حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

خبرخوان اتوماتیک تی شین
0
سبد خرید خالی است.

استوری های اینستاگرام: آنها چیست و چگونه می توان یکی را به یک حرفه ای تبدیل کرد

دستبند نجات 5کاره کد 6027

 

ترکیبی از پلاستیک، آلومینیوم، استیل ضد زنگ و بند پاراکورد
مناسب کوهنوردی و طبیعت گردی
این دستبند در کوه و طبیعت کاربردهای بی شماری دارد و می تواند در موارد متعدد جان فرد را نجات دهد.
دارای : چاقو .قطب نما. آتش زنه. طناب . سوت نجات
ارسال رنگ دستبند بصورت رندوم
💸 قیمت : 198 تومان
🛒خرید کن … تحویل بگیر….بعد پرداخت کن
❗️سه روز گارانتی تعویض
❗️ارسال به کل کشور

 

خرید پیامکی:ارسال کد 01381183 به شماره ی1000100073

لینک خرید این محصول

لینک خرید سریع

 
 

 

 

این روزها، رسانه های اجتماعی همه چیز در مورد مستندسازی است.

How-To-Make-An-Instagram-Story

جایی که می روید، چه می خورید و چه می نوشید، چه کسانی را می بینید و چه چیزی به یاد ماندنی است: این ها خوراک معمولی استوری های اینستاگرام هستند — نماهایی چند ثانیه ای از زندگی مردم، که تنها به مدت ۲۴ ساعت در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می شوند.

>

Download Now: Free Instagram For Business Kit + Templates< /span>

در زیر، ما یک راهنمای برای شما ایجاد کرده‌ایم تا بدانید استوری‌های اینستاگرام چیست، چگونه آنها را با فالوورهای خود به اشتراک بگذارید، و چگونه مطمئن شوید که آن استوری‌ها دقیقاً همان چیزی است که مخاطبان شما می‌خواهند ببینند.

ما موارد زیر را پوشش خواهیم داد:

بیایید شروع کنیم.

استوری اینستاگرام شما جدا از محتوای درون فید شما منتشر می شود. اگرچه ممکن است اصول اولیه اشتراک‌گذاری آن‌ها را بدانید، اما ابزارهای پنهانی در برنامه وجود دارد که می‌تواند عکس‌ها و ویدیوهایی را که به استوری خود اضافه می‌کنید خلاق‌تر و جذاب‌تر کند.

 

استوری های اینستاگرام: آنها چیست و چگونه می توان یکی را به یک حرفه ای تبدیل کرد - خبرخوان تی شین

بسته رایگان اینستاگرام برای کسب و کار

بیاموزید که چگونه دنبال کننده به دست آورید، مخاطب خود را بسازید، به روز رسانی های الگوریتم را پیمایش کنید، و موفقیت را اندازه گیری کنید.

  • <استفاده از href="#check-circle"/>
    راهنمای بهترین روش ها
  • <استفاده از href="#check-circle"/>
    قالب های اینستاگرام
  • <استفاده از href="#check-circle"/>
    نکات تخصصی
  • <استفاده از href="#check-circle"/>
    و بیشتر!


بیشتر بدانید
<استفاده از href="#external-link"/>

    دانلود رایگان

    همه فیلدها الزامی است.

    استوری های اینستاگرام: آنها چیست و چگونه می توان یکی را به یک حرفه ای تبدیل کرد - خبرخوان تی شین

    همه چیز آماده است!

    برای دسترسی به این منبع در هر زمانی روی این پیوند کلیک کنید.

    منبع رایگان

    کیت رایگان اینستاگرام برای کسب و کار

    در زیر برای دریافت الگوها و نکات رایگان کمی درباره خودتان بگویید.

    چگونه استوری های اینستاگرام کار می کنند؟

    هنگام ارسال یک استوری اینستاگرام، می‌توانید استیکرها، مهرهای زمانی و doodle را به هر استوری اضافه کنید و فیلترها و جلوه‌های خاصی را اعمال کنید.

    اگر حساب شما عمومی است، استوری شما برای همه قابل مشاهده است، اما اگر حساب شما خصوصی باشد، استوری شما فقط برای کسانی قابل مشاهده است که شما را دنبال می کنند.

    بینندگان این گزینه را دارند که مستقیماً به استوری شما از طریق پیام مستقیم (DM) پاسخ دهند، آن را لایک کنند یا با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارند. شما این گزینه را دارید که پاسخ ها را در تنظیمات برنامه خود غیرفعال کنید.< /p>

    همچنین می‌توانید با باز کردن استوری و کشیدن انگشت به بالا روی صفحه، ببینید چه کسی آن را مشاهده کرده است.

    Instagram Stories Viewers

    استوری های اینستاگرام در مقابل نکات برجسته استوری اینستاگرام

    استوری‌های اینستاگرام قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد محتوای زودگذر را تا ۲۴ ساعت در دسترس قرار دهید. نکات برجسته استوری اینستاگرام مجموعه‌ای از استوری‌های ذخیره‌شده اینستاگرام هستند که در نمایه کاربر زندگی می‌کنند.

    Instagram Highlights Brand Example

    مارک‌ها و سازندگان محتوا اغلب از نکات برجسته استفاده می‌کنند تا به محتوای خود جانی دوباره بخشند و عنصر دیگری از مدیریت را به نمایه خود اضافه کنند.

    این مکان عالی برای به اشتراک گذاشتن محتوای تولید شده توسط کاربر، نظرات مشتریان و پرسش‌های متداول است – اساساً هر چیزی که کاملاً در فید جایی ندارد اما برای مخاطبان شما ارزشمند است.

    در اینجا نحوه ایجاد هایلایت اینستاگرام را بیاموزید.

    چرا باید از استوری های اینستاگرام استفاده کنید؟

    استوری‌های اینستاگرام می‌توانند تعامل و ارزش زیادی ایجاد کنند — چه در حال اشتراک‌گذاری استوری از یک حساب تجاری یا نمایه شخصی خود باشید.

    استوری های اینستاگرام به رشد برندهایی مانند Anima Iris و Glamnetic.

    چه ناشران در تلاش برای افزایش آگاهی از برند، افزایش ترافیک به ویدیوها یا خبرنامه‌های خارج از اینستاگرام، یا به اشتراک گذاشتن پست‌های حمایت شده باشند، استوری‌های اینستاگرام به آن‌ها اجازه می‌دهد تا محتوای سرگرم‌کننده در حال ناپدید شدن را منتشر کنند که صدا و شخصیت برند را القا می‌کند، بدون اینکه از حد معمول استفاده کنند. کاهش دامنه توجه کاربر.

    به همین دلیل است که استوری‌های اینستاگرام بسیار کوتاه هستند و برای مدت کوتاهی روی پلتفرم دوام می‌آورند.

    همان‌طور که استوری‌های اینستاگرام فقط ۲۴ ساعت قبل از ناپدید شدن دوام می‌آورند، خود عکس‌ها و ویدیوها هم محدودیت زمانی برای مشاهده و پخش آن‌ها توسط کاربران دارند.

    به‌عنوان یک قانون کلی، ویدیوهای جداگانه‌ای که به استوری اینستاگرام خود اضافه می‌کنید، حداکثر زمان پخش ۱۵ ثانیه دارند. برای مثال، اگر یک ویدیوی یک دقیقه‌ای را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، به بخش‌های ۱۵ ثانیه‌ای تقسیم می‌شود.

    نحوه مشاهده استوری اینستاگرام

    وقتی در برنامه موبایل اینستاگرام هستید، استوری های اینستاگرام در بالای صفحه نمایش شما ظاهر می شود.

    از آنجایی که این استوری‌ها اغلب اولین محتوای محتوایی هستند که کاربران هنگام باز کردن اینستاگرام مشاهده می‌کنند، این استوری‌ها می‌توانند بسیار جذاب باشند و به شما کمک کنند گالری عکس معمولی اینستاگرام خود را برای کاربران بیشتری تبلیغ کنید.

    بیایید به نحوه مشاهده استوری اینستاگرام بپردازیم.

    ۱. اینستاگرام را باز کنید و به صفحه اصلی بروید.

    برای شروع به مشاهده استوری های اینستاگرام، برنامه موبایل اینستاگرام خود را باز کنید و روی نماد خانه در گوشه سمت چپ پایین صفحه ضربه بزنید.

    هنگامی که به صفحه اصلی اینستاگرام پیمایش کردید، یک سری نمادهای دایره‌ای را در بالا مشاهده خواهید کرد که هر کدام نشان دهنده استوری‌های فعال ارسال شده توسط کاربرانی است که دنبال می‌کنید.

    داستان شما برای مشاهده در سمت چپ داستان هایی که دنبال می کنید در دسترس است.

    Instagram Stories Carousel In The Instagram App'S Home Page

    ۲. روی یک نماد دایره‌ای ضربه بزنید تا داستان آن کاربر را مشاهده کنید.

    هر نماد دایره‌ای که در بالای صفحه اصلی خود می‌بینید دارای یک دایره گرادیان در اطراف آن است که نشان می‌دهد کاربر اخیراً یک داستان پست کرده است.

    روی آن ضربه بزنید تا داستان کاربر گسترش یابد – به طور خودکار پخش می شود و به داستان کاربر بعدی می رود.

    ۳. برای کاوش در داستان کاربر، روی چپ و راست ضربه بزنید.

    یک استوری اینستاگرام می‌تواند شامل تعداد زیادی عکس و ویدیو باشد که به ترتیبی که به اشتراک گذاشته شده است، کنار هم قرار گرفته‌اند.

    برای دیدن داستان‌های قبلی، روی صفحه در سمت چپ ضربه بزنید. برای مشاهده استوری های اخیر، روی سمت راست ضربه بزنید. داستان‌ها را از قدیمی‌ترین تا جدیدترین سازمان‌دهی شده‌ها مشاهده خواهید کرد.

    Black Menu Of Finger Motions For Watching Instagram Stories On A Mobile Device

    اگر می‌خواهید برخی از داستان‌ها را رد کنید، می‌توانید به راحتی با ضربه زدن به سمت راست این کار را انجام دهید.

    ۴. از یک نمایشگر استوری اینستاگرام برای مشاهده خصوصی استوری ها استفاده کنید.

    آیا می‌دانستید که می‌توانید از ابزار شخص ثالث برای مشاهده داستان‌ها بدون اطلاع کاربر استفاده کنید؟

    استوری های اینستاگرام: آنها چیست و چگونه می توان یکی را به یک حرفه ای تبدیل کرد - خبرخوان تی شین

    بسته رایگان اینستاگرام برای کسب و کار

    بیاموزید که چگونه دنبال کننده به دست آورید، مخاطب خود را بسازید، به روز رسانی های الگوریتم را پیمایش کنید، و موفقیت را اندازه گیری کنید.

    • <استفاده از href="#check-circle"/>
      راهنمای بهترین روش ها
    • <استفاده از href="#check-circle"/>
      قالب های اینستاگرام
    • <استفاده از href="#check-circle"/>
      نکات تخصصی
    • <استفاده از href="#check-circle"/>
      و بیشتر!


    بیشتر بدانید
    <استفاده از href="#external-link"/>

      دانلود رایگان

      همه فیلدها الزامی است.

      استوری های اینستاگرام: آنها چیست و چگونه می توان یکی را به یک حرفه ای تبدیل کرد - خبرخوان تی شین

      همه چیز آماده است!

      برای دسترسی به این منبع در هر زمانی روی این پیوند کلیک کنید.

      اگر متخصصان آزاد را جستجو می کنید و نمی خواهید آنها ابتدا شما را ببینند، ممکن است بخواهید این کار را انجام دهید. برخی از بازدیدکنندگان Story به شما اجازه می‌دهند کپی‌های داستان‌ها را به صورت خودکار ذخیره کنید، در حالی که برخی دیگر یک گزینه پولی ارائه می‌دهند تا بتوانید به‌طور خودکار کپی‌های داستان‌های جدید را ذخیره کنید.

      Inflact یکی از این برنامه‌ها است – Stories در دسترس هستند وب، نیازی به دانلود برنامه ندارید. می‌توانید هر نام کاربری را جستجو کنید، و کپی‌هایی از داستان‌های ارسال شده از آن نام کاربری ظاهر می‌شوند.

      Instagram Story Viewer Example

      تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری ایجاد کنید. در نمایشگر استوری اینستاگرام Ingramer به این شکل است:

      ابزارهای دیگری که می توانید استفاده کنید عبارتند از:

      آماده ای برای شروع پست کردن؟ بیایید به نحوه ایجاد استوری اینستاگرام گام به گام بپردازیم.

      شما هم می‌توانید استوری‌های موفق اینستاگرام بسازید — اما به چند نیاز دارد هک‌ها و نکات برای اینکه آنها را شبیه داستان‌هایی که مارک‌های بزرگ و تأثیرگذاران به اشتراک می‌گذارند نشان دهید.

      اما ابتدا، بیایید اصول اولیه نحوه اشتراک گذاری استوری اینستاگرام را مرور کنیم.

      ۱. برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی عکس نمایه خود در گوشه بالا سمت چپ ضربه بزنید.

      برای شروع ارسال یک استوری، برنامه اینستاگرام را باز کنید و روی تصویر نمایه خود در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید. همچنین می‌توانید انگشت خود را به سمت راست بکشید یا روی علامت مثبت نزدیک بالا سمت راست کلیک کنید.

      Options To Open Up The Instagram Story Creator On The Instagram Feed Page

      اگر روی علامت + کلیک کنید، به‌طور خودکار از شما خواسته می‌شود که به‌جای داستان، یک پست ایجاد کنید. برای دسترسی به سازنده داستان، داستان را در پایین سمت راست انتخاب کنید.

      Story-Creator-Instagram-1

      ۲. یک فیلتر و حالت ضبط تصویر را انتخاب کنید.

      وقتی شروع به ایجاد داستان خود کردید، می‌توانید با کشیدن انگشت به راست و چپ روی چرخ فلک فیلتر در پایین صفحه، فیلتری را انتخاب کنید.

      Filter Options Within Instagram Stories علاوه بر فیلتر، می‌توانید هنگام گرفتن عکس یا فیلم‌برداری مستقیم از برنامه، حالت عکاسی را انتخاب کنید. گزینه ها در سمت چپ صفحه ظاهر می شوند.

      Image And Video Capture Options In Instagram Storiesچند گزینه برای انتخاب دارید:

      عادی

      نرمال یعنی انتخاب هیچ گزینه ای. به این معنی است که می گوید: با یک بار ضربه زدن روی دکمه دوربین، عکسی ثبت می شود و نگه داشتن آن یک ویدیو ضبط می کند.

      استوری‌های اینستاگرام می‌تواند ۱۵ ثانیه طول بکشد، بنابراین اگر می‌خواهید ویدیویی طولانی‌تر را به اشتراک بگذارید، در مدت ۱۵ ثانیه فیلم بگیرید یا کلیپ طولانی‌تر خود را به قسمت‌های ۱۵ ثانیه تقسیم کنید.

      ایجاد

      حالت ایجاد شما را به صفحه‌ای می‌برد که در آن می‌توانید یک داستان از ابتدا ایجاد کنید. در این صفحه، می‌توانید برچسب‌ها را انتخاب کنید، گیف‌ها را قرار دهید و متن بنویسید.

      بومرنگ

      حالت بومرنگ فیلم‌های حلقه‌ای GIF به طول حداکثر سه ثانیه را فیلم می‌دهد.

      طرح بندی

      حالت چیدمان شما را به صفحه ای با چهار ربع می برد که در آن می توانید چهار عکس مختلف بگیرید. می توانید سبک شبکه را تغییر دهید.

      Multi-Capture

      حالت چند عکس‌برداری به شما امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوها را به‌طور متوالی بدون نیاز به آپلود جداگانه در استوری خود ثبت کنید.

      غرفه عکس

      حالت Photobooth به شما امکان می‌دهد چهار عکس بگیرید که به ترتیب متوالی در استوری شما ظاهر می‌شوند. یک فلاش در این بین وجود دارد که جلوه عکس های گرفته شده در یک غرفه عکس واقعی را می دهد.

      هندزفری

      اگر می‌خواهید دوربین خود را طوری تنظیم کنید که برای شما فیلم بگیرد، از حالت هندزفری استفاده کنید. قبل از شروع ضبط، مطمئن شوید که آن را در جایی ثابت نگه دارید. یک دقیقه دیگر درباره این ویژگی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

      سطح

      گزینه سطح شبکه‌ای را روی دوربین شما می‌پوشاند تا بتوانید اشیا را به‌طور دقیق تراز کنید تا مستقیم باشند. می‌توانید این گزینه را با سایر حالت‌های عکس‌برداری مانند چند عکس‌برداری و photobooth ترکیب کنید.

      ۳. با استفاده از دوربین عکس یا ویدیو بگیرید.

      اکنون که فیلتر و حالت ضبط تصویر خود را انتخاب کردید، زمان آن رسیده است که فیلمبرداری و تولید محتوا را شروع کنید. دکمه را برای فیلمبرداری از یک ویدیو نگه دارید و برای گرفتن تصویر یک بار ضربه بزنید.

      اگر فیلتر را دوست ندارید، می توانید آن را تغییر دهید. همچنین می‌توانید برچسب، متن و نقاشی اضافه کنید.

      ۴. هنگامی که عکس یا ویدیوی خود را ویرایش کردید، روی «داستان شما»

      ضربه بزنید

      همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی نماد «دانلود» در بالا، عکس یا ویدیوی ویرایش‌شده خود را در گالری خود ذخیره کنید.

      Finished Instagram Story

      دانستن اینکه چگونه در استوری اینستاگرام خود پست کنید یک چیز است، اما دانستن چه پست کردن یک چیز متفاوت است… خب، استوری.

      برای کسب و کارهایی که به دنبال بیان داستان خود در اینستاگرام هستند، مهم است برای اینکه بدانید فالوورهای ایده آل شما چه کسانی هستند و علاقه مند به دیدن چه چیزی در اینستاگرام هستند. به یاد داشته باشید، اینستاگرام یک پلت فرم بصری است، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید چیزی را در این فرآیند آموزش دهید یا تبلیغ کنید.

      در زیر، چند ایده برای استفاده از استوری اینستاگرام برای جذب فالوور و ایجاد پایگاه مشتری را پوشش می‌دهیم.

      استوری های اینستاگرام: آنها چیست و چگونه می توان یکی را به یک حرفه ای تبدیل کرد - خبرخوان تی شین

      بسته رایگان اینستاگرام برای کسب و کار

      بیاموزید که چگونه دنبال کننده به دست آورید، مخاطب خود را بسازید، به روز رسانی های الگوریتم را پیمایش کنید، و موفقیت را اندازه گیری کنید.

      • <استفاده از href="#check-circle"/>
        راهنمای بهترین روش ها
      • <استفاده از href="#check-circle"/>
        قالب های اینستاگرام
      • <استفاده از href="#check-circle"/>
        نکات تخصصی
      • <استفاده از href="#check-circle"/>
        و بیشتر!


      بیشتر بدانید
      <استفاده از href="#external-link"/>

        دانلود رایگان

        همه فیلدها الزامی است.

        استوری های اینستاگرام: آنها چیست و چگونه می توان یکی را به یک حرفه ای تبدیل کرد - خبرخوان تی شین

        همه چیز آماده است!

        برای دسترسی به این منبع در هر زمانی روی این پیوند کلیک کنید.

        ۱. ارسال فیلم از یک رویداد اداری.

        گاهی اوقات، بهترین کاری که یک کسب و کار می تواند در اینستاگرام انجام دهد این است که تا حد امکان انسان باشد. یکی از راه‌های انجام این کار، ارسال یک ویدیوی مختصر از عملکرد یک شرکت است.

        چه این یک مهمانی تعطیلات اداری باشد یا یک ضیافت جایزه، ارسال فیلم از آن در استوری شما سرگرمی آسان و لحظه ای برای دنبال کنندگان شما است. این محتوا همچنین به مردم نشان می‌دهد که شما صدایی مرتبط و دوستانه در بازار خود هستید.

        ۲. اخبار فوری در مورد صنعت خود ارسال کنید.

        همانطور که در وبلاگ شرکت خود ممکن است، می توانید از استوری اینستاگرام خود برای گزارش آخرین اتفاقات صنعت خود استفاده کنید. با طراحی مناسب، می‌توانید اخبار کوچک – که ارزش یک مقاله کامل را ندارد – به یک استوری در حساب اینستاگرام خود تبدیل کنید.

        این باعث می‌شود کاربران به سراغ شما بروند تا از روندهای بازار مطلع شوند. همانطور که در استوری اینستاگرام HubSpot در زیر نشان داده شده است، حتی می توانید از کاربران بپرسید که چه فکر می کنند. ما توضیح خواهیم داد که چگونه “استیکر” های اینستاگرام می توانند به شما در انجام این کار فقط در یک دقیقه کمک کنند.

        Instagram Story Example Sharing News

        ۳. محصول خود را به نمایش بگذارید.

        محصول شما ممکن است از نظر افراد عادی ساده ترین یا جذاب ترین محصول نباشد. خوب، استوری اینستاگرام شما قالب مناسبی برای نشان دادن نحوه استفاده از آن محصول به مشتریان بالقوه است. یک ویدیوی طولانی را پست کنید که در کلیپ‌های ۱۵ ثانیه‌ای تقسیم‌بندی شده است و به کاربران نشان می‌دهد محصول یا خدمات شما چه کار می‌کند و چگونه به مشتریان شما کمک می‌کند.

        اگر نرم‌افزاری را می‌فروشید، برای مثال، می‌توانید با استفاده از یک ابزار ضبط مانند Loom، که نحوه ورود به سیستم، استفاده از داشبورد نرم افزار و پیمایش به عملکردهای مختلف موجود در محصول را به افراد نشان می دهد.

        فقط به یاد داشته باشید که قبل از آپلود کردن ویدیو در استوری اینستاگرام، ابعاد آن را تغییر دهید. به یاد داشته باشید، ابعاد تصویر استوری‌های اینستاگرام هستند ۱۹۲۰ پیکسل ارتفاع و ۱۰۸۰ پیکسل عرض، با نسبت تصویر ۹:۱۶.

        ۴. یک رویداد شرکتی را تبلیغ کنید.

        آیا سازمان شما هر سال میزبان یک کنفرانس تجاری است یا در یک کنفرانس بزرگ شرکت می کند؟ از استوری اینستاگرام خود برای تبلیغ رویداد استفاده کنید و به دنبال کنندگان خود بگویید که در آنجا شما را جستجو کنند. با یک طراح گرافیک کار کنید، یا خودتان کارهای هنری انجام دهید تا یک بروشور رویداد را با تمام اطلاعاتی که برای یافتن شما لازم است به تصویر بکشید.

        بیشتر این کارها را می‌توانید مستقیماً در اینستاگرام انجام دهید. به عنوان مثال، از گزینه های متن اصلی در استوری خود برای اضافه کردن:

        استفاده کنید

        • نام رویداد.
        • جایی که رویداد واقع شده است.
        • تاریخی که در آن شرکت خواهید کرد.
        • شماره غرفه شما.
        • هشتگ رسمی رویداد.

        ۵. یکی از پست‌ها یا ویدیوهای وبلاگ شرکتتان را پیش‌نمایش کنید.

        پست‌های وبلاگ و ویدیوهای YouTube شما به همه آنچه که می‌توانند دریافت کنند نیاز دارند. حتی اگر رسانه‌های اجتماعی منبع اصلی ترافیک وبلاگ شما نباشند، استوری اینستاگرام شما می‌تواند به خوانندگان کمک کند آن پست یا ویدیو را برای اولین بار کشف کنند و بعداً آن را پیدا کنند.

        در تصویر زیر، Google Pixel از استوری اینستاگرام خود برای پیش‌نمایش ویدیویی که درباره مشتری استفاده‌کننده از دستگاه منتشر کرده است، استفاده کرد. وقتی تا انتهای داستان ضربه می‌زنید، Google از شما می‌خواهد که با انگشت خود به بالا بکشید و سپس شما را به ویدیوی کامل در YouTube پیوند می‌دهد.

        Instagram Story Example Sharing A New Youtube Video

        ۶. شرکت‌های دیگری را که شما را دنبال می‌کنند یا با شما کار می‌کنند نام ببرید.

        هنگامی که فالوورهای اینستاگرام شما بیشتر می‌شود، در نهایت آن را انتخاب خواهید کرد سایر حساب های تجاری که می خواهند شما را نیز دنبال کنند. خواه این حساب‌ها شرکای تجاری شما باشند یا صرفاً طرفداران حساب‌های شما، در نظر داشته باشید که در استوری اینستاگرام خود به آنها پیام بدهید.

        این یک روش منفعل اما مؤثر برای تقویت روابط شما با کاربرانی است که بیشترین اهمیت را برای رشد کسب و کار شما دارند. نحوه پیوند دادن به حساب‌های دیگر در استوری اینستاگرام را در نکات زیر توضیح خواهیم داد.

        اکنون که اصول اولیه را می دانید، اجازه دهید نکات و هک هایی را برای تولید استوری های اینستاگرام با کیفیت بالا و قابل کلیک بررسی کنیم.

        ترفندها و هک‌های استوری اینستاگرام

        ۱. از برچسب ها استفاده کنید.

        وقتی یک عکس یا ویدیوی عالی گرفتید، وقت آن است که آن را با چند برچسب سرگرم‌کننده زیبا کنید. می‌توانید با کلیک کردن روی «ایجاد»، سپس روی نماد برچسب خندان در گوشه سمت راست بالای صفحه‌تان، پس از گرفتن عکس یا ویدیو، به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

        در اینجا برخی از بهترین روش‌ها پس از انتخاب برچسب آورده شده است.

        اندازه استیکرهای خود را تغییر دهید.

        می‌توانید وقتی استیکر را به استوری خود اضافه کردید، آن را نیشگون بگیرید تا اندازه آن را کم یا زیاد کنید. همچنین می‌توانید برای تغییر موقعیت آن روی قاب ضربه بزنید و آن را بکشید.

        Resized Sticker In Instagram Story

        برچسب‌ها را هر روز برای موارد جدید و منحصر به فرد بررسی کنید.

        اینستاگرام اغلب استیکرهای استوری منحصربه‌فرد را منتشر می‌کند — چه برای یک روز هفته، یک تعطیلات یا یک فصل. این بخش را هر روز برای استیکرهای جدید و به موقع برای افزودن به استوری خود بررسی کنید.

        Seasonal Sticker In Instagram Stories

        مکان، هشتگ، نظرسنجی و برچسب های سلفی را اضافه کنید.

        تعامل را در استوری اینستاگرام خود با باز کردن آن برای افرادی که کارهای مشابه شما را انجام می دهند، افزایش دهید. بخش استیکرها را باز کنید و روی هر یک از این دکمه‌ها ضربه بزنید تا استوری خود را سفارشی کنید:

        Sticker Options In Instagram Stories

        برچسب‌های پیوند

        اینستاگرام اخیراً ویژگی جدیدی را منتشر کرده است که به کاربران امکان می دهد پیوندهای قابل کلیک و خارجی را در استوری های اینستاگرام خود قرار دهند – ابزاری که مدت ها در انتظار آن است که بسیاری از کاربران آن را می خواهند.

        Instagram Stories Link Stickers

        برچسب‌های مکان
        استوری های اینستاگرام: آنها چیست و چگونه می توان یکی را به یک حرفه ای تبدیل کرد - خبرخوان تی شین

        بسته رایگان اینستاگرام برای کسب و کار

        بیاموزید که چگونه دنبال کننده به دست آورید، مخاطب خود را بسازید، به روز رسانی های الگوریتم را پیمایش کنید، و موفقیت را اندازه گیری کنید.

        • <استفاده از href="#check-circle"/>
          راهنمای بهترین روش ها
        • <استفاده از href="#check-circle"/>
          قالب های اینستاگرام
        • <استفاده از href="#check-circle"/>
          نکات تخصصی
        • <استفاده از href="#check-circle"/>
          و بیشتر!


        بیشتر بدانید
        <استفاده از href="#external-link"/>

          دانلود رایگان

          همه فیلدها الزامی است.

          استوری های اینستاگرام: آنها چیست و چگونه می توان یکی را به یک حرفه ای تبدیل کرد - خبرخوان تی شین

          همه چیز آماده است!

          برای دسترسی به این منبع در هر زمانی روی این پیوند کلیک کنید.

          تایپ کردن را در موقعیت مکانی خود شروع کنید، و می توانید یک برچسب خاص جغرافیایی را برای نشان دادن مکان خود بکشید. وقتی افراد استوری شما را مشاهده می‌کنند، می‌توانند روی برچسب موقعیت مکانی ضربه بزنند و عکس‌ها و داستان‌های دیگری را که در همان مکان اتفاق می‌افتند، ببینند.

          Instagram Stories Posted With The Location Atlanta Botanical Garden

          برچسب های هشتگ

          همان مفهوم در اینجا: اگر این برچسب را اضافه کنید و یک هشتگ تایپ کنید، استوری شما در جستجوهای آن هشتگ ظاهر می‌شود و بینندگان می‌توانند روی آن کلیک کنند و ببینند چه کسی از آن استفاده می‌کند.

          Hashtag Sticker In Instagram Stories

          برچسب های نظرسنجی

          می‌توانید یک نظرسنجی دو گزینه‌ای به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، و حتی می‌توانید پاسخ‌های احتمالی را سفارشی کنید تا منحصربه‌فردتر از «بله» یا «خیر» باشند. از یک برچسب نظرسنجی برای سنجش اینکه آیا مردم واقعاً با محتوای شما درگیر هستند یا خیر استفاده کنید.

          Instagram-Stories-Poll-Sticker

          برچسب‌های سلفی

          منوی استیکرها را باز کنید و روی نماد دوربین ضربه بزنید.

          Selfie Sticker In Instagram Storiesسپس، یک سلفی بگیرید — یا از صورت هر کس دیگری عکس بگیرید (این هم کار می کند). سپس، می توانید از آن چهره برای تزئین استوری اینستاگرام خود استفاده کنید. تا حدودی ترسناک، اما بسیار به یاد ماندنی و خنده دار، همچنین.

          همچنین می‌توانید برچسب‌هایی برای:

          پیدا کنید

          • کمک مالی
          • شمارش معکوس
          • موسیقی
          • آواتارها
          • عکس‌ها

          ۲. یک ویدیوی هندزفری اینستاگرام ضبط کنید.

          اگر به‌طور مکرر در اینستاگرام ضبط‌کننده ویدیو هستید، می‌دانید که باید انگشت شست خود را در مقابل دکمه ضبط نگه دارید تا زمانی که در حال ضبط هستید. این می تواند هنگام تلاش برای ویدیوهای پویا و جالب که به تحرک بیشتر دست نیاز دارند، خسته کننده شود.

          اما آیا می‌دانستید که می‌توانید این ویدیوهایها را بدون هندزفری ضبط کنید؟

          Hands-Free Mode In Instagram Stories ویژگی ویدیویی هندزفری را می توان در لیست گزینه های ضبط تصویر ، همانطور که در بالا نشان داده شده است ، پیدا کرد. به سادگی برای شروع فیلم یک بار روی دکمه ضبط ضربه بزنید و دوباره پس از گرفتن فیلم مورد نظر خود ، دوباره آن را متوقف کنید.

          ۳. بگذارید بینندگان داستان های شما را به اشتراک بگذارند.

          با اجازه دادن به بینندگان آنها را با دوستان خود – به عنوان پیام مستقیم (DMS) ، تعامل و دیدگاه های داستان اینستاگرام خود را افزایش دهید.

          برای انجام این کار ، به تنظیمات برنامه خود بروید ، سپس به حریم خصوصی ، سپس روی داستان ضربه بزنید.

          Instagram Story Settings Inside The Instagram App تغییر در” اجازه به اشتراک گذاری به عنوان پیام “بنابراین بینندگان می توانند داستان شما را به دوستان خود تبدیل کنند تا مخاطبان شما را افزایش دهند. voila!

          Instagram Story Sharing Settings

          ۴. از قلم استفاده کنید.

          از قلم برای اضافه کردن تزیینات، نمادها یا متن بیشتر به استوری خود استفاده کنید. اگر پس از گرفتن عکس یا ویدیو، روی نماد قلم در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید، گزینه‌های خود را باز خواهید کرد.

          از آنجا، می‌توانید ضخامت حرکت قلم خود را تنظیم کنید یا رنگی را که با آن می‌نویسید تغییر دهید.

          من دوست دارم از قلم برجسته برای تأکید بر کلمات استفاده کنم – یا حتی برای برجسته کردن عکس یا ویدیوی خود.

          Highlighter Tool Inside Instagram Stories

          ۵. یک رنگ پس زمینه اضافه کنید.

          اگر می‌خواهید یک داستان را با رنگ پس‌زمینه به اشتراک بگذارید – مانند تصاویری که در بالا به اشتراک گذاشته‌ام – می‌توانید آن را از پالت رنگ انتخاب کنید.

          عکس بگیرید (لازم نیست که به طور خاص تصویری از هر چیزی باشد) ، و سپس برای باز کردن پالت رنگ روی نماد قلم ضربه بزنید.

          Instagram Stories Pen Tool With A Color Menu At The Bottom شما می توانید یکی از رنگ ها را از سه منو موجود انتخاب کنید ، یا اگر می خواهید سایه خاصی از یکی از یکی از آنها این رنگ ها ، می توانید با فشار دادن و نگه داشتن یکی از رنگ ها ، طیف کامل رنگ را باز کنید.

          Choosing A Color Using The Instagram Story Color Pickerسپس، در هر نقطه از صفحه خط بکشید و انگشت خود را پایین نگه دارید تا رنگ پس زمینه ای را که می خواهید ظاهر شود دریافت کنید. .

          Adding A Background Color To An Instagram Story - Scribbling First

          Adding A Background Color To An Instagram Story - Pressing Down Until It Fills اگر می خواهید واقعاً خلاق شوید ، می توانید از ابزار پاک کن استفاده کنید ( گزینه چهارم) برای ایجاد کلمات یا اشکال جدید از پس زمینه نیز.

          Green Background Added To Instagram Story Of A Plant

          ۶. یک حساب کاربری اینستاگرام دیگر را در داستان خود ذکر کنید.

          گاهی اوقات ، ارسال یک داستان اینستاگرام به یک شخص خاص فقط کافی نیست – باید در عکس یا خود فیلم فریاد بزنید. در این موارد ، اینستاگرام به شما امکان می دهد تا ۱۰ دسته خاص را مستقیماً در عکس یا فیلم داستان خود برچسب گذاری کنید.

          برای ذکر یک حساب اینستاگرام در داستان خود ، یک عکس یا ویدیو شلیک کنید و سپس روی مربع “A” نماد در گوشه راست بالای صفحه نمایش ضربه بزنید.

          حساب مورد نظر خود را برای برچسب زدن وارد کنید ، با شروع نماد “@” و نامه اول حساب. تا زمانی که حساب مورد نظر خود را پیدا کنید ، از طریق حساب های پیشنهادی که در زیر مکان نما ظاهر می شوند ، حرکت کنید و روی آن ضربه بزنید.

          Tagging Another Account In Instagram Stories پس از ارسال این داستان ، حسابی که برچسب گذاری کرده اید به شما اطلاع داده می شود.

          ۷. با متن خود کمی سرگرم شوید.

          متن در داستانهای اینستاگرام بسیار اساسی است – آن را با این ترفندها جاز کنید.

          رنگهای خود را سفارشی کنید.

          اگر از پیشنهادات اینستاگرام پالت رنگی راضی نیستید ، خود را از یکی از رنگ های موجود در عکس یا ویدیویی که ضبط کرده اید ایجاد کنید.

          نماد متن را باز کنید و روی نماد Eyedropper در گوشه سمت چپ پایین صفحه خود ضربه بزنید.

          از قطره ای استفاده کنید تا از جایی در تصویری که ضبط کرده اید ، یک رنگ را نمونه بگیرید و هنگام تایپ متن یا استفاده از ابزار قلم از آن استفاده کنید.

          Using The Color Picker Tool Inside Instagram Stories

          سایه قطره ای را به متن داستان خود اضافه کنید.

          اگر می خواهید درام اضافی را به متن خود اضافه کنید ، با استفاده مجدد از بازنویسی یا بازنویسی متن خود به رنگ دیگری ، برجسته یا سایه زنی را اضافه کنید. من توصیه می کنم سیاه یا سفید را انتخاب کنید تا تأکید به رنگ روشن خود را انتخاب کنید. سپس متن را در بالا یا زیر متن روشن تر حرکت دهید تا برخی از درام ها به کلمات خود اضافه کنید.

          استوری های اینستاگرام: آنها چیست و چگونه می توان یکی را به یک حرفه ای تبدیل کرد - خبرخوان تی شین

          بسته رایگان اینستاگرام برای کسب و کار

          بیاموزید که چگونه دنبال کننده به دست آورید، مخاطب خود را بسازید، به روز رسانی های الگوریتم را پیمایش کنید، و موفقیت را اندازه گیری کنید.

          • <استفاده از href="#check-circle"/>
            راهنمای بهترین روش ها
          • <استفاده از href="#check-circle"/>
            قالب های اینستاگرام
          • <استفاده از href="#check-circle"/>
            نکات تخصصی
          • <استفاده از href="#check-circle"/>
            و بیشتر!


          بیشتر بدانید
          <استفاده از href="#external-link"/>

            دانلود رایگان

            همه فیلدها الزامی است.

            استوری های اینستاگرام: آنها چیست و چگونه می توان یکی را به یک حرفه ای تبدیل کرد - خبرخوان تی شین

            همه چیز آماده است!

            برای دسترسی به این منبع در هر زمانی روی این پیوند کلیک کنید.

            متن خود را به رنگین کمان تبدیل کنید.

            این مشکل است ، اما شما در واقع می توانید متن خود را به رنگین کمان شیب تبدیل کنید.

            1. روی نماد متن ضربه بزنید و پیام خود را تایپ کنید تا به داستان خود اضافه کنید. سپس ، متن خود را برجسته کنید.
            2. این جایی است که دشوار می شود: تلفن خود را به سمت آن بچرخانید تا بتوانید یک انگشت را در سمت راست متن خود نگه دارید و با انگشت دیگر روی یک رنگ ضربه بزنید و نگه دارید تا چرخ رنگ ظاهر شود. < /li>
            3. سپس ، هر دو انگشت را به هر دو متن و چرخ رنگ از راست به چپ بکشید تا متن رنگین کمان ایجاد شود. به آرامی بروید ، نامه به نامه تا زمانی که رنگین کمان ایجاد کنید. (این یکی قبل از میخ زدن به من چندین تلاش برای من انجام داد ، و من موفق شدم از هر دو انگشت شست برای برجسته کردن متن و چرخ رنگ استفاده کنم.)

            به تدریج متن را به یک داستان اضافه کنید.

            گاهی اوقات ، شما ممکن است بخواهید متن یا برچسب را به یک تصویر اضافه کنید تا روی آن بسازید – شاید برای تبلیغ یک پیشنهاد یا رویداد محتوا ، یا تشویق بینندگان به سمت بالا رفتن برای خواندن پیوندی که به اشتراک گذاشته اید.

            ویرایش عکسی را که می خواهید به اشتراک بگذارید ، ارسال کنید ، آن را ارسال کنید و آن را در رول دوربین خود ذخیره کنید.

            سپس ، روی صفحه خود بکشید تا تصویر را به قسمت بعدی داستان خود اضافه کنید – اضافه کردن متن یا برچسب جدید در بالای عکس اول. این کار را تا زمانی که می خواهید داستان دوام داشته باشد ، ادامه دهید. فقط حتماً از آخرین عکس خود عکس بگیرید تا بتوانید به آن اضافه کنید.

            ۸. در تجزیه و تحلیل داستان خود حفر کنید

            کاربران Snapchat همیشه توانسته اند ببینند کدام یک از دوستانشان در دوره ۲۴ ساعته که داستان قابل مشاهده است ، داستانهای چسبناک خود را مشاهده کرده اند. خوب ، داستانهای اینستاگرام می توانند همین کار را انجام دهند ، به علاوه بیشتر.

            نه تنها می بینید که داستان شما را دیده است ، بلکه در اقدامات انجام شده توسط بینندگان نیز حفر می شود.

            با حرکت به صفحه اصلی اینستاگرام از طریق تلفن خود شروع کنید و روی نماد دایره ای که داستان شما را نشان می دهد ، کلیک کنید. سپس ، از پایین داستان باز خود را بکشید. این لیست لیستی از تمام حساب هایی را که این محتوا را مشاهده کرده اند به علاوه اقدامات انجام شده است.

            Click On Your Profile Icon To View Your Own Instagram Story

            این می تواند از برچسب هایی که آنها گرفته تا بازدیدهای پروفایل ، حساب های رسیده ، برداشت ها ، دنبال کردن و موارد دیگر متغیر است.

            ۹. متن و برچسب خود را متمرکز کنید.

            وقتی در حال حرکت به متن و برچسب داستان خود هستید ، می بینید که خطوط آبی به صورت عمودی یا افقی در قاب ظاهر می شوند. این خطوط هدایت کننده ای هستند که می توانید از آنها استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که همه چیز را محور نگه دارید.

            Aligning Elements In Instagram Stories

            متن خود را خیلی زیاد یا خیلی کم روی صفحه قرار ندهید.

            که گفت ، حتماً چیزی را به داستان خود اضافه نکنید و در قاب خیلی زیاد یا خیلی کم باشد – یا وقتی بینندگان داستان شما را پیمایش می کنند ، وقتی اینستاگرام مواردی مانند نام شما را اضافه می کند و چند سال پیش اضافه می شود. داستان شما ارسال شده است که می تواند متن با دقت ساخته شده شما را مسدود کند.

            ۱۰. موسیقی را به یک داستان اضافه کنید (یا آن را نادیده بگیرید).

            این آسان است: با استفاده از برنامه پخش بومی تلفن خود موسیقی را روشن کنید و یک داستان ویدیویی ضبط کنید. پس از آماده شدن برای ویرایش و به اشتراک گذاری ، مطمئن شوید که نماد صدا خاموش نشده است تا بینندگان شما بتوانند با شما صحبت کنند.

            از طرف دیگر ، اگر ترجیح می دهید فیلم خود را خاموش کنید ، روی نماد صدا ضربه بزنید تا یک برش بر روی آن ظاهر شود.

            Muting Sound In Instagram Stories

            شما همچنین می توانید با کلیک بر روی برچسب موسیقی و انتخاب کدام بخش از آهنگ مورد نظر خود در داستان خود ، موسیقی را از هنرمندان روی برنامه اضافه کنید.

            Add Music From Artists

            ۱۱. داستانهای اینستاگرام را از رول دوربین تلفن خود بارگذاری کنید.

            داستانهای عالی اینستاگرام فقط از طریق برنامه اینستاگرام ایجاد نمی شوند. همچنین می توانید عکس ها و فیلم ها را از رول دوربین بومی دستگاه تلفن همراه خود بارگذاری کنید.

            برای بارگذاری یک عکس یا فیلم برای استفاده به عنوان یک داستان اینستاگرام ، لنز دوربین اینستاگرام خود اینستاگرام را باز کنید و روی آن ضربه بزنید e نماد مربع کوچک در گوشه زیرین پایین. ببینید که این در زیر چگونه به نظر می رسد.

            Opening Up Your Phone Gallery From Instagram Stories ضربه زدن به نماد نشان داده شده در بالا ، با گالری رسانه بومی تلفن شما تماس می گیرد ، جایی که می توانید هر عکس یا فیلم را برای انتشار به عنوان یک داستان اینستاگرام انتخاب کنید. این آسان است.

            ۱۲. برنامه های IG را قبل از زمان برنامه ریزی کنید

            How-To-Schedule-And-Automatically-Publish-Instagram-Stories-With-Later-Horizontal (1)

            شما می توانید داستانهای اینستاگرام را از قبل با ابزارهای برنامه ریزی مانند بعداً برنامه ریزی کنید. الف>. این می تواند به شما کمک کند تا روند کار خود را با استفاده از محتوای بارگیری ، سازگارتر و زمان بیشتری برای استراتژیک کردن به شما کمک کند.

            برای رشد مخاطبان خود داستانهای اینستاگرام را ارسال کنید

            امیدواریم این نکات به شما در ارسال داستانهای اینستاگرام قاتل کمک کند مخاطبان شما قادر به جلوگیری از دنبال کردن نخواهند بود. روشهای پنهان زیادی برای انتقال داستانهای شما به سطح بعدی وجود دارد – برخی ممکن است ما حتی در اینجا پوشش نداریم.

            بهترین توصیه ما؟ با کلیک بر روی اطراف خود ادامه دهید و ببینید که با آخرین به روزرسانی های این برنامه چه کاری می توانید انجام دهید. Gramming!

            مبارک

            یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در نوامبر ۲۰۱۷ منتشر شد و برای جامعیت به‌روزرسانی شده است.

            New Call-To-Action

            جارو شارژی ماشین مدل Cleaner

            جارو شارژی ماشین مدل Cleaner

             

            🔸 اندازه: ۱۶.۴ x ۱۴.۷ x ۵.۵ سانتی متر
            🔸مواد:ABS
            🔸مکش نیرو:۴۰۰۰ – ۴۵۰۰Pa
            🔸قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب
            🔸 ظرفیت باتری ۲۰۰۰ میلی آمپری
            🔸 ولتاژ:۷.۴
            🔸ولت قدرت:۶۰ وات
            🔸 وزن:۵۰۰ گرم
            🔸مکش:۴۵۰۰
            🔸 ظرفیت:۰.۱ لیتر
            ارسال رنگ بصورت رندوم
            🔸 قیمت 334
            🔸پرداخت درب منزل


            خرید پیامکی:ارسال کد 01381215 به شماره 1000100073

             

            لینک خرید این محصول

            لینک خرید سریع

            چرخ خیاطی دستی Handy Stitch

            چرخ خیاطی دستی Handy Stitch کوچک، سبک و قابل حمل طراحی نوین و کاربردی مناسب دوخت بالش ، جوراب ، انواع پارچه ها و ... دوخت با کیفیت بالا

            مقایسه محصولات

            0 محصول

            مقایسه محصول
            مقایسه محصول
            مقایسه محصول
            مقایسه محصول
            ورود / عضویت
            یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
            ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)