حساب کاربری

یا

حداقل 8 کاراکتر

0
سبد خرید خالی است.

آموزش کار با دستگاه پاکسازی پوست در اصفهان

[ad_1]

مقدمه

پوست به عنوان مهم ترین عضو، از بدن انسان محافظت می کند و می تواند محرک های خارجی را با استفاده از حس لامسه دریافت کند. یک کلینیک پوست زیبایی با کلینیک پوست سنتی از نظر نیاز به تجهیزات ، برای انجام انواع روش های زیبایی متفاوت است. در گذشته، تنها ابزار مرتبط با عمل پوست، ذره بین بود. سپس به تجهیزاتی مانند لامپ وودز، الکتروکوتر، فرکانس رادیویی، سرما درمانی و واحدهای فتوتراپی پیشرفت کرد . و در حال حاضر به قدری تجهیزات و دستگاه ها زیاد و متنوع هستند که آشنایی با همه ی آنها ممکن نیست. آموزشگاه متین بیوتی در اصفهان در ادامه تعدادی از دستگاه ها را معرفی میکند.

معرفی انواع دستگاه ها

تجهیزات اولیه و تخصصی در یک کلینیک زیبایی شامل این موارد میشود : تجهیزات پایه ، میکرودرم بریدر ، فرکانس رادیویی و کوتر ، سرما درمانی ، مزوتراپی ، جت پیل یا هیدرافسیال ، ریز جریان  ، الکتروپوریشن ،تجهیزات درماتوسکوپ و عکاسی ، واحدهای فتوتراپی ، تجهیزات تخصصی – لیزر و سیستم های نور ، نور پالس شدید ، لیزر کاهش موهای زائد – الکساندریت پالس بلند، ND YAG با پالس بلند، دیود ، پیگمانتاسیون- Q Switched ND YAG ، لیزرهای فرکشنال و ابلیتیو ،ترمیم مو – لیزر و نور سطح پایین و….

دستگاه پاکسازی پوست

آموزش دستگاه های پوستی اصفهان

همانطور که گفته شد تعداد دستگاه ها بسیار زیاد هستند اما کار با اکثر دستگاه ها شبیه هستند شما میتوانید با گذراندن دوره های آموزش ، آموزش لازم را ببینید. دستگاه های پوستی که در کلینیک متین بیوتی استفاده میشود شامل دستگاه میکرونیدلینگ ، دستگاه های مخصوص درمان جوش(درما اف، هایفرکانسی، ویال درمانی/ ماسک مناسب) و… میباشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه ها و نحوه استفاده از دستگاه پاکسازی پوست با ما در ارتباط باشید.

آموزش تجهیزات پوستی در اصفهان

متخصص پوست نه تنها باید در مورد آخرین تجهیزات به روز شود، بلکه باید از نیازهای مدیریت و نگهداری آن نیز آگاه باشد. بنابراین اگر حتی آموزشگاه و یا کلینیک زیبایی هم دارید باز هم در دوره های جدید ثبت نام کنیم. متین بیوتی برگزار کننده بهترین دوره های آموزش کار با دستگاه های پاکسازی پوست در اصفهان میباشد. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

تجهیزات پوستی

ثبت نام در دوره های آموزشی

برای آموزش استفاده از دستگاه پاکسازی پوست و تجهیزات پوستی و … میتوانید با ثبت نام در دوره های آموزشی ، آموزشگاه متین بیوتی از تجربیات و علم اساتید حرفه ای بهره ببرید. دوره ها به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای برگزار میشوند که میتوانید با ثبت نام در هر دوره مختلف آموزش های مرتبطط را همراه با مدرک بین المللی پوست دریافت کنید.

خرید تجهیزات کلینیک پوست

همیشه قبل از خرید یک چک لیست آماده کنید. ما در این قسمت چک لیستی از لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای کار با دستگاه های پوستی ارائه کرده ایم. چک لیست زیر در هنگام خرید تجهیزات باید در نظر گرفته شود. این به رفع مشکلات تعمیر و نگهداری به طور موثر کمک می کند.

۱.همیشه از یک شرکت معتبر یا یک نمایندگی رسمی معتبر خرید کنید

۲.برای نصب و عیب یابی با تکنسین های ماهر با فروشنده تماس بگیرید

۳.قرارداد تعمیر و نگهداری را با شرکت امضا کنید (هیچ ماشینی تعمیر و نگهداری صفر نیست)

۴.تعیین دوره گارانتی (جزئیات و خطوط زمانی)

۵.توجه به تاریخ ساخت و کد عددی منحصر به فرد برای هر تجهیزات.

نتیجه

پوست بزرگترین عضو بدن است و به طور مستقیم با محیط خارجی در تماس است. در سال های اخیر مقالاتی در مورد نقش پاکسازی و تجهیزات پوستی پدید آمده است. عملکرد هر یک از دستگاه ها متفاوت است، از جمله وارد کردن داروهای مختلف به پوست به صورت موضعی یا در سراسر بدن، تحریک زخم های پوستی در ترمیم از طریق جریان های مختلف، سرکوب درد ناشی از بیماری های مختلف و بهبود گردش خون برای توانبخشی عضلانی بعد از عمل و غیره. این تلاش ها را بررسی می کند.

با توجه به تحقیقات انجام شده و اطلاعات بدست آمده در این مقاله میتوانید در آموزشگاه متین بیوتی ثبت نام کرده و آموزش های لازم را ببینید.

نوشته آموزش کار با دستگاه پاکسازی پوست در اصفهان اولین بار در متین بیوتی. پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع

مقایسه محصولات

0 محصول

مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
مقایسه محصول
ورود / عضویت
یک کد تأیید به شماره همراه شما پیامک خواهد شد
ارسال مجدد رمز عبور یکبار مصرف(00:60)