاگرام بالاتر نشان دهید.

زمانی که می دانید مخاطبان شما بیشترین فعالیت را دارند پست کنید.

مانند همه پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای ایجاد تعامل فوری این است که وقتی می‌دانید فالوورهای شما فعال‌تر هستند، محتوا را پست کنید، زیرا آنها از قبل برنامه را مرور می‌کنند و آماده هستند تا آنچه را که ارائه می‌دهید ببینند.< /p>

برای دریافت این اطلاعات، می‌توانید از ابزار اصلی Instagram Analytics در دسترس همه کاربران با حساب‌های تجاری یا گزینه دیگری مانند مرکز بازاریابی.

اگر در این برنامه تازه کار هستید، دریافت فوراً این اطلاعات چالش برانگیز خواهد بود، بنابراین پس از صرف زمان کافی در برنامه برای به دست آوردن تجزیه و تحلیل های ارزشمند و کاربردی، به این نکته بازگردید.

مطالبی را که می دانید مخاطبان شما دوست دارند، پست کنید.

باز هم، از تجزیه و تحلیل خود استفاده کنید. محتوایی را که مخاطبان شما بیشتر با آن درگیر می‌شوند را درک کنید، خواه این عکس‌های محصول با کیفیت بالا، محتوای پشت صحنه یا حلقه‌های اینستاگرام باشد. از این به نفع خود استفاده کنید و به ایجاد محتوایی ادامه دهید که آنها از آن لذت ببرند زیرا احتمال بیشتری دارد که با چیزی که دوست دارند تعامل داشته باشند.

از هشتگ های مرتبط با کسب و کار استفاده کنید.

هشتگ‌ها بسیار عالی هستند

استفاده از هشتگ خود را بیش از حد بارگیری نکنید، بلکه سعی کنید از آنها در تمام محتوایی که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید، از استوری گرفته تا IGTV و زیرنویس عکس استفاده کنید.

تعامل و تعامل را تشویق کنید.

تعامل بر روی نمایه شما به طور طبیعی انجام می شود، اما و تعامل با محتوایی که به اشتراک می گذارید می تواند در به کار انداختن الگوریتم برای شما ارزشمند باشد.

زیرنویس‌های جذابی ایجاد کنید که کاربران را به اظهار نظر در مورد پست‌های شما، درخواست لایک و اشتراک‌گذاری و مکالمه با کسانی که برای القای وفاداری و ترغیب آن‌ها به بازگشت در تعامل هستند، ایجاد کنید.

همچنین می‌توانید عناصر تعاملی را در استوری‌های اینستاگرام خود قرار دهید، مانند target=”rel_noopnkener”> نظرسنجی، برچسب‌ها و شکلک‌ها. مزایای این دو مورد است، زیرا مشتریان شما با محتوای شما در تعامل خواهند بود، و همچنین بر اساس پاسخ هایی که می دهند، درباره علایق و خواسته های آنها اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

ثابت بمانید.

یکی از مهمترین کارهایی که برای کنترل الگوریتم باید انجام دهید، ثابت ماندن در برنامه است. یک برنامه زمانی خاص برای پست اینستاگرام ایجاد کنید و به آن پایبند باشید.

این به شما کمک می‌کند دائماً در پلتفرم فعال بمانید، که به دنبال‌کنندگان شما اجازه می‌دهد به طور مداوم با محتوای شما درگیر شوند، که به الگوریتم کمک می‌کند بیشتر و بیشتر درباره حساب شما بیاموزد. هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشند و تعامل بیشتری ببینند، شما در فیدهای دنبال کنندگان خود بالاتر خواهید بود.

 < /p>

الگوریتم استوری اینستاگرام

استوری‌های اینستاگرام در بالای فید کاربر ظاهر می‌شوند.

الگوریتم Stories به موقع بودن را در اولویت قرار می‌دهد و به احتمال زیاد، جدیدترین داستان‌ها را از حساب‌هایی که بیشتر با آن‌ها درگیر هستید و با آن‌ها تعامل دارید، خواهید دید. حساب‌هایی که الگوریتم فکر می‌کند قوی‌ترین روابط را با آنها دارید، همیشه داستان‌هایشان را قبل از همه داستان‌های دیگر نشان می‌دهند.

برای کسب‌وکارها، این بدان معنی است که حفظ حضور فعال در استوری‌های اینستاگرام و تشویق مشارکت در استوری‌های خود، مانند نظرسنجی و پرسیدن سؤال، ضروری است.

 

الگوریتم کاوش اینستاگرام

الگوریتم فید و الگوریتم صفحه کاوش نسبتا مشابه هستند، زیرا هر دو محتوایی را نشان می‌دهند که اینستاگرام فکر می‌کند بر اساس فعالیت قبلی برنامه‌تان بیشتر به آن علاقه دارید. تفاوت اصلی این است که محتوای فید دارای حساب هایی است که شما با آنها آشنا هستید و دنبال می کنید، در حالی که صفحه کاوش محتوای حساب های جدید است.

می‌توانید به این شکل فکر کنید: اگر یکی از کارهای مورد علاقه‌تان در اینستاگرام تماشای ویدیوهای غذایی است، فید شما محتوای حساب‌های حاوی ویدیوهای غذایی را نشان می‌دهد که بیشترین تعامل را با آنها دارید. صفحه کاوش شما حاوی ویدیوهای غذایی نیز خواهد بود زیرا الگوریتم می‌داند که آنها را دوست دارید، اما از قبل آن حساب‌ها را دنبال نمی‌کنید.

صفحه کاوش کاملاً بر اساس علایق است، بنابراین، به عنوان یک کسب‌وکار، مهم است که محتوای مرتبط با نام تجاری خود را به اشتراک بگذارید و از عناصری استفاده کنید که به الگوریتم می‌گوید محتوای شما را به چه کسی نشان دهد، مانند هشتگ‌های مرتبط.

موفقیت در اینستاگرام فقط به معنای ارسال منظم محتوا نیست. شما همچنین باید نحوه عملکرد الگوریتم را بدانید و از ترکیب آن به نفع خود استفاده کنید. در حالی که تغییرات در الگوریتم همیشه اتفاق می‌افتد، ماندن در بالای روندها به شما کمک می‌کند مطمئن شوید که در زمان انجام آنها برای آنها آماده هستید.

Improve Your Website With Effective Technical Seo. Start By Conducting This  Audit.  

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)